quote:
aangezien ik geenr eet te doen heb op het werk had ik best vrij kunnen pakken en uit kunnen slapen.quote:
Blijft drama daar hequote:Op maandag 17 juni 2019 11:07 schreef Samzz het volgende:
Jezus er is hier gewoon echt helemaal niks gedaan in de week dat ik ziek was. Helemaal níks!
Hoe dan. Kan ik werk van een week weg gaan werken
.
Het werk van vandaag had ik ook binnen een uurtje af kunnen hebben (werk vandaag 3 uurtjes). Dus toch maar even FOK! aangezwengeld.quote:Op maandag 17 juni 2019 11:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
aangezien ik geenr eet te doen heb op het werk had ik best vrij kunnen pakken en uit kunnen slapen.
dan had ik misschien de 14 uur slaap die ik vorig jaar nodig had ook aan kunnen tikken
Daar gaat je vrije middag? Of valt dat mee?quote:Op maandag 17 juni 2019 11:07 schreef Samzz het volgende:
Jezus er is hier gewoon echt helemaal niks gedaan in de week dat ik ziek was. Helemaal níks!
Hoe dan. Kan ik werk van een week weg gaan werken
.
Ja echt niet. Ik heb gewoon vrijquote:Op maandag 17 juni 2019 11:18 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Daar gaat je vrije middag? Of valt dat mee?
Lekker in je onderbroek en een blik bier erbijquote:Op maandag 17 juni 2019 11:34 schreef HostiMeister het volgende:
Ik moet morgen thuiswerken, benieuwd hoe dat gaat gaan.
Ja, maar ik heb thuis niet zo'n relaxte setup als op de zaak.quote:Op maandag 17 juni 2019 11:38 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Lekker in je onderbroek en een blik bier erbij
quote:Op maandag 17 juni 2019 11:38 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Lekker in je onderbroek en een blik bier erbij
Fucking relaxed in mijn ervaring.quote:Op maandag 17 juni 2019 11:34 schreef HostiMeister het volgende:
Ik moet morgen thuiswerken, benieuwd hoe dat gaat gaan.
Boeiend, gewoon af en toe op een mailtje reageren om te laten zien dat je aan het werk bent en verder beetje chillenquote:Op maandag 17 juni 2019 11:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb thuis niet zo'n relaxte setup als op de zaak.
Zorgen dat je skype niet op inactief schiet.quote:Op maandag 17 juni 2019 12:09 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Boeiend, gewoon af en toe op een mailtje reageren om te laten zien dat je aan het werk bent en verder beetje chillen
Fair enough, maar heb zo veeeeeel te doen.quote:Op maandag 17 juni 2019 12:09 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Boeiend, gewoon af en toe op een mailtje reageren om te laten zien dat je aan het werk bent en verder beetje chillen
quote:Op maandag 17 juni 2019 12:11 schreef rival het volgende:
[..]
Zorgen dat je skype slack niet op inactief schiet.
Volgens mij gaat die al op inactief als ik even koffie haal. Of op de externe server van de klant werk.quote:Op maandag 17 juni 2019 12:11 schreef rival het volgende:
[..]
Zorgen dat je skype voor bedrijven niet op inactief schiet.
Hier was dat na 15 minuten inactief. Nu nooit meer.quote:Op maandag 17 juni 2019 12:12 schreef Chia het volgende:
[..]
Volgens mij gaat die al op inactief als ik even koffie haal. Of op de externe server van de klant werk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |