Je vergeet het gedeelte te quoten waar ik zeg dat ik nog geen wedstrijd heb gekeken.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 14:50 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Jouw interesse ligt hier dus? En voor dat je die vraag aan mij stelt. Ik kijk dit dus omdat ik altijd zeg dat het niveau heel laag is, maar ik kijk niet heel veel vrouwenvoetbal. Ik laat mij graag verassen, maar ik denk dat ik toch gelijk ga krijgen.
Ik Danielle van de Donkquote:Op dinsdag 11 juni 2019 14:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik vind Jackie Groenen en Lieke Martens oprecht leuk.
Was in een andere post van je.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 14:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je vergeet het gedeelte te quoten waar ik zeg dat ik nog geen wedstrijd heb gekeken.
Fleetwood Mac HAHHAHA die kunnen er HELEMAAL NIKS MEER VANquote:Op dinsdag 11 juni 2019 14:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ze hebben nog nooit zo vroeg overgeschakeld, sodeju.
Zo beginnen ze nog eerder dan Fleetwood Mac gisteren.
Ahaquote:Op dinsdag 11 juni 2019 14:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Tussen oprecht leuk en geen reet aan vinden zit ook nog wel wat ruimte. (ik heb nog geen wedstrijd gekeken verder)
Er staat een Sari in de gang!quote:
De visualisatie van inteelt bedoel je?quote:Op dinsdag 11 juni 2019 14:53 schreef Bugno2 het volgende:
Komt Van Veenendaal uit de buurt van Huizen? Herken wat Donny van de Beek in haar gelaatstrekken.
Lindsey B wordt nodig gemist ja, dat merk je wel. Christine zingt niet meer zo Perfect (hihaho) en Stevie Nicks is ook niet al te best meer. Maar ja, ze hebben wel de hits, en ik wilde ze toch wel een keertje zien.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 14:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Fleetwood Mac HAHHAHA die kunnen er HELEMAAL NIKS MEER VAN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |