ook dat nogquote:Op maandag 17 juni 2019 18:07 schreef mario390 het volgende:
[..]
erste keer dat 2 spelen van 2 geschlechten om de selfde tijd zijn
straks U21 Euro we tegen Serbien

Idd, zo is de tweede wereldoorlog ook begonnen.quote:Op maandag 17 juni 2019 18:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus doorgestoken kaart... wat een flut bewijs...

ja zeg ik,2 geschlechten om de selfde tijd dat was nog niequote:

Daar trapt toch geen hond inquote:

Altijd bij de laatste groepswedstrijd wordt gelijktijdig gespeeld.. Om 21:00 ook weerquote:Op maandag 17 juni 2019 18:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja zeg ik,2 geschlechten om de selfde tijd dat was nog nie
en ook copa america is, deze infantino is echt helemal en idiot

Ik las al ergens dat deze aanslagen met de nooit gevonden WMD's van Saddam Hoessein gepleegd zouden zijn.quote:

ja maar het gaat dat inquote:Op maandag 17 juni 2019 18:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Altijd bij de laatste groepswedstrijd wordt gelijktijdig gespeeld.. Om 21:00 ook weer

Lekker dan....quote:

En straks ook nog Wimbledonquote:Op maandag 17 juni 2019 18:16 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar het gaat dat in
juni bijna 4 Turnier zijn en dat was nog nie, nationals league was toch ook nog

Zuipschuit.quote:Op maandag 17 juni 2019 18:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Lekker dan....
Ik heb eindelijk mijn Smoothie met Skyr, 1/2 liiter/// alles al opgezopen![]()
ik moest even slapen ... maar de dekbedden hangen te drogen, de dekbedovertrekken
zit in de Wasmachine...
Tafeltje is gefixed....
nu effe pauze want ik heb nog niet klaar...
vanavond niet wandelen... dat dan weer niet

geen zin na al dat gedoequote:

Daar deden ze nog tenminste hun best om hele video's te faken om aan te tonen dat die dingen bestondenquote:Op maandag 17 juni 2019 18:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik las al ergens dat deze aanslagen met de nooit gevonden WMD's van Saddam Hoessein gepleegd zouden zijn.

dat is een beetje rare opmerking ... ik weetquote:Op maandag 17 juni 2019 18:18 schreef FANN het volgende:
oh ja... en dat nieuws over Iran is natuurlijk ook erg...

Het blijft tot laat vrij warm, geloof ik.quote:Op maandag 17 juni 2019 18:19 schreef FANN het volgende:
[..]
geen zin na al dat gedoemaar jeweethetnooit
misschien wel het is wel heeeeeeeeeeel
erg mooi weer om te wandelen

Dan kan het vannacht ook nogquote:Op maandag 17 juni 2019 18:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het blijft tot laat vrij warm, geloof ik.

Jammer dat Colin Powell zo'n slechte leugenaar was. Iedereen had na 5 minuten van zijn presentatie al door dat-ie loog.quote:Op maandag 17 juni 2019 18:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Daar deden ze nog tenminste hun best om hele video's te faken om aan te tonen dat die dingen bestonden

Ik heb nog niet eens in me opgenomen wat Kefir is en jullie beginnen al aan Skyr. Zo kan ik het niet bijhouden!quote:Op maandag 17 juni 2019 18:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, we hebben Recce aan de hummus gekregen. Skyr gaat ook wel lukken.

Hou het lekker bij aardbeien, ook haske gezond.quote:Op maandag 17 juni 2019 18:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb nog niet eens in me opgenomen wat Kefir is en jullie beginnen al aan Skyr. Zo kan ik het niet bijhouden!

quote:Op maandag 17 juni 2019 18:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb nog niet eens in me opgenomen wat Kefir is en jullie beginnen al aan Skyr. Zo kan ik het niet bijhouden!

Ik niet. Ik geloofde het.quote:Op maandag 17 juni 2019 18:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jammer dat Colin Powell zo'n slechte leugenaar was. Iedereen had na 5 minuten van zijn presentatie al door dat-ie loog.

En lekker.quote:Op maandag 17 juni 2019 18:25 schreef tonja het volgende:
[..]
Hou het lekker bij aardbeien, ook haske gezond.

Of in een bakje met slagroom.quote:

quote:Op maandag 17 juni 2019 18:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik niet. Ik geloofde het.Dat gaat me niet nog een keer gebeuren.

Volgens mij zocht Amerika een reden om de nieuwste wapens eens even lekker uit te testen.quote:Op maandag 17 juni 2019 18:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]![]()
Z'n lichaamstaal was zo duidelijk.

ik heb wel geklikt ik vond het wel een leuk liedje en een leuk Filmpjequote:Op maandag 17 juni 2019 15:19 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ging mij meer om dat het Taylor is![]()
Nja voor degene die niet kalm is dan..

Hij had zelf ook twijfels.quote:Op maandag 17 juni 2019 18:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]![]()
Z'n lichaamstaal was zo duidelijk.

Nah, iemand moest boeten voor de aanslagen op de Twin Towers.quote:Op maandag 17 juni 2019 18:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Volgens mij zocht Amerika een reden om de nieuwste wapens eens even lekker uit te testen.

Liedje en clipje zijn leuk.. vind haar muziek sws wel leukquote:Op maandag 17 juni 2019 18:30 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb wel geklikt ik vond het wel een leuk liedje en een leuk Filmpje![]()
deed me denken aan Vitamine C![]()

Jaquote:Op maandag 17 juni 2019 18:34 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Liedje en clipje zijn leuk.. vind haar muziek sws wel leuk

ja dat is vandaag mijn weinigste zorgquote:Op maandag 17 juni 2019 18:37 schreef Recce het volgende:
Codevoor Mario! Ab sofort (17.06.2019 18:18) ist mit Gewittern zu rechnen.

Ja, dat snap ik.quote:Op maandag 17 juni 2019 18:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja dat is vandaag mijn weinigste zorg

Jij woont op een hoge etage zeker?quote:Op maandag 17 juni 2019 18:39 schreef mario390 het volgende:
en wanneer bleiburg überflutet werd is het niet mijn zorg

erste stockquote:Op maandag 17 juni 2019 18:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij woont op een hoge etage zeker?

Dat geeft wel een een heleboel rommel als de Feistritz overstroomt.quote:Op maandag 17 juni 2019 18:39 schreef mario390 het volgende:
en wanneer bleiburg überflutet werd is het niet mijn zorg

wat je alles weet,van feistritz maaaaan je kennt unterkärnten?quote:Op maandag 17 juni 2019 18:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat geeft wel een een heleboel rommel als de Feistritz overstroomt.

dat is nur 0,5 - 1 meter hoog water dann meer gebeurd nietquote:Op maandag 17 juni 2019 18:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat geeft wel een een heleboel rommel als de Feistritz overstroomt.

hahaquote:Op maandag 17 juni 2019 18:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als het water heel hoog komt is dat niet goed, want je past ook niet door het dakluik.

Ja, ik ben daar op vakantie geweest dertig jaar geleden.quote:Op maandag 17 juni 2019 18:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat je alles weet,van feistritz maaaaan je kennt unterkärnten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |