quote:
quote:
Gewoon naar je moeder brengen toch?quote:Op donderdag 13 juni 2019 15:37 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet er denk ik toch aan gaan geloven.
Strijken.
Vind ik niet netjesquote:Op donderdag 13 juni 2019 15:42 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Gewoon naar je moeder brengen toch?
Jaquote:Op donderdag 13 juni 2019 15:46 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Jouw moeder is zo gek dat ze het nog serieus zou doen ook?
Jezus nachtmerries.quote:Op donderdag 13 juni 2019 15:50 schreef ElDinosaur het volgende:
Straks genieten van vloekende CL die een brandgat in d'r blousje heeft.
Strijken is nou ook niet echt hogere wiskunde. Gaat goedkomenquote:Op donderdag 13 juni 2019 15:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
JaZe heeft het nu een paar keer gedaan en nu wil ik het zelf doen.
Bedankt voor het vertrouwenquote:Op donderdag 13 juni 2019 15:53 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Strijken is nou ook niet echt hogere wiskunde. Gaat goedkomen
Ik verheug me er gewoon al op.quote:Op donderdag 13 juni 2019 15:50 schreef ElDinosaur het volgende:
Straks genieten van vloekende CL die een brandgat in d'r blousje heeft.
Niet teveel bezuinigen op een strijkbout. Gewoon een degelijke Philips oid halen. Gaan jaren mee.quote:Op donderdag 13 juni 2019 15:57 schreef CherryLips het volgende:
Even de goedkoopste strijkbout en strijkplank halen bij de Action.
Zelfs ik kan het. Terwijl ik een film of serie kijk. Heerlijk. En dan de theedoeken tot het laatst bewaren, als kadootje voor mezelfquote:Op donderdag 13 juni 2019 15:53 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Strijken is nou ook niet echt hogere wiskunde. Gaat goedkomen
Theedoeken, handdoeken, beddengoed etc strijken vind ik dan wel weer de meest onzinnige bezigheid die er bestaat. Dat doe ik dan ook nietquote:Op donderdag 13 juni 2019 16:25 schreef Elvi het volgende:
[..]
Zelfs ik kan het. Terwijl ik een film of serie kijk. Heerlijk. En dan de theedoeken tot het laatst bewaren, als kadootje voor mezelf
Theedoeken strijkenquote:Op donderdag 13 juni 2019 16:25 schreef Elvi het volgende:
[..]
Zelfs ik kan het. Terwijl ik een film of serie kijk. Heerlijk. En dan de theedoeken tot het laatst bewaren, als kadootje voor mezelf
Gewoon doen zoals ik, even s el strijken als je iets nodig hebtquote:Op donderdag 13 juni 2019 16:31 schreef CherryLips het volgende:
Maar ik draag in de zomer meestal bloesjes, zoals vandaag, en het ziet er gewoon niet uit.
Ja het worden geen urenlange strijksessies. Zit nu een beetje naar stoomstrijkbouten te kijken.quote:Op donderdag 13 juni 2019 16:33 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Gewoon doen zoals ik, even s el strijken als je iets nodig hebt
Mijn ma vindt die fantastisch. Twee tellen en klaar. Volgens haar dan.quote:Op donderdag 13 juni 2019 16:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja het worden geen urenlange strijksessies. Zit nu een beetje naar stoomstrijkbouten te kijken.
Maar er zijn er zoveelquote:Op donderdag 13 juni 2019 16:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn ma vindt die fantastisch. Twee tellen en klaar. Volgens haar dan.
Niet de goedkoopste pakken, maar de klasse daar boven. Dan zit je volgens coolblue bij een Philips vsn zo'n ¤60. Kun je geen buil aan vallenquote:Op donderdag 13 juni 2019 16:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar er zijn er zoveelVariërend in prijs van drie tientjes tot een paar honderd euro. Geen idee waar ik nog meer op moet letten.
Slechte huisvrouw.
30 piek per jaar afschrijven op zo'n ding is juist wel duurquote:Op donderdag 13 juni 2019 16:43 schreef Lokasenna het volgende:
Beter die van 30 euro nemen, zelfs als die na een jaar al kapot is, is het nog een koopje.
Ik heb uberhaupt nog nooit een kapotte strijkijzer meegemaakt eigenlijk. Volgens mij zijn die dingen robuust.quote:Op donderdag 13 juni 2019 16:46 schreef DrMarten het volgende:
[..]
30 piek per jaar afschrijven op zo'n ding is juist wel duur
Als je er niet mee gaat gooien moet zo'n ding echt jaren meegaan.
Die van mij is meerdere malen van de strijkplank gestuiterd en doet het ook al een jaar of 7.
Ik heb er ooit een dusdanig laten vallen dat er een en ander scheef stond. Hij deed het nog wel maar dat was niet meer vertrouwd.quote:Op donderdag 13 juni 2019 16:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb uberhaupt nog nooit een kapotte strijkijzer meegemaakt eigenlijk. Volgens mij zijn die dingen robuust.
Mijn mam heeft er een van Philips, die is heel fijn. Zelf heb ik ook een Philips strijkijzer.quote:Op donderdag 13 juni 2019 16:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar er zijn er zoveelVariërend in prijs van drie tientjes tot een paar honderd euro. Geen idee waar ik nog meer op moet letten.
Slechte huisvrouw.
Toen ik ging verhuizen heb ik de oude van m'n moeder gekregen, van Tefal. Nooit gebruikt natuurlijk. Vorig jaar ging die van m'n moeder kapot en wilde ze die oude ongebruikte weer terug en bleek dat die hele smerige strepen gaf. Ze weet wel wat ze weggeeft.quote:Op donderdag 13 juni 2019 16:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb uberhaupt nog nooit een kapotte strijkijzer meegemaakt eigenlijk. Volgens mij zijn die dingen robuust.
Strepen is vaak vuil en kalk wat eruit komt met de stoom. Heb ik ook nog wel eens last van aangezien ik een luie flikker ben en gewoon kraanwater in dat ding gooi.quote:Op donderdag 13 juni 2019 16:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toen ik ging verhuizen heb ik de oude van m'n moeder gekregen, van Tefal. Nooit gebruikt natuurlijk. Vorig jaar ging die van m'n moeder kapot en wilde ze die oude ongebruikte weer terug en bleek dat die hele smerige strepen gaf. Ze weet wel wat ze weggeeft.
Mijn ouders hebben meer dan 40 jaar met hetzelfde strijkijzer gedaan. Alleen het snoer een keer moeten vervangen omdat de isolatie aan het verkruimelen was van ouderdom.quote:Op donderdag 13 juni 2019 16:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kwaliteitquote:Op donderdag 13 juni 2019 16:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben meer dan 40 jaar met hetzelfde strijkijzer gedaan. Alleen het snoer een keer moeten vervangen omdat de isolatie aan het verkruimelen was van ouderdom.![]()
Pas toen ze kleiner gingen wonen hebben ze een ander gekocht, ding was nog steeds niet kapot.
Handvat was nog van bakelietquote:
Jeugdtrauma's hier.quote:Op donderdag 13 juni 2019 16:25 schreef Elvi het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 juni 2019 17:15 schreef ElDinosaur het volgende:
Gezellig die nieuwe teken die mensen op tientallen meters ruiken en volgenhttps://lci.rivm.nl/richt(...)rts-krim-congokoorts
Ze willen mij nooit. Mijn bloed is giftig denk ik.quote:Op donderdag 13 juni 2019 17:15 schreef ElDinosaur het volgende:
Gezellig die nieuwe teken die mensen op tientallen meters ruiken en volgenhttps://lci.rivm.nl/richt(...)rts-krim-congokoorts
Dikkie wil wel altijd je bloed zien.quote:Op donderdag 13 juni 2019 17:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze willen mij nooit. Mijn bloed is giftig denk ik.
Ze haat mij.quote:Op donderdag 13 juni 2019 17:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dikkie wil wel altijd je bloed zien.
Gehaat worden is ook een teken van repsect jwtquote:
Het is dat mijn kast vol is, anders had ik hem gekocht.quote:My Lesbian Experience with Loneliness is an honest and heartfelt look at one young woman's exploration of her sexuality, mental well-being, and growing up in our modern age. Told using expressive artwork that invokes both laughter and tears, this moving and highly entertaining single volume depicts not only the artist's burgeoning sexuality, but many other personal aspects of her life that will resonate with readers.
Lekker met een kortpittig kapsel en een beige broekquote:Op donderdag 13 juni 2019 16:31 schreef CherryLips het volgende:
Maar ik draag in de zomer meestal bloesjes, zoals vandaag, en het ziet er gewoon niet uit.
Nat geworden.quote:Op donderdag 13 juni 2019 19:51 schreef MCH het volgende:
[..]
Lekker met een kortpittig kapsel en een beige broek
quote:
Ik was gisteren echt dóórnat. Echt... wow... MCH is jaloers dat hij er niet bij was.quote:
Tot aan de slip of had je een neukdate?quote:Op donderdag 13 juni 2019 19:57 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik was gisteren echt dóórnat. Echt... wow... MCH is jaloers dat hij er niet bij was.
Nee witte legging. Let op.quote:Op donderdag 13 juni 2019 19:51 schreef MCH het volgende:
[..]
Lekker met een kortpittig kapsel en een beige broek
Dat is voor jou een vraag, voor mij een weetquote:Op donderdag 13 juni 2019 19:57 schreef MCH het volgende:
[..]
Tot aan de slip of had je een neukdate?
Ben jij 14?quote:Op donderdag 13 juni 2019 20:03 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat is voor jou een vraag, voor mij een weet
Vind je die gedachte geil....?quote:
quote:Op donderdag 13 juni 2019 20:05 schreef MCH het volgende:
[..]
Nou meer de gedachte dat jij een trashy bijstandsvanger bent maar dit gaat vast weer te ver
Ach, je wordt geil van mijn enige echte ikquote:Op donderdag 13 juni 2019 20:05 schreef MCH het volgende:
[..]
Nou meer de gedachte dat jij een trashy bijstandsvanger bent maar dit gaat vast weer te ver
Na al die softcups, tampons en eendenbekken wordt het wel lastig.quote:Op donderdag 13 juni 2019 20:05 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik ben wel echt benieuwd of jij kan genieten van seks
Nee, ik kan me enigszins inleven in je situatie.quote:Op donderdag 13 juni 2019 20:07 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ach, je wordt geil van mijn enige echte ik
Wat een lief compliment!
quote:Op donderdag 13 juni 2019 20:06 schreef MCH het volgende:
[..]
Dit had mijn schoonmoeder, zo ranzig. Sindsdien geen kroket meer gegeten.
Iets te vaak New Kids gekeken en in de Aldi / Lidl geweest?quote:Op donderdag 13 juni 2019 20:07 schreef MCH het volgende:
[..]
Nee, ik kan me enigszins inleven in je situatie.
Daarom bitterballen en kroketten van de vegetarische slagerquote:Op donderdag 13 juni 2019 20:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ooit eens een kroket gehad waar zo'n dikke ader in zat. Was echt heel smerig. Toen ruim tien jaar geen kroket of bitterbal meer aangeraakt.
Kaasquote:
Zit nog steeds te wachten op een aanbod.quote:Op donderdag 13 juni 2019 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is je baan in Luxemburg al zeker?
Ik ben ook hilarisch om keihard mee te zuipenquote:Op donderdag 13 juni 2019 19:57 schreef MCH het volgende:
[..]
Lijkt me echt leuk om keihard met jou te zuipen
Zou wel moeite in je steken als ik vrijgezel wasquote:Op donderdag 13 juni 2019 20:07 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ach, je wordt geil van mijn enige echte ik
Wat een lief compliment!
Huehuequote:Op donderdag 13 juni 2019 20:14 schreef MCH het volgende:
[..]
Zou wel moeite in je steken als ik vrijgezel was
Je hebt je penis "moeite" genoemd?quote:Op donderdag 13 juni 2019 20:14 schreef MCH het volgende:
[..]
Zou wel moeite in je steken als ik vrijgezel was
Zwart gaatje.quote:Op donderdag 13 juni 2019 21:13 schreef Faxie het volgende:
Gewoon overal -je achter gooien. Olifantenpenisje.
Ik zit te lezen over mensen die oprecht geloven dan er DNA van foetussen in vaccines zitten die ervoor kunnen zorgen dat kinderen transseksueel worden omdat er dan DNA van een jongetje of meisje wordt ingespoten.quote:Op donderdag 13 juni 2019 21:22 schreef Samzz het volgende:
Ik zit op Facebook reacties te lezen op het bericht van die Amerikaanse lerares die een 13-jarige leerling heeft misbruikt.
Wat is er mis met de meeste mannen dat ze dat goed, tof, klasse vinden? In welke wereld is een volwassene die een kind seksueel misbruikt een goed iets?
Ik snap de wereld niet.
*Boks.quote:Op donderdag 13 juni 2019 21:25 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik zit te lezen over mensen die oprecht geloven dan er DNA van foetussen in vaccines zitten die ervoor kunnen zorgen dat kinderen transseksueel worden omdat er dan DNA van een jongetje of meisje wordt ingespoten.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik snap de wereld ook niet
Kan me er moeilijk iets bij voorstellen als het andersom geweest zou zijn.quote:Op donderdag 13 juni 2019 21:22 schreef Samzz het volgende:
Ik zit op Facebook reacties te lezen op het bericht van die Amerikaanse lerares die een 13-jarige leerling heeft misbruikt.
Wat is er mis met de meeste mannen dat ze dat goed, tof, klasse vinden? In welke wereld is een volwassene die een kind seksueel misbruikt een goed iets?
Ik snap de wereld niet.
quote:Op donderdag 13 juni 2019 21:22 schreef Samzz het volgende:
Ik snap de wereld niet.
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 13 juni 2019 21:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan me er moeilijk iets bij voorstellen als het andersom geweest zou zijn.
Ja daar moest ik ook meteen aan denkenquote:
Een docent met een leerlinge.quote:
Ik op mijn docent Geschiedenisquote:Op donderdag 13 juni 2019 21:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een docent met een leerlinge.
Toen ik jong was, had ik ook wel een oogje op mijn docente Latijn. Denk dat veel mannen wel zoiets hadden en zich wat in kunnen leven in de andere kant.
Denk dat iedereen dat wel kan. Ik heb ook eens een crush gehad op mijn leraar.quote:Op donderdag 13 juni 2019 21:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een docent met een leerlinge.
Toen ik jong was, had ik ook wel een oogje op mijn docente Latijn. Denk dat veel mannen wel zoiets hadden en zich wat in kunnen leven in de andere kant.
Mijn docente frans was een klein lelijk monstertje die een relatie had met mijn docent geschiedenisquote:
Wel verliefd geweest?quote:Op donderdag 13 juni 2019 21:48 schreef Vinniiee het volgende:
Volgens mij heb ik nog nooit een crush gehad
Was dat van diequote:Op donderdag 13 juni 2019 21:53 schreef Vinniiee het volgende:
Ja, was het toen ook wel. Heeft ook wel tijdje geduurd voordat ik daar overheen was. Maar goed, niet het einde van de wereld.
Nu heb ik Miley Cyrus met Nothing breaks like a heart in mijn hoofd.quote:
Mark Ronsonquote:Op donderdag 13 juni 2019 21:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu heb ik Miley Cyrus met Nothing breaks like a heart in mijn hoofd.
Is het ook niet. Maar leuk is t ook niet.quote:Op donderdag 13 juni 2019 21:53 schreef Vinniiee het volgende:
Ja, was het toen ook wel. Heeft ook wel tijdje geduurd voordat ik daar overheen was. Maar goed, niet het einde van de wereld.
Hete boy?quote:
Natuurlijk is dat zo met de kennis die je als volwassene hebt. En het moet bespreekbaar worden gemaakt.quote:Op donderdag 13 juni 2019 21:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Denk dat iedereen dat wel kan. Ik heb ook eens een crush gehad op mijn leraar.
Maar dan nog is het raar zo'n jochie een held te noemen. Dat ventje is gewoon misbruikt. En dat soort reacties helpen niet echt in het bespreekbaar maken van misbruik van mannen. Wat dus ook gewoon voorkomt.
Was een hele charmante en grappige man (zeker 35 toen ik 14 was ofzo)quote:Op donderdag 13 juni 2019 22:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hete boy?
[..]
Natuurlijk is dat zo met de kennis die je als volwassene hebt. En het moet bespreekbaar worden gemaakt.
Ik snap alleen wel dat het voor mannen een beetje een fantasie is. En die zeggen dat over het algemeen ook sneller.
Ik snap dat ook wel, dat het een fantasie is.quote:Op donderdag 13 juni 2019 22:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hete boy?
[..]
Natuurlijk is dat zo met de kennis die je als volwassene hebt. En het moet bespreekbaar worden gemaakt.
Ik snap alleen wel dat het voor mannen een beetje een fantasie is. En die zeggen dat over het algemeen ook sneller.
Ook jaquote:
Komt omdat de meeste 13 jarigen alleen kunnen denken aan neuken. De juf neuken zou dan best mooi kunnen zijn.quote:Op donderdag 13 juni 2019 22:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap dat ook wel, dat het een fantasie is.
Maar het wordt echt goedgepraat. Door volwassen mannen. Mannen met kinderen.
Dát snap ik niet. Jongens kunnen aan misbruik net zo goed psychische problemen overhouden.
Oh ja, een jongere juf die haar macht misbruikt is helemaal okay.quote:Op donderdag 13 juni 2019 22:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Komt omdat de meeste 13 jarigen alleen kunnen denken aan neuken. De juf neuken zou dan best mooi kunnen zijn.
Mocht de juf een oud mens zijn die haar macht misbruikt is het natuurlijk wel een vies goor verhaal.
Toch vond ik de nummers wel leuk. Maar ze ziet er nu idd wel weer mooi uit.quote:
Mega-pener.quote:Op donderdag 13 juni 2019 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beetje met hun piemeltjes denken
Sex met een 13 jarige, met of zonder toestemming van het kind is in alle gevallen gewoon niet okay als volwassenen.quote:Op donderdag 13 juni 2019 22:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Komt omdat de meeste 13 jarigen alleen kunnen denken aan neuken. De juf neuken zou dan best mooi kunnen zijn.
Mocht de juf een oud mens zijn die haar macht misbruikt is het natuurlijk wel een vies goor verhaal.
Omdat ze allemaal een 13 jarige jongen zijn geweest?quote:Op donderdag 13 juni 2019 21:22 schreef Samzz het volgende:
Ik snap de wereld niet.
Ja no shit. Maakt dat seksueel misbruik door een volwassene oké?quote:Op vrijdag 14 juni 2019 07:35 schreef rival het volgende:
[..]
Omdat ze allemaal een 13 jarige jongen zijn geweest?
Samequote:Op vrijdag 14 juni 2019 08:16 schreef Allures het volgende:
Doet het al weer hoor. ik ben de dag al begonnen met foto's van eten en goeie receptjes, mooie vrouwen en jurkjes
We volgen niet helemaal hetzelfdequote:Op vrijdag 14 juni 2019 08:16 schreef Allures het volgende:
Doet het al weer hoor. ik ben de dag al begonnen met foto's van eten en goeie receptjes, mooie vrouwen en jurkjes
Zou gelijk ontslag nemen als ze van die verplichte activiteiten zouden doen.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 08:22 schreef Q. het volgende:
Moe. Gistermiddag voor het werk een sociaal project gedaan, in een tuin gewerkt. Best zwaar werk. Daarna vonden ze het een goed idee om nog tot 20:00 op kantoor allerlei gruwelijk saaie sessies te organiseren. En zat al om 7:00 op kantoor.No way dus dat ik vandaag iets ga doen.
Dat is ook weer zoiets, moet ik weer een nieuwe baan gaan zoeken. Dat is meer werk dan mn werk.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 08:23 schreef MCH het volgende:
[..]
Zou gelijk ontslag nemen als ze van die verplichte activiteiten zouden doen.
Raar.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 08:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We volgen niet helemaal hetzelfde
Is ook zo maar ik zou wel m'n afkeuring tonen.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 08:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is ook weer zoiets, moet ik weer een nieuwe baan gaan zoeken. Dat is meer werk dan mn werk.
Ik heb heel chagerijnig gekeken. Dat zal ze leren.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 08:25 schreef MCH het volgende:
[..]
Is ook zo maar ik zou wel m'n afkeuring tonen.
Boze witte oude mannenquote:Op vrijdag 14 juni 2019 08:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb heel chagerijnig gekeken. Dat zal ze leren.
quote:Op vrijdag 14 juni 2019 08:22 schreef Q. het volgende:
Moe. Gistermiddag voor het werk een sociaal project gedaan, in een tuin gewerkt. Best zwaar werk. Daarna vonden ze het een goed idee om nog tot 20:00 op kantoor allerlei gruwelijk saaie sessies te organiseren. En zat al om 7:00 op kantoor.No way dus dat ik vandaag iets ga doen.
Raar, droom van elke man tochquote:Op vrijdag 14 juni 2019 08:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We volgen niet helemaal hetzelfde
Dat hangt er vanaf, hebben ze je wel luid horen zuchten?quote:Op vrijdag 14 juni 2019 08:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb heel chagerijnig gekeken. Dat zal ze leren.
Ik ga aan de ribs, pulled pork en kippetjesquote:Op vrijdag 14 juni 2019 08:37 schreef gcjoel het volgende:
Ga vanavond nacho schotel eten. Nu al trek in. Schuld van cali.
Lekker uit eten?quote:Op vrijdag 14 juni 2019 08:41 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ga aan de ribs, pulled pork en kippetjes
Geef daar verder niemand de schuld van.
Met of zonder Falafel?quote:Op vrijdag 14 juni 2019 08:37 schreef gcjoel het volgende:
O ik kom morgen die kant op, welk kraampje sta jequote:Op vrijdag 14 juni 2019 08:45 schreef rival het volgende:
[..]
Foodfest in Purmerend... Morgen en overmorgen sta ik zelf maar ga vanavond wel ff kijken
Heb gister Taco mundo besteldquote:Op vrijdag 14 juni 2019 08:37 schreef gcjoel het volgende:
Gezellig, Holy Grill!quote:Op vrijdag 14 juni 2019 08:45 schreef MCH het volgende:
[..]
O ik kom morgen die kant op, welk kraampje sta je
Ik zie daar in de Ebbinge echt nooit mensenquote:Op vrijdag 14 juni 2019 08:49 schreef Californium het volgende:
[..]
Heb gister Taco mundo besteld![]()
![]()
![]()
Was wel ok.
Geen idee. Thuisbezorgdquote:Op vrijdag 14 juni 2019 08:50 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik zie daar in de Ebbinge echt nooit mensen
En ik maak zelf jurkjes maar juist daarom kijk ik er zo veel naar en dan denk ik 'Owja zo'n mouwtjes kan ik ook wel eens doen'quote:Op vrijdag 14 juni 2019 08:33 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb niks aan receptjes, ga zelf de keuken in.
Dat heb ik bij vrouwen op Instagram "owja die vrouw kan ik ook wel eens doen"quote:Op vrijdag 14 juni 2019 09:25 schreef Allures het volgende:
[..]
En ik maak zelf jurkjes maar juist daarom kijk ik er zo veel naar en dan denk ik 'Owja zo'n mouwtjes kan ik ook wel eens doen'
Soort Dven maar hij doet het ook echt, onze Bulgaarse pornokoningquote:Op vrijdag 14 juni 2019 09:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat heb ik bij vrouwen op Instagram "owja die vrouw kan ik ook wel eens doen"
Bwehehequote:Op vrijdag 14 juni 2019 09:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
quote:Op vrijdag 14 juni 2019 09:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ouwe player dat je bent.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 09:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 juni 2019 09:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat is jouw Insta?quote:
Vriendschapsverzoek verstuurd.quote:
Drink ik dan ook exclusief.quote:
Geaccepteerd.quote:
Brb, ff masturberen.quote:
Blijkbaar zijn het net mannen; aan eentje heb je niet genoeg.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 09:46 schreef Allures het volgende:
Waarom kan ik nooit 1 mentos eten Maar moet altijd die halve rol er aan
quote:Op vrijdag 14 juni 2019 09:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn het net mannen; aan eentje heb je niet genoeg.
En mensen toe te voegen die goeie taartjes postenquote:Op vrijdag 14 juni 2019 09:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
Weer eens tijd om mijn Instagram op te schonen. Volg altijd een hoop mensen die toch niet zo boeiend zijn of alleen maar hetzelfde erop zetten.
Er is een user op FOK! met een vergelijkbare username. Jouw kloon?quote:
Eten, Katten, Kinderen, Kleren, Interieur, en dan weer van voor af aan.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 09:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
Weer eens tijd om mijn Instagram op te schonen. Volg altijd een hoop mensen die toch niet zo boeiend zijn of alleen maar hetzelfde erop zetten.
In mijn geval eten, paarden, honden, tekeningen/schilderijen en soms planten.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 09:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Eten, Katten, Kinderen, Kleren, Interieur, en dan weer van voor af aan.
Nee, dat zou wel een beetje obvi zijn, niet? Mijn kloons zijn Airwin, Harmon en Cali.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 09:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er is een user op FOK! met een vergelijkbare username. Jouw kloon?
Volgers kun je kopen.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 09:53 schreef RockBabe het volgende:
Van die accounts met 127381719 volgers en geen foto's? Hoe dan?
Soms is obvious de beste manier je te verbergen.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 09:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee, dat zou wel een beetje obvi zijn, niet? Mijn kloons zijn Airwin, Harmon en Cali.
Daar zijn apps voor.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 09:53 schreef RockBabe het volgende:
Van die accounts met 127381719 volgers en geen foto's? Hoe dan?
Instagram is nog wel aardig. Facebook doe ik wl tijden niets meer mee.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 09:52 schreef ElDinosaur het volgende:
Gewoon instagram verwijderen, beste oplossing.
Honden, vrouwen, interieur, architectuur, outdoor spul, designers.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 09:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Eten, Katten, Kinderen, Kleren, Interieur, en dan weer van voor af aan.
*boobs #titties #milkjugsquote:Op vrijdag 14 juni 2019 09:56 schreef Allures het volgende:
ik ben best wat volgers kwijt zie ik!
Eens iets met tieten posten hoor
Maar doe je dan ook #boobs of is dat te obvi?
quote:Op vrijdag 14 juni 2019 09:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Honden, vrouwen, interieur, architectuur, outdoor spul, designers.
memes, voertuigen, klusdingenquote:Op vrijdag 14 juni 2019 09:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tattoos, pathologen, bookstagrammers, planten, cavia's.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 09:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik voor eventsquote:Op vrijdag 14 juni 2019 09:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Instagram is nog wel aardig. Facebook doe ik wl tijden niets meer mee.
Op Facebook wordt altijd de programmering gedeeld van mijn sportschool. En de buurtfacebookgroep is ook wel handig om op te hoogte te blijven van dingen in de omgeving.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 09:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Instagram is nog wel aardig. Facebook doe ik wl tijden niets meer mee.
Zo slim ben ik niet!quote:Op vrijdag 14 juni 2019 09:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Soms is obvious de beste manier je te verbergen.
hehequote:Op vrijdag 14 juni 2019 10:09 schreef Californium het volgende:
[..]
Zo slim Ben ik niet!
Edit: kut, verkeerde account![]()
En alleen spoedjes afhandelen....quote:Op vrijdag 14 juni 2019 10:19 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Beetje nutteloos inbox zitten refreshen
Ouwe ruige pussy destroyer dat je bent.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 09:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 juni 2019 10:09 schreef Californium het volgende:
[..]
Zo slim ben ik niet!
Beetje van die kwijl emoticons posten, zoals al die pussyslayers op insta.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 10:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ouwe ruige pussy destroyer dat je bent.
quote:Op vrijdag 14 juni 2019 10:09 schreef Californium het volgende:
[..]
Zo slim ben ik niet!
Ja, daar worden 'de vrouwtjes' wel nat van ja.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 10:22 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Beetje van die kwijl emoticons posten, zoals al die pussyslayers op insta.
Gewoon meteen DM gebruiken.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 10:22 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Beetje van die kwijl emoticons posten, zoals al die pussyslayers op insta.
De Cullinan; kan ze niet echt mooi noemen. Voor dat geld kun je ook gewoon een vrij aardig huis kopen volgens mij.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 11:00 schreef Samzz het volgende:
Dr rijd hier net een Rolls Royce SUV voorbij. Nooit geweten dat die bestaan.
De buitenkant oogt een beetje lomp imho. Maar heb dat ding van binnen gezien en kan me best voorstellen dat iemand daarin wilt rijden.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 11:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De Cullinan; kan ze niet echt mooi noemen. Voor dat geld kun je ook gewoon een vrij aardig huis kopen volgens mij.
Vind ze van buiten ook niet zo. Koop dan een phantom of zoquote:Op vrijdag 14 juni 2019 11:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De Cullinan; kan ze niet echt mooi noemen. Voor dat geld kun je ook gewoon een vrij aardig huis kopen volgens mij.
Is toch een heel ander soort auto.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 11:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vind ze van buiten ook niet zo. Koop dan een phantom of zo.
Ja is ook zo.quote:
Zo'n hangkont.... Maar dat is met alle huidige Mercedes modellen.... Ach kan toch geen nieuwe betalen.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 11:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Spoiler er op, duh.
[ afbeelding ]
hoe smelt dat?quote:Op vrijdag 14 juni 2019 11:52 schreef Samzz het volgende:
De Tesla van een of andere miljonair uit Aardenburg was gesmolten. Maar gelukkig had hij net een nieuwe Lamborghini (of zo) gekocht, dus hij hoeft niet te fietsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |