Hoe vind je de serie? Wil m ook nog kijken, maar ik maak eerst een andere serie af. Meerdere series volgen betekend error.quote:Op zondag 23 juni 2019 22:12 schreef maily het volgende:
Downton Abbey gezien? Met Laura Carmichael .....
Ik kijk nu Zone Blanche met Tiphaine Daviot als Camille Laugier ....
Het konden zusjes zijn ....
Zone Blanche? Ik zeg doen!quote:Op zondag 23 juni 2019 22:13 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Hoe vind je de serie? Wil m ook nog kijken, maar ik maak eerst een andere serie af. Meerdere series volgen betekend error.
Lijkt ie een beetje op La Trêve?quote:Op zondag 23 juni 2019 22:15 schreef maily het volgende:
[..]
Zone Blanche? Ik zeg doen!![]()
Ons kennende krijg je daar geen spijt van
Beetje. De "majoor" doet een beetje denken aan Saga van "the Bridge" (qua uiterlijk; stijle haren, "mannelijke" kleding)quote:
Waar kun je deze nog kijken dan?quote:Op zaterdag 22 juni 2019 23:23 schreef Pimmetje_engelengeduld het volgende:
[..]
https://www.npo3.nl/klein-holland/POMS_S_VPRO_084097 vond ik echt leukmaar dat is meer comedy en geen Netflix. Sorry voor dit uitstapje.
Voor seizoen 3 was er ook weinig info tot een paar weken voor de release. Dus het is redelijk schimmig.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 13:12 schreef Karina het volgende:
Is er al bekend wanneer S04 van Gomorrah op Netflix komt? Ik kan er sowieso niks over vinden.
quote:Op dinsdag 25 juni 2019 15:03 schreef zipcon het volgende:
[..]
Voor seizoen 3 was er ook weinig info tot een paar weken voor de release. Dus het is redelijk schimmig.
Ik zie dat KPN vanaf 1 juli seizoen 4 heeft dus denk dat er een extra wachtperiode zit aan te komen, ik gok op oktober-november.
New Girl duurt wel lang ja, lijkt erop dat die niet meer komt.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 15:25 schreef Amarantha het volgende:
Had gehoopt dat er inmiddels al wel een "nieuw" seizoen van New Girl of Modern Family erbij was gekomen.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chief of Staff – [Korea] S01E01 2019 12 1:02 uur IMDb 8,5 - Netflix Original | Drama, Intellectueel, Politiek
Als stafchef van de Nationale Vergadering kan Jang Tae-jun achter de schermen invloed uitoefenen op machtige mensen en zijn eigen ambitie om aan de top te komen najagen.
Forest of Piano – [Japan] S02 2018 9 - Netflix Original | Anime, Drama
Kai leert spelen op een piano die is achtergelaten in het bos. Shuhei's vader is een beroemde pianist. Ze ontmoeten elkaar toevallig en dat verandert hun leven en muziek.
Mike Epps: Only One Mike – 2019 12 1:03 uur - Netflix Original | Standup-comedy
In een rauwe stand-upcomedyspecial heeft Mike Epps het over seksuele etiquette, speciaal onderwijs, seks op leeftijd en nog veel meer.
[ Bericht 4% gewijzigd door Aether op 25-06-2019 20:53:35 ]When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
zojuist aflevering 1 gekeken. Kijk nog wel even verder, goed beginquote:Op vrijdag 21 juni 2019 22:43 schreef kree het volgende:
Ik ben aangenaam verrast door "Wanted" had er even mijn twijfels bij of het iets voor mij was, maar na een paar afleveringen kwam ik er wel goed in.
Ben bij begin seizoen twee nu
Da's Jammer, New Girl is top. Iemand nog een tip voor een soort gelijke serie?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 16:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
New Girl duurt wel lang ja, lijkt erop dat die niet meer komt.
Als ik Zone blanche intik, krijg ik Black spot te zie?quote:Op zondag 23 juni 2019 22:12 schreef maily het volgende:
Downton Abbey gezien? Met Laura Carmichael .....
Ik kijk nu Zone Blanche met Tiphaine Daviot als Camille Laugier ....
Het konden zusjes zijn ....
Is de Engelse titelquote:Op woensdag 26 juni 2019 13:28 schreef ato het volgende:
[..]
Als ik Zone blanche intik, krijg ik Black spot te zie?
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Golem, The – [Israël] 2018 16 1:34 uur | Bovennatuurlijke horror
Terwijl ziekte zich over het platteland verspreidt, tovert een onvruchtbare vrouw uit klei een levend kind dat ze loslaat op haar vijanden.
Hikaru Utada Laughter in the Dark Tour 2018 – [Japan] 2018 6 2:21 uur | Concerten, Feelgood
Twintig jaar na haar debuut geeft Hikaru Utada op het podium van de Makuhari Messe het laatste optreden van haar Laughter in the Dark Tour.
Kahaani – [India] 2012 6 2:01 uur | Cyberpunk
Een zwangere vrouw in Kolkata gaat in haar eentje op zoek naar haar vermiste man. Maar dan ontdekt ze dat niets is wat het lijkt.When the student is ready, the teacher will appear.
So Simple and Cleanquote:
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ANIMA – 2019 6 0:15 uur - Netflix Original | Breinbrekend, Drama, Muziek, Offbeat
In een muzikale korte film geregisseerd door Paul Thomas Anderson schittert Thom Yorke van Radiohead in een geestverruimend, visueel optreden. Zet het volume maar hoger.
Daniel Sosa: Maleducado – 2019 AL 0:54 uur - Netflix Original | Standup-comedy
In zijn tweede stand-upspecial vertelt Daniel Sosa over zijn kindertijd, denkt na over Mexicaanse tradities en stipt een groot probleem aan met 'Coco'.
Deliver Us from Evil – 2014 16 1:58 uur | Bovennatuurlijke horror
Een priester probeert een New Yorkse agent ervan te overtuigen dat een bizar incident te maken heeft met ...de duivel.
Equalizer, The – 2014 16 2:12 uur | Actie, Misdaad, Thriller
Geheim agent op rust Robert McCall keert tegen zijn zin terug om een jonge prostituee uit de klauwen van de nietsontziende Russische maffia te houden.When the student is ready, the teacher will appear.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |