Ken de naam eerlijk gezegd ook alleen maar uit een aflevering van South Park.quote:

Goed zoquote:Op maandag 17 juni 2019 15:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Doe ik morgen welEn zal dan wel even een verslag doe hier

Ik ook wel.quote:

quote:Op maandag 17 juni 2019 16:10 schreef Mrsloveable het volgende:
Dan moeten jullie dat maar gaan halen

Doe eens niet zo raar.quote:

Dan doe ik mee.quote:

Nu geen zin meer in, jouw schuld.quote:

Sorryquote:Op maandag 17 juni 2019 16:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nu geen zin meer in, jouw schuld.

Mijn begin van het weekendquote:Op maandag 17 juni 2019 16:59 schreef Mrsloveable het volgende:
Nu al aan de bier, het is pas maandag

ow, weer iets om me op voor te bereiden voor over 2 jaar dusquote:

Welnee, het is niet verplicht om te gaan zuipen hoorquote:Op maandag 17 juni 2019 17:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow, weer iets om me op voor te bereiden voor over 2 jaar dus

pfieuw dat scheelt dan weer.quote:Op maandag 17 juni 2019 17:08 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Welnee, het is niet verplicht om te gaan zuipen hoor

De rest van het weekend drink ik niet meer hoorquote:Op maandag 17 juni 2019 17:08 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Welnee, het is niet verplicht om te gaan zuipen hoor

Ook geen wijn of rosé radler of lekker mix drankjes?quote:Op maandag 17 juni 2019 17:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
pfieuw dat scheelt dan weer.
houd het toch liever bij fris thee en limo

nee ben niet echt van de alcohol, heel soms een baileys en in geval van echt hoge nood cola rum maar liever gewoon geen alcoholquote:Op maandag 17 juni 2019 17:11 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ook geen wijn of rosé radler of lekker mix drankjes?

Ok dat kan ook, drink ook niet veel alcohol moet er maar net zin in hebbenquote:Op maandag 17 juni 2019 17:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee ben niet echt van de alcohol, heel soms een baileys en in geval van echt hoge nood cola rum maar liever gewoon geen alcohol

ff schudden voor gebruikquote:Op maandag 17 juni 2019 17:15 schreef Nizno het volgende:
zelfs de kleine fles baileys gaat bederft hier omdat ik het zo weinig drink

Ik ook maar snoep ze ook los.quote:Op maandag 17 juni 2019 17:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb ze ook.Ik doe ze in de yoghurt.

nee ik werd erst bellen tegen avondquote:Op maandag 17 juni 2019 17:55 schreef chufi het volgende:
@:mario390 Heb je al iets gehoord over de operatie van je vader ?

Ik doe ze in de Skyrquote:Op maandag 17 juni 2019 17:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb ze ook.Ik doe ze in de yoghurt.

de chirurg wat met me gesproken heeft makt de operatie maar hij ligt dann op de Intensivstationquote:Op maandag 17 juni 2019 18:00 schreef tonja het volgende:
[..]
Wat kut dat je zelf moet bellen. Toen mijn pa geopereerd werd belde de chirurg ons.

Ja, dat is altijd na zo'n zware ingreep.quote:Op maandag 17 juni 2019 18:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
de chirurg wat met me gesproken heeft makt de operatie maar hij ligt dann op de Intensivstation

erste keer dat 2 spelen van 2 geschlechten om de selfde tijd zijnquote:Op maandag 17 juni 2019 18:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis al avond, maar goed nu Damen GER-RSA probeer spanje te vinden maar nog geen succes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |