En dubbele signalen ik wilt, ik wilt niet, ik wilt, nee ik hebt een vriend.quote:Op donderdag 13 juni 2019 19:50 schreef Sambalbaai het volgende: [..] Nee joh, ze zag thuis Gerrit helemaal niet zitten.
Ze hadden leuke gesprekken, maar hield in het begin de boot af ivm haar vgiend.
Allemaal leugens !! TR Gemacht!quote:Op donderdag 13 juni 2019 19:53 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Je wordt seniel, ouwe.
En te traag voor een kaap.
Fixedquote:Op donderdag 13 juni 2019 19:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Merel: "Dat is vrouw eigen hè, nee zeggen .. ja bedoelen."
Fijn weer.... en dan doe je eens wat en dan bleek plots dat nee , nee is.
Merel
IK heb de crew al ingelicht over je geestelijke gesteldheid en ze houden er rekening mee.quote:Op donderdag 13 juni 2019 19:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Allemaal leugens !! TR Gemacht!
Dat hoofd van Gerrit terwijl hij dit verteld.quote:Op donderdag 13 juni 2019 19:58 schreef FOKoffieleut het volgende:
franny had ger vanochtend nog drooggeneukt, ger zei ga weg maar fran was nog niet klaar
Merel denkt had ik dat maar met Jessie want dat is altijd nog beter dan wat ik nu krijgquote:Op donderdag 13 juni 2019 19:59 schreef Sambalbaai het volgende:
Franny lag vanmorgen te droogneuken op Gerrit en toen zei hij: ga weg en toen riep ze: nouhou, ik ben bijna klaar.![]()
Merel: die is echt niet goed hoor.
En nog steeds vind ik het raar,Gerrit en Franny bij elkaarquote:Op donderdag 13 juni 2019 19:58 schreef FOKoffieleut het volgende:
franny had ger vanochtend nog drooggeneukt, ger zei ga weg maar fran was nog niet klaar
gofferquote:Op donderdag 13 juni 2019 20:00 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Merel denkt had ik dat maar met Jessie want dat is altijd nog beter dan wat ik nu krijg
Wat een ouwehoer.quote:Op donderdag 13 juni 2019 19:59 schreef Crabapple het volgende:
Ger klaagt, hij heeft het leuk met Franny, lachen en knuffelen maar toch voelt het niet goed.
Merel waarschuwt hem dat als hij ooit nog iets met Shel wil proberen hij Franny links moet laten liggen.
Ger verwacht dat hij en Shel buiten nog goede vrienden kunnen zijn, lekker chillen.
Vervolgens hebben Merel en Ger het over de hitsigheid van Franny
Precies mijn gedachtenquote:Op donderdag 13 juni 2019 20:00 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Merel denkt had ik dat maar met Jessie want dat is altijd nog beter dan wat ik nu krijg
En net was het nog richting Franny.quote:Op donderdag 13 juni 2019 20:05 schreef yaello het volgende:
Merel praat Ger weer richting Shel alsof hij echt nog kans maakt
En Franny maar denken dat ze zo'n fijne vriendin aan Merel heeft. Gisteren in de uitzending liet Mereltje ook weer haar ware gezicht zien door te roddelen over Franny.quote:Op donderdag 13 juni 2019 20:05 schreef yaello het volgende:
Merel praat Ger weer richting Shel alsof hij echt nog kans maakt
Daarom vermoed ik ook 'acteerwerk'quote:Op donderdag 13 juni 2019 20:05 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wat een ouwehoer.
Toen hij nog met Shel was, vertelde hij aan iedereen dat ze leuk voor hier was, maar te dom voor hem in de buitenwereld.
Nee, wanneer was dat dan.....quote:Op donderdag 13 juni 2019 20:09 schreef Dotteke het volgende:
Hebben jullie mee gekregen dat Shel bezoek aan het hek had, zag het net op tv?
Geen idee. Zag het net op tv dus denk zo twee dagen geleden.quote:
Dat was te verwachtenquote:Op donderdag 13 juni 2019 20:13 schreef snetje het volgende:
Nog meer die aan het cadeautje van Adriaan willen lurken...
[ afbeelding ]
Vandaar dat Shel misschien weer wat feller tegen Gerrit is??quote:Op donderdag 13 juni 2019 20:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee. Zag het net op tv dus denk zo twee dagen geleden.
Niemand anders mag aan die joint komen zelfs al moet A3 hem niet......quote:Op donderdag 13 juni 2019 20:15 schreef snetje het volgende:
Eerst pukkels uitknijpen en daarna lekker de joint door de vingers...
[ afbeelding ]
Blijft hij lekker plakkenquote:Op donderdag 13 juni 2019 20:15 schreef snetje het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dat daar toch voor iets raars, dat ze steeds elkaars pukkels uitknijpen. Getsie.quote:Op donderdag 13 juni 2019 20:15 schreef snetje het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |