Nu stoor ik me niet bijzonder veel aan Marvel-films. Ik vind er geen flikker aan, dat wel.quote:
Marvel films zijn bij uitstek waar mensen van roepen: "Ik wil mijn brein even lekker uitzetten en gewoon popcornvermaak". Snap daar echt niks van.quote:Op woensdag 12 juni 2019 01:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nu stoor ik me niet bijzonder veel aan Marvel-films. Ik vind er geen flikker aan, dat wel.
Hoop mensen die daarvan houden, en van comics enzo zijn ook geen domme mensen dus.
Mensen die van die datingshows kijken?quote:Op woensdag 12 juni 2019 01:55 schreef Fok-it het volgende:
Nee het is het meer het RTL5 /SBS6/ Videoland volk waar ik krommende tenen van krijg
Ik ook niet. Dat is normaal gesproken geen reden voor mij om een film te kijken.quote:Op woensdag 12 juni 2019 01:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Marvel films zijn bij uitstek waar mensen van roepen: "Ik wil mijn brein even lekker uitzetten en gewoon popcornvermaak". Snap daar echt niks van.
Ja, en dan ook nog met droge ogen beweren dat wat ze zien helemaal echt is.quote:Op woensdag 12 juni 2019 01:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mensen die van die datingshows kijken?
Films die je gewoon niet al te serieus moet nemen, maar wel van kan genieten.quote:Op woensdag 12 juni 2019 01:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Marvel films zijn bij uitstek waar mensen van roepen: "Ik wil mijn brein even lekker uitzetten en gewoon popcornvermaak". Snap daar echt niks van.
Draadstaal heeft nog wel wat niveau. En heeft maatschappelijk tintjequote:Op woensdag 12 juni 2019 02:01 schreef I. het volgende:
[..]
Films die je gewoon niet al te serieus moet nemen, maar wel van kan genieten.
Beetje hetzelfde als euh, Rundfunk, Draadstaal, Neonletters, New Kids, Random Shit, etc. Niet te serieus nemen allemaal, gewoon lachen en leuk vinden.
Nah, niet enkel en alleen maar. Af en toe een lichtzinnig filmpje is prima.quote:Op woensdag 12 juni 2019 02:02 schreef I. het volgende:
Mja, prima als je enkel films met diepliggende inhoud wilt zien hoor.Ik hou je niet tegen.
Rundfunk is echt geweldigquote:Op woensdag 12 juni 2019 02:01 schreef I. het volgende:
[..]
Films die je gewoon niet al te serieus moet nemen, maar wel van kan genieten.
Beetje hetzelfde als euh, Rundfunk, Draadstaal, Neonletters, New Kids, Random Shit, etc. Niet te serieus nemen allemaal, gewoon lachen en leuk vinden.
je moet het echt kijkenquote:Op woensdag 12 juni 2019 02:05 schreef Fok-it het volgende:
Rundfunk ken ik niet echt, alleen die duitse leraarDat vond ik wel erg vermakelijk ja
Zeker. Rundfunk ook wel.quote:Op woensdag 12 juni 2019 02:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Draadstaal heeft nog wel wat niveau. En heeft maatschappelijk tintje
Bij mij idem, maar dan andersom.quote:Op woensdag 12 juni 2019 02:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nah, niet enkel en alleen maar. Af en toe een lichtzinnig filmpje is prima.
Oh ja? Vertelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |