quote:Op woensdag 12 juni 2019 01:13 schreef CharlesKinbote het volgende:
lol al die üntermenschen (Duits woord, betekent letterlijk "ondermensen" en dat spreekt voor zich lijkt mij) die op bittergarnituur haten
die pittige gehaktballetjes zijn life
weet niet of je daar los een pak van kan kopen maar ga daar echt, en sorry voor mijn "Frans" (anglicistische uitdrukking, de Franse taal wordt hier schertsend als gescheld neergezet, zie ook webster dictionary), f*cking lekker
Meh.quote:Op woensdag 12 juni 2019 01:16 schreef Fok-it het volgende:
Wel eens over de pittige gehaktballen though
haha! leuk gevonden!quote:Op woensdag 12 juni 2019 01:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Net echt een vreemde Black Mirror aflevering gezien wtf.
Dat geeft BLACKED wel een totaal andere betekenis.
Maar is het gay of niet gay?quote:Op woensdag 12 juni 2019 01:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Het is gayquote:
die met Falcon ik kijk die nu.quote:Op woensdag 12 juni 2019 01:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ligt eraan.quote:Op woensdag 12 juni 2019 01:22 schreef Fok-it het volgende:
Vanuit de kant van de vrouwelijke player dan
quote:Op woensdag 12 juni 2019 01:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ligt eraan.
Gay is toch als je een penis in je reet wil, en niet eentje in je vagina.
Oke Ted Mosbyquote:Op woensdag 12 juni 2019 01:26 schreef CharlesKinbote het volgende:
"gay" is een identiteitscategorie die in de psychopathia sexualis a priori geopperd is. aanvaarden wij deze op-niets-gebaseerde epistemologische claim als makke schapen? of breken we met dit schaamteloze leugen voor eens en altijd
Maar is dit niet een andere kant van het spectrum dan?quote:Op woensdag 12 juni 2019 01:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]Maar hij wilt seks met zijn mannelijke tegenspeler.
Van die ander kan je nog zeggen: Hij zit nu vuistdiep (huehueheuhehueheuehue) in het spel en denkt dus, oh lekker wijf, laat ik eens wat proberen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |