En dubbele signalen ik wilt, ik wilt niet, ik wilt, nee ik hebt een vriend.quote:Op donderdag 13 juni 2019 19:50 schreef Sambalbaai het volgende: [..] Nee joh, ze zag thuis Gerrit helemaal niet zitten.
Ze hadden leuke gesprekken, maar hield in het begin de boot af ivm haar vgiend.
Allemaal leugens !! TR Gemacht!quote:Op donderdag 13 juni 2019 19:53 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Je wordt seniel, ouwe.
En te traag voor een kaap.
Fixedquote:Op donderdag 13 juni 2019 19:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Merel: "Dat is vrouw eigen hè, nee zeggen .. ja bedoelen."
Fijn weer.... en dan doe je eens wat en dan bleek plots dat nee , nee is.
Merel
IK heb de crew al ingelicht over je geestelijke gesteldheid en ze houden er rekening mee.quote:Op donderdag 13 juni 2019 19:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Allemaal leugens !! TR Gemacht!
Dat hoofd van Gerrit terwijl hij dit verteld.quote:Op donderdag 13 juni 2019 19:58 schreef FOKoffieleut het volgende:
franny had ger vanochtend nog drooggeneukt, ger zei ga weg maar fran was nog niet klaar
Merel denkt had ik dat maar met Jessie want dat is altijd nog beter dan wat ik nu krijgquote:Op donderdag 13 juni 2019 19:59 schreef Sambalbaai het volgende:
Franny lag vanmorgen te droogneuken op Gerrit en toen zei hij: ga weg en toen riep ze: nouhou, ik ben bijna klaar.![]()
Merel: die is echt niet goed hoor.
En nog steeds vind ik het raar,Gerrit en Franny bij elkaarquote:Op donderdag 13 juni 2019 19:58 schreef FOKoffieleut het volgende:
franny had ger vanochtend nog drooggeneukt, ger zei ga weg maar fran was nog niet klaar
gofferquote:Op donderdag 13 juni 2019 20:00 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Merel denkt had ik dat maar met Jessie want dat is altijd nog beter dan wat ik nu krijg
Wat een ouwehoer.quote:Op donderdag 13 juni 2019 19:59 schreef Crabapple het volgende:
Ger klaagt, hij heeft het leuk met Franny, lachen en knuffelen maar toch voelt het niet goed.
Merel waarschuwt hem dat als hij ooit nog iets met Shel wil proberen hij Franny links moet laten liggen.
Ger verwacht dat hij en Shel buiten nog goede vrienden kunnen zijn, lekker chillen.
Vervolgens hebben Merel en Ger het over de hitsigheid van Franny
Precies mijn gedachtenquote:Op donderdag 13 juni 2019 20:00 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Merel denkt had ik dat maar met Jessie want dat is altijd nog beter dan wat ik nu krijg
En net was het nog richting Franny.quote:Op donderdag 13 juni 2019 20:05 schreef yaello het volgende:
Merel praat Ger weer richting Shel alsof hij echt nog kans maakt
En Franny maar denken dat ze zo'n fijne vriendin aan Merel heeft. Gisteren in de uitzending liet Mereltje ook weer haar ware gezicht zien door te roddelen over Franny.quote:Op donderdag 13 juni 2019 20:05 schreef yaello het volgende:
Merel praat Ger weer richting Shel alsof hij echt nog kans maakt
Daarom vermoed ik ook 'acteerwerk'quote:Op donderdag 13 juni 2019 20:05 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wat een ouwehoer.
Toen hij nog met Shel was, vertelde hij aan iedereen dat ze leuk voor hier was, maar te dom voor hem in de buitenwereld.
Nee, wanneer was dat dan.....quote:Op donderdag 13 juni 2019 20:09 schreef Dotteke het volgende:
Hebben jullie mee gekregen dat Shel bezoek aan het hek had, zag het net op tv?
Geen idee. Zag het net op tv dus denk zo twee dagen geleden.quote:
Dat was te verwachtenquote:Op donderdag 13 juni 2019 20:13 schreef snetje het volgende:
Nog meer die aan het cadeautje van Adriaan willen lurken...
[ afbeelding ]
Vandaar dat Shel misschien weer wat feller tegen Gerrit is??quote:Op donderdag 13 juni 2019 20:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee. Zag het net op tv dus denk zo twee dagen geleden.
Niemand anders mag aan die joint komen zelfs al moet A3 hem niet......quote:Op donderdag 13 juni 2019 20:15 schreef snetje het volgende:
Eerst pukkels uitknijpen en daarna lekker de joint door de vingers...
[ afbeelding ]
Blijft hij lekker plakkenquote:Op donderdag 13 juni 2019 20:15 schreef snetje het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dat daar toch voor iets raars, dat ze steeds elkaars pukkels uitknijpen. Getsie.quote:Op donderdag 13 juni 2019 20:15 schreef snetje het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, vreselijk mensquote:
quote:Op donderdag 13 juni 2019 20:18 schreef MacDeMarco het volgende:
Ben jij een man die op Dylan lijkt?
Meld je dan nu aan voor een date met Shelley via inwonersutopia@talpa.tv
Doet ze expresquote:Op donderdag 13 juni 2019 20:28 schreef snetje het volgende:
Zoiets liefs heeft ze nou nooit eens bij Gerrit gedaan...![]()
[ afbeelding ]
Hoor er al meerderequote:Op donderdag 13 juni 2019 20:32 schreef 5thencounter het volgende:
Adje begint ook al met de hoge Jensie te pratenheej?
Gaan ze met zijn allen nu roken aan die joint??quote:Op donderdag 13 juni 2019 20:32 schreef snetje het volgende:
Opschuiven ..snel snel ..allemaal zo dicht mogelijk naast Adriaan...
[ afbeelding ]
Behalve merel en jessie.quote:Op donderdag 13 juni 2019 20:34 schreef zodeju het volgende:
[..]
Gaan ze met zijn allen nu roken aan die joint??
Niet allemaal, maar vermoed dat Dylan en Shelly wel een hijs willen.quote:Op donderdag 13 juni 2019 20:34 schreef zodeju het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 juni 2019 20:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Gelukkig wordt de Merel ék ék ék ék ék ék ék ék ék ék ék ék ék ék ék ék niet overgenomen
Ik hoop dat er een leuke ekster langskomt...quote:Op donderdag 13 juni 2019 20:34 schreef zodeju het volgende:
[..]
Niet, roken op tv is tegenwoordig nogal een no no he.quote:Op donderdag 13 juni 2019 20:38 schreef 5thencounter het volgende:
Blowen
Hoeveel gaat Talpa hiervan uitzenden in hun "familieprogramma" that's the question
Blowen door meerderjarigen is legaalin Nederlandquote:Op donderdag 13 juni 2019 20:38 schreef 5thencounter het volgende:
Blowen
Hoeveel gaat Talpa hiervan uitzenden in hun "familieprogramma" that's the question
Vieze plakkerquote:Op donderdag 13 juni 2019 20:39 schreef snetje het volgende:
Ja en doorgeven Andrea....doorgeven!!!!...
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op donderdag 13 juni 2019 20:39 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Niet, roken op tv is tegenwoordig nogal een no no he.
En de jeugd laten zien hoe gezellig het is ook, ze kunnen niet vroeg genoeg laten zien hoe relaxed blowen isquote:Op donderdag 13 juni 2019 20:39 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Blowen door meerderjarigen is legaalin Nederland
Hoop dat er genoeg te eten is.quote:
Meh, van 2 trekjes van een joint met tabak word je niet zo stoned hoor.quote:Op donderdag 13 juni 2019 20:42 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hoop dat er genoeg te eten is.
Ik kan het bijna ruiken. Zo raarquote:Op donderdag 13 juni 2019 20:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En de jeugd laten zien hoe gezellig het is ook, ze kunnen niet vroeg genoeg laten zien hoe relaxed blowen is
En hoe chill het is om jezelf een alcoholvergiftiging te drinkenquote:Op donderdag 13 juni 2019 20:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En de jeugd laten zien hoe gezellig het is ook, ze kunnen niet vroeg genoeg laten zien hoe relaxed blowen is
O jammer. Ben wel benieuwd om ze allemaal stoned te zien.quote:Op donderdag 13 juni 2019 20:43 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Meh, van 2 trekjes van een joint met tabak word je niet zo stoned hoor.
Geur TVquote:Op donderdag 13 juni 2019 20:43 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik kan het bijna ruiken. Zo raar
Helemaal niet van die voorgedraaide meuk.quote:Op donderdag 13 juni 2019 20:43 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Nee idd.quote:Op donderdag 13 juni 2019 20:44 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Helemaal niet van die voorgedraaide meuk.
Haha. toch heeft dit eerder iets van een ideale samenleving, lijkt het.quote:Op donderdag 13 juni 2019 20:43 schreef Crabapple het volgende:
[..]
En hoe chill het is om jezelf een alcoholvergiftiging te drinken
En hoe je een ideale samenleving opstart
Dat hele programma is toch niet serieus te nemen
Dit was toch puur??quote:Op donderdag 13 juni 2019 20:43 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ach, dat Adriaan liever ff wilde delen vind ik wel weer leuk.quote:Op donderdag 13 juni 2019 20:44 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Haha. toch heeft dit eerder iets van een ideale samenleving, lijkt het.
Dit leek mij een aparte uitvoering, dus wie weet roken ze nu wel puur?quote:Op donderdag 13 juni 2019 20:44 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik ruik het echt hier maar wel een andere soortquote:Op donderdag 13 juni 2019 20:43 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik kan het bijna ruiken. Zo raar
Hier zat geen tabak bij meende ik dat Jessie zei ...Adriaan rookte puur?..quote:Op donderdag 13 juni 2019 20:44 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 juni 2019 20:44 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Haha. toch heeft dit eerder iets van een ideale samenleving, lijkt het.
Adriaan rookt idd puur maar je kan wel zien dat dit met tabak is.quote:Op donderdag 13 juni 2019 20:46 schreef snetje het volgende:
[..]
Hier zat geen tabak bij meende ik dat Jessie zei ...Adriaan rookte puur?..
Inderdaad. Heeft wel wat.quote:Op donderdag 13 juni 2019 20:45 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ach, dat Adriaan liever ff wilde delen vind ik wel weer leuk.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
Klopt. Er werd een paar keer bij gezegd dat ie puur is bij het geven.quote:Op donderdag 13 juni 2019 20:46 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik zie aan het branden dat het prefab met tabak is.quote:Op donderdag 13 juni 2019 20:46 schreef snetje het volgende:
[..]
Ja vanmiddag hoorde ik dat ook....maar ja toen zei hij ook dat hij alleen voor Adje was en ook al moest hij hem niet hij mocht naar geen ander.quote:Op donderdag 13 juni 2019 20:46 schreef snetje het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen.....als je zag hoe ze wel eens terug kwamen uit dat hok.......quote:Op donderdag 13 juni 2019 20:47 schreef pecla het volgende:
Jessie zegt net dat er ook weleens pillen zijn geweest
Ik zie het probleem niet zo. In de uitzending komt het toch niet.quote:Op donderdag 13 juni 2019 20:47 schreef IkFok het volgende:
wast belachelijk dat ze dit toelaten. En ook nog zonder sl.
Met een lekkere Duvel Citra of Cashmere is het later op de avond een prima combinatiequote:Op donderdag 13 juni 2019 20:47 schreef snetje het volgende:
Maar of het een goede combi is met alcohol?..
[ afbeelding ]
Ik vind het ook apart, maar zeker niet belachelijkquote:Op donderdag 13 juni 2019 20:47 schreef IkFok het volgende:
wast belachelijk dat ze dit toelaten. En ook nog zonder sl.
Ze roken cannabisquote:Op donderdag 13 juni 2019 20:49 schreef mario390 het volgende:
conjos daar niemand weet waarom gelacht werd![]()
Gewoon lekker melig. Leuk toch.quote:Op donderdag 13 juni 2019 20:49 schreef mario390 het volgende:
conjos daar niemand weet waarom gelacht werd![]()
Ik denk dat hij t over UTO1 had toen is er paar keer door bezoekers dingen naar binnen gesmokkeldquote:Op donderdag 13 juni 2019 20:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen.....als je zag hoe ze wel eens terug kwamen uit dat hok.......
Ja idd daar heb ik het ook veel eerder meequote:Op donderdag 13 juni 2019 20:50 schreef Mumbojumbo het volgende:
Vind dit geen slechter voorbeeld dan meisjes van 25 die zich laten volspuiten met botox. Daar denk ik van wtf is dit voor voorbeeld?!
Breaking Utopia?quote:Op donderdag 13 juni 2019 20:52 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Crystal Meth
en Jessie ziet daar een verdien model in
En dan krijg je straks: Diiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihhhhhhhhhhhhhhiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiilllllllllllllllll, je moet me kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaabbbbbbbbbbbbbbbennnnnnnnnnnn:quote:Op donderdag 13 juni 2019 20:50 schreef snetje het volgende:
Och hemel....nu gaat Dylan nog slomer praten....
quote:Op donderdag 13 juni 2019 20:52 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Crystal Meth
en Jessie ziet daar een verdien model in
Ze kunnen daar ook nog wietplanten gaan verbouwen
Maar echt hé...quote:Op donderdag 13 juni 2019 20:53 schreef MariaElena2018 het volgende:
Nou Andrea is een lekkere sfeerverpester
De narcotica brigade die een inval doet en ze allemaal geboeid, gierend en brullend wegvoert.quote:
Waar is dat topic van Soury ook alweer....quote:Op donderdag 13 juni 2019 20:53 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
En dan krijg je straks: Diiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihhhhhhhhhhhhhhiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiilllllllllllllllll, je moet me kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaabbbbbbbbbbbbbbbennnnnnnnnnnn:
Dat is er nog wel.quote:Op donderdag 13 juni 2019 20:56 schreef snetje het volgende:
[..]
Waar is dat topic van Soury ook alweer....
De meester-snuiver! Evergreen.quote:
Sativasoortje denk ik danquote:Op donderdag 13 juni 2019 20:56 schreef zodeju het volgende:
Nou, A3 wordt nog actiever ervan.......dacht dat het hem rust moest geven......
Dan is het vast n joint geteeld van sativa zaad.quote:Op donderdag 13 juni 2019 20:56 schreef zodeju het volgende:
Nou, A3 wordt nog actiever ervan.......dacht dat het hem rust moest geven......
heeft dat wijf gisteren haar pil wel doorgeslikt ?quote:Op donderdag 13 juni 2019 20:57 schreef snetje het volgende:
Brandon: En die gaan krikken?..iedereen heeft wel iets aparts als ze blowen...
Diiiiiiiiiiiiiiiiihhhhhhhhhhhhhhiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiilllllllllllllllllllllll, je moet me nu een baaaaaaaaaaaaaaaabbbbbbbbyyyyyyyyyyyyy maaaaaaaaaaaakenquote:
quote:Op donderdag 13 juni 2019 20:59 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
heeft dat wijf gisteren haar pil wel doorgeslikt ?
Ja, op die wodkaquote:Op donderdag 13 juni 2019 21:00 schreef snetje het volgende:
Het slaat bij Jens wat harder aan lijkt het..
drank en drugsquote:Op donderdag 13 juni 2019 21:00 schreef snetje het volgende:
Het slaat bij Jens wat harder aan lijkt het..
Nieuwe poging.quote:Op donderdag 13 juni 2019 21:00 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Diiiiiiiiiiiiiiiiihhhhhhhhhhhhhhiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiilllllllllllllllllllllll, je moet me nu een baaaaaaaaaaaaaaaabbbbbbbbyyyyyyyyyyyyy maaaaaaaaaaaaken
Nope, die wilde niet.quote:Op donderdag 13 juni 2019 21:02 schreef sjampoeh het volgende:
heeft merel ook meegedaan of is ze ant acteren
aanstelleritusquote:
Ze is meer van vrouwen neuken.quote:Op donderdag 13 juni 2019 21:04 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Die schrikt van het 'activerende' effect, dat kent ze niet
quote:Op donderdag 13 juni 2019 21:05 schreef MacDeMarco het volgende:
Dylan: Ik kom zo terug.
Hopelijk blijft hij net een minuut te lang weg.
Ze geil op Donnie en Deefie Roelvink dus tja.quote:Op donderdag 13 juni 2019 21:05 schreef mootie het volgende:
God, wat moet die Lex wanhopig jong doen, vreselijk.
Komt hij half vier terugquote:Op donderdag 13 juni 2019 21:05 schreef MacDeMarco het volgende:
Dat zal het wel zijn. Of ze is bang voor de vragen.quote:Op donderdag 13 juni 2019 21:04 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Die schrikt van het 'activerende' effect, dat kent ze niet
quote:
Heb ook een beetje het idee dat er toneel gespeeld wordt......quote:Op donderdag 13 juni 2019 21:06 schreef peterdenhaag53 het volgende:
Aanstellerij ..met zovelen 1 blowtjuh gedeeld en dan nu doen alsof ze stoned zijn. Lex met haar domme gelul..
Ja precies.quote:Op donderdag 13 juni 2019 21:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heb ook een beetje het idee dat er toneel gespeeld wordt......
Blijf maar weg tot half 4 vannachtquote:Op donderdag 13 juni 2019 21:05 schreef MacDeMarco het volgende:
Nee, gewoon een manier om Dylan in het hok te houden.quote:
Placebo effectquote:Op donderdag 13 juni 2019 21:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Beetje stoerdoenerij. Zijn geen blowers hoor. Hahahahahaquote:Op donderdag 13 juni 2019 21:08 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Ze waren toch gewend thuis veel te gebruiken?
ook een fake verhaal dan?
Tuurlijk, van die paar trekjes ......quote:Op donderdag 13 juni 2019 21:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zag in een flits zonder geluid dat Dylan zijn hand op haar hart legde dus misschien aan het hyperfentileren.....??quote:
Stel je toch een voor dat hij aan de haal gaat met een van de meiden.quote:Op donderdag 13 juni 2019 21:09 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Nee, gewoon een manier om Dylan in het hok te houden.
quote:Op donderdag 13 juni 2019 21:11 schreef sjampoeh het volgende:
vond jij t niet hefigggggg
ik wou gelijk ligguhh hihi
Het idee, en nog meer binding aan dylan.quote:Op donderdag 13 juni 2019 21:11 schreef MacDeMarco het volgende:
Waarom willen ze eigenlijk een baby? Kaylee gedraagt zich al vaak genoeg als eentje met haar stemmetje.
quote:Op donderdag 13 juni 2019 21:10 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Stel je toch een voor dat hij aan de haal gaat met een van de meiden.
het leek haar zo leuk om een bekende Uto baby te hebben, en om de hele zwangerschap[ vanuit uto te vloggen voor haar volgers.... .quote:Op donderdag 13 juni 2019 21:11 schreef MacDeMarco het volgende:
Waarom willen ze eigenlijk een baby? Kaylee gedraagt zich al vaak genoeg als eentje met haar stemmetje.
quote:Op donderdag 13 juni 2019 21:12 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
het leek haar zo leuk om een bekende Uto baby te hebben, en om de hele zwangerschap[ vanuit uto te vloggen voor haar volgers.... .![]()
![]()
Nou daar dacht ik ook aan.....was hij geen verpleger??quote:Op donderdag 13 juni 2019 21:11 schreef Angelique61 het volgende:
Dylan lijkt wel een mantelzorger....
quote:Op donderdag 13 juni 2019 21:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou daar dacht ik ook aan.....was hij geen verpleger??![]()
Zo jong en dan zonder enige reden zo voor je vriendin te moeten zorgen......keer op keer.......
Als je het lang niet gedaan hebt dan kan je van goed spul al na 1 trekje stoned zijnquote:Op donderdag 13 juni 2019 21:10 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Tuurlijk, van die paar trekjes ......
Maar denk je echt dat ze het goeie spul in een doorgedraaide tabakjoint doen?quote:Op donderdag 13 juni 2019 21:14 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Als je het lang niet gedaan hebt dan kan je van goed spul al na 1 trekje stoned zijn
En doe je het elke dag dan heb je steeds meer nodig om stoned te worden
Dat is wat ik er lekkerder aan vindt dan het drinken....geen kater en na een paar uur weer helemaal normaal.quote:
ik meen dat deze 150,00 euro kostte. Ergens gelezenquote:Op donderdag 13 juni 2019 21:17 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Maar denk je echt dat ze het goeie spul in een doorgedraaide tabakjoint doen?
Vind iemand die heeft geblowt vaak ook wel een stuk chiller dan iemand die dronken is.quote:Op donderdag 13 juni 2019 21:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat is wat ik er lekkerder aan vindt dan het drinken....geen kater en na een paar uur weer helemaal normaal.
quote:Op donderdag 13 juni 2019 21:18 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
ik meen dat deze 150,00 euro kostte. Ergens gelezen
quote:Op donderdag 13 juni 2019 21:19 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Vind iemand die heeft geblowt vaak ook wel een stuk chiller dan iemand die dronken is.
ahaquote:Op donderdag 13 juni 2019 21:19 schreef Soulraven het volgende:
[..]De wasmachine. Geen joint kost 150 euro
hebben ze allemaal geblowdquote:Op donderdag 13 juni 2019 21:21 schreef zodeju het volgende:
Wat in jezus naam heeft A3 er zo aan......nog meer sporten......
Merel niet...en ikbal niet. de rest heeft wel allemaal een hijsje genomen. Brandon weet ik eigenlijk niet.quote:
Nee ze waren gestopt.....quote:Op donderdag 13 juni 2019 21:27 schreef Mohitah het volgende:
Zitten ze nou de joint voor A3 op te roken en zelf is ie er niet meer bij? Schandalig dan
Merel die nog een zwangerschapstest wil doen gewoon aan de wijn? Laat Jessie het maar niet zien.quote:
Kan je lang wachten denk ik zomaarquote:Op donderdag 13 juni 2019 21:30 schreef ThunderBitch het volgende:
Wat een deceptie. Het was zo veelbelovend. Nouja, even afwachten maar...
Die kan eten en zuipen.quote:Op donderdag 13 juni 2019 21:30 schreef snetje het volgende:
Merel die niet blowt heeft de grootste lol...
Hahahahahaquote:Op donderdag 13 juni 2019 21:18 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
ik meen dat deze 150,00 euro kostte. Ergens gelezen
Tsja, kan ook eigenlijk niet anders. Ik heb nog hoop.quote:
Vind dr ook niks aan, zo nep ookquote:Op donderdag 13 juni 2019 21:31 schreef sjampoeh het volgende:
erger me dood aan merelvind het echt een kutwijf
genoeg gezien
Sneu!quote:Op donderdag 13 juni 2019 21:34 schreef snetje het volgende:
Kaylee heeft het leuke avondje van Dylan weer eens verpest...
Hij is een loserquote:Op donderdag 13 juni 2019 21:34 schreef snetje het volgende:
Kaylee heeft het leuke avondje van Dylan weer eens verpest...
Zo jammer dat zij en jessie een stel zijn, maakt jessie een stuk minder leuk en merel is al helemaal niet leuk, nooit grappig ook. Stomme stiekeme gevreet en gezuip de hele tijd. Zo ik Kan nog wel ff doorgaan......quote:Op donderdag 13 juni 2019 21:31 schreef sjampoeh het volgende:
erger me dood aan merelvind het echt een kutwijf
genoeg gezien
Heb ff gekeken maar vindt haar doodeng.....hoe ze kijkt hoe ze beweegt en hij zit er maar naast te staren uit het raam......quote:
Ik zei laats al dat ze wel zullen zakken in de popi pol daardoor. Zag dat Jessie nog wel op 1 stond maar met minder % toch al.quote:Op donderdag 13 juni 2019 21:36 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Zo jammer dat zij en jessie een stel zijn, maakt jessie een stuk minder leuk en merel is al helemaal niet leuk, nooit grappig ook. Stomme stiekeme gevreet en gezuip de hele tijd. Zo ik Kan nog wel ff doorgaan......
Dat gaat Jessie zijn plek kostenquote:Op donderdag 13 juni 2019 21:36 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Zo jammer dat zij en jessie een stel zijn, maakt jessie een stuk minder leuk en merel is al helemaal niet leuk, nooit grappig ook. Stomme stiekeme gevreet en gezuip de hele tijd. Zo ik Kan nog wel ff doorgaan......
Dat die JanDoedel als een brave pastoor daar naast blijft zitten, is toch van de zotte.quote:Op donderdag 13 juni 2019 21:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heb ff gekeken maar vindt haar doodeng.....hoe ze kijkt hoe ze beweegt en hij zit er maar naast te staren uit het raam......
Waarom slet als je het alleen met je eigen vriend doet......quote:
Heeft t gezien en ook tegen haar gezegd zou je niet wachten met drinken tot de 2e test. Maar nee hoor.quote:Op donderdag 13 juni 2019 21:30 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Merel die nog een zwangerschapstest wil doen gewoon aan de wijn? Laat Jessie het maar niet zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |