quote:Op donderdag 20 juni 2019 08:55 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ik ga pas wat voorspellen als de voorbereidingen erop zitten.
We lachen wat af hier.quote:Op donderdag 20 juni 2019 09:16 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dat is geen voorspelling, dat is een grapje.
Nou, ik hoop dat tie gaat.quote:Op donderdag 20 juni 2019 12:49 schreef Elan het volgende:
https://www.fr-fans.nl/ni(...)en-naar-fk-krasnodar
Feyenoord wil zelf ook dat hij gaat hoor. Dit seizoen staat Feyenoord in het rood door mislopen Europees voetbal, dus een uitgaande transfer voor 30 juni is nodig om de cijfers wat op te krikken.quote:Op donderdag 20 juni 2019 12:54 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nou, ik hoop dat tie gaat.
Hij wil wel héél graag weg hé?
Ach als er een behoorlijk salaris valt te verdienen zijn andere zaken van ondergeschikt belang. Promes heeft er ook jaren gespeeld en die maakt geen ongelukkige indruk. Een ideale competitie is het niet met die grote afstanden, maar ja..poen.quote:Op donderdag 20 juni 2019 13:00 schreef PIETR het volgende:
Onbegrijpelijk dat je naar zo'n kutland zou willen.
Kent iemand hem goed? Geen idee eigenlijk of hij potentie heeft. (Een Ajacied zou nu reageren met "vast niet, dan zou ie wel naar Ajax zijn gegaan! Haha!)quote:Feyenoord-jeugdspeler Ian Smeulers wordt verhuurd aan FC Dordrecht, zo meldt Sinclair Bischop van RTV Rijnmond op Twitter. De linksback die ook als centrale verdediger uit de voeten kan, speelde het afgelopen seizoen in Feyenoord Onder 19.
Smeulers is niet de enige Feyenoorder die het nieuwe seizoen speelt voor FC Dordrecht. Ook doelman Ramón ten Hove en Noah Lewis zullen volgend seizoen spelen in de Keuken Kampioen Divisie voor FC Dordrecht.
Vast niet. Dan was hij wel naar Ajax gegaan haha!quote:Op donderdag 20 juni 2019 14:14 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Kent iemand hem goed? Geen idee eigenlijk of hij potentie heeft. (Een Ajacied zou nu reageren met "vast niet, dan zou ie wel naar Ajax zijn gegaan! Haha!)
Omdat hij de eerste de beste B-club aangrijpt om te vertrekken.quote:
Tja. Het is niet zo dat Vilhena de eerste speler ooit is die naar Rusland zou gaan. Ook niet mijn keuze, maar tja.quote:Op donderdag 20 juni 2019 14:55 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Omdat hij de eerste de beste B-club aangrijpt om te vertrekken.
Totaal niet aansprekend toch? Zo'n Russische club.
Het salaris is misschien wel erg aansprekend, maar dat kun je ook verdienen bij een goede club uit de Championship.
twitter:Mkrabby twitterde op donderdag 20-06-2019 om 15:10:36Sterker: #Feyenoord en #Krasnodar schijnen er nu uit te zijn: #Vilhena naar Rusland reageer retweet
twitter:Mkrabby twitterde op donderdag 20-06-2019 om 15:08:18Tijdens de Nations League met Oranje kreeg Tonny #Vilhena telefoon: de hoogste baas van FK #Krasnodar, Sergei Galitskiy liet weten hem per se te willen hebben. Nu is #Feyenoord in gesprek, 5-jarig contract ligt klaar, transfersom rond de 9 miljoen reageer retweet
Ah had ik ff gemist.quote:
9 miljoen is prima.quote:Op donderdag 20 juni 2019 15:12 schreef Maastoren het volgende:
twitter:Mkrabby twitterde op donderdag 20-06-2019 om 15:10:36Sterker: #Feyenoord en #Krasnodar schijnen er nu uit te zijn: #Vilhena naar Rusland reageer retweet
twitter:Mkrabby twitterde op donderdag 20-06-2019 om 15:08:18Tijdens de Nations League met Oranje kreeg Tonny #Vilhena telefoon: de hoogste baas van FK #Krasnodar, Sergei Galitskiy liet weten hem per se te willen hebben. Nu is #Feyenoord in gesprek, 5-jarig contract ligt klaar, transfersom rond de 9 miljoen reageer retweet
Zou zomaar kunnen dat Vermeer eerste keeper wordt. Bijlow heeft niet zo'n goede indruk achter gelaten.quote:Op donderdag 20 juni 2019 15:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Ah had ik ff gemist.
Wat is eigenlijk de status van Vermeer nu, wil die niet meer weg nu Gio is gestopt?
Hopen dat Ten Hove gaat spelen bij Dordt trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |