Welke? "Good To See You Again, Alice Cooper" (feb 2006) of een live-DVD van de "Dirty Diamonds"-tour?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:11 schreef Djaser het volgende:
De nieuwe Alice Cooper dvd komt trouwens ook heel binnenkort uit.
Tracklist:quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:08 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Ik zie op verschillende sites dat op 22 mei de DVD/CD "Alice Cooper Live In Montreux 2005" uitkomt. Ben zeer benieuwd
Er zitten 13 andere nummers in deze set, vergeleken met Brutally Live. Jammer echter dat "Sunset Babies (All Got Rabies)" er niet tussen zit.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:37 schreef Djaser het volgende:
Helemaal niet zo interessant eigenlijk, een show die grotendeels overeenkomt met die van Brutally Live en ook de meeste nummers zijn al meerdere keren op dvd uitgekomen.
Ja, ik was best teleurgesteld in de beeldkwaliteit. De trailer zag er toen best gaaf uit, en ik dacht: slechter dan "Welcome to my Nightmare" kan het haast niet zijn.. Maar er kan mij niemand wijsmaken dat dit het beste is wat ze met die beelden hadden kunnen doen..quote:Good to see you again is overigens best apart; met name de bijbehorende film. Het is natuurlijk geweldig om de oude band aan het werk te zien maar wel jammer dat het allemaal zo matig gefilmd is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik zeg altijd maar er is maar 1 kut nummer van Alice en dat is een rap met zo'n gast die staat op Dirty Diamonds.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:50 schreef wallofdolls het volgende:
Ik heb de afgelopen maand Alice Cooper ontdekt. Ik kende m natuurlijk al van de tijd dat ik Arrow luisterde, maar ja och, gewoon goede nummers vond ik het, nummers als Elected, Halo of flies, School's out, Poison, How you're gonna see me now (hoewel ik die erg goed vind). Niet dat ik dus erg wild van hem was. Maar nu. Als je z'n albums luistert hoor je dat zijn band veel meer was dan een modale rockband. Echt vreselijk verfijnd, ondanks de heftigheid. Goede riffs en erg goed gecomponeerde songs, maar vooral die riedels die onder de zanglijnen doorgaan. Geen half werk enzo. Zo hoor ik het graag, bijkans briljant. Qua verfijning doet het me een beetje aan The Who t.t.v. Live at Leeds denken.
En dat kwam voor mij eigenlijk als een grote verrassing, want ik had verwacht dat t heel lomp zou zijn en dat de hits meer het betere werk voorstelden. Nu ben ik sowieso al een liefhebber van jaren '70-rock, maar Alice Cooper gooit sinds kort zeer hoge ogen op dat gebied. Het enige minpuntje is dat het heel af en toe wat irritant is dat ie technisch gezien gewoon totaal niet kan zingen, hoewel ie daar af en toe ook wel weer erg goede muziek uithaalt.
Easy action vind ik een uitzonderlijk goed album (hoewel over het algemeen niet zo goed gewaardeerd, zie ik). Billion Dollar babies ook, maar een klein stapje minder. Love it to death gaf ik net als billion dollar babies 4,5 ster. Vandaag speelde ik de disk 2 van de extended edition van Billion Dollar Babies en ook die was weer van zeer grote klasse.
Love it to death is eigenlijk t enige album van die drie met n paar zwakke puntjes, maar daar staat tegenover dat Black Juju , I'm Eighteen, Ballad of dwight fry echt briljante nummers zijn. Killer vind ik als enige gewoon een bovengemiddeld album, maar ook niet meer dan dat.
Hopelijk is dat eerste album ook zo goed. En de latere albums
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:17 schreef Mr.Cooper het volgende:
Alle albums vind ik goed, ieder zo zijn stijl. Killer, Brutal Planet, Love It To Death, Billion Dollar Babies, Lace and Whiskey en The Eyes zijn wel mijn favoriete albums.![]()
Minder maar wel vermakelijk, qua lyrics natuurlijk geniaal:quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:09 schreef Baba-O-Riley het volgende:
[..]
Wat vind je van DaDa, Zipper Catches Skin en Special Forces?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |