Weet je wie de tweede keeper van Ajax is/was ?quote:Op donderdag 20 juni 2019 15:15 schreef satecl het volgende:
WTF Marsman!!!??? MAn man man wat hebben wij toch een kut club uitgekozen als kind zijnde

@GGMM vindt hier ook iets van.quote:Op donderdag 20 juni 2019 15:15 schreef satecl het volgende:
WTF Marsman!!!??? MAn man man wat hebben wij toch een kut club uitgekozen als kind zijnde

die liliputterquote:Op donderdag 20 juni 2019 15:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Weet je wie de derde keeper van Ajax is/was ?

Ja. Ik laat het nu even bezinken en kom erachter dat hij derde keeper wordt. En transfervrij. Valt allemaal wel mee. Liet me even gaan sorry.quote:Op donderdag 20 juni 2019 15:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Weet je wie de derde keeper van Ajax is/was ?

Tweede keeper zelfs? Je druk maken om een derde keeper die waarschijnlijk toch nooit speeltquote:

Het feit dat je dit soort figuren najaagt zegt voldoende.quote:Op donderdag 20 juni 2019 15:17 schreef satecl het volgende:
[..]
Ja. Ik laat het nu even bezinken en kom erachter dat hij derde keeper wordt. En transfervrij. Valt allemaal wel mee. Liet me even gaan sorry.

Marsman zal overigens wel tweede doelman worden. Ik zie Vermeer nog wel weg gaan als Stam voor Bijlow kiest.quote:Op donderdag 20 juni 2019 15:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het feit dat je dit soort figuren najaagt zegt voldoende.

2011.quote:Op donderdag 20 juni 2019 15:18 schreef Bolasie het volgende:
Die Vilhena was toch ooit een groot talent?

vond en vind ik nog steeds een miskoop, die Marsman kan er nog minder vanquote:Op donderdag 20 juni 2019 15:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Tweede keeper zelfs? Je druk maken om een derde keeper die waarschijnlijk toch nooit speelt

Ja net als Clasie. De nieuwe Xaviquote:Op donderdag 20 juni 2019 15:18 schreef Bolasie het volgende:
Die Vilhena was toch ooit een groot talent?

Clasie en Ricky van Haaren de Xavi en Iniesta van de Feyenoord jeugdquote:Op donderdag 20 juni 2019 15:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja net als Clasie. De nieuwe Xavi

Na komst van Varela 3e, maar ben het met je eens hoor het maakt vrij weinig uit. Hoewel je zowel bij Ajax als bij Feyenoord mag nastreven dat een jeugdkeeper beter is dan dit niveau wat ze nu binnen hebben/halen.quote:Op donderdag 20 juni 2019 15:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Tweede keeper zelfs? Je druk maken om een derde keeper die waarschijnlijk toch nooit speelt

Moet ook.quote:Op donderdag 20 juni 2019 15:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
vond en vind ik nog steeds een miskoop, die Marsman kan er nog minder van

Clasie was nooit een groot talent volgens mij. Ik meen me te herinneren dat hij niet eens mocht blijven in de jeugdopleiding.quote:Op donderdag 20 juni 2019 15:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja net als Clasie. De nieuwe Xavi

moet niet, dan beter een jong talent daarvoor gebruikenquote:Op donderdag 20 juni 2019 15:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Moet ook.
Derde keeper is normaliter gewoon opvulling. Moet je iemand hebben die reëel genoeg is om daar ook genoegen mee te nemen.

Die gaat al naar Dordrecht.quote:Op donderdag 20 juni 2019 15:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
moet niet, dan beter een jong talent daarvoor gebruiken

We hebben Ten Hove die was derde keeper normaal gesproken maar nu verhuurd om te rijpen.quote:Op donderdag 20 juni 2019 15:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Na komst van Varela 3e, maar ben het met je eens hoor het maakt vrij weinig uit. Hoewel je zowel bij Ajax als bij Feyenoord mag nastreven dat een jeugdkeeper beter is dan dit niveau wat ze nu binnen hebben/halen.

Daar valt ook wat voor te zeggen, Feyenoord heeft natuurlijk ook geen jong team in de KK-divisie.quote:Op donderdag 20 juni 2019 15:24 schreef Elan het volgende:
[..]
We hebben Ten Hove die was derde keeper normaal gesproken maar nu verhuurd om te rijpen.

Ja die hadden we dus maar moet zijn debuut nog maken. Word je ook niet beter van.quote:Op donderdag 20 juni 2019 15:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
moet niet, dan beter een jong talent daarvoor gebruiken

Dicht genoeg in de buurt van wat ik gister zei. Prima dus.quote:Op donderdag 20 juni 2019 15:24 schreef satecl het volgende:
Sjaak Troost wat een fenomeen, nu al. Even 9 miljoen harken voor Vilhena

Jij zei toch 15 een poos geleden?quote:Op donderdag 20 juni 2019 15:25 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dicht genoeg in de buurt van wat ik gister zei. Prima dus.
Maar niet heel bijzonder.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |