quote:Op woensdag 12 juni 2019 01:30 schreef naatje_1 het volgende:
Jeej, ik ben weer in de Waterhole, waarom weet ik ook niet
https://www.youtube.com/watch?v=wxkjHu7Qcso[quote]quote:
ted mosby is echt een intellectueel op het niveau van baudet met zijn boeken die iedere 6 vwo'er heeft gelezen lolquote:
quote:Op woensdag 12 juni 2019 01:33 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
ted mosby is echt een intellectueel op het niveau van baudet met zijn boeken die iedere 6 vwo'er heeft gelezen lol
"oeee coleras van marquez is mijn favo boek" snapt niet eens de ironie lol, een veertienjarig meisje neuken en haar daarna zm laten plegen is schijnbaar zijn idee van romance. hoop dat je stikt in je "driver's gloves" oetlul
is maar een heel klein aspect van de plotquote:Op woensdag 12 juni 2019 01:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou Marquez hoef ik in ieder geval niet meer te lezen voor het plot
Met deze informatie in je achterhoofd kan het nog steeds fijn zijn om te lezen, juist omdat je weet wat er gaat gebeuren.quote:Op woensdag 12 juni 2019 01:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou Marquez hoef ik in ieder geval niet meer te lezen voor het plot
Meh nee daar zou ik niet vrolijk van wordenquote:Op woensdag 12 juni 2019 01:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met deze informatie in je achterhoofd kan het nog steeds fijn zijn om te lezen, juist omdat je weet wat er gaat gebeuren.
Je leest toch niet alleen boeken om er vrolijk van te worden?quote:Op woensdag 12 juni 2019 01:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meh nee daar zou ik niet vrolijk van worden
of voor de plotquote:Op woensdag 12 juni 2019 01:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je leest toch niet alleen boeken om er vrolijk van te worden?
Nee maar wel iets waar ik nog in het ongewisse van benquote:Op woensdag 12 juni 2019 01:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je leest toch niet alleen boeken om er vrolijk van te worden?
Oh dat hangt echt af van wat voor soort boek het is.quote:Op woensdag 12 juni 2019 01:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee maar wel iets waar ik nog in het ongewisse van ben
Daar zit wel wat in ja. Al mag je jezelf soms best excuseren met een boek van mindere impactquote:Op woensdag 12 juni 2019 01:43 schreef CharlesKinbote het volgende:
Ich glaube, man sollte überhaupt nur solche Bücher lesen, die einen beißen und stechen. Wenn das Buch, das wir lesen, uns nicht mit einem Faustschlag auf den Schädel weckt, wozu lesen wir dann das Buch? Damit es uns glücklich macht, wie Du schreibst? Mein Gott, glücklich wären wir eben auch, wenn wir keine Bücher hätten, und solche Bücher, die uns glücklich machen, könnten wir zur Not selber schreiben. Wir brauchen aber die Bücher, die auf uns wirken wie ein Unglück, das uns sehr schmerzt, wie der Tod eines, den wir lieber hatten als uns, wie wenn wir in Wälder vorstoßen würden, von allen Menschen weg, wie ein Selbstmord, ein Buch muß die Axt sein für das gefrorene Meer in uns.
quote:Op woensdag 12 juni 2019 01:48 schreef Fok-it het volgende:
Maar je hele leven je vastklampen aan dingen `waar je lekker niet bij na hoeft te denken' is wel kots opwekkend ja.
Nu stoor ik me niet bijzonder veel aan Marvel-films. Ik vind er geen flikker aan, dat wel.quote:
Marvel films zijn bij uitstek waar mensen van roepen: "Ik wil mijn brein even lekker uitzetten en gewoon popcornvermaak". Snap daar echt niks van.quote:Op woensdag 12 juni 2019 01:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nu stoor ik me niet bijzonder veel aan Marvel-films. Ik vind er geen flikker aan, dat wel.
Hoop mensen die daarvan houden, en van comics enzo zijn ook geen domme mensen dus.
Mensen die van die datingshows kijken?quote:Op woensdag 12 juni 2019 01:55 schreef Fok-it het volgende:
Nee het is het meer het RTL5 /SBS6/ Videoland volk waar ik krommende tenen van krijg
Ik ook niet. Dat is normaal gesproken geen reden voor mij om een film te kijken.quote:Op woensdag 12 juni 2019 01:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Marvel films zijn bij uitstek waar mensen van roepen: "Ik wil mijn brein even lekker uitzetten en gewoon popcornvermaak". Snap daar echt niks van.
Ja, en dan ook nog met droge ogen beweren dat wat ze zien helemaal echt is.quote:Op woensdag 12 juni 2019 01:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mensen die van die datingshows kijken?
Films die je gewoon niet al te serieus moet nemen, maar wel van kan genieten.quote:Op woensdag 12 juni 2019 01:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Marvel films zijn bij uitstek waar mensen van roepen: "Ik wil mijn brein even lekker uitzetten en gewoon popcornvermaak". Snap daar echt niks van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |