SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 juni 2019 13:36 schreef maxi-mus het volgende:
[ afbeelding ]Bloodworth is wel een toffe naam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op dinsdag 11 juni 2019 13:36 schreef maxi-mus het volgende:
[ afbeelding ]Behalve de geschorste Dekker dezelfde opstelling als in de EK-finale 2 jaar geledenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 juni 2019 14:06 schreef TLC het volgende:
Gisteren een goed voorbeeld gezien van fake news gebracht door de publieke zender NOS.
In t sportjournaal werd verteld dat Rivkah op het Veld was, terwijl in werkelijkheid ze duidelijk buiten het stadion in Le Havre stond![]()
Welke dan, er zijn er elf?quote:Op dinsdag 11 juni 2019 14:06 schreef Pleun2011 het volgende:
Eindelijk..heb mij al minutenlang verheugd op deze pot.
Nee, het moet wel leuk blijven.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 14:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bitterballen al op het keukenpapier?
quote:
@onlogischquote:
Je zoekt gewoon een reden om te kunnen vreten?quote:Op dinsdag 11 juni 2019 14:38 schreef Pleun2011 het volgende:
Waarom zou ik eigenlijk gaan kijken naar deze wedstrijd.. niveau 3e klasse onderbond..maar men heeft een oranje shirt aan dus ik zet de bitterballen maar vast klaar.
als je er geen zin in hebt moet je niet kijken. Da's logisch.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 14:38 schreef Pleun2011 het volgende:
Waarom zou ik eigenlijk gaan kijken naar deze wedstrijd.. niveau 3e klasse onderbond..maar men heeft een oranje shirt aan dus ik zet de bitterballen maar vast klaar.
Omdat de leeuwinnen mammoeten gaan vloerenquote:Op dinsdag 11 juni 2019 14:38 schreef Pleun2011 het volgende:
Ach je kijkt ook naar Feyenoord. (lol)quote:Op dinsdag 11 juni 2019 14:38 schreef Pleun2011 het volgende:
Ben toevallig thuis dus ik zet de tv maar aan.. Ik vind het prima als vrouwen voetballen, zullen vast veel mensen plezier aan beleven. Maar ik vind er geen reet aan.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 14:39 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Je zoekt gewoon een reden om te kunnen vreten?
Waarom zou je iets gaan kijken waar je geen reet aan vindt?quote:Op dinsdag 11 juni 2019 14:42 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ben toevallig thuis dus ik zet de tv maar aan.. Ik vind het prima als vrouwen voetballen, zullen vast veel mensen plezier aan beleven. Maar ik vind er geen reet aan.
Leedvermaak.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 14:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom zou je iets gaan kijken waar je geen reet aan vindt?
Ik ga af en toe eens koekeloeren hoeveel het staat, meer niet.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 14:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom zou je iets gaan kijken waar je geen reet aan vindt?
Apart.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 14:44 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik ga af en toe eens koekeloeren hoeveel het staat, meer niet.
Que? leedvermaak gaat over iemands anders ellendequote:
Sow. Lezen de mods mee?quote:
Hoezo? Ik kijk bijna nooit meer hele wedstrijden, maar voor op de achtergrond is het nog wel uit te houden.quote:
Ja die speelsters weten zelf heus wel dat wat zij aan het doen zijn echt vervelend isquote:Op dinsdag 11 juni 2019 14:45 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Que? leedvermaak gaat over iemands anders ellende
ja tuurlijk.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 14:46 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Ja die speelsters die weten zelf heus wel dat wat zij aan het doen zijn echt vervelend is
Nou je 'vindt er geen reet aan', dan zou ik persoonlijk wel wat beters te doen hebben dan naar iets te kijken waar mijn interesse niet ligt.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 14:46 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Hoezo? Ik kijk bijna nooit meer hele wedstrijden, maar voor op de achtergrond is het nog wel uit te houden.
Dus jij vindt het echt oprecht leuk?quote:Op dinsdag 11 juni 2019 14:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nou je 'vindt er geen reet aan', dan zou ik persoonlijk wel wat beters te doen hebben dan naar iets te kijken waar mijn interesse niet ligt.
Tussen oprecht leuk en geen reet aan vinden zit ook nog wel wat ruimte. (ik heb nog geen wedstrijd gekeken verder)quote:
Zou jij Sarina Wiegman doen?quote:Op dinsdag 11 juni 2019 14:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik vind Jackie Groenen en Lieke Martens oprecht leuk.
Kan toch. Ik zeg toch ook niks over het plezier dat jij haalt uit het verbeteren van andermans grammaticale fouten.quote:
Jouw interesse ligt hier dus? En voor dat je die vraag aan mij stelt. Ik kijk dit dus omdat ik altijd zeg dat het niveau heel laag is, maar ik kijk niet heel veel vrouwenvoetbal. Ik laat mij graag verassen, maar ik denk dat ik toch gelijk ga krijgen.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 14:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nou je 'vindt er geen reet aan', dan zou ik persoonlijk wel wat beters te doen hebben dan naar iets te kijken waar mijn interesse niet ligt.
Je vergeet het gedeelte te quoten waar ik zeg dat ik nog geen wedstrijd heb gekeken.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 14:50 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Jouw interesse ligt hier dus? En voor dat je die vraag aan mij stelt. Ik kijk dit dus omdat ik altijd zeg dat het niveau heel laag is, maar ik kijk niet heel veel vrouwenvoetbal. Ik laat mij graag verassen, maar ik denk dat ik toch gelijk ga krijgen.
Ik Danielle van de Donkquote:Op dinsdag 11 juni 2019 14:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik vind Jackie Groenen en Lieke Martens oprecht leuk.
Was in een andere post van je.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 14:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je vergeet het gedeelte te quoten waar ik zeg dat ik nog geen wedstrijd heb gekeken.
Fleetwood Mac HAHHAHA die kunnen er HELEMAAL NIKS MEER VANquote:Op dinsdag 11 juni 2019 14:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ze hebben nog nooit zo vroeg overgeschakeld, sodeju.
Zo beginnen ze nog eerder dan Fleetwood Mac gisteren.
Ahaquote:Op dinsdag 11 juni 2019 14:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Tussen oprecht leuk en geen reet aan vinden zit ook nog wel wat ruimte. (ik heb nog geen wedstrijd gekeken verder)
De visualisatie van inteelt bedoel je?quote:Op dinsdag 11 juni 2019 14:53 schreef Bugno2 het volgende:
Komt Van Veenendaal uit de buurt van Huizen? Herken wat Donny van de Beek in haar gelaatstrekken.
Lindsey B wordt nodig gemist ja, dat merk je wel. Christine zingt niet meer zo Perfect (hihaho) en Stevie Nicks is ook niet al te best meer. Maar ja, ze hebben wel de hits, en ik wilde ze toch wel een keertje zien.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 14:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Fleetwood Mac HAHHAHA die kunnen er HELEMAAL NIKS MEER VAN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |