Ja, niets dus he. Dat is de definitie van gratisquote:Op dinsdag 18 juni 2019 17:05 schreef GGMM het volgende:
Vilhena gratis de deur uit laten lopen is niet zo handig.
Maar ja aan de andere kant, wat levert die gast nou op.
Het was ook maar een voorbeeld.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 17:02 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik moet meer lachen om het feit dat je twee spelers met elkaar vergelijkt die op de positie middenvelder na zo'n beetje in niets op elkaar lijken.
Uiteindelijk is toch eigenlijk die hele lichting tegen gevallen? Het zou een wereldlichting worden. Wonnen 2 keer op het rij het EK, met veelal Feyenoorders en 2 Rotterdammers die bij PSV speelde.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 17:01 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Als ik Vilhena zie spelen springen de tranen in m'n ogen maar gelukkig zie jij er de humor wel van in. Hij staat stil in z'n ontwikkeling. Echt zonde. Had er veel meer van verwacht.
Ja ik bedoel als je hem nu verkoopt, Hans.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 17:07 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja, niets dus he. Dat is de definitie van gratis
5-7 miljoen moet je er wel voor kunnen krijgen.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 17:05 schreef GGMM het volgende:
Vilhena gratis de deur uit laten lopen is niet zo handig.
Maar ja aan de andere kant, wat levert die gast nou op.
Heel die lichting is inderdaad tegen gevallen. Zonde.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 17:09 schreef satecl het volgende:
[..]
Uiteindelijk is toch eigenlijk die hele lichting tegen gevallen? Het zou een wereldlichting worden. Wonnen 2 keer op het rij het EK, met veelal Feyenoorders en 2 Rotterdammers die bij PSV speelde.
Boy de Jong
Jetro Willems
Rekik
Kongolo
Kyle Ebecillio
Vilhena
Aké
Depay
Achahbar
Boetius
Aké en Depay hebben de Europese middenmoot bereikt, maar heeft Feyenoord niks opgeleverd. Kongolo deed het aardig, maar is evengoed dik gedegradeerd in Engeland.
Wijnaldum niet vergeten.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 17:19 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Heel die lichting is inderdaad tegen gevallen. Zonde.
Niet voor niets dat Van Persie de laatste speler is uit eigen jeugd die top heeft gehaald. Maar zo deden ze het 10 jaar geleden ook dus zal wel goed komen.
Wijnaldum natuurlijk ook nog. Klopt. Toch nog wel een beetje zuur dat hij naar PSV ging.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 17:23 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wijnaldum niet vergeten.
Of kwam hij pas op latere leeftijd naar Varkenoord? Ik weet dat hij oorspronkelijk van Sparta kwam namelijk.
Zou wel zonde zijn als zo'n speler, die ook nog uit de jeugd komt, gratis weggaat volgende zomer toch?quote:Op dinsdag 18 juni 2019 17:23 schreef Elan het volgende:
Grappig dat toen het geweldig liep en we kampioen werden Vilhena zo'n beetje als boegbeeld van het elftal werd gezien en hij er nu opeens geen reet meer van zou kunnen volgens sommigen.
Zelfde met Jorgensen trouwens.
Het zou voor beide partijen slecht zijn als hij blijft. Feyenoord heeft het geld nodig en Vilhena een nieuwe prikkel. Wie heeft er dan wat aan als Vilhena nog een jaar ongemotiveerd moet aanmodderen omdat hij moet wachten totdat hij transfervrij opgepikt kan worden?quote:Op dinsdag 18 juni 2019 17:23 schreef Elan het volgende:
Grappig dat toen het geweldig liep en we kampioen werden Vilhena zo'n beetje als boegbeeld van het elftal werd gezien en hij er nu opeens geen reet meer van zou kunnen volgens sommigen.
Zelfde met Jorgensen trouwens.
Zeker. Maar als er echt niks rond komt deze zomer tekent hij gewoon bij verwacht ik.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 17:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zou wel zonde zijn als zo'n speler, die ook nog uit de jeugd komt, gratis weggaat volgende zomer toch?
Dat denk ik ook niet, zal ivm het EK ook wel in beeld willen blijven bij Oranje.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 17:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Zeker. Maar als er echt niks rond komt deze zomer tekent hij gewoon bij verwacht ik.
Lijkt me geen jongen die snel voor een avontuur in de zandbak of Rusland gaat kiezen puur vanwege geld.
Dat is wel klaar toch? Of hij moet als linksback willen spelen. Zijn positie op het middenveld is driedubbel bezet door anderen.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 17:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet, zal ivm het EK ook wel in beeld willen blijven bij Oranje.
Hij zit er wel altijd bij toch? En heeft in die Nations League dacht ik nog wel wat minuten gemaakt. Basis zal het niet worden maar ik kan me voorstellen dat je zo'n toernooi graag meemaakt.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 17:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is wel klaar toch? Of hij moet als linksback willen spelen. Zijn positie op het middenveld is driedubbel bezet door anderen.
Bovendien schijnt Jaap Stam hem er graag bij te houden.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 17:38 schreef PIETR het volgende:
Maar prima dat Sjaak hem niet voor een paar miljoen laat gaan.
Niet zo relevant aangezien hij zelf weg wilt en er meerdere clubs interesse hebben. Dan hoef je hem niet voor 1/2 miljoen te laten gaan.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 17:40 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Bovendien schijnt Jaap Stam hem er graag bij te houden.
Is dat per se een achteruitgang? Zij slaagden er tenminste wel in de groepsfase van de EL te bereiken. Dan hebben we het nog niet eens over het financiële plaatje.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 17:37 schreef PIETR het volgende:
250 wedstrijden voor Feyenoord spelen en dan willen vertrekken naar Krasnodar
Kom op man. Die Russische competitiequote:Op dinsdag 18 juni 2019 17:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Is dat per se een achteruitgang? Zij slaagden er tenminste wel in de groepsfase van de EL te bereiken. Dan hebben we het nog niet eens over het financiële plaatje.
edit: Achtste finale zelfs, er nipt uit tegen Valencia.
qua historie en achterban maar voor een speler op korte termijn is het financiële en sportieve plaatje toch veel belangrijker.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 17:49 schreef PIETR het volgende:
[..]
Kom op man. Die Russische competitieFinancieel gaatie er op vooruit maar Feyenoord is toch zeker wel een veel grotere club dan Krasnodar?
OK maar Krasnodar, er moet toch wel wat beters voor hem in de markt zijnquote:Op dinsdag 18 juni 2019 17:52 schreef Elan het volgende:
[..]
qua historie en achterban maar voor een speler op korte termijn is het financiële en sportieve plaatje toch veel belangrijker.
Lijkt me ook.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 17:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK maar Krasnodar, er moet toch wel wat beters voor hem in de markt zijn
Blijkbaar valt dat toch erg tegen anders was hij niet al persoonlijk akkoord.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 17:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK maar Krasnodar, er moet toch wel wat beters voor hem in de markt zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |