Wij hadden een nichtje van mijn man onze gasten op foto laten vast leggen. Daarbij een fotoboek gekocht en onze gasten zelf een stukje erbij laten schrijven. Later hebben we die foto erbij geplakt..quote:Op maandag 26 augustus 2019 10:24 schreef Burdie het volgende:
Heeft iemand hier een leuke/creatieve invulling gegeven aan het gastenboek? Ik wilde polaroids doen, maar die zijn duuuuuuur.
Daar neig ik nu ook naarquote:Op maandag 26 augustus 2019 10:37 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Wij hadden een nichtje van mijn man onze gasten op foto laten vast leggen. Daarbij een fotoboek gekocht en onze gasten zelf een stukje erbij laten schrijven. Later hebben we die foto erbij geplakt..
Ik heb het ook wel eens gehad (als gast), dat ze met zo'n fotoprinter ter plekke geprint werden, zodat de gasten er ook omheen/doorheen konden schrijvenquote:Op maandag 26 augustus 2019 10:37 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Wij hadden een nichtje van mijn man onze gasten op foto laten vast leggen. Daarbij een fotoboek gekocht en onze gasten zelf een stukje erbij laten schrijven. Later hebben we die foto erbij geplakt..
Dat hadden wij ook aangeschaft en vervolgens niet gebruikt, en dus helemaal geen gastenboekquote:Op maandag 26 augustus 2019 10:48 schreef Barreltje het volgende:
Een collega had een boom waar alle gaten met hun vinger afdruk een blad op maakten.. vond ik een super tof idee
Beetje dit idee:
https://www.jjshouse.com/(...)AQYASABEgJd3fD_BwE#/
Wij zijn nogal van de privacy, dus voor ons misschien een beetje gek om iedereen om een vingerafdruk te vragenquote:Op maandag 26 augustus 2019 10:48 schreef Barreltje het volgende:
Een collega had een boom waar alle gaten met hun vinger afdruk een blad op maakten.. vond ik een super tof idee
Beetje dit idee:
https://www.jjshouse.com/(...)AQYASABEgJd3fD_BwE#/
Daar zat ik ook nog naar te kijken idd.quote:Op maandag 26 augustus 2019 10:53 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb het ook wel eens gehad (als gast), dat ze met zo'n fotoprinter ter plekke geprint werden, zodat de gasten er ook omheen/doorheen konden schrijvenVolgens mij zijn die (zeker in vergelijking met polaroids
) niet zo duur!
oeh een diner dansant! dat is ook een leuk concept!quote:Op woensdag 28 augustus 2019 14:23 schreef Burdie het volgende:
Kijk daar hou ik van VKV, de bruiloft invullen zoals het bij je past ipv zoals het 'hoort'. Ik hou niet (meer) van laat doorfeesten, dus wij eindigen de dag na het diner. Het wordt wel een diner-dansant, tussen het eten door wordt er gedanst op muziek van een toffe band. En alle daggasten kunnen blijven slapen, dus geen gedoe met oppas en vroeg naar huis en alles.
Vergis je niet hoe snel alles al vol zit, vooral in de zomer.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 14:23 schreef Barreltje het volgende:
wat leuk! en heerlijk doen wat je zelf het leukst vind!
wij denken nu eigenlijk ook meer aan een borrel dan aan een feest .. ach, we hebben nog geen datum, dus er kan nog van alles veranderen..
jullie zijn er trouwens wel vroeg bij zeg! een jaar van tevoren een lokatie.. of is dat normal tegenwoordig?
ik weet al wel waar ik de borrel wil.. binnenkort maar eens informeren dan of ze volgend jaar nog beschikbaarheid hebben.. enige " nadeel" van die lokatie is dat ze open blijven voor andere mensen... dat vind ik toch wel een dingetje. maar dat is wellicht afhankelijk van het aantal mensen die er op de borrel komen...quote:Op woensdag 28 augustus 2019 14:26 schreef Burdie het volgende:
[..]
Vergis je niet hoe snel alles al vol zit, vooral in de zomer.
Ik snap je gevoel daarbij, lijkt mij ook minder prettig. Op de datum van onze bruiloft was er ook al één hotelkamer door iemand onder optie genomen op onze locatie. Verder hebben we alles afgehuurd, maar het is dus mogelijk dat er één kamer tussen zit met onbekenden. Toch een iets minder fijn idee, maar ja...quote:Op woensdag 28 augustus 2019 14:29 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik weet al wel waar ik de borrel wil.. binnenkort maar eens informeren dan of ze volgend jaar nog beschikbaarheid hebben.. enige " nadeel" van die lokatie is dat ze open blijven voor andere mensen... dat vind ik toch wel een dingetje. maar dat is wellicht afhankelijk van het aantal mensen die er op de borrel komen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |