Stiekem best wel grappig, zo een reunie.quote:
Leuk hequote:Op dinsdag 18 februari 2020 17:47 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Stiekem best wel grappig, zo een reunie.
Nice! Wist niet dat jullie elkaar al kenden voor FOK!quote:Ter info, ik ben ook nog steeds bevriend met @:PieterBas. Al 23 jaar inmiddels..
We zijn op de MAVO klasgenoten geweest, bevriend geraakt en dat is niet meer over gegaan. 8 jaar klasgenoten, daarna 4 jaar schoolgenoten op het HBO en daarna bevriend geblevenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 17:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Leuk heDe meeste websites/fora verdwijnen na een paar jaar weer, maar FOK! niet. Toch bijzonder.
[..]
Nice! Wist niet dat jullie elkaar al kenden voor FOK!
Dat valt erg tegen hoorquote:
Jaaa na een paar jaar baantjes waar wil steeds het gevoel had hetzelfde trucje te moeten nu echt op mijn plek met een afwisselende toffe functie bij een flexibele werkgever. Echt een verademing.quote:Op woensdag 19 februari 2020 09:58 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat valt erg tegen hoor. Werk niet zo goed bij de producten en diensten die wij verkopen.
Jij blij met je baan?
Doe hem de groetenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:04 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
We zijn op de MAVO klasgenoten geweest, bevriend geraakt en dat is niet meer over gegaan. 8 jaar klasgenoten, daarna 4 jaar schoolgenoten op het HBO en daarna bevriend gebleven
Kijk, dat klinkt positief! Hard werken vind ik niet erg maar het moet wel allemaal een beetje kloppen, zo te horen is dat bij jou het gevalquote:Op woensdag 19 februari 2020 10:45 schreef Yesse het volgende:
[..]
Jaaa na een paar jaar baantjes waar wil steeds het gevoel had hetzelfde trucje te moeten nu echt op mijn plek met een afwisselende toffe functie bij een flexibele werkgever. Echt een verademing.
Halloquote:
Hopelijk komt dat goed.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 13:20 schreef Etcetera het volgende:
WerkenHoe lang is het geleden dat ik hier gepost heb
![]()
Ik ben 3 weken geleden begonnen bij m'n nieuwe baan (omgeving Zwolle), hiervoor zat ik 7 maanden bij een bedrijf waar ik niet goed in paste
Letterlijk vandaag m'n huur opgezegd om te gaan verhuizen naar een groter appartement
Ben beetje wezen jobhoppen heb ik het idee, hoop dat ik nu ergens zit waar ik goed kan aarden.
Maar je ziet, we zijn je nog niet vergeten.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 13:30 schreef Etcetera het volgende:
Het is wel 10 jaar geleden dat ik stage heb gelopen
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 13:35 schreef Etcetera het volgende:
Ik voel me gevleid![]()
Rondje bier voor iedereen![]()
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 13:20 schreef Etcetera het volgende:
WerkenHoe lang is het geleden dat ik hier gepost heb
![]()
2488 dagen geledenquote:
Ik kom sinds 1,5 week ofzo weer op FOK!quote:Op vrijdag 21 februari 2020 14:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Maareh, kom je hier nog wel eens (op FOK!)? Of lurk je alleen maar?
Hier meer dan 10... Maar ik doe gewoon nog alsof ik 23 ben, merkt niemandquote:Op vrijdag 21 februari 2020 13:30 schreef Etcetera het volgende:
Het is wel 10 jaar geleden dat ik stage heb gelopen
Kijk, dit zijn de mensen die we zoekenquote:Op vrijdag 21 februari 2020 13:35 schreef Etcetera het volgende:
Ik voel me gevleid![]()
Rondje bier voor iedereen![]()
Zo voel ik me ook nog. Ik hexadecimale notatie ben ik ook nog 23.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 14:52 schreef jackson het volgende:
[..]
Hier meer dan 10... Maar ik doe gewoon nog alsof ik 23 ben, merkt niemand
Die doet het vast goed in de kroeg, deze opmerking of niet?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 15:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zo voel ik me ook nog. Ik hexadecimale notatie ben ik ook nog 23.
Ik kom nooit in de kroeg.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 16:04 schreef jackson het volgende:
[..]
Die doet het vast goed in de kroeg, deze opmerking of niet?
Wutquote:Op vrijdag 21 februari 2020 16:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik kom nooit in de kroeg.
Was je dat vroeger ook al?quote:
Ja.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:05 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Was je dat vroeger ook al?
Maar... maar... het was altijd zo leuk met jou in deze topics?! Hoe kan dat? Ik dacht dat mensen die niet naar de kroeg gaan super saai zijn! M’n hele wereld stort in elkaarquote:
Ik ben altijd saai geweest.quote:Op zondag 23 februari 2020 11:38 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Maar... maar... het was altijd zo leuk met jou in deze topics?! Hoe kan dat? Ik dacht dat mensen die niet naar de kroeg gaan super saai zijn! M’n hele wereld stort in elkaar![]()
Straks ga je me ook nog vertellen dat Houniet ook geen dj meer is
OW GOD WHY?!quote:Op zondag 23 februari 2020 11:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben altijd saai geweest.
Gelukkig mag dat ook best.quote:
U riepquote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:04 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
We zijn op de MAVO klasgenoten geweest, bevriend geraakt en dat is niet meer over gegaan. 8 jaar klasgenoten, daarna 4 jaar schoolgenoten op het HBO en daarna bevriend gebleven
Weet ik toch... Het was ook maar een garpje om te laten weten dat je opmerking wat aan de nerderige kant was, maar dat begreep je zelf denk ook welquote:Op vrijdag 21 februari 2020 16:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik kom nooit in de kroeg.
quote:Op maandag 24 februari 2020 07:33 schreef jackson het volgende:
[..]
Weet ik toch... Het was ook maar een garpje om te laten weten dat je opmerking wat aan de nerderige kant was, maar dat begreep je zelf denk ook wel.
Frisse start van de week vandaag?
PBquote:
Ik weet het... Heb ik elke vrijdag, dat gevoel.quote:Op maandag 24 februari 2020 11:22 schreef Yesse het volgende:
Jazeker was dit keer niet vrij op vrijdag. Dat is een raar gevoel.
quote:Op maandag 24 februari 2020 11:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Halloooooo
Wist je het nog te vinden?
Volgens mij werkt dit niet bij mij oid, maar hoiquote:
Ja joh, de jeugd is drukquote:Op donderdag 13 februari 2020 10:43 schreef Yesse het volgende:
En waar is mijn @![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Die heeft het druk met zijn leven. Wij probeerden met groepje laatst een afspraak met hem te maken, heeft hij alle weekenden al bezet t/m maart(en dan ben ik: oh ik heb eigenlijk bijna alle weekenden vrij
)
quote:Op donderdag 5 maart 2020 00:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Volgens mij werkt dit niet bij mij oid, maar hoi![]()
Hier ook, en ik ga uit van langer.quote:
Ik kan niet op vakantie nu heel de wereld op slot zit. Daar keek ik al 7 maanden naar uit... En een ander moment uitkiezen wordt nog lastig. Dat vind ik het ergste. Thuiswerken is voor mij niet zo heel erg. Moet wel nog af en toe voor noodzakelijke vergaderingen naar werk.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:00 schreef Bootje84 het volgende:
De topic-titel is nu wel heel toepasselijk...
Hoe zit het bij jullie? Maken jullie jezelf zorgen ? Doe je dingen nu juist meer / minder ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |