Dit dus. Niet voor een appel en een ei laten gaan. We zitten nog helemaal aan het begin van de transferzomer dus helemaal niet erg om nu te zeggen dat je er meer geld voor wilt.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 17:38 schreef PIETR het volgende:
Maar prima dat Sjaak hem niet voor een paar miljoen laat gaan.

Wijnaldum is nog maar een paar weken CL winnaar, vorig jaar finalist. Je kan wel zeggen dat hij ook de top heeft bereikt in mijn ogen.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 17:19 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Heel die lichting is inderdaad tegen gevallen. Zonde.
Niet voor niets dat Van Persie de laatste speler is uit eigen jeugd die top heeft gehaald. Maar zo deden ze het 10 jaar geleden ook dus zal wel goed komen.

Wel bizar eigenlijk die gozer zijn carrièreverloop.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 18:13 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Wijnaldum is nog maar een paar weken CL winnaar, vorig jaar finalist. Je kan wel zeggen dat hij ook de top heeft bereikt in mijn ogen.
Edit; was al genoemd.

Prima toch, echt langzaam omhoog gegaan, maar telkens wel de juiste keuzes eigenlijk. Feyenoord > PSV > Newcastle > Liverpool. 3 prachtige clubs.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 18:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Wel bizar eigenlijk die gozer zijn carrièreverloop.

Wat is mis met newcastlequote:Op dinsdag 18 juni 2019 18:46 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Prima toch, echt langzaam omhoog gegaan, maar telkens wel de juiste keuzes eigenlijk. Feyenoord > PSV > Newcastle > Liverpool. 3 prachtige clubs.

Zeker prima. Maar wel steeds overal mondjes moeten snoeren en gedaan.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 18:46 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Prima toch, echt langzaam omhoog gegaan, maar telkens wel de juiste keuzes eigenlijk. Feyenoord > PSV > Newcastle > Liverpool. 3 prachtige clubs.

De Vrij heeft pech dat juist nu Van Dijk en De Ligt er zijn, in de tijd van Heitinga en Mathijsen had Nederland hem als een echte topverdediger gezienquote:Op dinsdag 18 juni 2019 18:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
De Vrij?
pech met de huidige concurrentie in oranje maar op club niveau al jaren sterk bezig.

quote:Op dinsdag 18 juni 2019 17:37 schreef PIETR het volgende:
250 wedstrijden voor Feyenoord spelen en dan willen vertrekken naar Krasnodar

Dit dus. Feyenoord (en Nederland) is gewoon ingehaald door Rusland en de Russische topclubs. Soit, Ajax had een mooie uitschieter dit jaar en 2 jaar terug natuurlijk de EL finale. Maar door de regel genomen presteren Russische clubs gewoon veel beter dan de Nederlandse ploegen als je kijkt naar de afgelopen 15 jaar.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 17:52 schreef Elan het volgende:
[..]
qua historie en achterban maar voor een speler op korte termijn is het financiële en sportieve plaatje toch veel belangrijker.

Dan wil je echt héél graag weg.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 17:37 schreef PIETR het volgende:
250 wedstrijden voor Feyenoord spelen en dan willen vertrekken naar Krasnodar

Overdrijven is ook een kunst. FK Krasnodar is nog nooit boven een derde plek in haar competitie geëindigd, heeft dus nog nooit CL gespeeld en is redelijk vergelijkbaar met Feyenoord. In huidige vorm wel iets beter, maar dat ligt meer aan dat Feyenoord al twee seizoenen onder haar mogelijkheden/begroting presteert, met name Europees.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 21:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit dus. Feyenoord (en Nederland) is gewoon ingehaald door Rusland en de Russische topclubs. Soit, Ajax had een mooie uitschieter dit jaar en 2 jaar terug natuurlijk de EL finale. Maar door de regel genomen presteren Russische clubs gewoon veel beter dan de Nederlandse ploegen als je kijkt naar de afgelopen 15 jaar.
We werden er niet voor niets uit geknald door Kiev en nota bene Krasnodar. Figuren als @:PIETR dichten Feyenoord nog teveel topclub status toe terwijl Feyenoord dat allang niet meer is. Europees stellen we geen kut voor, veel minder dan een Krasnodar, hoe treurig dat ook klinkt.

Oh, is dat niet dezelfde club dan?quote:Op dinsdag 18 juni 2019 21:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een kunst. FK Krasnodar is nog nooit boven een derde plek in haar competitie geëindigd, heeft dus nog nooit CL gespeeld en is redelijk vergelijkbaar met Feyenoord. In huidige vorm wel iets beter, maar dat ligt meer aan dat Feyenoord al twee seizoenen onder haar mogelijkheden/begroting presteert, met name Europees.
Je verwart overigens FK met de Kuban, waar Feyenoord in 2013 van verloor. Die bestaan overigens inmiddels niet meer, dat soort Russische clubs zijn nou niet bepaald stabiel.

Dat was een ander Krasnodar hè. Wij moesten tegen Kuban Krasnodar, maar die zijn vorig jaar failliet gegaan.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 21:33 schreef onlogisch het volgende:
Ik herinner me nog wel die neger in de spits daar bij Krasnodar. Wat een beest was dat.

Ja, dat was me ondertussen al duidelijk, thanksquote:Op dinsdag 18 juni 2019 21:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat was een ander Krasnodar hè. Wij moesten tegen Kuban Krasnodar, maar die zijn vorig jaar failliet gegaan.

Wat ben jij een achterlijk varken zeg.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 21:33 schreef onlogisch het volgende:
Ik herinner me nog wel die neger in de spits daar bij Krasnodar. Wat een beest was dat.

Nee deze Krasnodar is vrij recent opgericht volgens mij en heeft een mooi, gloednieuw stadion en dus wel vrij ambitieus. Schakelden nog bijna Valencia uit in de EL afgelopen seizoen.quote:

Ik snap serieus niet waarom je naar Rusland gaat als je ook naar de Duitse (Leverkusen), Engelse (WBA) en Spaanse competitie (Real Betis) kunt. Je zult misschien 1 of 2 rondes verder komen in Europa dan Feyenoord maar meer zit er bij zo'n Krasnodar ook niet in. Nou fantastisch.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 21:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit dus. Feyenoord (en Nederland) is gewoon ingehaald door Rusland en de Russische topclubs. Soit, Ajax had een mooie uitschieter dit jaar en 2 jaar terug natuurlijk de EL finale. Maar door de regel genomen presteren Russische clubs gewoon veel beter dan de Nederlandse ploegen als je kijkt naar de afgelopen 15 jaar.
We werden er niet voor niets uit geknald door Kiev en nota bene Krasnodar. Figuren als @:PIETR dichten Feyenoord nog teveel topclub status toe terwijl Feyenoord dat allang niet meer is. Europees stellen we geen kut voor, veel minder dan een Krasnodar, hoe treurig dat ook klinkt.

Zal wel met geld te maken hebben. En het is inmiddels toch al afgeketst? Hoe serieus is Real Betis?quote:Op dinsdag 18 juni 2019 22:06 schreef PIETR het volgende:
[..]
Ik snap serieus niet waarom je naar Rusland gaat als je ook naar de Duitse (Leverkusen), Engelse (WBA) en Spaanse competitie (Real Betis) kunt. Je zult misschien 1 of 2 rondes verder komen in Europa dan Feyenoord maar meer zit er bij zo'n Krasnodar ook niet in. Nou fantastisch.

Ja maar persoonlijk was hij al rond. Had Troost hem voor een fooi van de hand gedaan, zoals Vilhena had afgesproken met Van Geel, dan had hij volgend seizoen in Rusland gespeeld. En al die genoemde clubs zullen echt niet heel veel minder dan Krasnodar betalen. Hoe serieus Betis is weet ik niet.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 22:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zal wel met geld te maken hebben. En het is inmiddels toch al afgeketst? Hoe serieus is Real Betis?

Heel goed. Dat soort achterlijke toezeggingen van vGeel werd ik helemaal gek van. De tijd dat we onze spelers voor een appel en een ei laten gaan moet maar eens voorbij zijn.quote:Tonny Vilhena en FK Krasnodar hebben een akkoord weten te bereiken over een meerjarig contract. Vandaag werd bekend dat de Russische club en Feyenoord er niet uitkwamen over de hoogte van de transfersom en gaat de transfer niet door.
Technisch directeur Martin van Geel heeft tijdens de onderhandelingen over een nieuw contract toezeggingen gedaan aan kamp Vilhena over de hoogte van zijn transfersom. Sjaak Troost, die onlangs aan de slag is gegaan in De Kuip en nu verantwoordelijk is voor het technisch beleid, heeft de afspraken genegeerd en heeft een hogere transfersom in zijn hoofd voor de 24-jarige middenvelder, zo weet ELFvoetbal-journalist Sander Berends.

Wel benieuwd wat die toezegging van Van Geel inhield. 1 miljoen? 3 miljoen? 5 miljoen?quote:Op dinsdag 18 juni 2019 22:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Heel goed. Dat soort achterlijke toezeggingen van vGeel werd ik helemaal gek van. De tijd dat we onze spelers voor een appel en een ei laten gaan moet maar eens voorbij zijn.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |