quote:
quote:
Gewoon naar je moeder brengen toch?quote:Op donderdag 13 juni 2019 15:37 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet er denk ik toch aan gaan geloven.
Strijken.
Vind ik niet netjesquote:Op donderdag 13 juni 2019 15:42 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Gewoon naar je moeder brengen toch?
Jaquote:Op donderdag 13 juni 2019 15:46 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Jouw moeder is zo gek dat ze het nog serieus zou doen ook?
Jezus nachtmerries.quote:Op donderdag 13 juni 2019 15:50 schreef ElDinosaur het volgende:
Straks genieten van vloekende CL die een brandgat in d'r blousje heeft.
Strijken is nou ook niet echt hogere wiskunde. Gaat goedkomenquote:Op donderdag 13 juni 2019 15:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
JaZe heeft het nu een paar keer gedaan en nu wil ik het zelf doen.
Bedankt voor het vertrouwenquote:Op donderdag 13 juni 2019 15:53 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Strijken is nou ook niet echt hogere wiskunde. Gaat goedkomen
Ik verheug me er gewoon al op.quote:Op donderdag 13 juni 2019 15:50 schreef ElDinosaur het volgende:
Straks genieten van vloekende CL die een brandgat in d'r blousje heeft.
Niet teveel bezuinigen op een strijkbout. Gewoon een degelijke Philips oid halen. Gaan jaren mee.quote:Op donderdag 13 juni 2019 15:57 schreef CherryLips het volgende:
Even de goedkoopste strijkbout en strijkplank halen bij de Action.
Zelfs ik kan het. Terwijl ik een film of serie kijk. Heerlijk. En dan de theedoeken tot het laatst bewaren, als kadootje voor mezelfquote:Op donderdag 13 juni 2019 15:53 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Strijken is nou ook niet echt hogere wiskunde. Gaat goedkomen
Theedoeken, handdoeken, beddengoed etc strijken vind ik dan wel weer de meest onzinnige bezigheid die er bestaat. Dat doe ik dan ook nietquote:Op donderdag 13 juni 2019 16:25 schreef Elvi het volgende:
[..]
Zelfs ik kan het. Terwijl ik een film of serie kijk. Heerlijk. En dan de theedoeken tot het laatst bewaren, als kadootje voor mezelf
Theedoeken strijkenquote:Op donderdag 13 juni 2019 16:25 schreef Elvi het volgende:
[..]
Zelfs ik kan het. Terwijl ik een film of serie kijk. Heerlijk. En dan de theedoeken tot het laatst bewaren, als kadootje voor mezelf
Gewoon doen zoals ik, even s el strijken als je iets nodig hebtquote:Op donderdag 13 juni 2019 16:31 schreef CherryLips het volgende:
Maar ik draag in de zomer meestal bloesjes, zoals vandaag, en het ziet er gewoon niet uit.
Ja het worden geen urenlange strijksessies. Zit nu een beetje naar stoomstrijkbouten te kijken.quote:Op donderdag 13 juni 2019 16:33 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Gewoon doen zoals ik, even s el strijken als je iets nodig hebt
Mijn ma vindt die fantastisch. Twee tellen en klaar. Volgens haar dan.quote:Op donderdag 13 juni 2019 16:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja het worden geen urenlange strijksessies. Zit nu een beetje naar stoomstrijkbouten te kijken.
Maar er zijn er zoveelquote:Op donderdag 13 juni 2019 16:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn ma vindt die fantastisch. Twee tellen en klaar. Volgens haar dan.
Niet de goedkoopste pakken, maar de klasse daar boven. Dan zit je volgens coolblue bij een Philips vsn zo'n ¤60. Kun je geen buil aan vallenquote:Op donderdag 13 juni 2019 16:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar er zijn er zoveelVariërend in prijs van drie tientjes tot een paar honderd euro. Geen idee waar ik nog meer op moet letten.
Slechte huisvrouw.
30 piek per jaar afschrijven op zo'n ding is juist wel duurquote:Op donderdag 13 juni 2019 16:43 schreef Lokasenna het volgende:
Beter die van 30 euro nemen, zelfs als die na een jaar al kapot is, is het nog een koopje.
Ik heb uberhaupt nog nooit een kapotte strijkijzer meegemaakt eigenlijk. Volgens mij zijn die dingen robuust.quote:Op donderdag 13 juni 2019 16:46 schreef DrMarten het volgende:
[..]
30 piek per jaar afschrijven op zo'n ding is juist wel duur
Als je er niet mee gaat gooien moet zo'n ding echt jaren meegaan.
Die van mij is meerdere malen van de strijkplank gestuiterd en doet het ook al een jaar of 7.
Ik heb er ooit een dusdanig laten vallen dat er een en ander scheef stond. Hij deed het nog wel maar dat was niet meer vertrouwd.quote:Op donderdag 13 juni 2019 16:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb uberhaupt nog nooit een kapotte strijkijzer meegemaakt eigenlijk. Volgens mij zijn die dingen robuust.
Mijn mam heeft er een van Philips, die is heel fijn. Zelf heb ik ook een Philips strijkijzer.quote:Op donderdag 13 juni 2019 16:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar er zijn er zoveelVariërend in prijs van drie tientjes tot een paar honderd euro. Geen idee waar ik nog meer op moet letten.
Slechte huisvrouw.
Toen ik ging verhuizen heb ik de oude van m'n moeder gekregen, van Tefal. Nooit gebruikt natuurlijk. Vorig jaar ging die van m'n moeder kapot en wilde ze die oude ongebruikte weer terug en bleek dat die hele smerige strepen gaf. Ze weet wel wat ze weggeeft.quote:Op donderdag 13 juni 2019 16:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb uberhaupt nog nooit een kapotte strijkijzer meegemaakt eigenlijk. Volgens mij zijn die dingen robuust.
Strepen is vaak vuil en kalk wat eruit komt met de stoom. Heb ik ook nog wel eens last van aangezien ik een luie flikker ben en gewoon kraanwater in dat ding gooi.quote:Op donderdag 13 juni 2019 16:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toen ik ging verhuizen heb ik de oude van m'n moeder gekregen, van Tefal. Nooit gebruikt natuurlijk. Vorig jaar ging die van m'n moeder kapot en wilde ze die oude ongebruikte weer terug en bleek dat die hele smerige strepen gaf. Ze weet wel wat ze weggeeft.
Mijn ouders hebben meer dan 40 jaar met hetzelfde strijkijzer gedaan. Alleen het snoer een keer moeten vervangen omdat de isolatie aan het verkruimelen was van ouderdom.quote:Op donderdag 13 juni 2019 16:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kwaliteitquote:Op donderdag 13 juni 2019 16:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben meer dan 40 jaar met hetzelfde strijkijzer gedaan. Alleen het snoer een keer moeten vervangen omdat de isolatie aan het verkruimelen was van ouderdom.![]()
Pas toen ze kleiner gingen wonen hebben ze een ander gekocht, ding was nog steeds niet kapot.
Handvat was nog van bakelietquote:
Jeugdtrauma's hier.quote:Op donderdag 13 juni 2019 16:25 schreef Elvi het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 juni 2019 17:15 schreef ElDinosaur het volgende:
Gezellig die nieuwe teken die mensen op tientallen meters ruiken en volgenhttps://lci.rivm.nl/richt(...)rts-krim-congokoorts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |