Prima toch.quote:Op woensdag 19 juni 2019 18:55 schreef Maastoren het volgende:
twitter:Feyenoord twitterde op woensdag 19-06-2019 om 18:48:07Jens Toornstra x Feyenoord🔜 2️⃣0️⃣2️⃣2️⃣! #Jens2022 🤝 https://t.co/JikIF56yRn reageer retweet

twitter:VI_nl twitterde op woensdag 19-06-2019 om 19:47:15Giovanni van Bronckhorst sluit niet uit dat Feyenoord zich snel weer kan meten met Ajax en PSV. https://t.co/XOnkYYNPQo reageer retweet

Gio heeft wel gekkere dingen gezegd en gedaan.quote:Op woensdag 19 juni 2019 19:51 schreef maxi-mus het volgende:
twitter:VI_nl twitterde op woensdag 19-06-2019 om 19:47:15Giovanni van Bronckhorst sluit niet uit dat Feyenoord zich snel weer kan meten met Ajax en PSV. https://t.co/XOnkYYNPQo reageer retweet

Suicide watch is actief neem ik aan?quote:Op woensdag 19 juni 2019 19:39 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Als zaakwaarnemer van @:klaasweetalles kan ik mededelen dat Klaas blij is.

Jensgodquote:In vijf seizoenen Feyenoord speelde Toornstra 190 wedstrijden, met liefst 45 doelpunten en 40 assists.

Op naar de derde plek.quote:

Meer zit er niet in. Zelfs plek 3 is allerminst zeker. Hoewel ik niet goed op de hoogte ben van de investeringen die de AZ's, Vitesse's en Utrecht's van deze wereld doen.quote:

Vitesse schijnt de finansjele broekriem aan te moeten trekken van aandeelhouder Oyf.quote:Op woensdag 19 juni 2019 20:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Meer zit er niet in. Zelfs plek 3 is allerminst zeker. Hoewel ik niet goed op de hoogte ben van de investeringen die de AZ's, Vitesse's en Utrecht's van deze wereld doen.

Behalve Maher naar Utrecht ook allemaal nog niet veel soeps. Niks om bang voor te zijn. Bovendien nog ff afwachten wat er allemaal gebeurt tijdens de transferperiode.quote:Op woensdag 19 juni 2019 20:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Meer zit er niet in. Zelfs plek 3 is allerminst zeker. Hoewel ik niet goed op de hoogte ben van de investeringen die de AZ's, Vitesse's en Utrecht's van deze wereld doen.

quote:Volgens RTV Rijnmond is er commotie ontstaan bij een gedeelte van het Legioen met betrekking tot de seizoenkaartprijzen in het mogelijke nieuwe stadion. Met name de parterre-vakken kunnen een flinke stijging tegemoet zien.
Voor de vakken W en Z betaalt men komend seizoen ¤302, maar in een besloten aandeelhoudersvergadering van Stadion Feijenoord werd duidelijk dat in een nieuw stadion de vakken langs de lange zijde van het veld tussen de ¤700 en ¤1000 euro gaan liggen.
Volgens een gedeelte van de aanhang zorgt deze stijging voor een verplaatsing van de huidige fanatieke supporters die de unieke sfeer creëren. Dit zou weer in strijd zijn met de belofte dat men er alles aan zou doen om die sfeer te behouden.
Ook voorzitter van FSV, Remco Ravenshorst, betreurt het besluit. Volgens hem past dit niet bij de gesprekken die tot op heden zijn gevoerd en hij pleit dan ook voor toegankelijke kaartprijzen voor de fanatieke supporters. De leiding van Feyenoord City laat echter aan RTV Rijnmond weten:
“De standaardprijs voor een seizoenkaart bedraagt komend seizoen voor de gele zijde ¤ 310. Met een jaarlijkse indexatie van 1,5% zou deze kaart in 2023/2024 bijna ¤ 330 kosten. Deze vergelijking, maar dan voor de duurste seizoenkaart in De Kuip komend seizoen van ¤ 661 leidt tot een prijs van ¤ 700. De standaardprijzen in de voorlopige businesscase wijken daar niet veel van af terwijl alle nieuwe voorzieningen en het comfort op een veel hoger en beter niveau zullen komen.
Ten opzichte van De Kuip zijn er in totaal meer goedkope kaarten beschikbaar en komt er meer differentiatie aan de bovenkant van de prijsrange die daarmee waarschijnlijk ook een hoger plafond krijgt.”

Niet helemaal duidelijk, maar samenvattend:quote:"Hoe zit het met de prijzen voor seizoenkaarten in het nieuwe stadion?”
Er zijn enkele vragen over de prijzen van seizoenkaarten in het nieuwe stadion. Voor zover het mogelijk is proberen we het onderstaand uit te leggen.
In de businesscase voor het nieuwe stadion zijn niet-zakelijke seizoenkaarten opgenomen in de prijsrange van ¤299 tot ongeveer ¤1.000 euro per kaart (prijspeil seizoen 2023/2024, inclusief 9% BTW).
Ter vergelijking: de standaardprijs voor een seizoenkaart bedraagt komend seizoen voor de gele zijde ¤310. Met een jaarlijkse indexatie van 1,5% zou deze kaart in 2023/2024 bijna ¤330 kosten. Deze vergelijking, maar dan voor de duurste seizoenkaart in De Kuip komend seizoen van ¤661 leidt tot een prijs van ¤700. De standaardprijzen in de voorlopige businesscase wijken daar niet veel van af terwijl alle nieuwe voorzieningen en het comfort op een veel hoger en beter niveau zullen komen.
Ten opzichte van De Kuip zijn er in totaal meer goedkope kaarten beschikbaar en komt er meer differentiatie aan de bovenkant van de prijsrange die daarmee waarschijnlijk ook een hoger plafond krijgt.
Het ontwerp van het stadion zorgt ervoor dat de eerste en tweede ring nog dichter bij het veld zijn gelegen en dat op vrijwel alle plekken een zeer goede en voor een stadion van deze omvang unieke zichtlijnen worden geboden.
Ook zullen door het ontwerp van de tribunes en het dak alle plaatsen in principe droog zijn. De huidige parterre tribunes in De Kuip zijn daardoor niet te vergelijken met de eerste ring in het nieuwe stadion. Tot slot komt de huidige gracht rond het veld te vervallen.
Het stoelenplan is nog niet af en we werken momenteel aan een definitieve indeling, waarin voor alle supporters goede plekken beschikbaar zijn. Dit zullen we voorafgaand ook nog toetsen met enkele externe partijen. Het uiteindelijke plan en prijzen zullen in de businesscase 3.0 worden opgenomen. Naar verwachting zal de nieuwe businesscase 3.0 in het najaar worden opgeleverd. Op het moment dat er eerder zaken bekend mochten worden aangaande het stoelenplan en prijzen zal hierover nader bericht worden.
Bron: Feyenoord-city.nl

Ik kan me niet indenken dat mensen die nu op de parterre vakken het ook maar iets kan schelen of er extra comfort of voorzieningen zijn.quote:De standaardprijzen in de voorlopige businesscase wijken daar niet veel van af terwijl alle nieuwe voorzieningen en het comfort op een veel hoger en beter niveau zullen komen.

Meer zit er zeker in. Ik weet niet of je PSV een beetje volgt maar die zijn keihard aan het kloten op het moment. Onderling vond ik PSV sowieso zwakker dan Feyenoord vorig seizoen, alleen pakte zij (veel) meer punten tegen de lager gerangeerde clubs.quote:Op woensdag 19 juni 2019 20:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]

die wedstrijden tegen PSV en ook die tegen Ajax zeggen niet zoveel, tegen hun hoeft Feyenoord het spel niet te maken.quote:Op donderdag 20 juni 2019 04:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Meer zit er zeker in. Ik weet niet of je PSV een beetje volgt maar die zijn keihard aan het kloten op het moment. Onderling vond ik PSV sowieso zwakker dan Feyenoord vorig seizoen, alleen pakte zij (veel) meer punten tegen de lager gerangeerde clubs.
Als Feyenoord haar problemen achterin oplost zie ik ons tweede worden. Zo niet kunnen we ook zo zesde of zevende worden hoor, daar niet van.

Klopt. Feyenoord is de afgelopen jaren in bijna elke confrontatie met PSV de betere ploeg geweest, dus volgens die beredenering zouden we elk jaar 2e moeten zijn geworden.quote:Op donderdag 20 juni 2019 08:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
die wedstrijden tegen PSV en ook die tegen Ajax zeggen niet zoveel, tegen hun hoeft Feyenoord het spel niet te maken.

quote:Op donderdag 20 juni 2019 08:55 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ik ga pas wat voorspellen als de voorbereidingen erop zitten.

We lachen wat af hier.quote:Op donderdag 20 juni 2019 09:16 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dat is geen voorspelling, dat is een grapje.

Nou, ik hoop dat tie gaat.quote:Op donderdag 20 juni 2019 12:49 schreef Elan het volgende:
https://www.fr-fans.nl/ni(...)en-naar-fk-krasnodar

Feyenoord wil zelf ook dat hij gaat hoor. Dit seizoen staat Feyenoord in het rood door mislopen Europees voetbal, dus een uitgaande transfer voor 30 juni is nodig om de cijfers wat op te krikken.quote:Op donderdag 20 juni 2019 12:54 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nou, ik hoop dat tie gaat.
Hij wil wel héél graag weg hé?

Ach als er een behoorlijk salaris valt te verdienen zijn andere zaken van ondergeschikt belang. Promes heeft er ook jaren gespeeld en die maakt geen ongelukkige indruk. Een ideale competitie is het niet met die grote afstanden, maar ja..poen.quote:Op donderdag 20 juni 2019 13:00 schreef PIETR het volgende:
Onbegrijpelijk dat je naar zo'n kutland zou willen.

Kent iemand hem goed? Geen idee eigenlijk of hij potentie heeft. (Een Ajacied zou nu reageren met "vast niet, dan zou ie wel naar Ajax zijn gegaan! Haha!)quote:Feyenoord-jeugdspeler Ian Smeulers wordt verhuurd aan FC Dordrecht, zo meldt Sinclair Bischop van RTV Rijnmond op Twitter. De linksback die ook als centrale verdediger uit de voeten kan, speelde het afgelopen seizoen in Feyenoord Onder 19.
Smeulers is niet de enige Feyenoorder die het nieuwe seizoen speelt voor FC Dordrecht. Ook doelman Ramón ten Hove en Noah Lewis zullen volgend seizoen spelen in de Keuken Kampioen Divisie voor FC Dordrecht.

Vast niet. Dan was hij wel naar Ajax gegaan haha!quote:Op donderdag 20 juni 2019 14:14 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Kent iemand hem goed? Geen idee eigenlijk of hij potentie heeft. (Een Ajacied zou nu reageren met "vast niet, dan zou ie wel naar Ajax zijn gegaan! Haha!)

Omdat hij de eerste de beste B-club aangrijpt om te vertrekken.quote:

Tja. Het is niet zo dat Vilhena de eerste speler ooit is die naar Rusland zou gaan. Ook niet mijn keuze, maar tja.quote:Op donderdag 20 juni 2019 14:55 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Omdat hij de eerste de beste B-club aangrijpt om te vertrekken.
Totaal niet aansprekend toch? Zo'n Russische club.
Het salaris is misschien wel erg aansprekend, maar dat kun je ook verdienen bij een goede club uit de Championship.

twitter:Mkrabby twitterde op donderdag 20-06-2019 om 15:10:36Sterker: #Feyenoord en #Krasnodar schijnen er nu uit te zijn: #Vilhena naar Rusland reageer retweet
twitter:Mkrabby twitterde op donderdag 20-06-2019 om 15:08:18Tijdens de Nations League met Oranje kreeg Tonny #Vilhena telefoon: de hoogste baas van FK #Krasnodar, Sergei Galitskiy liet weten hem per se te willen hebben. Nu is #Feyenoord in gesprek, 5-jarig contract ligt klaar, transfersom rond de 9 miljoen reageer retweet

Ah had ik ff gemist.quote:
 .
 .

9 miljoen is prima.quote:Op donderdag 20 juni 2019 15:12 schreef Maastoren het volgende:
twitter:Mkrabby twitterde op donderdag 20-06-2019 om 15:10:36Sterker: #Feyenoord en #Krasnodar schijnen er nu uit te zijn: #Vilhena naar Rusland reageer retweet
twitter:Mkrabby twitterde op donderdag 20-06-2019 om 15:08:18Tijdens de Nations League met Oranje kreeg Tonny #Vilhena telefoon: de hoogste baas van FK #Krasnodar, Sergei Galitskiy liet weten hem per se te willen hebben. Nu is #Feyenoord in gesprek, 5-jarig contract ligt klaar, transfersom rond de 9 miljoen reageer retweet

Zou zomaar kunnen dat Vermeer eerste keeper wordt. Bijlow heeft niet zo'n goede indruk achter gelaten.quote:Op donderdag 20 juni 2019 15:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Ah had ik ff gemist.
Wat is eigenlijk de status van Vermeer nu, wil die niet meer weg nu Gio is gestopt?
Hopen dat Ten Hove gaat spelen bij Dordt trouwens.

Weet je wie de tweede keeper van Ajax is/was ?quote:Op donderdag 20 juni 2019 15:15 schreef satecl het volgende:
WTF Marsman!!!??? MAn man man wat hebben wij toch een kut club uitgekozen als kind zijnde

@GGMM vindt hier ook iets van.quote:Op donderdag 20 juni 2019 15:15 schreef satecl het volgende:
WTF Marsman!!!??? MAn man man wat hebben wij toch een kut club uitgekozen als kind zijnde

die liliputterquote:Op donderdag 20 juni 2019 15:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Weet je wie de derde keeper van Ajax is/was ?

Ja. Ik laat het nu even bezinken en kom erachter dat hij derde keeper wordt. En transfervrij. Valt allemaal wel mee. Liet me even gaan sorry.quote:Op donderdag 20 juni 2019 15:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Weet je wie de derde keeper van Ajax is/was ?

Tweede keeper zelfs? Je druk maken om een derde keeper die waarschijnlijk toch nooit speeltquote:

Het feit dat je dit soort figuren najaagt zegt voldoende.quote:Op donderdag 20 juni 2019 15:17 schreef satecl het volgende:
[..]
Ja. Ik laat het nu even bezinken en kom erachter dat hij derde keeper wordt. En transfervrij. Valt allemaal wel mee. Liet me even gaan sorry.

Marsman zal overigens wel tweede doelman worden. Ik zie Vermeer nog wel weg gaan als Stam voor Bijlow kiest.quote:Op donderdag 20 juni 2019 15:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het feit dat je dit soort figuren najaagt zegt voldoende.

2011.quote:Op donderdag 20 juni 2019 15:18 schreef Bolasie het volgende:
Die Vilhena was toch ooit een groot talent?

vond en vind ik nog steeds een miskoop, die Marsman kan er nog minder vanquote:Op donderdag 20 juni 2019 15:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Tweede keeper zelfs? Je druk maken om een derde keeper die waarschijnlijk toch nooit speelt

Ja net als Clasie. De nieuwe Xaviquote:Op donderdag 20 juni 2019 15:18 schreef Bolasie het volgende:
Die Vilhena was toch ooit een groot talent?

Clasie en Ricky van Haaren de Xavi en Iniesta van de Feyenoord jeugdquote:Op donderdag 20 juni 2019 15:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja net als Clasie. De nieuwe Xavi

Na komst van Varela 3e, maar ben het met je eens hoor het maakt vrij weinig uit. Hoewel je zowel bij Ajax als bij Feyenoord mag nastreven dat een jeugdkeeper beter is dan dit niveau wat ze nu binnen hebben/halen.quote:Op donderdag 20 juni 2019 15:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Tweede keeper zelfs? Je druk maken om een derde keeper die waarschijnlijk toch nooit speelt

Moet ook.quote:Op donderdag 20 juni 2019 15:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
vond en vind ik nog steeds een miskoop, die Marsman kan er nog minder van

Clasie was nooit een groot talent volgens mij. Ik meen me te herinneren dat hij niet eens mocht blijven in de jeugdopleiding.quote:Op donderdag 20 juni 2019 15:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja net als Clasie. De nieuwe Xavi

moet niet, dan beter een jong talent daarvoor gebruikenquote:Op donderdag 20 juni 2019 15:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Moet ook.
Derde keeper is normaliter gewoon opvulling. Moet je iemand hebben die reëel genoeg is om daar ook genoegen mee te nemen.

Die gaat al naar Dordrecht.quote:Op donderdag 20 juni 2019 15:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
moet niet, dan beter een jong talent daarvoor gebruiken

We hebben Ten Hove die was derde keeper normaal gesproken maar nu verhuurd om te rijpen.quote:Op donderdag 20 juni 2019 15:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Na komst van Varela 3e, maar ben het met je eens hoor het maakt vrij weinig uit. Hoewel je zowel bij Ajax als bij Feyenoord mag nastreven dat een jeugdkeeper beter is dan dit niveau wat ze nu binnen hebben/halen.

Daar valt ook wat voor te zeggen, Feyenoord heeft natuurlijk ook geen jong team in de KK-divisie.quote:Op donderdag 20 juni 2019 15:24 schreef Elan het volgende:
[..]
We hebben Ten Hove die was derde keeper normaal gesproken maar nu verhuurd om te rijpen.

Ja die hadden we dus maar moet zijn debuut nog maken. Word je ook niet beter van.quote:Op donderdag 20 juni 2019 15:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
moet niet, dan beter een jong talent daarvoor gebruiken

Dicht genoeg in de buurt van wat ik gister zei. Prima dus.quote:Op donderdag 20 juni 2019 15:24 schreef satecl het volgende:
Sjaak Troost wat een fenomeen, nu al. Even 9 miljoen harken voor Vilhena

Jij zei toch 15 een poos geleden?quote:Op donderdag 20 juni 2019 15:25 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dicht genoeg in de buurt van wat ik gister zei. Prima dus.
Maar niet heel bijzonder.

quote:Op donderdag 20 juni 2019 15:25 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dicht genoeg in de buurt van wat ik gister zei. Prima dus.
Maar niet heel bijzonder.
quote:Op woensdag 8 mei 2019 14:42 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
12+. Elke andere deal is een waardeloze deal.

Jawel hoor, vond het alleen grappig dat je binnen 5 weken zo draait.quote:Op donderdag 20 juni 2019 15:27 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Jij snapt het woordje gister niet?

Nou nou, 2 miljoen naar beneden, wat een draaiquote:Op donderdag 20 juni 2019 15:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jawel hoor, vond het alleen grappig dat je binnen 5 weken zo draait.

12-9=3. En ja, je noemde alles beneden de 12 een waardeloze deal en nu is het opeens prima.quote:Op donderdag 20 juni 2019 15:28 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Nou nou, 2 miljoen naar beneden, wat een draai

12-10=2. Ik zei gister 10.quote:Op donderdag 20 juni 2019 15:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
12-9=3. En ja, je noemde alles beneden de 12 een waardeloze deal en nu is het opeens prima.

Maar ze krijgen maar 9. (nou ja, volgens Mikos is het niet helemaal duidelijk wat ze er netto aan overhouden)quote:

Jahankbaksch is niet verkeerdquote:Op donderdag 20 juni 2019 15:29 schreef satecl het volgende:
Mikos Gouka:
De nieuwe technisch directeur Sjaak Troost heeft in zijn eerste weken bij #Feyenoord vooral met zaakwaarnemer Rob Jansen zaken gedaan. Jørgensen en Toornstra uit zijn stal tekenden recent bij in de Kuip. Marsman nu vastgelegd als extra keeper.
Andere spelers bij Rob Jansen:
Leroy Fer
Daryll Janmaat
Marco van Ginkel
Ferdi Kadioglu
Teun Koopmeijners
Alireza Jahankbaksch

Viergeverquote:Op donderdag 20 juni 2019 15:27 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Jullie hebben niet eens een linksback.

Ja precies, eerst vind je alles beneden de 12 miljoen een waardeloze deal. Dan krijgen ze er 9 miljoen voor (dus 3 miljoen minder) en dan vind je het opeens prima. Apart. Maar laten we er over ophouden.quote:Op donderdag 20 juni 2019 15:31 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ja, en? We hebben het toch over wat ik zei?

Mocht Berghuis vertrekken zie ik ze wel voor hem gaan. Zit maar op de bank daar in Engeland.quote:

Niet opeens. Ik zei gister 10, en dus is het 1 miljoen minder. Dat vind ik acceptabel.quote:Op donderdag 20 juni 2019 15:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja precies, eerst vind je alles beneden de 12 miljoen een waardeloze deal. Dan krijgen ze er 9 miljoen voor (dus 3 miljoen minder) en dan vind je het opeens prima. Apart. Maar laten we er over ophouden.

Wat is er dan anders vergeleken met 5 weken geleden?quote:Op donderdag 20 juni 2019 15:35 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Niet opeens. Ik zei gister 10, en dus is het 1 miljoen minder. Dat vind ik acceptabel.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |