Of in een bakje met slagroom.quote:

quote:Op maandag 17 juni 2019 18:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik niet. Ik geloofde het.Dat gaat me niet nog een keer gebeuren.

Volgens mij zocht Amerika een reden om de nieuwste wapens eens even lekker uit te testen.quote:Op maandag 17 juni 2019 18:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Z'n lichaamstaal was zo duidelijk.

ik heb wel geklikt ik vond het wel een leuk liedje en een leuk Filmpjequote:Op maandag 17 juni 2019 15:19 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ging mij meer om dat het Taylor is
Nja voor degene die niet kalm is dan..

Hij had zelf ook twijfels.quote:Op maandag 17 juni 2019 18:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Z'n lichaamstaal was zo duidelijk.

Nah, iemand moest boeten voor de aanslagen op de Twin Towers.quote:Op maandag 17 juni 2019 18:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Volgens mij zocht Amerika een reden om de nieuwste wapens eens even lekker uit te testen.

Liedje en clipje zijn leuk.. vind haar muziek sws wel leukquote:Op maandag 17 juni 2019 18:30 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb wel geklikt ik vond het wel een leuk liedje en een leuk Filmpje
deed me denken aan Vitamine C

Jaquote:Op maandag 17 juni 2019 18:34 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Liedje en clipje zijn leuk.. vind haar muziek sws wel leuk

ja dat is vandaag mijn weinigste zorgquote:Op maandag 17 juni 2019 18:37 schreef Recce het volgende:
Codevoor Mario! Ab sofort (17.06.2019 18:18) ist mit Gewittern zu rechnen.

Ja, dat snap ik.quote:Op maandag 17 juni 2019 18:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja dat is vandaag mijn weinigste zorg

Jij woont op een hoge etage zeker?quote:Op maandag 17 juni 2019 18:39 schreef mario390 het volgende:
en wanneer bleiburg überflutet werd is het niet mijn zorg

erste stockquote:Op maandag 17 juni 2019 18:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij woont op een hoge etage zeker?

Dat geeft wel een een heleboel rommel als de Feistritz overstroomt.quote:Op maandag 17 juni 2019 18:39 schreef mario390 het volgende:
en wanneer bleiburg überflutet werd is het niet mijn zorg

wat je alles weet,van feistritz maaaaan je kennt unterkärnten?quote:Op maandag 17 juni 2019 18:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat geeft wel een een heleboel rommel als de Feistritz overstroomt.

dat is nur 0,5 - 1 meter hoog water dann meer gebeurd nietquote:Op maandag 17 juni 2019 18:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat geeft wel een een heleboel rommel als de Feistritz overstroomt.

hahaquote:Op maandag 17 juni 2019 18:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als het water heel hoog komt is dat niet goed, want je past ook niet door het dakluik.

Ja, ik ben daar op vakantie geweest dertig jaar geleden.quote:Op maandag 17 juni 2019 18:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat je alles weet,van feistritz maaaaan je kennt unterkärnten?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |