abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 december 2005 @ 18:00:41 #126
67746 Baba-O-Riley
Out here in the fields
pi_32731734
Ik vraag me nog steeds af waarom niemand is opgevallen dat de mastertape van "Raped & Freezin" van "Billion Dollar Babies" een stuk langzamer wordt afgespeeld in de tweede helft van het nummer dan in de eerste helft. Klinkt echt vreemd. Waarom heeft niemand dit ooit geremasterd en rechtgezet?
.
  dinsdag 3 januari 2006 @ 20:11:27 #127
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_33670768
Alice heeft nog een nieuw nummer uitgebracht voor het nieuwe meesterwerkje van Uwe Bol; Bloodrayne.
Het nummer heet Mankind en is hier te luisteren:
http://www.alicecoopertri(...)eb;act=ST;f=2;t=1167
Ook nog een fragment van de bijbehorende video:
http://www.bloodrayne-themovie.com/music/mankind.html
Ik vind het nummer zelf maar zozo net als het complete Dirty Diamonds album. Let wel op dat ervoor de video een andere versie van het nummer word gebruikt en aan de kwaliteitsstijging te oordelen betreft een remix door Uwe Bol zelf.

De nieuwe Alice Cooper dvd komt trouwens ook heel binnenkort uit.
  dinsdag 3 januari 2006 @ 22:08:26 #128
67746 Baba-O-Riley
Out here in the fields
pi_33674153
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 20:11 schreef Djaser het volgende:
De nieuwe Alice Cooper dvd komt trouwens ook heel binnenkort uit.
Welke? "Good To See You Again, Alice Cooper" (feb 2006) of een live-DVD van de "Dirty Diamonds"-tour?
.
  dinsdag 3 januari 2006 @ 22:13:59 #129
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_33674403
GTSYA, van de Dirty Diamonds dvd heb ik nog niet veel gehoord.
  woensdag 4 januari 2006 @ 18:24:20 #130
67746 Baba-O-Riley
Out here in the fields
pi_33702093
Ik hoop wel dat er een DVD uitkomt van deze tour. "Killer" blijft toch een gaaf nummer. Ik hoop dat ze de strop weer eens uithalen en het nummer dan weer net zo opvoeren als in 1972. Gaaf
.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 21:08:21 #131
67746 Baba-O-Riley
Out here in the fields
pi_34530277
Ik zie op verschillende sites dat op 22 mei de DVD/CD "Alice Cooper Live In Montreux 2005" uitkomt. Ben zeer benieuwd
.
  zaterdag 11 februari 2006 @ 16:29:17 #132
67746 Baba-O-Riley
Out here in the fields
pi_34970262
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 21:08 schreef Baba-O-Riley het volgende:

Ik zie op verschillende sites dat op 22 mei de DVD/CD "Alice Cooper Live In Montreux 2005" uitkomt. Ben zeer benieuwd
Tracklist:
Department Of Youth (part) / No More Mr Nice Guy / Dirty Diamonds / Billion Dollar Babies / Be My Lover / Lost In America / I Never Cry / Woman Of Mass Distraction / Eighteen / Between High School and Old School / What Do You Want From Me / Is It My Body / Go To Hell / Black Widow Jam (Inc. Drum solo) / Gimme / Feed My Frankenstein / Welcome To My Nightmare / "The Piece" (Includes The Awakening / Steven / Only Women Bleed / Steven / Ballad Of Dwight Fry / Killer) / I Love The Dead (Band vocal only) / School's Out / Poison / Wish I Were Born in Beverly Hills / Under My Wheels
En een nieuw interview met Alice.
.
  zaterdag 11 februari 2006 @ 17:37:47 #133
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_34972392
Helemaal niet zo interessant eigenlijk, een show die grotendeels overeenkomt met die van Brutally Live en ook de meeste nummers zijn al meerdere keren op dvd uitgekomen. Ik had liever een dvd van het 2e gedeelte van de Bare bones tour gezien.

Good to see you again is overigens best apart; met name de bijbehorende film. Het is natuurlijk geweldig om de oude band aan het werk te zien maar wel jammer dat het allemaal zo matig gefilmd is.
  zaterdag 11 februari 2006 @ 18:10:43 #134
67746 Baba-O-Riley
Out here in the fields
pi_34973532
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 17:37 schreef Djaser het volgende:
Helemaal niet zo interessant eigenlijk, een show die grotendeels overeenkomt met die van Brutally Live en ook de meeste nummers zijn al meerdere keren op dvd uitgekomen.
Er zitten 13 andere nummers in deze set, vergeleken met Brutally Live. Jammer echter dat "Sunset Babies (All Got Rabies)" er niet tussen zit.
quote:
Good to see you again is overigens best apart; met name de bijbehorende film. Het is natuurlijk geweldig om de oude band aan het werk te zien maar wel jammer dat het allemaal zo matig gefilmd is.
Ja, ik was best teleurgesteld in de beeldkwaliteit. De trailer zag er toen best gaaf uit, en ik dacht: slechter dan "Welcome to my Nightmare" kan het haast niet zijn.. Maar er kan mij niemand wijsmaken dat dit het beste is wat ze met die beelden hadden kunnen doen..
.
pi_34991586
Blijft een geweldige entertainer.
Jaren geleden nog eens een show van hem bijgewoond.

Deze man is toch een van de grondleggers van de Hard Rock / Metal.
Zwaar werk is lekker, hoef ik niet meer naar de sportschool.
  zaterdag 16 juni 2007 @ 15:54:01 #136
67746 Baba-O-Riley
Out here in the fields
pi_50520858
Alice is inmiddels gestart met de PsychoDrama Tour 2007. De guillotine is verdwenen, en de Galg is terug! De laatste keer dat Alice deze executie-vorm heeft gebruikt was in 1988. Op de setlist veel nummers die ook tijdens de "Dirty Diamonds"-tour gespeeld werden, maar ook "Public Animal #9", "Long Way To Go", "Raped And Freezin", "Cold Ethyl" en "Muscle Of Love". Vind het wel gaaf dat hij de galg weer terug heeft gebracht in de show!
.
  zaterdag 16 juni 2007 @ 19:00:42 #137
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_50525544
Nou laat hem dan maar weer snel langs komen.
pi_53384903
Alice, Alice, Alice, Alice, Alice, Alice, Alice, Alice, Alice, Alice, Alice, Alice, Alice, Alice, Alice, Alice, Alice, Alice, Alice, Alice, Alice, Alice, Alice, Alice, Alice, Alice, Alice, Alice, Alice, Alice, Alice, Alice, Alice, Alice, Alice, Alice, Alice, Alice, Alice, Alice, Alice, Alice, Alice, Alice, Alice, Alice, Alice, Alice, Alice, Alice, Alice, Alice, Alice, Alice, Alice, Alice, Alice, Alice, Alice, Alice, Alice, Alice, Alice, Alice, Alice, Alice, Alice, Alice, Alice, Alice, Alice, Alice, Alice, Alice, Alice, Alice, Alice, Alice, Alice, Alice, Alice, Alice, Alice, Alice, Alice, Alice, Alice, Alice, Alice, Alice, Alice, Alice, Alice, Alice, Alice, Alice, Alice, Alice, Alice, Alice, Alice, Alice, Alice, Alice, Alice, Alice, Alice, Alice, Alice, Alice, Alice, Alice, Alice...

Roken is lekker
  donderdag 31 juli 2008 @ 21:20:24 #139
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_60474978
Billion Dollar Babies... topalbum. Sick Things. I Love The Dead.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  donderdag 31 juli 2008 @ 21:50:51 #140
67746 Baba-O-Riley
Out here in the fields
pi_60475657
Het nieuwe album, "Along Came A Spider" is inmiddels uit.
Ik heb het album beluisterd, het moet nog even bezinken...

[ Bericht 29% gewijzigd door Baba-O-Riley op 31-07-2008 23:20:14 ]
.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 14:50:01 #141
67746 Baba-O-Riley
Out here in the fields
pi_71819590
*schopje*

Op dinsdag 8 december staat Alice Cooper met de Theatre Of Death Tour in de Rodahal in Kerkrade
Een erg smerige show dit keer..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
  woensdag 27 januari 2010 @ 22:50:55 #142
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_77358036
Ik heb de afgelopen maand Alice Cooper ontdekt. Ik kende m natuurlijk al van de tijd dat ik Arrow luisterde, maar ja och, gewoon goede nummers vond ik het, nummers als Elected, Halo of flies, School's out, Poison, How you're gonna see me now (hoewel ik die erg goed vind). Niet dat ik dus erg wild van hem was. Maar nu. Als je z'n albums luistert hoor je dat zijn band veel meer was dan een modale rockband. Echt vreselijk verfijnd, ondanks de heftigheid. Goede riffs en erg goed gecomponeerde songs, maar vooral die riedels die onder de zanglijnen doorgaan. Geen half werk enzo. Zo hoor ik het graag, bijkans briljant. Qua verfijning doet het me een beetje aan The Who t.t.v. Live at Leeds denken.

En dat kwam voor mij eigenlijk als een grote verrassing, want ik had verwacht dat t heel lomp zou zijn en dat de hits meer het betere werk voorstelden. Nu ben ik sowieso al een liefhebber van jaren '70-rock, maar Alice Cooper gooit sinds kort zeer hoge ogen op dat gebied. Het enige minpuntje is dat het heel af en toe wat irritant is dat ie technisch gezien gewoon totaal niet kan zingen, hoewel ie daar af en toe ook wel weer erg goede muziek uithaalt.

Easy action vind ik een uitzonderlijk goed album (hoewel over het algemeen niet zo goed gewaardeerd, zie ik). Billion Dollar babies ook, maar een klein stapje minder. Love it to death gaf ik net als billion dollar babies 4,5 ster. Vandaag speelde ik de disk 2 van de extended edition van Billion Dollar Babies en ook die was weer van zeer grote klasse.

Love it to death is eigenlijk t enige album van die drie met n paar zwakke puntjes, maar daar staat tegenover dat Black Juju , I'm Eighteen, Ballad of dwight fry echt briljante nummers zijn. Killer vind ik als enige gewoon een bovengemiddeld album, maar ook niet meer dan dat.

Hopelijk is dat eerste album ook zo goed. En de latere albums
pi_84431629
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 22:50 schreef wallofdolls het volgende:
Ik heb de afgelopen maand Alice Cooper ontdekt. Ik kende m natuurlijk al van de tijd dat ik Arrow luisterde, maar ja och, gewoon goede nummers vond ik het, nummers als Elected, Halo of flies, School's out, Poison, How you're gonna see me now (hoewel ik die erg goed vind). Niet dat ik dus erg wild van hem was. Maar nu. Als je z'n albums luistert hoor je dat zijn band veel meer was dan een modale rockband. Echt vreselijk verfijnd, ondanks de heftigheid. Goede riffs en erg goed gecomponeerde songs, maar vooral die riedels die onder de zanglijnen doorgaan. Geen half werk enzo. Zo hoor ik het graag, bijkans briljant. Qua verfijning doet het me een beetje aan The Who t.t.v. Live at Leeds denken.

En dat kwam voor mij eigenlijk als een grote verrassing, want ik had verwacht dat t heel lomp zou zijn en dat de hits meer het betere werk voorstelden. Nu ben ik sowieso al een liefhebber van jaren '70-rock, maar Alice Cooper gooit sinds kort zeer hoge ogen op dat gebied. Het enige minpuntje is dat het heel af en toe wat irritant is dat ie technisch gezien gewoon totaal niet kan zingen, hoewel ie daar af en toe ook wel weer erg goede muziek uithaalt.

Easy action vind ik een uitzonderlijk goed album (hoewel over het algemeen niet zo goed gewaardeerd, zie ik). Billion Dollar babies ook, maar een klein stapje minder. Love it to death gaf ik net als billion dollar babies 4,5 ster. Vandaag speelde ik de disk 2 van de extended edition van Billion Dollar Babies en ook die was weer van zeer grote klasse.

Love it to death is eigenlijk t enige album van die drie met n paar zwakke puntjes, maar daar staat tegenover dat Black Juju , I'm Eighteen, Ballad of dwight fry echt briljante nummers zijn. Killer vind ik als enige gewoon een bovengemiddeld album, maar ook niet meer dan dat.

Hopelijk is dat eerste album ook zo goed. En de latere albums
Ik zeg altijd maar er is maar 1 kut nummer van Alice en dat is een rap met zo'n gast die staat op Dirty Diamonds. :r

Alle albums vind ik goed, ieder zo zijn stijl. Killer, Brutal Planet, Love It To Death, Billion Dollar Babies, Lace and Whiskey en The Eyes zijn wel mijn favoriete albums. _O_

Meer mensen die volgende zondag in Lokeren zijn? *O*

[ Bericht 5% gewijzigd door Mr.Cooper op 24-07-2010 12:23:38 ]
Roken is lekker
  zaterdag 24 juli 2010 @ 13:23:39 #144
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_84433623
Waarom zijn zijn shows altijd zo'n tyfuseind hier vandaan? De laatste keer dat hij in Nederland was, speelde hij in fucking Kerkrade :r
Een van mijn eerste concerten die ik ooit heb gezien was van Alice Cooper, heb sindsdien nog maar weinig shows gezien die net zo gaaf waren. Heerlijk over de top :7
  zaterdag 24 juli 2010 @ 14:05:55 #145
298024 HalloweenJack
Mein Führer! I can walk!
pi_84434774
Triest dat Alice nog maar een topic heeft..

Hoe dan ook, dit is tochwel mijn favoriete live optreden van hem:

Ik heb er alleen nog nooit bij kunnen zijn..
Man is least himself when he talks in his own person. Give him a mask, and he will tell you the truth.” ~Oscar Wilde
  zaterdag 24 juli 2010 @ 14:09:59 #146
67746 Baba-O-Riley
Out here in the fields
pi_84434885
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 12:17 schreef Mr.Cooper het volgende:
Alle albums vind ik goed, ieder zo zijn stijl. Killer, Brutal Planet, Love It To Death, Billion Dollar Babies, Lace and Whiskey en The Eyes zijn wel mijn favoriete albums. _O_

Wat vind je van DaDa, Zipper Catches Skin en Special Forces?
.
pi_84439848
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 14:09 schreef Baba-O-Riley het volgende:

[..]

Wat vind je van DaDa, Zipper Catches Skin en Special Forces?
Minder maar wel vermakelijk, qua lyrics natuurlijk geniaal:

I was just kicking down the street
And the sun was in my eyes
So I couldn't see the truck
That was sixty times my size
And just seconds off from splattering me
Let me tell you
I was so scared I couldn't move
Like my boots were full of glue
Then I felt a little tug
And I thought of good Old Blue
And he pulled me from that catastrophe

That was the day
My dead pet returned to save my life
I'm alive
He's alive
I'm alive

I was spitting in the canyon
Near the cliff up on the mountain
When an unexpected sneeze
Hung me in the breeze
At forty five degrees in the sky
Suddenly I felt something
Had me by the belt
And in between my praying
Swore I heard a stallion neighing
Was the ghost of my horse
And I cried, yes I cried

That was the day
That was the day
I'm alive
He's alive
Hey, I'm alive

Things were getting gory
Got caught on territory
Belonging to the Crutches
In an alley in their clutches
Looking kind of dismal that night
Well the leader's name was Fats
Swinging broken baseball bats
Things got really frantic
Starting jumping in their panic
Hallucinating billions of rats
Lots of rats

That was the day
That was the day
I'm alive, I'm alive, real alive

That was the day my dead pet returned
To save my life

I'm alive, I'm alive
He's alive, he's alive, he's alive
I'm alive, yeah
He's alive, he's alive
I'm alive, real alive
Alive, alive, alive
Alive, alive, alive, alive
Alive, alive, alive, alive
I'm alive

_O_

Da Da vind ik trouwens wel het minst, redelijk saai...
Roken is lekker
  dinsdag 27 juli 2010 @ 02:05:39 #148
100657 SingleCoil
Gezinshoofd
pi_84533691
School's out en BDB zijn mijn favo albums. En Alice Cooper Goes to Hell en Welcome to my nightmare. Ik heb ze allemaal op vinyl maar de downloads zijn natuurlijk beter. Ik heb 'm 1 keer live gezien, in Lichtenvoorde,een paar jaar terug. Geweldig was dat!
Mu!
pi_84763639
Alice was gisteren weer super in België.
Roken is lekker
  woensdag 29 september 2010 @ 17:18:39 #150
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_86987319
I want to love you but I better not touch (Don't touch)
I want to hold you but my senses tell me to stop
I want to kiss you but I want it too much (Too much)
I want to taste you but your lips are venomous poison, yeah
I don't want to break these chains
Poison, oh no
Runnin' deep inside my veins,
Burnin' deep inside my veins
It's poison
I don't wanna break these chains
Poiseeeeeeeeeeeen

geweldige lyrics
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')