Dat vind ik nu zo jammer van je.quote:
Ja ben ik wel met je eens.quote:Op maandag 17 juni 2019 14:38 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dat vind ik nu zo jammer van je.
quote:
Hoiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 juni 2019 14:56 schreef chufi het volgende:
En geland![]()
![]()
NetjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't be quick to jump to conclusions....................
it's a total eclipse of the heart. https://www.youtube.com/watch?v=lcOxhH8N3Bo
Goedemiddagquote:
Klinkt niet slecht.quote:Op maandag 17 juni 2019 15:12 schreef Mrsloveable het volgende:
Heb kaas meegenomen van de markt met honing en walnoot erin ben benieuwd hoe die smaakt
Ben volkomen kalm, meer dan dat zelfs.quote:
Ging mij meer om dat het Taylor isquote:Op maandag 17 juni 2019 15:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben volkomen kalm, meer dan dat zelfs.![]()
![]()
Geef die maar aan iemand die het harder nodig heeft dan ik.
Dan zou ik maar gauw een stukje proevenquote:Op maandag 17 juni 2019 15:18 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook, hopen dat het ook niet slecht smaakt
Oh, sorry, ik dacht dat het een hint was.quote:Op maandag 17 juni 2019 15:19 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ging mij meer om dat het Taylor is![]()
Nja voor degene die niet kalm is dan..
Doe ik morgen welquote:Op maandag 17 juni 2019 15:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan zou ik maar gauw een stukje proeven
Oh dacht dat je fan was van haarquote:Op maandag 17 juni 2019 15:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Oh, sorry, ik dacht dat het een hint was.
Ken dat hele mens overigens alleen van naam, heb nu ook niet geklikt hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |