abonnement Unibet Coolblue
pi_187411059
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2019 20:57 schreef Redefine het volgende:

[..]

Parijs - Amsterdam is nou niet echt het meest spectaculaire uitzicht :+

Alhoewel naar Berlijn het eigenlijk nog saaier is.
Berlijn vond ik vanuit de trein juist wel interessant uitzicht hebben af en toe. En naar Parijs was het vooral interessant om af en toe wat van de steden onderweg mee te pikken, al zag je natuurlijk niet veel en de natuur onderweg was ook niet spectaculair.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_187411084
Ik heb net avond gegeten in hetzelfde restaurantje waar we gisteren hebben geluncht. Af en toe is het zekere voor het onzekere nemen en dineren waar je weet dat ze lekker voedsel hebben, ook wel welkom.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_187411114
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2019 18:06 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja :D

Ik had een oud account. (Zó oud dat ik het al had tijdens de allereerste Big Brother :@ ) Maar na twee keer verhuizen had ik het mailadres niet meer waarop ik dat account ooit gemaakt had. Dus toen ik paar jaar later weer eens wat meer op FOK wilde maakte ik een nieuwe account en kon geen naam bedenken zo snel en op dat moment was het (volgens mij eerste?) seizoen van Greys op tv. _O- Tadaaaaa.
Die link had ik nog niet gelegd. :D
Niks mis mee, ik heb mijn username ook van een film. :)
  donderdag 13 juni 2019 @ 21:30:59 #254
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_187411119
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2019 21:28 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Berlijn vond ik vanuit de trein juist wel interessant uitzicht hebben af en toe. En naar Parijs was het vooral interessant om af en toe wat van de steden onderweg mee te pikken, al zag je natuurlijk niet veel en de natuur onderweg was ook niet spectaculair.
Berlijn vond ik alleen het laatste stuk kort voor Berlijn interessant. Verder rijdt je toch vooral door het saaie deel van Duitsland, zowel qua natuur als steden.

De ICE naar Basel is wat dat betreft een stuk mooiere route.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_187411143
quote:
10s.gif Op donderdag 13 juni 2019 20:01 schreef Strani het volgende:

[..]

Oh ja, dat is waar ook.

En vertel, wat heb je zoal gedaan/gezien in Parijs?
Wat gewandeld, gewinkeld, musea bekeken, etc. en tussendoor op terrasjes gezeten.

Hebben weinig de metro hoeven gebruiken, want we zitten echt middenin het centrum (en Marais is een erg leuk wijkje ook nog eens). Twee volle dagen is wel kort voor Parijs, dus ik kom zeker nog een keer terug.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  donderdag 13 juni 2019 @ 21:32:49 #256
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_187411168
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2019 21:29 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb net avond gegeten in hetzelfde restaurantje waar we gisteren hebben geluncht. Af en toe is het zekere voor het onzekere nemen en dineren waar je weet dat ze lekker voedsel hebben, ook wel welkom.
Vooral in Parijs is dat het beste ja. Je kunt er heerlijk eten, maar ook heel erg slecht. Dus als je dan een goede hebt gevonden, moet je dat koesteren.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_187411226
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2019 21:30 schreef Redefine het volgende:

[..]

Berlijn vond ik alleen het laatste stuk kort voor Berlijn interessant. Verder rijdt je toch vooral door het saaie deel van Duitsland, zowel qua natuur als steden.

De ICE naar Basel is wat dat betreft een stuk mooiere route.
Misschien maak ik de beelden van de Berlijnreis ook mooier dan het was, want het weer was echt super toen en met een heel mooie zonsondergang. Dat kan de boel gelijk al een stuk mooier maken. :)
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_187411540
Voor wie ooit nog naar Parijs wil en nog geen 26 is; als je uit de European Economic Area komt (en daar valt Nederland onder) dan zijn bezoeken aan musea t/m 25 jaar gratis. Dit wist ik niet van tevoren en werd niet duidelijk aangegeven op sites, maar was wel echt een welkome verrassing hier.

Wel grappig ook als ze mijn ID dan wilden checken of ik wel echt onder de 26 was. Die leeftijd tik ik over twee dagen aan, en elke keer weer die geschokte reacties van 'nou, jij bent dus echt nét op tijd hiermee' _O- :D
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  donderdag 13 juni 2019 @ 21:50:12 #259
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_187411545
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2019 21:35 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Misschien maak ik de beelden van de Berlijnreis ook mooier dan het was, want het weer was echt super toen en met een heel mooie zonsondergang. Dat kan de boel gelijk al een stuk mooier maken. :)
Goed of slecht weer drukt inderdaad wel een flinke stempel over je ervaring van een vakantie en zeker bij een stedentrip. In de echte toeristensteden als Parijs, Londen etc. scheelt het ook wel flink als het alleen maar grijs en grauw is, maar die steden bieden dan alsnog wel genoeg.

Maar bij minder bekende steden kan weer nog veel meer bepalend zijn. Zo heeft het slechte weer mijn beeld van Helsinki niet echt geholpen. En andersom is mijn herinnering aan Warschau juist mooier door het geweldige weer.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  donderdag 13 juni 2019 @ 21:51:55 #260
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_187411578
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2019 21:31 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Wat gewandeld, gewinkeld, musea bekeken, etc. en tussendoor op terrasjes gezeten.

Hebben weinig de metro hoeven gebruiken, want we zitten echt middenin het centrum (en Marais is een erg leuk wijkje ook nog eens). Twee volle dagen is wel kort voor Parijs, dus ik kom zeker nog een keer terug.
Le Marais is heel erg leuk ja O+ En Parijs is zeker een stad om vaker te bezoeken. Was je er nu eigenlijk al eens eerder geweest? De laatste tijd kan ik wat minder vaak meelezen, dus dat heb ik gemist.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_187411623
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2019 21:50 schreef Redefine het volgende:

[..]

Goed of slecht weer drukt inderdaad wel een flinke stempel over je ervaring van een vakantie en zeker bij een stedentrip. In de echte toeristensteden als Parijs, Londen etc. scheelt het ook wel flink als het alleen maar grijs en grauw is, maar die steden bieden dan alsnog wel genoeg.

Maar bij minder bekende steden kan weer nog veel meer bepalend zijn. Zo heeft het slechte weer mijn beeld van Helsinki niet echt geholpen. En andersom is mijn herinnering aan Warschau juist mooier door het geweldige weer.
Klopt. Hier was het de eerste twee dagen echt tyfusweer, maar Parijs biedt genoeg om daar van af te leiden. Wel was er dat gedoe met het appartement waardoor er sowieso even een mineurstemming was gisteren, en toen hielp het weer niet echt voor de algehele stemming.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_187411693
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2019 21:51 schreef Redefine het volgende:

[..]

Le Marais is heel erg leuk ja O+ En Parijs is zeker een stad om vaker te bezoeken. Was je er nu eigenlijk al eens eerder geweest? De laatste tijd kan ik wat minder vaak meelezen, dus dat heb ik gemist.
Ik ben een keer eerder in Parijs geweest, maar toen was ik 6 :D Ik heb er wel nog duidelijke herinneringen van. Toen hebben we echt vooral de meer toeristische dingen gedaan zoals de Eiffeltoren beklommen en de Notre Dame enzo (daar was ik dus wel nog ruim op tijd mee _O- ).
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_187411708
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2019 21:32 schreef Redefine het volgende:

[..]

Vooral in Parijs is dat het beste ja. Je kunt er heerlijk eten, maar ook heel erg slecht. Dus als je dan een goede hebt gevonden, moet je dat koesteren.
Morgen gaan we ook weer lunchen bij hetzelfde restaurant waar we gisteren hebben avond gegeten :D Maar die crêpes waren dan ook echt goed.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_187411765
Je hebt trouwens een heel lekkere ijssalon op de Rue d'Arcole naast de Notre Dame (wat er van over is dan); vind het echt jammer dat ik die vandaag pas heb ontdekt. O+
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  donderdag 13 juni 2019 @ 22:07:47 #265
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_187411806
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2019 21:54 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Klopt. Hier was het de eerste twee dagen echt tyfusweer, maar Parijs biedt genoeg om daar van af te leiden. Wel was er dat gedoe met het appartement waardoor er sowieso even een mineurstemming was gisteren, en toen hielp het weer niet echt voor de algehele stemming.
Ik las wel wat over het appartement, dat het zo vies was etc. Dat is dan juist heel erg balen, ook lastig om daar dan in het begin als je in de stad bent overheen te komen. Al slijt dat op een gegeven moment wel.

En dan regen erbij is extra balen. Laatste keer toen ik er was regende het ook terwijl we van het Louvre naar de Arc de Triomphe liepen (met alle bezienswaardigheden ertussen). Toen hebben we uiteindelijk maar een metro naar Le Marais gepakt en hebben we daar wat gedronken en een kaasplankje besteld. Toen we weer buiten kwamen was het stralend weer :D
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  donderdag 13 juni 2019 @ 22:09:07 #266
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_187411816
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2019 21:59 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ik ben een keer eerder in Parijs geweest, maar toen was ik 6 :D Ik heb er wel nog duidelijke herinneringen van. Toen hebben we echt vooral de meer toeristische dingen gedaan zoals de Eiffeltoren beklommen en de Notre Dame enzo (daar was ik dus wel nog ruim op tijd mee _O- ).
De Eiffeltoren beklimmen hoort er toch wel bij om een keer gedaan te hebben. Al is het maar vanwege het prachtige uitzicht O+ En leuk dat je er toch nog wel herinneringen van over hebt gehouden. Dan is het juist grappig als je jaren later terugkomt.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  donderdag 13 juni 2019 @ 22:11:04 #267
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_187411843
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2019 22:00 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Morgen gaan we ook weer lunchen bij hetzelfde restaurant waar we gisteren hebben avond gegeten :D Maar die crêpes waren dan ook echt goed.
Goede crêpes zijn :9~ Al heb ik die vooral vroeger in andere delen van Frankrijk goed gegeten.

Wel heb ik de laatste keer in Parijs weer eens een echt goede steak haché gegeten. En alweer wat jaren daarvoor een crême brulee gegeten die nog steeds niet geëvenaard is :9~
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_187411859
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2019 22:09 schreef Redefine het volgende:

[..]

De Eiffeltoren beklimmen hoort er toch wel bij om een keer gedaan te hebben. Al is het maar vanwege het prachtige uitzicht O+ En leuk dat je er toch nog wel herinneringen van over hebt gehouden. Dan is het juist grappig als je jaren later terugkomt.
Ja, we waren destijds ook echt hélemaal bovenin geweest; hoger kon je niet. Was wel een mooi uitzicht inderdaad! Al mocht ik van mijn ouders toen zeker niet te dicht bij de reling komen. :D

Sowieso gaat mijn geheugen echt heel erg ver terug en kan ik veel gebeurtenissen van lang geleden nog scherp voor de geest halen, zelfs nog dingen die zijn gebeurd toen ik 2 was.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 13 juni 2019 @ 22:12:33 #269
39237 crew  H_T
2733
pi_187411872
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2019 21:50 schreef Redefine het volgende:

[..]

Goed of slecht weer drukt inderdaad wel een flinke stempel over je ervaring van een vakantie en zeker bij een stedentrip. In de echte toeristensteden als Parijs, Londen etc. scheelt het ook wel flink als het alleen maar grijs en grauw is, maar die steden bieden dan alsnog wel genoeg.

Maar bij minder bekende steden kan weer nog veel meer bepalend zijn. Zo heeft het slechte weer mijn beeld van Helsinki niet echt geholpen. En andersom is mijn herinnering aan Warschau juist mooier door het geweldige weer.
Helsinki heb ik alleen vanuit een autoruit gezien op een grijze dag in februari. Dat nodigde niet echt uit nee :P
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  donderdag 13 juni 2019 @ 22:12:47 #270
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_187411877
Mocht je overigens voor morgen voordat je weer terug gaat met de trein een leuk en gratis uitzicht willen zien (net buiten de standaardplekken om), dan kun je naar het warenhuis Le Printemps gaan en dan naar het dakterras. Daar kun je ook wat eten en drinken, maar je mag ook gratis (wij hebben toen wel wat gegeten en gedronken) op het dakterras van het uitzicht genieten.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_187411885
Avond w/
Op dinsdag 11 juni 2019 22:17 schreef MC-Morgan het volgende:
Leuk om te zien dat @ZwevendToetsenbord een betere speler aan het worden is.
  Moderator donderdag 13 juni 2019 @ 22:14:16 #272
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_187411903
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2019 20:57 schreef Redefine het volgende:

[..]

Parijs - Amsterdam is nou niet echt het meest spectaculaire uitzicht :+

Alhoewel naar Berlijn het eigenlijk nog saaier is.
Die Noord-Duitse vlakte. Pffft. Zo weids en leeg. :')
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  donderdag 13 juni 2019 @ 22:15:01 #273
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_187411921
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2019 22:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Helsinki heb ik alleen vanuit een autoruit gezien op een grijze dag in februari. Dat nodigde niet echt uit nee :P
Het had in toen niet veel uitgemaakt of het meer was geweest dan een autoritje. Als het geen mooi weer is in Helsinki, dan is het echt een hele treurige stad. Het heeft nog steeds wel wat mooie en leuke dingen, maar het staat verreweg onderaan mijn lijstje van steden die ik bezocht heb.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  donderdag 13 juni 2019 @ 22:16:44 #274
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_187411951
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2019 22:14 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Die Noord-Duitse vlakte. Pffft. Zo weids en leeg. :')
Ja. Zelfde als Noord-Frankrijk.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Moderator donderdag 13 juni 2019 @ 22:18:03 #275
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_187411976
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2019 22:16 schreef Redefine het volgende:

[..]

Ja. Zelfde als Noord-Frankrijk.
Klopt. Noord-Frankrijk is ietsjes heuvelachtiger nog wel, daar heb ik vorig jaar een roadtripje gemaakt, zijn genoeg leuke steden en plekken, maar het landschap is wel enorm monotoon. (Tenzij je dichter bij de kust komt. :P )
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')