Ik werk sinds vorige week dinsdag thuis. Dus de dingen die ik nu minder doe ik autorijden, dus ik ben gelijk een stuk beter voor het milieu bezig. We gaan die klimaatdoelen dit jaar al halen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:00 schreef Bootje84 het volgende:
De topic-titel is nu wel heel toepasselijk...
Hoe zit het bij jullie? Maken jullie jezelf zorgen ? Doe je dingen nu juist meer / minder ?
Das wel heel zuur jaquote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:12 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik kan niet op vakantie nu heel de wereld op slot zit.
Mag toch hopen dat het in september allemaal wel weer kan.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Das wel heel zuur ja
Wij gaan in september 3,5 week naar Canada/VS om te vieren dat m'n vriendin d'r master heeft. Als dat niet doorgaat word ik echt gek
Wij zouden dus in april bijna 4 weken gaan als een soort tweede/echte huwelijksreis. En alles wat ik nu zie in huis (rugzak gekocht voor de vakantie, boekje voor in het vliegtuig, playlist op spotify) herinnert me aan het feit dat we niet kunnen. Het wordt sowieso niet 3,5/4 weken meer maar max 3 vanwege verplichtingen, en we wilden naar het zuiden van de USA dus de komende maanden wordt het daar super druk en heet.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Das wel heel zuur ja
Wij gaan in september 3,5 week naar Canada/VS om te vieren dat m'n vriendin d'r master heeft. Als dat niet doorgaat word ik echt gek
Nee eens hoor, en mensen in de horeca etc. Maar voor mij persoonlijk was de vakantie het ergste.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:01 schreef Isdatzo het volgende:
Tja, vakanties die niet doorgaan zijn heel jammer natuurlijk.. maar als dat de grootste problemen zijn dan mag je jezelf alsnog redelijk gelukkig prijzen.
Ik heb vrienden die ZZP'er zijn of als oproepkracht werken, en die weten niet hoe ze over een tijd de huur of boodschappen moeten betalen als ze nog lang zonder werk zitten.
quote:Op woensdag 18 maart 2020 08:49 schreef PieterBas het volgende:
Dat thuiswerken voelt net als stage lopen.. F5'en tot er iets gebeurt.
Dat zou heel zuur zijn.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Das wel heel zuur ja
quote:Op woensdag 18 maart 2020 08:49 schreef PieterBas het volgende:
Dat thuiswerken voelt net als stage lopen.. F5'en tot er iets gebeurt.
Wel eerlijkquote:Op woensdag 18 maart 2020 10:55 schreef funnywell het volgende:
werkt voor mij echt niet, mn vriendin wel die is zzper en werkt altijd vanuit huis. Ik heb al in de tuin zitten klussen, in huis, heb gta online uit de kast getrokken en weet ik t allemaal maar doe bar weinig aan werk. Ik moet daarvoor echt op kantoor zitten, ben net een kleuter.
Nee juist een stuk drukker dan normaliter. Ik moet mijn best doen niet teveel uur te draaien, maar dat lukt nog niet echtquote:
Idem. Begint te wennen, maar met mijn werk ben je gewend om veel buiten te zijn dus dit is wel erg wennen. Zal Mei erbij vastgeplakt worden?quote:Op dinsdag 14 april 2020 08:43 schreef Yesse het volgende:
En hoe werkt het thuiswerken bij iedereen? Hier gaat het eigenlijk best aardig, inmiddels weer ietsje rustiger dus kan weer gewoon normaal werken. Ik denk dat ik dit best een aardige tijd zou kunnen volhouden. Al hoop ik vooral dat het niet hoeft omdat dat zou betekenen dat de wereld weer een beetje vrijer kan leven.
Ik denk zelf dat thuiswerken waar mogelijk één van de laatste dingen gaat zijn dat wordt opgeheven. Dus ik denk dat het wennen aan deze situatie ook maar goed isquote:Op dinsdag 14 april 2020 11:17 schreef Houniet het volgende:
[..]
Idem. Begint te wennen, maar met mijn werk ben je gewend om veel buiten te zijn dus dit is wel erg wennen. Zal Mei erbij vastgeplakt worden?
uhuhquote:
Helaas, vrijdag werk ik :-). Jij wel begrijp ik?quote:
quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:30 schreef jackson het volgende:
[..]
Helaas, vrijdag werk ik :-). Jij wel begrijp ik?
Lekker man... Nog plannen?quote:
Succes vandaag! Ben zelf op kantoor vandaag, vanwege de extreem lage bezetting en toch "open" willen zijn bewaak ik het fort vanaf mijn werkplek. Een soort receptie-dienst zullen we maar zeggen. Gelukkig wel veel dingen gepland om te zorgen dat ik druk genoeg ben, dat is wel prettigquote:Op vrijdag 22 mei 2020 09:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vandaag gewoon aan het werk. Gisteren weer mailtjes gehad van de accountant, die vandaag maar beantwoorden. Ga wel wat vroeger stoppen.
Bedankt. Jij ook succes vandaag.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 09:53 schreef jackson het volgende:
[..]
Succes vandaag! Ben zelf op kantoor vandaag, vanwege de extreem lage bezetting en toch "open" willen zijn bewaak ik het fort vanaf mijn werkplek. Een soort receptie-dienst zullen we maar zeggen. Gelukkig wel veel dingen gepland om te zorgen dat ik druk genoeg ben, dat is wel prettig.
Joe! Dankquote:Op vrijdag 22 mei 2020 10:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bedankt. Jij ook succes vandaag.
Niet heel veelquote:
quote:
quote:
Onbeperkt verlofquote:Op maandag 25 mei 2020 09:56 schreef Yesse het volgende:
Nog maar 1 feestdag dit jaarOf nouja, voor mensen die niet op vrijdag vrij zijn natuurlijk ook nog eerste kerstdag.
Aanstaande maandag hequote:Op maandag 25 mei 2020 09:56 schreef Yesse het volgende:
Nog maar 1 feestdag dit jaarOf nouja, voor mensen die niet op vrijdag vrij zijn natuurlijk ook nog eerste kerstdag.
Waar gingen jullie naar toe?quote:Op maandag 25 mei 2020 09:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Onbeperkt verlof
Maar ja, onze grote reis in september gaat waarschijnlijk toch niet door. Dus dit jaar wordt vakantie sowieso kut
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |