abonnement Unibet Coolblue
pi_187365464



Eastern Conference


Atlantic Division
Boston Celtics
Championships: 17 : 1957, 1959 - 1966, 1968 - 1969, 1974, 1976, 1981, 1984, 1986, 2008
Brooklyn Nets
New York Knicks
Championships: 2 : 1970, 1973
Philadelphia 76ers
Championships: 3 : 1955, 1967, 1983
Toronto Raptors


Central Division
Chicago Bulls
Championships: 6 : 1991 - 1993, 1996 - 1998
Cleveland Cavaliers
Championships: 1 : 2016
Detroit Pistons
Championships: 3 : 1989 - 1990, 2004
Indiana Pacers
Milwaukee Bucks
Championships: 1 : 1971


Southeast Division
Atlanta Hawks
Championships: 1 : 1958
Charlotte Hornets
Miami Heat
Championships: 3 : 2006, 2012, 2013
Orlando Magic
Washington Wizards
Championships: 1 : 1978


Western Conference


Northwest Division
Denver Nuggets
Minnesota Timberwolves
Oklahoma City Thunder
Championships: 1 : 1979
Portland Trail Blazers
Championships: 1 : 1977
Utah Jazz


Pacific Division
Golden State Warriors
Championships: 3 : 1956, 1975, 2015
Los Angeles Clippers
Los Angeles Lakers
Championships: 17 : 1949 - 1950, 1952 - 1954, 1959, 1972, 1980, 1982, 1985, 1987 - 1988, 2000 - 2002, 2009 - 2010
Phoenix Suns
Sacramento Kings
Championships: 1 : 1951


Southwest Division
Dallas Mavericks
Championships: 1 : 2011
Houston Rockets
Championships: 2 : 1994 - 1995
Memphis Grizzlies
New Orleans Pelicans
San Antonio Spurs
Championships: 5 : 1999, 2003, 2005, 2007, 2014


Agenda


Jan. 10 -- All Contracts are guaranteed for remainder of the season

Feb. 13-15 -- 2015 NBA All-Star (Brooklyn and New York)
Feb. 19 -- 2015 NBA Trade Deadline (3 p.m. ET)

April 8-11: Portsmouth Invitational Tournament (Portsmouth, VA)
April 15: Last Day of 2014-15 Regular Season
April 18: 2015 NBA Playoffs begin
April 26: NBA Draft Early Entry Eligibility Deadline (11:59 p.m. ET)

May 4 or 5: Conference Semifinals begin (possible move-up to May 2 or 3)
May 19 or 20: Conference Finals begin (possible move-up to May 17 or 18)
May 19: 2015 NBA Draft Lottery

June 4: NBA Finals begin (no move-up)
June 15: NBA Draft Early Entry Withdrawal Deadline (5 p.m. ET)
June 25: 2015 NBA Draft



Statistieken en box-scores?
http://www.basketball-reference.com

Wil je weten welke speler overbetaald is?

http://www.hoopshype.com/salaries.htm
http://www.hoopsworld.com/nba-salaries

Live box scores?
http://scores.espn.go.com/nba/scoreboard

Leuke websites over de NBA

http://espn.go.com/nba/
http://www.realgm.com
http://sports.yahoo.com/nba/
http://www.grantland.com
http://www.bleacherreport.com/nba
http://www.insidehoops.com

Leuke Youtube filmpjes
https://www.youtube.com/user/RandomWhiteKid1/featured

Wil je ook online NBA kijken?
Betaald, alle games live en helemaal terug te kijken.
www.nba.tv

Gratis, maar meestal mindere/slechte kwaliteit
https://www.reddit.com/r/nbastreams
www.vipleague.me
www.rojadirecta.me
www.veetle.com
www.atdhenet.tv

Mooie boeken over NBA/ABA
Sam Smith - The Jordan Rules
Bill Simmons - The Book of Basketball
David Haberstam - The Breaks of the Game
Jack McCallum - Dream Team
Terry Pluto - Loose Balls

Game on!
Jack does it in real time...
pi_187365502
KD laten spelen terwijl hij verre van fit was. Is nu verder van huis. Denk wel richting een heel jaar. Waarschijnlijk zijn achilles gescheurd ofso. Raptors winnen easy game 6 met al deze blessures.
pi_187365633
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 06:20 schreef danusz1986 het volgende:
KD laten spelen terwijl hij verre van fit was. Is nu verder van huis. Denk wel richting een heel jaar. Waarschijnlijk zijn achilles gescheurd ofso. Raptors winnen easy game 6 met al deze blessures.
https://www.instagram.com/p/ByjdNz-BTih/?igshid=s3ktlm5qiceh
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  dinsdag 11 juni 2019 @ 08:20:24 #4
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_187365996
Slim hoor KD. ^O^
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_187366192
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 08:20 schreef GotenSSJ het volgende:
Slim hoor KD. ^O^
Slim van de Warriors, want nu kan die ook niet volgend jaar voor een ander team spelen.



Maar serieus, dit had natuurlijk nooit mogen gebeuren. Dikke faal van de medische staf of wie dan ook akkoord is gegaan met het spelen van KD.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 11-06-2019 08:47:25 ]
  dinsdag 11 juni 2019 @ 09:12:36 #6
300815 Sasman
Kijk en leer...
pi_187366381
Ai het trackrecord van mensen met dit soort blessure is nu niet echt hoopgevend te noemen. Hoeveel keren er effectief nog 100 % terug als dezelfde atleet :o Nujaa Durant op 90% is nog altijd beter als 98% van de NBA maar toch..Dit is wel pijnlijk voor Durant en voornamelijk voor de medische staf van GSW :N
Trotse Belg.
  dinsdag 11 juni 2019 @ 09:38:09 #7
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_187366654
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 08:46 schreef dz5b604 het volgende:

[..]

Slim van de Warriors, want nu kan die ook niet volgend jaar voor een ander team spelen.

[ afbeelding ]

Maar serieus, dit had natuurlijk nooit mogen gebeuren. Dikke faal van de medische staf of wie dan ook akkoord is gegaan met het spelen van KD.
Zal wel het volgende 'geluk' in het GSW rijtje worden. Ondanks dat KD misschien wel de beste speler op de planeet is op het moment, weet ik niet of er veel teams hem de 5 jaars max aan willen bieden, zoals Sasman al zei zijn er niet heel veel teruggekeerd op hun oude niveau. Al lijkt Cousins op weg te zijn.

Durant tekent voor 3 jaar bij in Golden State ofzo en is net zo goed als voor deze blessure :') Kan in het rijtje met Curry z'n enkels en een super team friendly contract daardoor, Cousins die voor een habbekrats komt spelen, cap spike waardoor Durant in eerste instantie al naar hen toe kwam. :P

Al moet de medische staff van GSW zich echt kapot schamen inderdaad. Ongelofelijk dat je iemand in deze situatie laat spelen.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_187368606
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 09:38 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Zal wel het volgende 'geluk' in het GSW rijtje worden. Ondanks dat KD misschien wel de beste speler op de planeet is op het moment, weet ik niet of er veel teams hem de 5 jaars max aan willen bieden, zoals Sasman al zei zijn er niet heel veel teruggekeerd op hun oude niveau. Al lijkt Cousins op weg te zijn.

Durant tekent voor 3 jaar bij in Golden State ofzo en is net zo goed als voor deze blessure :') Kan in het rijtje met Curry z'n enkels en een super team friendly contract daardoor, Cousins die voor een habbekrats komt spelen, cap spike waardoor Durant in eerste instantie al naar hen toe kwam. :P

Al moet de medische staff van GSW zich echt kapot schamen inderdaad. Ongelofelijk dat je iemand in deze situatie laat spelen.
Het zal allemaal met instemming van KD zelf ook zijn gegaan mag ik aannemen, als hij zelf had gezegd dat ie er niet klaar voor was zou hij niet op het veld hebben gestaan, ik denk niet dat ze hem gedwongen hebben of zo.

Maar dit ziet er inderdaad behoorlijk zorgwekkend uit, een potentiele careerending injury zelfs. Op dat filmpje hierboven zie je letterlijk iets knappen onder in zijn kuit, wat waarschijnlijk een finaal afgescheurde achillespees is. Minstens een jaar recovery en dan is het nog maar de vraag hoe je terug komt. Zeg maar dag tegen je free agency. Erg triest voor die jongen.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_187368717
Wat liep die Looney trouwens af te zien zeg, om de paar seconden ontblootte hij zijn tanden om aan te geven dat ie kapot ging van de pijn.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  dinsdag 11 juni 2019 @ 13:42:44 #10
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_187369197
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 12:59 schreef Hathor het volgende:

[..]

Het zal allemaal met instemming van KD zelf ook zijn gegaan mag ik aannemen, als hij zelf had gezegd dat ie er niet klaar voor was zou hij niet op het veld hebben gestaan, ik denk niet dat ze hem gedwongen hebben of zo.

Maar dit ziet er inderdaad behoorlijk zorgwekkend uit, een potentiele careerending injury zelfs. Op dat filmpje hierboven zie je letterlijk iets knappen onder in zijn kuit, wat waarschijnlijk een finaal afgescheurde achillespees is. Minstens een jaar recovery en dan is het nog maar de vraag hoe je terug komt. Zeg maar dag tegen je free agency. Erg triest voor die jongen.
Een speler zal altijd willen spelen, zeker in de finals. De medische staff (en in zekere zin ook Kerr en assistenten) zijn er verantwoordelijk voor dat je hem pas echt terug brengt als hij zo goed als 100% is. Dat is nu, imo, overduidelijk veel te vroeg gedaan, en is onacceptabel.

Kijk maar bijvoorbeeld naar Vertonghen tegen Ajax, die stuurden ze ook gewoon terug met een overduidelijke hersenschudding, omdat hij zelf wel aangegeven zal hebben dat het wel ging. Ook zo’n schandalige beslissing. In mijn ogen moet je als medische staff en coaches altijd het welzijn van je huidige spelers boven het eventueel winnen van een wedstrijd zetten. Ook al sta je 3-1 achter en zal KD zelf er alles aan willen doen.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  dinsdag 11 juni 2019 @ 15:46:51 #11
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_187371216
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 13:42 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Een speler zal altijd willen spelen, zeker in de finals. De medische staff (en in zekere zin ook Kerr en assistenten) zijn er verantwoordelijk voor dat je hem pas echt terug brengt als hij zo goed als 100% is. Dat is nu, imo, overduidelijk veel te vroeg gedaan, en is onacceptabel.

Kijk maar bijvoorbeeld naar Vertonghen tegen Ajax, die stuurden ze ook gewoon terug met een overduidelijke hersenschudding, omdat hij zelf wel aangegeven zal hebben dat het wel ging. Ook zo’n schandalige beslissing. In mijn ogen moet je als medische staff en coaches altijd het welzijn van je huidige spelers boven het eventueel winnen van een wedstrijd zetten. Ook al sta je 3-1 achter en zal KD zelf er alles aan willen doen.
Volgens de altijd betrouwbare Rachel Nichols hebben de dokters van GSW tegen Kerr gezegd dat het niet erger kan worden dan zijn huidige calfblessure .. Weer een blunder van Myers die de vorige medische staf die wel goed was heel makkelijk liet gaan naar de Hawks.
RED ONS HENNIEGOD
  dinsdag 11 juni 2019 @ 17:10:40 #12
117098 Hathor
Effe niet
pi_187372889
quote:
9s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 15:46 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Volgens de altijd betrouwbare Rachel Nichols hebben de dokters van GSW tegen Kerr gezegd dat het niet erger kan worden dan zijn huidige calfblessure .. Weer een blunder van Myers die de vorige medische staf die wel goed was heel makkelijk liet gaan naar de Hawks.
Net dat jankinterview met Myers gezien, waarin hij verteld dat deze blessure niks te maken heeft met die eerdere kuitblessure, maar eerlijk gezegd geloof ik daar helemaal niks van, die kuitblessure was gewoon een voorteken van wat die achillespees te wachten stond. Dan zou je zeggen dat ze die blessure in eerste instantie compleet verkeerd ingeschat hebben.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  dinsdag 11 juni 2019 @ 17:24:40 #13
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_187373089
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 17:10 schreef Hathor het volgende:

[..]

Net dat jankinterview met Myers gezien, waarin hij verteld dat deze blessure niks te maken heeft met die eerdere kuitblessure, maar eerlijk gezegd geloof ik daar helemaal niks van, die kuitblessure was gewoon een voorteken van wat die achillespees te wachten stond. Dan zou je zeggen dat ze die blessure in eerste instantie compleet verkeerd ingeschat hebben.
Hij jankt niet eens , is niet meer dan een act . Die is meer bang voor zijn imago van perfecte manager dan dat die een zier geeft om KD wiens carriére als topbasketballer nu waarschijnlijk naar de klote is . Die was er inderdaad gewoon niet klaar voor maar ging toch maar omdat er druk was van oa Myers en de organisatie om toch maar te spelen.
RED ONS HENNIEGOD
  dinsdag 11 juni 2019 @ 18:15:53 #14
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_187373898
quote:
9s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 17:24 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Hij jankt niet eens , is niet meer dan een act . Die is meer bang voor zijn imago van perfecte manager dan dat die een zier geeft om KD wiens carriére als topbasketballer nu waarschijnlijk naar de klote is . Die was er inderdaad gewoon niet klaar voor maar ging toch maar omdat er druk was van oa Myers en de organisatie om toch maar te spelen.
Ik neem aan dat je speculeert hier, maar als blijkt dat het zo gegaan is, mogen er echt koppen rollen bij GSW. Dat zou zo schandalig zijn.

Ik heb een teringhekel aan de basketbalspeler Durant (als mens heeft die in principe alleen maar goed gedaan in OKC), zoals waarschijnlijk wel bekend is _O- , maar als je zo omgaat met je speler.. Dan hoop ik nog dat zijn aankomende free agency er niets mee te maken heeft dat hij wellicht gepushed werdt om te spelen. Wat als GSW wist dat hij niet bij ging tekenen, druk uitoefent omdat het ze (ze in dit geval: staf en management, medespelers niet) in weze toch niets kan schelen wat er met zijn verdere carriere gebeurd. Maar goed, dat is natuurlijk al helemaal speculatie.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  dinsdag 11 juni 2019 @ 18:19:23 #15
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_187373980
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 18:15 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je speculeert hier, maar als blijkt dat het zo gegaan is, mogen er echt koppen rollen bij GSW. Dat zou zo schandalig zijn.

Ik heb een teringhekel aan de basketbalspeler Durant (als mens heeft die in principe alleen maar goed gedaan in OKC), zoals waarschijnlijk wel bekend is _O- , maar als je zo omgaat met je speler.. Dan hoop ik nog dat zijn aankomende free agency er niets mee te maken heeft dat hij wellicht gepushed werdt om te spelen. Wat als GSW wist dat hij niet bij ging tekenen, druk uitoefent omdat het ze (ze in dit geval: staf en management, medespelers niet) in weze toch niets kan schelen wat er met zijn verdere carriere gebeurd. Maar goed, dat is natuurlijk al helemaal speculatie.
Paar redacteuren die er heel dicht opzitten en in de kleedkamer mogen komen zullen dit niet zomaar verzinnen denk ik . Er was een bepaalde irritatie over hem .'' Thompson en Looney gaan door muren om te spelen voor ons maar hij niet''
RED ONS HENNIEGOD
  dinsdag 11 juni 2019 @ 20:53:38 #16
117098 Hathor
Effe niet
pi_187376738
Maar goed, we kunnen nu dus spreken van een zeer gewilde free agent, die in principe niks meer waard is, althans sowieso niet voor minstens een jaar. Is dit niet zo'n beetje hetzelfde als wat Ruud v Nistelrooy overkwam toen hij op het punt stond maar Man U te verkassen en toen anderhalf jaar of zoiets uit de roulatie was?
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  dinsdag 11 juni 2019 @ 21:02:22 #17
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_187376894
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 20:53 schreef Hathor het volgende:
Maar goed, we kunnen nu dus spreken van een zeer gewilde free agent, die in principe niks meer waard is, althans sowieso niet voor minstens een jaar. Is dit niet zo'n beetje hetzelfde als wat Ruud v Nistelrooy overkwam toen hij op het punt stond maar Man U te verkassen en toen anderhalf jaar of zoiets uit de roulatie was?
https://fckruisband.nl/ge(...)oorste-kruisband-af/
RED ONS HENNIEGOD
  dinsdag 11 juni 2019 @ 21:20:10 #18
117098 Hathor
Effe niet
pi_187377326
quote:
Ahh ja das toch weer iets anders.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_187378458
Op de NBA app stond een mooi artikel, daarin werd ook geschreven over de 'sensitive' kant van KD, dat hij mogelijk gezwicht is voor de druk van z'n teamgenoten, die z'n toughness 'questioned' hadden.
Zie oa z'n fake twitter account bijvoorbeeld.
Als speler idd een hekel aan hem, als mens voel je sorry voor hem. Als basketballer begrijp je z'n overstap naar de Warriors omdat hij met zulke 'nice people' wilde spelen zoals hij zei (hij merkte dit toen als tijdens de all star game), als mens en fan haat je z'n overstap omdat er niks meer aan is zo, en dit iets is in de trant van 'if you can't beat 'em, join 'em.

Wedstrijd nagelbijtend teruggekeken. Respect voor de Warriors hoor.

Maar dan game 6; zonder KD, wellicht zonder Looney, wat blijft er over? Thompson en Curry, Boogie die af en toe iets goeds laat zien. Maar in PnR's wordt hij hard gepakt, dat kan toch niet goed gaan zou je zeggen...?
Als de Warriors met dit team nog winnen komt dit bijna op het niveau van wat Cleveland deed (al zal dat denk ik nooit geëvenaard worden).
Wat een rollercoaster, wel heerlijke games allemaal zeg :Y
Only the strong survive
pi_187383515
Hebben jullie die smakeloze voorpagina's van de NY-tabloids/kranten ook gezien?

In NY vinden ze blijkbaar dat zij game 5 hebben verloren. :{w :')

https://www.cbssports.com(...)ll-about-the-knicks/

https://twitter.com/BackP(...)-about-the-knicks%2F
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_187387606
Ik lees dit topic eens terug en lees:
Een teringhekel aan Kevin Durant, de Warriors die maar niets meer voorstellen etc...

Ik denk dat het echt een hele goede prestatie is van GSW in game 5, die ze toch op wilskracht en kwaliteit uiteindelijk wonnen. Hopelijk winnen ze game 6 ook en komt er een final game.

Ik snap dat misgunnen eigenlijk helemaal niet, het is toch echt heel knap als je met zoveel tegenslag nog zover komt ?

Weet je aan wie ik me nou kapot erger: die enge Drake in het publiek bij Toronto, die zich overal maar mee loopt te bemoeien... Een stadionverbod mogen ze hem van mij wel geven.
pi_187388607
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 14:19 schreef hiburg het volgende:
Ik lees dit topic eens terug en lees:
Een teringhekel aan Kevin Durant, de Warriors die maar niets meer voorstellen etc...

Ik denk dat het echt een hele goede prestatie is van GSW in game 5, die ze toch op wilskracht en kwaliteit uiteindelijk wonnen. Hopelijk winnen ze game 6 ook en komt er een final game.

Ik snap dat misgunnen eigenlijk helemaal niet, het is toch echt heel knap als je met zoveel tegenslag nog zover komt ?

Weet je aan wie ik me nou kapot erger: die enge Drake in het publiek bij Toronto, die zich overal maar mee loopt te bemoeien... Een stadionverbod mogen ze hem van mij wel geven.
Bizar inderdaad, hij schijnt het ook steeds nodig te vinden om mensen aan te raken, hij ging bij de coach van Toronto ook gewoon om zijn nek hangen. Moet jij eens proberen als gewone toeschouwer, dan word je waarschijnlijk afgevoerd en gearresteerd.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  woensdag 12 juni 2019 @ 15:20:40 #23
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_187388778
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 14:19 schreef hiburg het volgende:
Ik lees dit topic eens terug en lees:
Een teringhekel aan Kevin Durant, de Warriors die maar niets meer voorstellen etc...

Ik denk dat het echt een hele goede prestatie is van GSW in game 5, die ze toch op wilskracht en kwaliteit uiteindelijk wonnen. Hopelijk winnen ze game 6 ook en komt er een final game.

Ik snap dat misgunnen eigenlijk helemaal niet, het is toch echt heel knap als je met zoveel tegenslag nog zover komt ?

Weet je aan wie ik me nou kapot erger: die enge Drake in het publiek bij Toronto, die zich overal maar mee loopt te bemoeien... Een stadionverbod mogen ze hem van mij wel geven.
Ik kan alleen voor mezelf spreken, maar ik heb een bloedhekel aan KD omdat hij de organisatie die ik support voor dood achter heeft gelaten. Jaar lang, in principe, aan het lijntje gehouden, socializen met de Warriors terwijl je tegen hen speelt in de conference finals, zieke chokejob met 3-1 voor en dan de ballen hebben om bij hen te gaan spelen? Nah, dat kan er bij mij niet in. Enige superster die ik kan bedenken die zijn draft team verlaten heeft met absoluut geen return in de vorm van picks of een redelijke speler voor dat team.

Mogen in principe zeer blij zijn dat Russ gebleven is, en we daardoor PG hebben ‘gekregen’. Anders had die ons hoogstpersoonlijk de afgrond in geduwd. :P
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_187390659
Waarom is de finale nou weer veranderd van het 2-3-2 systeem naar 2-2-1-1-1?
En wanneer is dat gebeurd, want dat heb ik echt gemist.
The Older I Get, The Better I Was
  woensdag 12 juni 2019 @ 17:24:48 #25
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_187391116
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 14:19 schreef hiburg het volgende:
Ik lees dit topic eens terug en lees:
Een teringhekel aan Kevin Durant, de Warriors die maar niets meer voorstellen etc...

Ik denk dat het echt een hele goede prestatie is van GSW in game 5, die ze toch op wilskracht en kwaliteit uiteindelijk wonnen. Hopelijk winnen ze game 6 ook en komt er een final game.

Ik snap dat misgunnen eigenlijk helemaal niet, het is toch echt heel knap als je met zoveel tegenslag nog zover komt ?

Weet je aan wie ik me nou kapot erger: die enge Drake in het publiek bij Toronto, die zich overal maar mee loopt te bemoeien... Een stadionverbod mogen ze hem van mij wel geven.
Publiek in Toronto kan er ook wat van. Massaal gaan juichen als er iemand geblesseerd raakt en Warriors fans die op straat lopen inelkaar slaan. Feyenoord - Ajax tafarelen in Canada :')
RED ONS HENNIEGOD
pi_187396863
https://www.google.com/am(...)on/%3foutputType=amp

Was te verwachten helaas. Dat gaat hem het hele volgend seizoen kosten.
pi_187405212
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 22:45 schreef danusz1986 het volgende:
https://www.google.com/am(...)on/%3foutputType=amp

Was te verwachten helaas. Dat gaat hem het hele volgend seizoen kosten.
En waarschijnlijk nog wel langer ook, en dan is het nog maar de vraag of hij weer op zijn oude niveau kan komen.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_187405220
Grote kans overigens dat Kyrie volgend jaar voor de Nets speelt.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_187405622
pi_187405781
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 14:19 schreef hiburg het volgende:
Ik lees dit topic eens terug en lees:
Een teringhekel aan Kevin Durant, de Warriors die maar niets meer voorstellen etc...

Ik denk dat het echt een hele goede prestatie is van GSW in game 5, die ze toch op wilskracht en kwaliteit uiteindelijk wonnen. Hopelijk winnen ze game 6 ook en komt er een final game.

Ik snap dat misgunnen eigenlijk helemaal niet, het is toch echt heel knap als je met zoveel tegenslag nog zover komt ?

Weet je aan wie ik me nou kapot erger: die enge Drake in het publiek bij Toronto, die zich overal maar mee loopt te bemoeien... Een stadionverbod mogen ze hem van mij wel geven.
Ach het is ook wel typisch, hoe meer succes hoe meer haters je genereert.
Het is natuurlijk een enorm knap staaltje basketball management dat ze dit team op de been kunnen brengen, maar ik zie liever gewoon wat afwisseling ook wel. En idd die snake move van KD vond ik niet bij een ware topsporter passen.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_187406167
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2019 15:39 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Ach het is ook wel typisch, hoe meer succes hoe meer haters je genereert.
Het is natuurlijk een enorm knap staaltje basketball management dat ze dit team op de been kunnen brengen, maar ik zie liever gewoon wat afwisseling ook wel. En idd die snake move van KD vond ik niet bij een ware topsporter passen.
Ben wel benieuwd wat zijn plannen voor volgend seizoen waren en of we daar ooit nog openheid over krijgen, want contractonderhandelingen lijken me een beetje lastig als je achillespees naar de klote is.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_187406358
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2019 16:07 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ben wel benieuwd wat zijn plannen voor volgend seizoen waren en of we daar ooit nog openheid over krijgen, want contractonderhandelingen lijken me een beetje lastig als je achillespees naar de klote is.
Als er wat naar buiten komt is het natuurlijk vast en zeker zo dat hij gewoon hoe dan ook zou gaan bijtekenen en ook niet per se max contract wilde want de Warrior fans zijn zo speciaal en Curry is the GOAT etc etc
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_187406879
quote:
9s.gif Op woensdag 12 juni 2019 17:24 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Publiek in Toronto kan er ook wat van. Massaal gaan juichen als er iemand geblesseerd raakt en Warriors fans die op straat lopen inelkaar slaan. Feyenoord - Ajax tafarelen in Canada :')
Wat dat betreft staan de Canadezen toch wat dichter bij de Europeanen dan de Amerikanen, bij hockey kan het soms ook flink losgaan daar, ik heb ooit beelden gezien van rellende Vancouver Canucks fans en die braken de halve binnenstad af na een verloren playoff game. :')
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_187406998
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2019 16:51 schreef Hathor het volgende:

[..]

Wat dat betreft staan de Canadezen toch wat dichter bij de Europeanen dan de Amerikanen, bij hockey kan het soms ook flink losgaan daar, ik heb ooit beelden gezien van rellende Vancouver Canucks fans en die braken de halve binnenstad af na een verloren playoff game. :')
BluJays fans zag ik dan wel weer heel gemoedelijk over straat gaan in Toronto naast de fans van de tegenstander.
pi_187407004
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2019 16:51 schreef Hathor het volgende:
de Canadezen toch wat dichter bij de Europeanen dan de Amerikanen, bij hockey kan het soms ook flink losgaan daar, ik heb ooit beelden gezien van rellende Vancouver
Ik vind die hele verontwaardiging over de reactie van het publiek wel erg overdreven.

Ze staan op de rand van hun eerste NBA-titel, in de wedstrijd waar het eigenlijk moet gebeuren en je echt op het eerste oog niet ziet hoe erg het daadwerkelijk is snap ik de beleving en dat je eerder blij bent dat de kansen op het kampioenschap toenemen dan dat je aan een erge blessure denkt. Gelijk daarna scandeerden ze zijn naam al weer.

Heb zelf een paar jaar in Toronto gewoond en begin dit jaar terug naar NL verhuisd. Baal wel dat ik er nu niet bij kan zijn om de sfeer mee te maken. Aan de andere kant moet je 36 uur van te voren in de rij gaan staan om bij de officiële viewing party te zijn, dankje de koekoek.
pi_187407043
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2019 16:58 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

BluJays fans zag ik dan wel weer heel gemoedelijk over straat gaan in Toronto naast de fans van de tegenstander.
Dat kan normaal bij de Raptors ook. Maar dit is schijnbaar wat de unieke kans op een titel met de beleving van sommige mensen doet...
  donderdag 13 juni 2019 @ 17:20:56 #37
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_187407275
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2019 16:59 schreef Zocalo het volgende:

[..]

Gelijk daarna scandeerden ze zijn naam al weer.

Nadat Lowry en Ibaka het publiek tot kalmte hebben gebracht . Jurrasic Park ging nog even door met juichen . Dat ze de ernst niet doorhebben komt vooral door bandwagon volk waarvan sommigen nooit een KD in hun hele leven hebben zien spelen.
RED ONS HENNIEGOD
  donderdag 13 juni 2019 @ 17:26:45 #38
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_187407353


Overigens , als dit soort situaties heel vaak voorkomen vannacht zie ik de Raptors vrij makkelijk winnen .

Pijnlijk wel voor vooral Green die toch al er niet lekker inzit deze series.
RED ONS HENNIEGOD
  donderdag 13 juni 2019 @ 17:50:05 #39
192683 AMDB
Visionair.
pi_187407669
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2019 16:59 schreef Zocalo het volgende:

[..]

Ik vind die hele verontwaardiging over de reactie van het publiek wel erg overdreven.

Ze staan op de rand van hun eerste NBA-titel, in de wedstrijd waar het eigenlijk moet gebeuren en je echt op het eerste oog niet ziet hoe erg het daadwerkelijk is snap ik de beleving en dat je eerder blij bent dat de kansen op het kampioenschap toenemen dan dat je aan een erge blessure denkt. Gelijk daarna scandeerden ze zijn naam al weer.

Heb zelf een paar jaar in Toronto gewoond en begin dit jaar terug naar NL verhuisd. Baal wel dat ik er nu niet bij kan zijn om de sfeer mee te maken. Aan de andere kant moet je 36 uur van te voren in de rij gaan staan om bij de officiële viewing party te zijn, dankje de koekoek.
Genoeg ruimte bij de schermen achter Jurassic Park ;)



Het publiek bleef nadat duidelijk was dat KD geblesseerd was wel doorjuichen, maar dat verstomde ook wel weer snel. Hoort erbij, over het algemeen veel vriendelijker publiek dan bij een voetbalwedstrijd in Europa.

Anyway, vanavond weer een kans, weer in de stad kijken (wel binnen, weer is kut) en daarna hopelijk feesten op Yonge&Dunas!
pi_187414519
Ik zit er klaar voor. nu nog mn ogen openhouden :P
pi_187414550
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2019 03:08 schreef Attitude het volgende:
Ik zit er klaar voor. nu nog mn ogen openhouden :P
Ik ben speciaal 22.00u gaan slapen en mij alarm om 03.00u gezet.
The Older I Get, The Better I Was
pi_187414617
warriors scoren nu teveel 3 punters...
pi_187414621
klay geblessseerd? damn ziet niet goed uit....
pi_187414651
Klay komt inderdaad niet terug.
The Older I Get, The Better I Was
pi_187414657
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2019 05:11 schreef LuieSurinamer het volgende:
Klay komt inderdaad niet terug.
als raptors nou nog niet weten te winnen...
pi_187414660
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2019 05:14 schreef Attitude het volgende:

[..]

als raptors nou nog niet weten te winnen...
Zou ik zelf een beetje een smet op het kampioenschap vinden,
Maar aan de andere kant dit hoort er een beetje bij.
The Older I Get, The Better I Was
pi_187414667
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2019 05:15 schreef LuieSurinamer het volgende:

[..]

Zou ik zelf een beetje een smet op het kampioenschap vinden,
Maar aan de andere kant dit hoort er een beetje bij.
ik snap wat je bedoelt. maar toch, geen kd en klay die nu goed was voor 30 pt. dat moeten raptors kunnen winnen.

ik snap niet wat er gebeurde, klay loopt in tunnel, komt toch het veld op en gaat weer af en rent in tunnel naar kleedkamer en nu loopt hij met krukken?
pi_187414668
Ja geen idee wat er gebeurde.
Ik dacht die komt zo wel terug.
Vrije worpen genomen, rennen in de tunnel en toch out of the game.
The Older I Get, The Better I Was
pi_187414672
Green is wel lekker bezig.
The Older I Get, The Better I Was
pi_187414680
Green kan soms wel raar kijken lol

misschien nam klay de vrije worpen zodat ij op 30 punten uitkwam, was dat geen record ofzo? meeste 30 pt in playoff games?
pi_187414686
Wat is het commentaar slecht af en toe hoor.
Ik denk dat Leonard de fout krijgt of Ibaka.
Ja logisch die twee staan beide daar.
The Older I Get, The Better I Was
pi_187414706
het zal toch niet gebeuren he....1pt verschil....
pi_187414716
Zo spannend dit he.
The Older I Get, The Better I Was
pi_187414719
als toronto dit slim doet, spelen ze gewoon rond en klaar...
pi_187414722
GODVER!!!
The Older I Get, The Better I Was
  Redactie Sport vrijdag 14 juni 2019 @ 05:40:10 #56
218273 crew  JayJay8
LA Lakers 8 / 24
pi_187414727
nee nee nee sukkel nu kan gsw winnen....
  vrijdag 14 juni 2019 @ 05:42:03 #58
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_187414734
En dat was het
RED ONS HENNIEGOD
pi_187414735
Wat was dat voor inworp?
The Older I Get, The Better I Was
pi_187414737
een goede voor taptor
pi_187414747
Eerste wat ik dacht ze hebben toch geen TO meer en dat is een technische fout toch?
The Older I Get, The Better I Was
pi_187414753
toronto kampioen!!!!
pi_187414756
Curry nog nooit een buzzer beater gemaakt.
The Older I Get, The Better I Was
pi_187414765
wat is idt? 0.0 te gaan
pi_187414771
huh.. nu 0.9?
pi_187414773
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2019 05:47 schreef Attitude het volgende:
wat is idt? 0.0 te gaan
Fout is gemaakt voordat de bal werd aangeraakt.
The Older I Get, The Better I Was
pi_187414777
Die Derozan moet zich genaaid voelen
The Older I Get, The Better I Was
pi_187414778
KAMPIOENENENEN
pi_187414780
EINDELIJK!!!!!
pi_187414783
Zouden de Spurs dit ook zien?
pi_187414786
Waar is Drake?
The Older I Get, The Better I Was
  vrijdag 14 juni 2019 @ 05:50:41 #72
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_187414787
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2019 05:49 schreef Attitude het volgende:
Zouden de Spurs dit ook zien?
RED ONS HENNIEGOD
pi_187414794
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2019 05:50 schreef LuieSurinamer het volgende:
Waar is Drake?
niet gezien maar die echte fan ( een indier ofzo die wel )
pi_187414800
Geen tree peat for the warriors
pi_187414802
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2019 05:51 schreef Attitude het volgende:

[..]

niet gezien maar die echte fan ( een indier ofzo die wel )
Die man noem ik eerder een fan dan Drake.
Die man vanaf de start van de Raptors fan toch.
24 jaar nog nooit een thuis wedstrijd gemist.
The Older I Get, The Better I Was
pi_187414807
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2019 05:52 schreef LuieSurinamer het volgende:

[..]

Die man noem ik eerder een fan dan Drake.
Die man vanaf de start van de Raptors fan toch.
24 jaar nog nooit een thuis wedstrijd gemist.
ja vind ikook. drake is alleen beoremd. en het zegt ook heel wat dat die indier nu ook in oakland is gekomen.

btw. was lekker spanned wedstrijd dit!!
pi_187414809
Ja ik ga nog een uurtje pitten.
Kids staan om 7u alweer op!
The Older I Get, The Better I Was
pi_187414813
ik ga ook maar slapen. was leuk!
pi_187414817
Leuk eindelijk een nieuw team als winnaar.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  vrijdag 14 juni 2019 @ 05:58:28 #80
192683 AMDB
Visionair.
  vrijdag 14 juni 2019 @ 06:02:09 #81
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_187414844
Dat was leuk. KD injured? Je hebt nog vier starters die zo maar all star zouden kunnen zijn. Geen excuus.

The North. _O_
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_187414875
quote:
6s.gif Op vrijdag 14 juni 2019 06:02 schreef popolon het volgende:
Dat was leuk. KD injured? Je hebt nog vier starters die zo maar all star zouden kunnen zijn. Geen excuus.

The North. _O_
En die bij bosjes vallen.
pi_187415280
RaptorsGoden
  vrijdag 14 juni 2019 @ 08:41:50 #84
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_187415559
Mooi, eindelijk van die tyfus-Golden State af *O* *O* *O* *O*
Met die kut-Curry en Green :r :r
Prachtig.
Haters everywhere but I don't really care.
  vrijdag 14 juni 2019 @ 08:42:51 #85
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_187415571
Raptors _O_ Lekker Ibaka!
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  vrijdag 14 juni 2019 @ 08:52:57 #86
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_187415650
Kawhi eerste die 2 Finals MVP’s pakt zonder regular season MVP heeft. Soort omgekeerde Curry dus. :D
  vrijdag 14 juni 2019 @ 09:21:16 #87
300815 Sasman
Kijk en leer...
pi_187415888
"when it pours it rains" is wel een mooie samenvatting voor de injuries van GSW deze play-offs. Nu ook nog een Thompson met een torn ACL :X

Nujaaa wel mooi voor de Raps dat ze in hun eerste keer finals ook direct deze winnen _O_
Trotse Belg.
  vrijdag 14 juni 2019 @ 10:41:05 #88
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_187416777
Kut voor Klay en KD, maar mooi dat de Warriors nu lekker veel dilemmas hebben. Gaan ze 2 toppers, met significante blessures, de max geven? Of kiezen ze voor Klay en kan KD weg nu? Geen free agents die het idee hebben dat er een gratis ring op te halen valt daar (Cousins, West o.a.), dus dat is Curry, Green, opa Iggy en nuttige Looney. Misschien dat Cousins nog blijft, maar weet niet hoe dat geld technisch zit.

Grote kans dat het volgend jaar ook helemaal niets gaat worden daar, tenzij Klay en KD direct op hun oude niveau zitten, wat ik me niet voor kan stellen. Kan er geen seconde mee zitten als het over basketbal en de Warriors gaat, voor Klay en KD zelf vind ik het uiteraard super kut.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_187416976
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2019 05:45 schreef LuieSurinamer het volgende:
Curry nog nooit een buzzer beater gemaakt.
0-9 ofzo in laatste 20 seconden? Ze lieten het nog zien voor de play. :') Geef dan de bal aan iemand anders... Volgens mij had hij ook voor een 2 kunnen gaan voor OT overigens? Anyway, wel verdiend voor de Raptors, maar wel jammer dat het echt een kreupel GSW was deze series, al hebben ze nog genoeg goeds over. Twee cruciale blessures wel, apart hoe snel teams dan uit elkaar (kunnen) vallen komend seizoen...
Jack does it in real time...
pi_187417084
[quote]0s.gif Op vrijdag 14 juni 2019 10:41 schreef GotenSSJ het volgende:
Kut voor Klay en KD, maar mooi dat de Warriors nu lekker veel dilemmas hebben. Gaan ze 2 toppers, met significante blessures, de max geven? Of kiezen ze voor Klay en kan KD weg nu? Geen free agents die het idee hebben dat er een gratis ring op te halen valt daar (Cousins, West o.a.), dus dat is Curry, Green, opa Iggy en nuttige Looney. Misschien dat Cousins nog blijft, maar weet niet hoe dat geld technisch zit.

Grote kans dat het volgend jaar ook helemaal niets gaat worden daar, tenzij Klay en KD direct op hun oude niveau zitten, wat ik me niet voor kan stellen. Kan er geen seconde mee zitten als het over basketbal en de Warriors gaat, voor Klay en KD zelf vind ik het uiteraard super kut.


Je zou het juist moeten appreciëren dat ze van een kansloos team zo'n team hebben kunnen bouwen. Je kan ze moeilijk kwalijk nemen dat ze achter Durant zijn aangegaan. Klay, Curry en Green is gewoon goed gedraft. Ik volg ze al sinds ze de Mavs versloegen die toen 1e geplaatst waren.
pi_187417147
Durant heeft gewoon een Player option, dus denk dat die neemt en dan in 2020 UFA is.
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
  vrijdag 14 juni 2019 @ 11:57:59 #92
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_187417848
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juni 2019 11:11 schreef danusz1986 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 14 juni 2019 10:41 schreef GotenSSJ het volgende:
Kut voor Klay en KD, maar mooi dat de Warriors nu lekker veel dilemmas hebben. Gaan ze 2 toppers, met significante blessures, de max geven? Of kiezen ze voor Klay en kan KD weg nu? Geen free agents die het idee hebben dat er een gratis ring op te halen valt daar (Cousins, West o.a.), dus dat is Curry, Green, opa Iggy en nuttige Looney. Misschien dat Cousins nog blijft, maar weet niet hoe dat geld technisch zit.

Grote kans dat het volgend jaar ook helemaal niets gaat worden daar, tenzij Klay en KD direct op hun oude niveau zitten, wat ik me niet voor kan stellen. Kan er geen seconde mee zitten als het over basketbal en de Warriors gaat, voor Klay en KD zelf vind ik het uiteraard super kut.


Je zou het juist moeten appreciëren dat ze van een kansloos team zo'n team hebben kunnen bouwen. Je kan ze moeilijk kwalijk nemen dat ze achter Durant zijn aangegaan. Klay, Curry en Green is gewoon goed gedraft. Ik volg ze al sinds ze de Mavs versloegen die toen 1e geplaatst waren.
Absoluut, het draften van Curry/Klay en Green en dat 73-9 team heb ik niets dan lof over, super management. Je kan de Warriors inderdaad niet kwalijk nemen dat ze achter Durant aan zijn gegaan, maar zijn beslissing heeft bij mij (en ik denk vele met mij) een nare smaak achter gelaten. Het beste team ooit (qua record) voegt de beste/ 1 na beste speler van de wereld toe en cruised naar 2 titels als het ware. Dit jaar waren er blessures aan 4 starting spelers nodig om een ander team te zien winnen met 4-2...

Dat zijn PSG en Juventus praktijken die het als kijker niet heel interessant maken. Maar buiten Durant z’n beslissing stoort het me wellicht zelfs meer dat andere veteranen er voor een habbekrats gaan spelen zodat het verschil, in theorie, nog groter aan het worden is. Of denk je dat Cousins voor 5 miljoen in Phoenix was gaan ballen dit jaar? Nou raakt hij zelf ook geblesseerd natuurlijk, maar goed.

Daarom vind ik het niet erg dat het even tegen zit voor GSW en dat ze lastige beslissingen moeten gaan maken. Zou zelf een seizoen willen zien waar we niet in September al zeggen dat GSW kampioen gaat worden, wat dit jaar imo enkel is voorkomen door een stel kut blessures voor Durant (en Klay dan in de laatste game)

[ Bericht 0% gewijzigd door GotenSSJ op 14-06-2019 13:13:03 ]
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  vrijdag 14 juni 2019 @ 12:15:40 #93
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_187418125
Tja en nu krijg je LeBrons derde superteam dat in september al de ring kan ophalen. Dat is pas leuk voor de league...

Wat een ramp deze finals ;( het is Toronto en Kawhi gegund en het is dikverdiend. En ook wel een eervol einde van de GS dynastie. Met zo veel tegenslag en fysieke ellende zulke prestaties leveren tegen Houston en Toronto..
pi_187418257
Durant gaat het hele seizoen missen zoals het er naar uit ziet.
Klay is ook gauw 6 tot 9 maanden uitgeschakeld.
Heel jammer en zonde maar is niet anders, blessures horen erbij.
The Older I Get, The Better I Was
  vrijdag 14 juni 2019 @ 13:04:57 #95
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_187418834
Tankend en al je nieuwe arena in, wie had dat kunnen bedenken een week geleden?
RED ONS HENNIEGOD
  vrijdag 14 juni 2019 @ 15:09:42 #96
117098 Hathor
Effe niet
pi_187420304
Pffft kruisband gescheurd, die kan volgend seizoen ook grotendeels gaan zitten toekijken.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  vrijdag 14 juni 2019 @ 15:47:48 #97
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_187420748
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2019 15:09 schreef Hathor het volgende:
Pffft kruisband gescheurd, die kan volgend seizoen ook grotendeels gaan zitten toekijken.
En hij zal een stuk minder snel zijn daarna en dat heeft Thompson wel nodig voor zijn spel
RED ONS HENNIEGOD
  zondag 16 juni 2019 @ 00:32:23 #98
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_187446781
quote:
The Pelicans have agreed to a deal to trade Anthony Davis to the Lakers for Lonzo Ball, Brandon Ingram, Josh Hart, and three first-round picks – including the No. 4 overall in 2019 Draft, league sources tell ESPN.
LeBron's derde superteam. Seizoen is nu al over.
Prima deal ook voor NO.
  zondag 16 juni 2019 @ 01:08:05 #99
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_187447441
BleacherReport twitterde op zondag 16-06-2019 om 00:38:37 Lonzo’s time in L.A. is over 😢 https://t.co/nYTnpMwy5X reageer retweet
;(
RED ONS HENNIEGOD
pi_187448994
quote:
10s.gif Op zondag 16 juni 2019 00:32 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

LeBron's derde superteam. Seizoen is nu al over.
Prima deal ook voor NO.
En dan haat iedereen op GS, dit is nog triester om wederom zo'n stacked team te bouwen voor LeBrick (@PowerLoungen)...

Al geven ze wel heel veel weg zo, vooral zonder draft picks best lastig om een volledig team te krijgen of wat diepte buiten je starters...
Jack does it in real time...
  zondag 16 juni 2019 @ 08:17:21 #101
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_187449097
James is volgend jaar ook alweer een jaartje ouder. Moet hem nooit onderschatten, maar ooit moet hij toch ook minder worden. :+
  zondag 16 juni 2019 @ 08:35:18 #102
479054 Bugno2
Campeone del Mondo
pi_187449182
Volgens mij hebben de Lakers pas een speler of 6 gecontracteerd voor volgend jaar, met nog 30M cap space. Naast Davis en LeBron hebben ze nu alleen brandhout. Dus hoe dit een superteam moet worden is mij een raadsel.
pi_187449234
Nog even een paar MVP's overtuigen via een minimumcontractje te komen spelen met magisch verhoogde prive sponsordeals. #heattactics

Maar het lijkt inderdaad nergens op, behoudens James en Davis ja.
Jack does it in real time...
pi_187450027
quote:
1s.gif Op zondag 16 juni 2019 07:42 schreef DeeBee het volgende:

[..]

En dan haat iedereen op GS, dit is nog triester om wederom zo'n stacked team te bouwen voor LeBrick (@:PowerLoungen)...

Al geven ze wel heel veel weg zo, vooral zonder draft picks best lastig om een volledig team te krijgen of wat diepte buiten je starters...
Ja dit heeft niks met het management van een club te maken. En waarschijnlijk vind veel mensen dit weer geweldig. Kemba er nog bij.
  zondag 16 juni 2019 @ 09:59:10 #105
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_187450069
Nounou superteam superteam.. tot nu toe is het James met AD en brandhout buiten Kuzma.

Die gaan met deze selectie absoluut geen titel winnen. Als er nu weer allerlei veteranen voor een habbekrats daar gaan tekenen is het net zo triest als de afgelopen 3 jaar met GSW.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_187450251
Met die rara Ball familie weg, is er wel wat rust in de tent. Maar die Davis is ook vaak blessuregevoelig.
  zondag 16 juni 2019 @ 11:13:20 #107
117098 Hathor
Effe niet
pi_187451015
Kemba Walker gaat er ook nog aan toegevoegd worden.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_187451428
Toch wel anders dan de Warriors situatie. Dit is meer zoals de Celtics, via trades. Durant ging gewoon naar GSW als UFA.
Ik had/heb een hekel aan GSW omdat Green daar speelt (wat een nare basketballer is dat) en Durant ooit negatief was over de Heat, en ineens hetzelfde deed. Verder niets dan respect voor een team dat 5 Finals op rij heeft gehaald in het sterke westen.
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
  zondag 16 juni 2019 @ 12:09:45 #109
117098 Hathor
Effe niet
pi_187451871
Lakers geven natuurlijk ook wel een hele hoop weg om Lebron te kunnen omringen met meer power. Buiten alle spelers die ze richting NO sturen, geven ze ook 4 draftpicks op, alles word ingezet op onmiddellijk succes.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  zondag 16 juni 2019 @ 12:09:55 #110
300815 Sasman
Kijk en leer...
pi_187451874
Nou ik ben benieuwd wat het volgend jaar gaat geven voor de Lakers en hoe ze gaan samenspelen. Automatisme aankweken gaat belangrijk worden en ik daarbij denk ik dan ook dat het Westen volgend jaar helemaal open gaat liggen. Gaat interessant worden.

Pelicans hebben opzich wel een frisse nieuwe start met picks 1 & 4 dit jaar en een relatief jong team.
Trotse Belg.
  zondag 16 juni 2019 @ 12:11:20 #111
117098 Hathor
Effe niet
pi_187451899
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2019 12:09 schreef Sasman het volgende:
Nou ik ben benieuwd wat het volgend jaar gaat geven voor de Lakers en hoe ze gaan samenspelen. Automatisme aankweken gaat belangrijk worden en ik daarbij denk ik dan ook dat het Westen volgend jaar helemaal open gaat liggen. Gaat interessant worden.

Pelicans hebben opzich wel een frisse nieuwe start met picks 1 & 4 dit jaar en een relatief jong team.
Dat kan ook nog leuk worden trouwens, want als ik het goed begrijp heeft Zion helemaal geen trek in NO en gaat hij nog liever een jaar terug naar Duke.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  zondag 16 juni 2019 @ 12:46:07 #112
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_187452353
quote:
1s.gif Op zondag 16 juni 2019 09:59 schreef GotenSSJ het volgende:
Nounou superteam superteam.. tot nu toe is het James met AD en brandhout buiten Kuzma.

Die gaan met deze selectie absoluut geen titel winnen. Als er nu weer allerlei veteranen voor een habbekrats daar gaan tekenen is het net zo triest als de afgelopen 3 jaar met GSW.
Ze hebben capspace om nog een ster toe te voegen. Iemand uit het rijtje Kemba/Butler/Kyrie. Of ze gebruiken die cap space voor twee goede rollplayers zoals Ross, Reddick. Mag ook.

Daarnaast weet je dat ze verder kunnen aanvullen met veteranplayers die gaan ring chasen én de spelers die in februari worden gewaived. Vooral dat laatste is te lelijk voor woorden in de NBA. Oh shit, we wille tanken, snel onze fatsoenlijke spelers dumpen die vervolgens bij een ander team voor het minimum mogen spelen, zelfs als men boven de cap zit. (terwijl de overige 10 miljoen nog door het oude team wordt betaald)..

Deze winter waren dat spelers als Kanter, Stauskas, Gortat, Monroe, Matthews, Ellington.

Zoals de situatie er nu voor staat wordt dit het meest makkelijke kampioenschap ooit. Ik zie eigenlijk alleen Philly met een goed team (er van uit gaande dat Kawhi weg gaat). Maar dit is de NBA en overmorgen kan de wereld er weer compleet anders voorstaan. Maar een team met drie van zulke supersterren valt nauwelijks te evenaren. Zet alleen mijn kanttekeningen bij de fysieke gesteldheid van AD. Die sukkelt in een seizoen toch wel vaak met blessuretjes.
  zondag 16 juni 2019 @ 14:10:59 #113
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_187453572
quote:
1s.gif Op zondag 16 juni 2019 07:42 schreef DeeBee het volgende:

[..]

En dan haat iedereen op GS, dit is nog triester om wederom zo'n stacked team te bouwen voor LeBrick (@:PowerLoungen)...

Al geven ze wel heel veel weg zo, vooral zonder draft picks best lastig om een volledig team te krijgen of wat diepte buiten je starters...
Jeanie Buss en Linda Rambis, Gm die geen moeite heeft met schofterig gedrag en dan heb je nog LeBron met Rich Paul. Is heel stabiel hoor als het minder gaat.
RED ONS HENNIEGOD
  zondag 16 juni 2019 @ 14:23:51 #114
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_187453726
Kan iemand uitleggen waarom Kawhi weg zou willen?

Betere market? Max contract? Volgens mij is hij wel een type speler die ergens blijft als alles lekker loopt.
pi_187453859
quote:
1s.gif Op zondag 16 juni 2019 07:42 schreef DeeBee het volgende:

[..]

En dan haat iedereen op GS, dit is nog triester om wederom zo'n stacked team te bouwen voor LeBrick (@:PowerLoungen)...

Al geven ze wel heel veel weg zo, vooral zonder draft picks best lastig om een volledig team te krijgen of wat diepte buiten je starters...
Hoe is dit triester dan GS? Lakers hebben de playoffs niet eens gehaald. GS was een 73-9 kampioensteam toen Durant kwam.
  zondag 16 juni 2019 @ 15:07:59 #116
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_187454297
quote:
1s.gif Op zondag 16 juni 2019 14:23 schreef Zwansen het volgende:
Kan iemand uitleggen waarom Kawhi weg zou willen?

Betere market? Max contract? Volgens mij is hij wel een type speler die ergens blijft als alles lekker loopt.
Betere market , schijnt heimwee te hebben naar huis (LA) . Gaat volgens de geruchten wel verlengen bij de Raptors maar geen 5 of 4 jaar maar 1 of 2 jaar.
RED ONS HENNIEGOD
  Redactie Sport zondag 16 juni 2019 @ 15:08:07 #117
218273 crew  JayJay8
LA Lakers 8 / 24
pi_187454299
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2019 14:35 schreef Justevo het volgende:

[..]

Hoe is dit triester dan GS? Lakers hebben de playoffs niet eens gehaald. GS was een 73-9 kampioensteam toen Durant kwam.
Omdat dit de Lakers betreft😉
pi_187454359
En Irving gaat waarschijnlijk ook nog komen. Irving, Davis en Lebron. Als dat geen superteam is.
  zondag 16 juni 2019 @ 15:15:13 #119
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_187454404
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2019 15:12 schreef danusz1986 het volgende:
En Irving gaat waarschijnlijk ook nog komen. Irving, Davis en Lebron. Als dat geen superteam is.
Irving wou geen 2de viool spelen voor LeBron in Cleveland, maar zou het wel prima vinden om 3de viool te zijn in LA?

Lijkt mij dat Irving naar de Nets of Knicks gaat, wellicht samen met Durant.
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2019 12:46 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Ze hebben capspace om nog een ster toe te voegen. Iemand uit het rijtje Kemba/Butler/Kyrie. Of ze gebruiken die cap space voor twee goede rollplayers zoals Ross, Reddick. Mag ook.

Daarnaast weet je dat ze verder kunnen aanvullen met veteranplayers die gaan ring chasen én de spelers die in februari worden gewaived. Vooral dat laatste is te lelijk voor woorden in de NBA. Oh shit, we wille tanken, snel onze fatsoenlijke spelers dumpen die vervolgens bij een ander team voor het minimum mogen spelen, zelfs als men boven de cap zit. (terwijl de overige 10 miljoen nog door het oude team wordt betaald)..

Deze winter waren dat spelers als Kanter, Stauskas, Gortat, Monroe, Matthews, Ellington.

Zoals de situatie er nu voor staat wordt dit het meest makkelijke kampioenschap ooit. Ik zie eigenlijk alleen Philly met een goed team (er van uit gaande dat Kawhi weg gaat). Maar dit is de NBA en overmorgen kan de wereld er weer compleet anders voorstaan. Maar een team met drie van zulke supersterren valt nauwelijks te evenaren. Zet alleen mijn kanttekeningen bij de fysieke gesteldheid van AD. Die sukkelt in een seizoen toch wel vaak met blessuretjes.
Ik ben benieuwd welke 'ster' naar dit team gaat. Butler zal wel in Philly blijven, Leonard in Toronto, Durant en Klay zijn geblesseerd, Irving zie ik dus niet naar LA gaan, blijft Kemba over. Of die je nou over de drempel heen helpt.. Leuke speler hoor, maar een team met Kemba/LeBron/AD en brandhout voor een titel? Ik weet het niet.

Edit: Maar als Kahwi daarheen gaat, dan hebben we wel een probleem in het westen overigens _O-
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  zondag 16 juni 2019 @ 16:22:07 #120
117098 Hathor
Effe niet
pi_187455157
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2019 15:12 schreef danusz1986 het volgende:
En Irving gaat waarschijnlijk ook nog komen. Irving, Davis en Lebron. Als dat geen superteam is.
Irving schijnt al vrij dicht bij een overeenkomst met de Nets te zijn, die gaat echt niet nog een keer naar Lebron. Grote kans dat het Walker gaat worden.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_187458703
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2019 16:22 schreef Hathor het volgende:

[..]

Irving schijnt al vrij dicht bij een overeenkomst met de Nets te zijn, die gaat echt niet nog een keer naar Lebron. Grote kans dat het Walker gaat worden.
Kyrie heeft al meerdere keren aangegeven nog wel een keer met LeBron te willen spelen. Dat is dit de kans. Over 2/3 jaar ben je te laat.
pi_187459089
Kan toch ook gewoon voortschrijdend inzicht zijn van Irving? Hij wilde begrijpelijkerwijs voor zijn eigen kansen gaan maar wellicht dat hij nu denkt dat er naast LeBron meer te halen valt.
pi_187460413
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2019 20:14 schreef Justevo het volgende:

[..]

Kyrie heeft al meerdere keren aangegeven nog wel een keer met LeBron te willen spelen. Dat is dit de kans. Over 2/3 jaar ben je te laat.
En vooral met Davis.

https://www.google.com/am(...)letic-report-celtics
pi_187461551
quote:
Lees nu dat ie z'n signing bonus niet wilt opgeven. Je mag in de NBA zeker niet zeggen van als je die bonus nu even laat geven we je die als oprotpremie?
pi_187467915
Is nog maar de vraag of lakers een max contract kunnen gaan halen. Voorlopig lijkt het op maar max 24 mil ruimte.

wojespn twitterde op zondag 16-06-2019 om 18:31:58 For now, expectation is Anthony Davis trade will be completed on July 6, league sources tell @BobbyMarks42 and me. Assuming Davis declines to void $4M trade bonus, this leaves Lakers with $23.7M in space. There is chance that could be amended to July 30, but it’s still 6th now. reageer retweet
  Redactie Sport maandag 17 juni 2019 @ 13:19:29 #126
218273 crew  JayJay8
LA Lakers 8 / 24
  maandag 17 juni 2019 @ 20:10:20 #127
192683 AMDB
Visionair.
pi_187474377
Parade van de Raptors is complete chaos, 2m+ mensen op de been en de parade is al ruim 2 uur te laat op de eindbestemming:

https://globalnews.ca/new(...)onto-raptors-parade/
pi_187475802
Enig idee hoe je in Nederland de draft zou kunnen zien? :)
"One man looks at a dying bird and thinks there's nothing but unanswered pain. That death's got the final word, it's laughing at him. Another man sees that same bird, feels the glory, feels something smiling through it."
  dinsdag 18 juni 2019 @ 09:07:44 #129
117098 Hathor
Effe niet
pi_187480964
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 21:41 schreef Llotyhy het volgende:
Enig idee hoe je in Nederland de draft zou kunnen zien? :)
Gewoon bijhouden op nba.com, wordt regelmatig geupdate zodra er wat te melden valt.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  woensdag 19 juni 2019 @ 10:17:54 #130
117098 Hathor
Effe niet
pi_187498650
CP3 heeft het kennelijk alweer gezien in Houston en wil weg. Horford en Boston is ook einde verhaal.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  Redactie Sport woensdag 19 juni 2019 @ 12:26:54 #131
218273 crew  JayJay8
LA Lakers 8 / 24
pi_187500557
Ben benieuwd wie er wilt traden voor CP3 met dat verschrikkelijke contract...
  woensdag 19 juni 2019 @ 12:45:03 #132
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_187500837
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2019 12:26 schreef JayJay8 het volgende:
Ben benieuwd wie er wilt traden voor CP3 met dat verschrikkelijke contract...
Kan me niet voorstellen dat er ook maar iemand dat contract wil hebben.

Hij is op dit moment nog te goed om echt mee te kunnen tanken dus de tankende teams vallen af, en geen enkele contender wil CP3 over 2 jaar 44 miljoen betalen op z'n 36/37ste..

Lijkt mij dat Houston hier aan vast zit?
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  woensdag 19 juni 2019 @ 12:45:15 #133
117098 Hathor
Effe niet
pi_187500842
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2019 12:26 schreef JayJay8 het volgende:
Ben benieuwd wie er wilt traden voor CP3 met dat verschrikkelijke contract...
Dat schijnt het grote struikelblok te zijn, wie is er in hemelsnaam bereid zoveel op tafel te leggen voor een zeer blessuregevoelige 34 jarige guard? Maar er schijnt weinig andere keus te zijn, hij schijnt flink overhoop te liggen met Harden, en ze schijnen niet meer te communiceren. Harden schijnt zelfs gezegd te hebben hij eruit of ik.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  woensdag 19 juni 2019 @ 12:46:39 #134
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_187500861
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2019 12:45 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dat schijnt het grote struikelblok te zijn, wie is er in hemelsnaam bereid zoveel op tafel te leggen voor een zeer blessuregevoelige 34 jarige guard? Maar er schijnt weinig andere keus te zijn, hij schijnt flink overhoop te liggen met Harden, en ze schijnen niet meer te communiceren. Harden schijnt zelfs gezegd te hebben hij eruit of ik.
Dat gaat Houston de toekomst kosten dan, gaan natuurlijk ongetwijfeld voor Harden, maar als je CP3 weg wil hebben gaat dat je 3 of 4 first rounds ofzo kosten. :')
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_187503452
Lekker ventje ook die CP. Ligt hij ook weleens niet met belangrijke teamgenoten overhoop? Nooit wat begrepen van al die mensen die in hem een van de grootste point guards aller tijden zien.
Ik weet het ook niet
  Redactie Sport woensdag 19 juni 2019 @ 16:50:28 #136
218273 crew  JayJay8
LA Lakers 8 / 24
pi_187504286
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2019 15:45 schreef Dunckie het volgende:
Lekker ventje ook die CP. Ligt hij ook weleens niet met belangrijke teamgenoten overhoop? Nooit wat begrepen van al die mensen die in hem een van de grootste point guards aller tijden zien.
Is een naar mannetje maar zeker wel 1 vd betere PG’s alltime
  Redactie Sport woensdag 19 juni 2019 @ 18:02:02 #137
218273 crew  JayJay8
LA Lakers 8 / 24
pi_187505250
Conley naar Utah voor Jae Crowder, Grayson Allen, Kyle Korver en draft picks.
pi_187505640
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2019 12:45 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Kan me niet voorstellen dat er ook maar iemand dat contract wil hebben.

Hij is op dit moment nog te goed om echt mee te kunnen tanken dus de tankende teams vallen af, en geen enkele contender wil CP3 over 2 jaar 44 miljoen betalen op z'n 36/37ste..

Lijkt mij dat Houston hier aan vast zit?
Dit is nieuw voor mij maar begrijp ik dit goed. Als een team hem wil hebben dan zijn ze verplicht hem over 2 jaar 44 miljoen te betalen? Wordt er dan geen nieuw contract gemaakt? Of gaat dat in NBA anders en neem je de contract van een team over?
  Redactie Sport woensdag 19 juni 2019 @ 18:55:12 #139
218273 crew  JayJay8
LA Lakers 8 / 24
pi_187506245
Je neemt het bestaande contract over ja
pi_187506508
Nu snap ik ook de vraag wie hem wil nemen...

Kost hoop geld, voor iemand van 34 die blessuregevoelig is. En nu weg bij Houston omdat ie daar niet kan opschieten met Harden. Het lijk mij aan de andere kant ook niet bijster slim van CP3 . het lijkt alsof hij zelf denkt dat hij nog jaren mee kan en dat iedereen hem wil maar dan is ie even zijn eigen contract vergeten
  woensdag 19 juni 2019 @ 21:46:45 #141
117098 Hathor
Effe niet
pi_187510164
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2019 19:07 schreef Attitude het volgende:
Nu snap ik ook de vraag wie hem wil nemen...

Kost hoop geld, voor iemand van 34 die blessuregevoelig is. En nu weg bij Houston omdat ie daar niet kan opschieten met Harden. Het lijk mij aan de andere kant ook niet bijster slim van CP3 . het lijkt alsof hij zelf denkt dat hij nog jaren mee kan en dat iedereen hem wil maar dan is ie even zijn eigen contract vergeten
Het zijn voorlopig alleen nog maar geruchten, maar wel afkomstig van mensen die dicht bij het team staan, dus als er shit gaande is tussen Harden en Paul zal er best een kern van waarheid inzitten, hoe hard het management van Houston het nu ook probeert te downplayen. De laatste maanden van het seizoen hebben ze geen woord met elkaar gewisseld, en zoiets merkt iedereen natuurlijk.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  vrijdag 21 juni 2019 @ 09:47:30 #142
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_187532516
Natuurlijk draften wij weer iemand die niet schijnt te kunnen schieten :D Classic.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_187532785
Nou ben benieuwd of die Zion de hype waarmaakt, ik moet 't nog zien.

Die Middleton gaat wellicht ook gewoon een max contract tekenen. Bizar hoor.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  Redactie Sport vrijdag 21 juni 2019 @ 10:23:14 #144
218273 crew  JayJay8
LA Lakers 8 / 24
pi_187532935
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 09:47 schreef GotenSSJ het volgende:
Natuurlijk draften wij weer iemand die niet schijnt te kunnen schieten :D Classic.
Haha wie dan?
Wij ook trouwens...
  vrijdag 21 juni 2019 @ 11:19:23 #145
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_187533797
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 10:23 schreef JayJay8 het volgende:

[..]

Haha wie dan?
Wij ook trouwens...
Darius Bazley. Puur op de verhalen die ik lees (ken die hele jongen namelijk niet) weer een typische Presti pick. Erg atletisch, kan niet schieten, en past niet in de Russ/PG timeline. :P
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_187534186
Nouja de Suns hebben iig de meest bizarre pick.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  vrijdag 21 juni 2019 @ 15:03:22 #147
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_187536622
En de Pistons hebben een steal. Paar jaar en je kent z'n naam.

Of niet. :Y)
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_187579198
Vandaag bekendmaking van de MVP. Hup GriekseGod.
  maandag 24 juni 2019 @ 17:05:00 #149
117098 Hathor
Effe niet
pi_187582135
Kawhi declines player option and becomes UFA. Kun je hieruit concluderen dat ie volgend jaar bij de Lakers of Clippers zit?
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  maandag 24 juni 2019 @ 17:55:23 #150
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_187582891
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2019 17:05 schreef Hathor het volgende:
Kawhi declines player option and becomes UFA. Kun je hieruit concluderen dat ie volgend jaar bij de Lakers of Clippers zit?
Lijkt mij niet, nu kan die ook bij Toronto een zwaar verbeterd contract tekenen. Meer monies voor Kawhi.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  maandag 24 juni 2019 @ 18:00:10 #151
117098 Hathor
Effe niet
pi_187582977
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2019 17:55 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Lijkt mij niet, nu kan die ook bij Toronto een zwaar verbeterd contract tekenen. Meer monies voor Kawhi.
Dan is het nog maar de vraag wat voor hem zwaarder weegt, een max contract in een stad waar ie zich wellicht helemaal niet op zijn gemak voelt, of een ietsje minder contract in de stad waar ie zich helemaal thuis voelt, het blijft hoe dan ook een deal waar ie meer dan 100 miljoen mee binnen harkt in de komende 5 jaar, dan kijk je volgens mij niet op een paar knaken meer of minder.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  maandag 24 juni 2019 @ 20:28:01 #152
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_187586200
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2019 18:00 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dan is het nog maar de vraag wat voor hem zwaarder weegt, een max contract in een stad waar ie zich wellicht helemaal niet op zijn gemak voelt, of een ietsje minder contract in de stad waar ie zich helemaal thuis voelt, het blijft hoe dan ook een deal waar ie meer dan 100 miljoen mee binnen harkt in de komende 5 jaar, dan kijk je volgens mij niet op een paar knaken meer of minder.
Ja, maar dat hij een free agent ging worden deze zomer stond wel vast. Hij kan nu de 5 jaar max krijgen waar hij ook maar heen wil, die zekerheid pak je natuurlijk altijd ipv je laatste contract jaar uitdoen, zeker met zijn blessure historie.

Als hij in Toronto blijft zal het wel geen 5 jaar worden maar 1+1 ofzo, zoals KD heeft gedaan. Naar LA zal het wel een 5 jaar worden, maar las vanmiddag dat het Toronto lijkt te worden.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  maandag 24 juni 2019 @ 20:45:43 #153
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_187586479
CP3 misschien naar de Lakers dan? Kan ie nog een ring proberen te winnen met zn vriend James. Of wil die knaap geen geld inleveren?
  maandag 24 juni 2019 @ 21:01:59 #154
117098 Hathor
Effe niet
pi_187586769
quote:
1s.gif Op maandag 24 juni 2019 20:45 schreef Zwansen het volgende:
CP3 misschien naar de Lakers dan? Kan ie nog een ring proberen te winnen met zn vriend James. Of wil die knaap geen geld inleveren?
Zou een enorme gok zijn, dan heb je CP3 en AD die allebei nooit eens een compleet seizoen spelen zonder de nodige blessures op te lopen, grote kans dat Lebron het dan alsnog in zijn eentje moet opknappen.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  dinsdag 25 juni 2019 @ 09:28:07 #155
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_187592692
Godzijdank Antetokounmpo! _O_
  Redactie Sport dinsdag 25 juni 2019 @ 09:54:54 #156
218273 crew  JayJay8
LA Lakers 8 / 24
pi_187593060
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2019 20:28 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Ja, maar dat hij een free agent ging worden deze zomer stond wel vast. Hij kan nu de 5 jaar max krijgen waar hij ook maar heen wil, die zekerheid pak je natuurlijk altijd ipv je laatste contract jaar uitdoen, zeker met zijn blessure historie.

Als hij in Toronto blijft zal het wel geen 5 jaar worden maar 1+1 ofzo, zoals KD heeft gedaan. Naar LA zal het wel een 5 jaar worden, maar las vanmiddag dat het Toronto lijkt te worden.
5 jaar max alleen in Toronto. 4 jaar max ergens anders
  Redactie Sport dinsdag 25 juni 2019 @ 09:55:47 #157
218273 crew  JayJay8
LA Lakers 8 / 24
pi_187593078
quote:
1s.gif Op maandag 24 juni 2019 20:45 schreef Zwansen het volgende:
CP3 misschien naar de Lakers dan? Kan ie nog een ring proberen te winnen met zn vriend James. Of wil die knaap geen geld inleveren?
Nee bedankt...
pi_187593399
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juni 2019 09:28 schreef Zwansen het volgende:
Godzijdank Antetokounmpo! _O_
Eigenlijk allemaal wel logische awards, maar had toch liever George als DPOY gezien maar ach.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  dinsdag 25 juni 2019 @ 10:28:23 #159
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_187593504
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2019 09:54 schreef JayJay8 het volgende:

[..]

5 jaar max alleen in Toronto. 4 jaar max ergens anders
Ah true, goed punt. Mijn fout.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  dinsdag 25 juni 2019 @ 12:29:04 #160
117098 Hathor
Effe niet
pi_187595464
Doncic ook volledig terecht.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  dinsdag 25 juni 2019 @ 14:18:11 #161
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_187597268
De Craig Segert award voor de grootste klootzak volgend jaar
RED ONS HENNIEGOD
  woensdag 26 juni 2019 @ 01:09:36 #162
117098 Hathor
Effe niet
pi_187610771
Ik weet niet hoor, maar als die Bol Bol een beetje heel blijft, dan zou het best wel eens kunnen dat de Nuggets een absolute under the radar sensation in huis hebben gehaald.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  woensdag 26 juni 2019 @ 02:42:20 #163
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_187611234
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 01:09 schreef Hathor het volgende:
Ik weet niet hoor, maar als die Bol Bol een beetje heel blijft, dan zou het best wel eens kunnen dat de Nuggets een absolute under the radar sensation in huis hebben gehaald.
Net als Michael Porter Jr ... hebben beide een chronische aandoening. Schijnt ook een arrogant ventje te zijn omdat die de zoon is van.
RED ONS HENNIEGOD
  woensdag 26 juni 2019 @ 14:19:07 #164
117098 Hathor
Effe niet
pi_187616418
Rockets proberen Butler te strikken, die willen dus echt geen kampioen worden. :')

En de Mavs willen Porzingis een max deal bieden, dat lijkt me ook een behoorlijk riskante onderneming, laat die lange eerst maar eens een heel seizoen spelen zonder om de haverklap in de ziekenboeg te liggen.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  donderdag 27 juni 2019 @ 20:34:59 #165
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_187637342
Lakers heeft nu de ruimte bij elkaar voor de volgende ster. Wordt een triest seizoen.
  donderdag 27 juni 2019 @ 22:21:30 #166
117098 Hathor
Effe niet
pi_187639338
Celtics lijken nu ineens de belangrijkste kandidaat om Kemba Walker in te lijven, zou een goede vervanger zijn als Kyrie inderdaad vertrekt.

Knicks in gesprek met Kawhi en KD maar daar verwacht ik niet al te veel van, en geloof het of niet, maar als al hun plannen om allstars te halen in het water vallen, overwegen ze serieus om Carmelo een contract voor een jaar te geven. :') Ook Boogie wordt genoemd als kandidaat voor NY.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  vrijdag 28 juni 2019 @ 02:43:44 #167
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_187642281
Over een week ofzo maar weer kijken met wat voor ongelofelijke bagger de alom geprezen Bob Myers komt aanzetten. Verwacht minstens 3 G-League spelers en gast zoals Carmelo of Stephenson .
RED ONS HENNIEGOD
  vrijdag 28 juni 2019 @ 15:43:43 #168
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_187648525
Lakers hebben ruimte gemaakt voor een 3de max. Ben benieuwd wie het gaat worden, hopelijk geen Kawhi.

Gaat wel een drama team worden buiten LeBron, AD en wie nummer 3 gaat worden, volgens mij hebben ze bijna niemand meer over na deze trades _O- Melo zal wel komen bijv.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  zaterdag 29 juni 2019 @ 10:14:34 #169
117098 Hathor
Effe niet
pi_187660489
KD praat de komende dagen met de Knicks, de Nets, de Clippers, en de Warriors, een van die 4 zal het worden dus. Als het puur om geld gaat, is de meest logische keus dat ie bij GSW tekent voor een 5 year max deal. Thompson krijgt ook een max deal, dus mocht KD terugkeren blijft er zo goed als niks over voor een redelijke bench, maar goed daar zijn we al een beetje aan gewend. En met KD en Thompson beide aan de kant voor zo goed als zeker een heel seizoen, ga je waarschijnlijk de playoffs niet eens halen.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  zaterdag 29 juni 2019 @ 10:17:42 #170
117098 Hathor
Effe niet
pi_187660526
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 15:43 schreef GotenSSJ het volgende:
Lakers hebben ruimte gemaakt voor een 3de max. Ben benieuwd wie het gaat worden, hopelijk geen Kawhi.

Gaat wel een drama team worden buiten LeBron, AD en wie nummer 3 gaat worden, volgens mij hebben ze bijna niemand meer over na deze trades _O- Melo zal wel komen bijv.
Kawhi praat binnenkort met de Lakers, maar wil volgens zeggen alleen maar praten met Buss en Magic Johnson, en die laatste mag volgens NBA regels niet eens aan de onderhandelingstafel zitten als ik het goed begrijp, dus dat kan ik dan weer even niet volgen. :')
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  Redactie Sport zaterdag 29 juni 2019 @ 23:07:51 #171
218273 crew  JayJay8
LA Lakers 8 / 24
pi_187672506
Magic mag best apart met Kahwi praten maar niet als onderdeel van een officiele Lakers afvaardiging.
  zondag 30 juni 2019 @ 00:13:00 #172
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_187673579
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2019 10:14 schreef Hathor het volgende:
KD praat de komende dagen met de Knicks, de Nets, de Clippers, en de Warriors, een van die 4 zal het worden dus. Als het puur om geld gaat, is de meest logische keus dat ie bij GSW tekent voor een 5 year max deal. Thompson krijgt ook een max deal, dus mocht KD terugkeren blijft er zo goed als niks over voor een redelijke bench, maar goed daar zijn we al een beetje aan gewend. En met KD en Thompson beide aan de kant voor zo goed als zeker een heel seizoen, ga je waarschijnlijk de playoffs niet eens halen.
Weet niet als het om puur geld of GSW het meeste te bieden heeft ( contract met Nike en New York als market )

Overigens gaan Curry en Bobbie naar KD toe om hem te overtuigen en gaat Thompson met hem facetimen lol . 3 keer raden wie niks onderneemt om hem te behouden ...

Traden die gek .
RED ONS HENNIEGOD
  zondag 30 juni 2019 @ 00:41:22 #173
117098 Hathor
Effe niet
pi_187673931
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2019 23:07 schreef JayJay8 het volgende:
Magic mag best apart met Kahwi praten maar niet als onderdeel van een officiele Lakers afvaardiging.
Maar wat heeft zo'n ontmoeting dan voor zin als Magic niet eens meer de Lakers vertegenwoordigd? Hij hoeft hem echt niet te gaan vertellen wat voor een leuke stad LA is, hij is er tenslotte opgegroeid.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  Redactie Sport zondag 30 juni 2019 @ 00:42:34 #174
218273 crew  JayJay8
LA Lakers 8 / 24
pi_187673944
Als Kahwi graag met Magic wilt praten vraag je niet waarom maar doe je dat gewoon toch
  zondag 30 juni 2019 @ 00:43:05 #175
117098 Hathor
Effe niet
pi_187673949
quote:
9s.gif Op zondag 30 juni 2019 00:13 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Weet niet als het om puur geld of GSW het meeste te bieden heeft ( contract met Nike en New York als market )

Overigens gaan Curry en Bobbie naar KD toe om hem te overtuigen en gaat Thompson met hem facetimen lol . 3 keer raden wie niks onderneemt om hem te behouden ...

Traden die gek .
Tsja, juist Green zou zich nu van een positieve kant moeten laten zien, het was toch een behoorlijke aanvaring die hij veroorzaakt heeft.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  zondag 30 juni 2019 @ 00:44:17 #176
117098 Hathor
Effe niet
pi_187673971
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2019 00:42 schreef JayJay8 het volgende:
Als Kahwi graag met Magic wilt praten vraag je niet waarom maar doe je dat gewoon toch
Oh ja zeer zeker, tegen Magic zeg je geen nee.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  zondag 30 juni 2019 @ 00:45:43 #177
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_187673993
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2019 00:43 schreef Hathor het volgende:

[..]

Tsja, juist Green zou zich nu van een positieve kant moeten laten zien, het was toch een behoorlijke aanvaring die hij veroorzaakt heeft.
Bang dat die zijn max niet krijgt mocht KD blijft . Maar goed volgend seizoen gaan we zien hoe ongelofelijk beperkt die is als die geen wereldspelers om zich heen heeft dus dan zit die max er hopelijk toch al niet in.
RED ONS HENNIEGOD
  zondag 30 juni 2019 @ 00:48:15 #178
117098 Hathor
Effe niet
pi_187674014
quote:
9s.gif Op zondag 30 juni 2019 00:45 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Bang dat die zijn max niet krijgt mocht KD blijft . Maar goed volgend seizoen gaan we zien hoe ongelofelijk beperkt die is als die geen wereldspelers om zich heen heeft dus dan zit die max er hopelijk toch al niet in.
Het gaat wel een flinke gok worden he, KD iets van 221 miljoen aanbieden voor 5 jaar, terwijl ie het eerste jaar niet eens beschikbaar is, en het daarna nog maar de vraag is hoe hij terug komt van zo'n blessure.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  zondag 30 juni 2019 @ 00:51:56 #179
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_187674059
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2019 00:48 schreef Hathor het volgende:

[..]

Het gaat wel een flinke gok worden he, KD iets van 221 miljoen aanbieden voor 5 jaar, terwijl ie het eerste jaar niet eens beschikbaar is, en het daarna nog maar de vraag is hoe hij terug komt van zo'n blessure.
Of ze het uitgeven of niet maakt in principe niet zoveel uit , ze kunnen hoe dan ook verder toch niks doen op MLE en minimale contracten na . Misschien is een sign and trade nog het beste met de Nets . Dan krijg je er nog aardig goed spul voor terug hopelijk .
RED ONS HENNIEGOD
  zondag 30 juni 2019 @ 01:03:07 #180
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_187674174
quote:
9s.gif Op zondag 30 juni 2019 00:51 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Of ze het uitgeven of niet maakt in principe niet zoveel uit , ze kunnen hoe dan ook verder toch niks doen op MLE en minimale contracten na . Misschien is een sign and trade nog het beste met de Nets . Dan krijg je er nog aardig goed spul voor terug hopelijk .
Wie zouden de Nets willen ruilen dan? Dlo? Verder speelt daar ook weinig wat GSW zou willen hebben denk ik, misschien Joe Harris nog?

Overigens is die Green echt een debiel. KD huilend op bellen om alsjeblieft bij GSW te komen tekenen en je dan zo debiel gedragen tegen degene die je 2 titels heeft bezorgd.. :') Dan moet je echt het IQ van een stoeptegel hebben. Zonder KD had GSW niet 2 titels gewonnen, daar ben ik wel van overtuigd.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  zondag 30 juni 2019 @ 01:08:21 #181
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_187674222
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2019 01:03 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Wie zouden de Nets willen ruilen dan? Dlo? Verder speelt daar ook weinig wat GSW zou willen hebben denk ik, misschien Joe Harris nog?

Overigens is die Green echt een debiel. KD huilend op bellen om alsjeblieft bij GSW te komen tekenen en je dan zo debiel gedragen tegen degene die je 2 titels heeft bezorgd.. :') Dan moet je echt het IQ van een stoeptegel hebben. Zonder KD had GSW niet 2 titels gewonnen, daar ben ik wel van overtuigd.
Nets gaan dat niet doen lol alleen misschien als KD bij GSW bijtekent wat ook al een moeilijk gaat worden . Lavert , Harris , Dinwiddie zijn alle drie een versterking , helemaal vergeleken met types als Cook , Livingston en Mckinnie .

Green is een beetje teveel gaan geloven in zichzelf . Is niet erg , komt die volgend seizoen wel achter .
RED ONS HENNIEGOD
  zondag 30 juni 2019 @ 01:13:52 #182
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_187674263
quote:
9s.gif Op zondag 30 juni 2019 01:08 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Nets gaan dat niet doen lol alleen misschien als KD bij GSW bijtekent wat ook al een moeilijk gaat worden . Lavert , Harris , Dinwiddie zijn alle drie een versterking , helemaal vergeleken met types als Cook , Livingston en Mckinnie .

Green is een beetje teveel gaan geloven in zichzelf . Is niet erg , komt die volgend seizoen wel achter .
Ja ik ga ervanuit dat de Nets dan zowel KD als Kyrie binnen hengelen, dan is Dlo opzich overbodig. Las dat Livingston waarschijnlijk met pensioen gaat :') Volgend jaar helemaal niets in San Francisco. Curry gaat ze ongetwijfeld genoeg wins bezorgen, maar door alle blessures zou het me verbazen wanneer ze de playoffs halen. Westen is bizar sterk, OKC zie ik ook niet zomaar de playoffs halen eerlijk gezegd.

Ben benieuwd wat ze met Green gaan doen, een trade zal er wel niet van komen, onder meer door alle blessures. Het is opzich Curry en Green met Iggy nu :') Laten lopen, of zou die voor minder willen tekenen? De max zal er niet inzitten bij GSW..
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  zondag 30 juni 2019 @ 01:20:10 #183
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_187674319
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2019 01:13 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Ja ik ga ervanuit dat de Nets dan zowel KD als Kyrie binnen hengelen, dan is Dlo opzich overbodig. Las dat Livingston waarschijnlijk met pensioen gaat :') Volgend jaar helemaal niets in San Francisco. Curry gaat ze ongetwijfeld genoeg wins bezorgen, maar door alle blessures zou het me verbazen wanneer ze de playoffs halen. Westen is bizar sterk, OKC zie ik ook niet zomaar de playoffs halen eerlijk gezegd.

Ben benieuwd wat ze met Green gaan doen, een trade zal er wel niet van komen, onder meer door alle blessures. Het is opzich Curry en Green met Iggy nu :') Laten lopen, of zou die voor minder willen tekenen? De max zal er niet inzitten bij GSW..
Door 2 blessures ja en een incapabele GM die raar draft niet agressief is en leeft op sentimenten ipv naar de toekomst te kijken . OKC krijgt het altijd moeilijk zolang ze die noobie als coach blijven behouden .

Green mag zichzelf gaan ophangen met techs en alle bricks van de wereld want ja sentiment he . Net als met Iggy die zo niet meer kan lopen
RED ONS HENNIEGOD
  zondag 30 juni 2019 @ 01:25:16 #184
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_187674366
quote:
9s.gif Op zondag 30 juni 2019 01:20 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Door 2 blessures ja en een incapabele GM die raar draft niet agressief is en leeft op sentimenten ipv naar de toekomst te kijken . OKC krijgt het altijd moeilijk zolang ze die noobie als coach blijven behouden .

Green mag zichzelf gaan ophangen met techs en alle bricks van de wereld want ja sentiment he . Net als met Iggy die zo niet meer kan lopen
Ik kan me opzich wel voorstellen dat zo'n Meyers het tot het laatste moment wil rekken. Het gebeurd niet zo heel vaak dat je in 2 a 3 drafts op rij spelers draft die tot een core behoren met 3 titels.

Maar de blessures zorgen er wel voor dat ze keuzes moeten maken, ik las dat Klay de max gaat krijgen, KD geef je altijd de max ondanks z'n blessures, maar zou zomaar weg kunnen gaan. Als hij weggaat ben je de lul met je Curry/Klay (incl blessure) en Green, maar als ze Green weg doen en Cousins kunnen behouden bijvoorbeeld zouden ze in 2021 zomaar weer mee kunnen doen.

Of het slim is weet ik niet, waarschijnlijk niet, maar zo'n Meyers wil volgens mij vooral de show stelen met 'kijk eens wat ik gedraft heb zonder top 3 picks'.

Edit: Ja, over OKC, ik snap echt niet dat ze Billy D aanhouden. Perfecte moment om afscheid te nemen, maar we geven hem doodleuk een verlenging.. :')
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  zondag 30 juni 2019 @ 01:36:57 #185
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_187674466
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2019 01:25 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Ik kan me opzich wel voorstellen dat zo'n Meyers het tot het laatste moment wil rekken. Het gebeurd niet zo heel vaak dat je in 2 a 3 drafts op rij spelers draft die tot een core behoren met 3 titels.

Maar de blessures zorgen er wel voor dat ze keuzes moeten maken, ik las dat Klay de max gaat krijgen, KD geef je altijd de max ondanks z'n blessures, maar zou zomaar weg kunnen gaan. Als hij weggaat ben je de lul met je Curry/Klay (incl blessure) en Green, maar als ze Green weg doen en Cousins kunnen behouden bijvoorbeeld zouden ze in 2021 zomaar weer mee kunnen doen.

Of het slim is weet ik niet, waarschijnlijk niet, maar zo'n Meyers wil volgens mij vooral de show stelen met 'kijk eens wat ik gedraft heb zonder top 3 picks'.

Edit: Ja, over OKC, ik snap echt niet dat ze Billy D aanhouden. Perfecte moment om afscheid te nemen, maar we geven hem doodleuk een verlenging.. :')
Ik denk eerlijk gezegd niet dat Myers achter het succes van GSW zit maar Jerry West en Schleck die nu bij de Hawks zit . Sinds die 2 weg zijn heeft Bobbie Damian Jones , Jordan Bell en nog wat troep gedraft . Ze kunnen niet mee op de vloer , maken nog steeds heel veel fouten en kunnen verder gewoon weinig . En dan wilt die er aan blijven vasthouden ook . En hij heeft ook spelers aangetrokken zoals Young , Casspi , McKinnie en Jerebko die na 1 jaar of halverwege werden weggedaan omdat ze ook niet op de vloer konden blijven zonder dat het schadelijk werd .
RED ONS HENNIEGOD
  zondag 30 juni 2019 @ 02:03:18 #186
117098 Hathor
Effe niet
pi_187674652
Ook wel apart...Mirotic verlaat de NBA en gaat voor Barcelona spelen.

Kyrie naar de Nets schijnt al bijna beklonken te zijn.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  zondag 30 juni 2019 @ 02:10:07 #187
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_187674682
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2019 02:03 schreef Hathor het volgende:
Ook wel apart...Mirotic verlaat de NBA en gaat voor Barcelona spelen.

Kyrie naar de Nets schijnt al bijna beklonken te zijn.
Collison is ook ineens jehova geworden en laat 30 miljoen schieten _O-

Kemba naar de Celtics ook, daar snap ik ook weinig van. Boston gaat niet echt mee doen om de knikkers mijns inziens.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  zondag 30 juni 2019 @ 02:17:57 #188
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_187674729
Ik hoop overigens wel dat PG fit is eind Oktober/begin November. Heb niet voor niets tickets naar de VS geboekt om o.a. OKC te zien :P Al gaat het om de beleving natuurlijk, niet per se om PG te zien :P Russ zou gelukkig wel sowieso fit zijn rond die tijd.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  zondag 30 juni 2019 @ 02:28:04 #189
117098 Hathor
Effe niet
pi_187674759
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2019 02:10 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Collison is ook ineens jehova geworden en laat 30 miljoen schieten _O-

Kemba naar de Celtics ook, daar snap ik ook weinig van. Boston gaat niet echt mee doen om de knikkers mijns inziens.
D-Rose naar de Pistons lijkt het op.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_187689505
Durant maakt vanavond zijn keuze bekend in free agency.
pi_187689711
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2019 21:59 schreef danusz1986 het volgende:
Durant maakt vanavond zijn keuze bekend in free agency.
Onze avond of avond aldaar?
pi_187689879
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2019 22:07 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Onze avond of avond aldaar?
Aldaar! Op instagram the boardroom.
pi_187689898
quote:
1s.gif Op zondag 30 juni 2019 22:15 schreef danusz1986 het volgende:

[..]

Aldaar! Op instagram the boardroom.
Dan lees ik het morgen hier wel, bedankt alvast aan degene die het met ons deelt! :D
  zondag 30 juni 2019 @ 22:34:00 #194
117098 Hathor
Effe niet
pi_187690296
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2019 21:59 schreef danusz1986 het volgende:
Durant maakt vanavond zijn keuze bekend in free agency.
Hij is voor zover ik weet alleen nog maar in NY geweest de laatste tijd, als ik dan de geruchtenstroom volg lijkt mij de meest logische conlusie dat hij naar de Nets gaat, die ook al bijna akkoord zijn met Kyrie en Deandre Jordan.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  zondag 30 juni 2019 @ 22:41:04 #195
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_187690455
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2019 21:59 schreef danusz1986 het volgende:
Durant maakt vanavond zijn keuze bekend in free agency.
Op een tv show . Dan weet je het verder wel denk ik.
RED ONS HENNIEGOD
  zondag 30 juni 2019 @ 22:54:10 #196
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_187690808
wojespn twitterde op zondag 30-06-2019 om 22:52:57 Kevin Durant is planning to sign with the Brooklyn Nets, league sources tell ESPN. reageer retweet
RED ONS HENNIEGOD
pi_187690891
quote:
9s.gif Op zondag 30 juni 2019 22:54 schreef PowerLoungen het volgende:
wojespn twitterde op zondag 30-06-2019 om 22:52:57 Kevin Durant is planning to sign with the Brooklyn Nets, league sources tell ESPN. reageer retweet
Komende jaren dus ook geen titel voor Durant haha.
pi_187690974
En dan zeker straks Lebron, AD en Kawhi bij Lakers. Zeker geen superteam.
  zondag 30 juni 2019 @ 23:00:55 #199
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_187690979
Snap niet dat iemand nog ploeggenoot van Kyrie zou willen zijn, laat staan met hem naar een team gaan. Hij is zo labiel als de pest.

En waarom dan niet de Knicks... de sleeping giant, waarbij je je echt onsterfelijk kan maken met een ring. Waardeloos..
  zondag 30 juni 2019 @ 23:03:27 #200
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_187691024
''And thats why im out''
RED ONS HENNIEGOD
  Redactie Sport zondag 30 juni 2019 @ 23:05:12 #201
218273 crew  JayJay8
LA Lakers 8 / 24
pi_187691062
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2019 23:00 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Snap niet dat iemand nog ploeggenoot van Kyrie zou willen zijn, laat staan met hem naar een team gaan. Hij is zo labiel als de pest.

En waarom dan niet de Knicks... de sleeping giant, waarbij je je echt onsterfelijk kan maken met een ring. Waardeloos..
De Nets hebben een goede coach, organisatie en role-players.
  zondag 30 juni 2019 @ 23:06:08 #202
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_187691085
Golden State ook direct klaar. Had gehoopt op wellicht een sign en trade zodat ze nog iets over hielden aan KD. Het wordt Kerrie met vier (offensieve) gehandicapten.
  zondag 30 juni 2019 @ 23:07:25 #203
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_187691111
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2019 23:06 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Golden State ook direct klaar. Had gehoopt op wellicht een sign en trade zodat ze nog iets over hielden aan KD. Het wordt Kerrie met vier (offensieve) gehandicapten.
Niet te vergeten helden als Mckinnie ? , Curry's schoonbroertje en Sjordan de alcoholist Bell vanaf de bank

Genieten.
RED ONS HENNIEGOD
pi_187691216
Lakers toch by far de favoriet de komende jaren.
  zondag 30 juni 2019 @ 23:16:57 #205
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_187691279
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2019 23:05 schreef JayJay8 het volgende:

[..]

De Nets hebben een goede coach, organisatie en role-players.
Nja, ik vind het lastig om de coach en organisatie echt goed te toetsen. Goede moves gedaan, uiteraard.. maar de situatie waarin ze niets te verliezen hadden hielp wel natuurlijk. Verder niet echt een team waar ik enthousiast van wordt... RHJ, LeVert... nou..

Denk dat als Kyrie en Kd naar de Knicks gaan en ze RJ Barret, Knox zouden traden ze er een beter team voor terug zouden krijgen. Maar goed, clown Dolan is wel een goede reden om niet te gaan.

Maar toch.. allebei al jaren op zoek naar respect en soort bewondering voor hun kwaliteiten. Knicks in de finals in een knallend MSG.. dan ben je wel een eind op weg.
  zondag 30 juni 2019 @ 23:24:30 #206
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_187691409
Als die een titel met de Nets wint heeft het tenminste iets van waarde.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  zondag 30 juni 2019 @ 23:25:34 #207
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_187691435
Lol DeAndre Jordan er ook nog eens bij. Tijd dat de Nets een lachertje waren zijn dan ook wel voorbij.

wojespn twitterde op zondag 30-06-2019 om 22:56:03 Brooklyn is making a clean sweep tonight: Brooklyn will sign Kevin Durant, Kyrie Irving and DeAndre Jordan, league sources tell ESPN. reageer retweet
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  maandag 1 juli 2019 @ 00:17:12 #208
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_187692415
Kings gaan lekker nu
RED ONS HENNIEGOD
  Redactie Sport maandag 1 juli 2019 @ 00:22:28 #209
218273 crew  JayJay8
LA Lakers 8 / 24
pi_187692472
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2019 23:06 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Golden State ook direct klaar. Had gehoopt op wellicht een sign en trade zodat ze nog iets over hielden aan KD. Het wordt Kerrie met vier (offensieve) gehandicapten.
Wordt mogelijk een sign en trade voor D'Angelo Russel
massey_evan twitterde op zondag 30-06-2019 om 23:46:06 Per @WindhorstESPN on ESPN, the #Warriors could land D'Angelo Russell in a sign-and-trade deal that sends Kevin Durant to the #Nets. This could get bigger. reageer retweet
  Redactie Sport maandag 1 juli 2019 @ 00:24:09 #210
218273 crew  JayJay8
LA Lakers 8 / 24
pi_187692487
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2019 23:25 schreef GotenSSJ het volgende:
Lol DeAndre Jordan er ook nog eens bij. Tijd dat de Nets een lachertje waren zijn dan ook wel voorbij.

wojespn twitterde op zondag 30-06-2019 om 22:56:03 Brooklyn is making a clean sweep tonight: Brooklyn will sign Kevin Durant, Kyrie Irving and DeAndre Jordan, league sources tell ESPN. reageer retweet
En Garreth Temple
  maandag 1 juli 2019 @ 00:42:34 #211
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_187692631
Leuke moves van de Jazz.

Alles valt of staat verder een beetje met wat Kawhi en Butler gaan doen. Kawhi is de enige die deze Lakers-dynastie kan stoppen denk ik
pi_187692643
Die twee ringen van Durant waren al weinig waard maar dit brengt de waarde helemaal naar 0. Iedereen die dat team joinde had twee ringen gewonnen. Durant zal echt nooit als een van de grote worden gezien.
  maandag 1 juli 2019 @ 03:08:49 #213
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_187693130
wojespn twitterde op maandag 01-07-2019 om 02:54:50 Taj Gibson has agreed to a two-year, $20M deal with the Knicks, agent Mark Bartelstein tells ESPN. reageer retweet
wojespn twitterde op maandag 01-07-2019 om 01:35:51 Free agent Julius Randle has agreed to a three-year, $63M deal with the New York Knicks, CAA agents Aaron Mintz and Steve Heumann tell ESPN. reageer retweet
RED ONS HENNIEGOD
  maandag 1 juli 2019 @ 08:45:04 #214
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_187693837
Mike Muscala :’) :’) :’)

Nerlens Noel zou eerst blijven, nu heeft die om meer bedenktijd gevraagd. Zou ik ook doen Nerlens.

Durant is een lullo overigens. Sign en trade voor de Warriors, de Thunder heeft er niet eens een 2nd round pick aan overgehouden ^O^
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_187693909
Hahaha Knicks zijn echt een pathetic sports team aan t worden zo wow.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  maandag 1 juli 2019 @ 09:47:04 #216
117098 Hathor
Effe niet
pi_187694337
Dit is toch wel een trade die weinig mensen zagen aankomen denk ik. Warriors krijgen een flinke makeover, Iguodala weg naar Memphis, D'angelo Russell komt over van de Nets samen met nog twee spelers...het zal effe wennen worden.

Verder vind ik Butler naar Miami ook wel een verrassende move, ik had min of meer verwacht dat ie voor Houston zou gaan. Horford naar de Sixers. En de Knicks kunnen wederom vooruitkijken naar een kutseizoen.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  maandag 1 juli 2019 @ 10:08:19 #217
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_187694552
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2019 09:47 schreef Hathor het volgende:
Dit is toch wel een trade die weinig mensen zagen aankomen denk ik. Warriors krijgen een flinke makeover, Iguodala weg naar Memphis, D'angelo Russell komt over van de Nets samen met nog twee spelers...het zal effe wennen worden.

Verder vind ik Butler naar Miami ook wel een verrassende move, ik had min of meer verwacht dat ie voor Houston zou gaan. Horford naar de Sixers. En de Knicks kunnen wederom vooruitkijken naar een kutseizoen.
Horford naar de Sixers vind ik wel interessant, lijkt me best een goede fit ipv Butler die toch meer een alpha mannetje is.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  maandag 1 juli 2019 @ 10:10:14 #218
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_187694569
Brogdon naar Indiana voor 85 miljoen in 4 jaar, Lamb naar Indiana voor 30 miljoen in 3 jaar. Hoe blijft Indiana dit soort gasten halen? Ik heb het idee dat die gasten ieder jaar 3 a 4 role players voor een significant bedrag halen :D
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  Redactie Sport maandag 1 juli 2019 @ 10:41:00 #219
218273 crew  JayJay8
LA Lakers 8 / 24
pi_187694995
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2019 10:08 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Horford naar de Sixers vind ik wel interessant, lijkt me best een goede fit ipv Butler die toch meer een alpha mannetje is.
Interessante line-up
Simmons
Richardson
Harris
Horford
Embiid

Benieuwd hoe die fit aanvallend zal zijn. Verdedigend wel heel veel lengte
  maandag 1 juli 2019 @ 11:09:54 #220
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_187695422
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2019 10:41 schreef JayJay8 het volgende:

[..]

Interessante line-up
Simmons
Richardson
Harris
Horford
Embiid

Benieuwd hoe die fit aanvallend zal zijn. Verdedigend wel heel veel lengte
Ik neem aan dat hij meer een sniper gaat zijn in Philly, lekker 3-tjes knallen, zonder Reddick moet iemand dat gaan doen daar.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  maandag 1 juli 2019 @ 12:38:40 #221
300815 Sasman
Kijk en leer...
pi_187696905
quote:
9s.gif Op maandag 1 juli 2019 00:17 schreef PowerLoungen het volgende:
Kings gaan lekker nu
Ik denk dat je als Kings fan met deze signings redelijk tevreden mag zijn. Of wil je 180/5 voor een Harris/Middleton gaan betalen en dat je later in salaris problemen zit wanneer je je core wil gaan verlengen?

Fox/Joseph
Hield/Bogdanovic
Barnes/Ariza
Bagley/Bjelica
Dedmond/Giles
Dit is gewoon een prima ploegje. Je zet nu voornamelijk in dat Fox en Bagley blijven verbeteren en dan zit een push voor een play-off plek erin.
Trotse Belg.
  maandag 1 juli 2019 @ 12:43:31 #222
300815 Sasman
Kijk en leer...
pi_187696969
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2019 23:00 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Snap niet dat iemand nog ploeggenoot van Kyrie zou willen zijn, laat staan met hem naar een team gaan. Hij is zo labiel als de pest.

En waarom dan niet de Knicks... de sleeping giant, waarbij je je echt onsterfelijk kan maken met een ring. Waardeloos..
Omdat James Dolan Durant niet een Max contract wou geven :') Dus dan gaan ze maar voor Taj Gibson en Randle _O-
Trotse Belg.
pi_187697094
Ja Sixers wordt een leuk team, daar kan niemand meer schieten.
Zou wat zijn als die Simmons ff een jumper heeft ontwikkeld deze zomer.

Denk dat Celtics op zich wel leuk ploegje hebben hoor, Kemba bij wat goede teammaten wil ik wel zien. Kyrie vind ik echt maar een rare vogel geworden.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  maandag 1 juli 2019 @ 13:58:35 #224
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_187698082
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2019 09:47 schreef Hathor het volgende:
Dit is toch wel een trade die weinig mensen zagen aankomen denk ik. Warriors krijgen een flinke makeover, Iguodala weg naar Memphis, D'angelo Russell komt over van de Nets samen met nog twee spelers...het zal effe wennen worden.

Verder vind ik Butler naar Miami ook wel een verrassende move, ik had min of meer verwacht dat ie voor Houston zou gaan. Horford naar de Sixers. En de Knicks kunnen wederom vooruitkijken naar een kutseizoen.
Russell gaan ze ruilen zo denk ik. Hebben niks meer over voor andere spelers omdat ze hardcapped zijn nu (ook geen mid level meer)
RED ONS HENNIEGOD
  maandag 1 juli 2019 @ 14:54:32 #225
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_187698848
quote:
9s.gif Op maandag 1 juli 2019 13:58 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Russell gaan ze ruilen zo denk ik. Hebben niks meer over voor andere spelers omdat ze hardcapped zijn nu (ook geen mid level meer)
Naar Minny voor Wiggins is ongeveer de enige echte mogelijkheid volgens mij? Geloof niet dat er buiten Minny veel teams een max contract voor Dlo zaten voor te bereiden. Maar van Wiggins zou iedereen ver weg moeten blijven imo.

Edit: Plus dat je er natuurlijk helemaal niets mee opschiet omdat Wiggins ook de max heeft en je dan 1 speler voor 1 speler ruilt :P

[ Bericht 13% gewijzigd door GotenSSJ op 01-07-2019 15:02:19 ]
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  maandag 1 juli 2019 @ 15:24:49 #226
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_187699277
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2019 14:54 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Naar Minny voor Wiggins is ongeveer de enige echte mogelijkheid volgens mij? Geloof niet dat er buiten Minny veel teams een max contract voor Dlo zaten voor te bereiden. Maar van Wiggins zou iedereen ver weg moeten blijven imo.

Edit: Plus dat je er natuurlijk helemaal niets mee opschiet omdat Wiggins ook de max heeft en je dan 1 speler voor 1 speler ruilt :P
Voor Convington en Teague (gadverdamme ) kan ook wel volgens mij . Blijft lastig voor ze om een redelijke roster te bouwen omdat iedereen een max moet krijgen daar ofzo
RED ONS HENNIEGOD
  maandag 1 juli 2019 @ 15:43:54 #227
117098 Hathor
Effe niet
pi_187699541
Jaartje tanken zou niet eens zo'n gek idee zijn denk ik. Met Klay out voor wss het hele seizoen en wat er verder nog over is naast Curry en Green ga je de playoffs toch niet halen.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  maandag 1 juli 2019 @ 15:55:06 #228
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_187699708
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2019 15:43 schreef Hathor het volgende:
Jaartje tanken zou niet eens zo'n gek idee zijn denk ik. Met Klay out voor wss het hele seizoen en wat er verder nog over is naast Curry en Green ga je de playoffs toch niet halen.
Zou wel heel slecht staan terwijl je een nieuwe arena opent die al uitverkocht is voor volgend seizoen . Bedonder je het dure klootjesvolk mee
RED ONS HENNIEGOD
  maandag 1 juli 2019 @ 16:02:08 #229
117098 Hathor
Effe niet
pi_187699792
quote:
9s.gif Op maandag 1 juli 2019 15:55 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Zou wel heel slecht staan terwijl je een nieuwe arena opent die al uitverkocht is voor volgend seizoen . Bedonder je het dure klootjesvolk mee
Ik denk dat al die seizoenkaarthouders zich een heel ander team hadden voorgesteld. :')
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  maandag 1 juli 2019 @ 16:06:15 #230
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_187699846
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2019 16:02 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik denk dat al die seizoenkaarthouders zich een heel ander team hadden voorgesteld. :')
Rijkelui's types die vaak niet eens weten wie er spelen en heel veel succes verwachten. Echte fans kunnen erin stikken
RED ONS HENNIEGOD
  maandag 1 juli 2019 @ 16:43:44 #231
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_187700502
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2019 16:02 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik denk dat al die seizoenkaarthouders zich een heel ander team hadden voorgesteld. :')
De 'echte' fans gun ik het niet, maar al die bandwagon gasten die vorig jaar nadat Cousins voor peanuts kwam allerlei posts met 'Lightyears ahead', 'BADA BING, BADA BOOM' etc. kwamen posten op social media gun ik het van harte. Kijken hoe snel het Lakers nummer 23 shirtje besteld gaat worden op AliExpress ^O^
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  maandag 1 juli 2019 @ 16:45:35 #232
117098 Hathor
Effe niet
pi_187700538
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2019 16:43 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

De 'echte' fans gun ik het niet, maar al die bandwagon gasten die vorig jaar nadat Cousins voor peanuts kwam allerlei posts met 'Lightyears ahead', 'BADA BING, BADA BOOM' etc. kwamen posten op social media gun ik het van harte. Kijken hoe snel het Lakers nummer 23 shirtje besteld gaat worden op AliExpress ^O^
Ook nog maar even afwachten wat dat gaat worden daar, alleen Kawhi kan het plaatje compleet maken daar en die heeft voorlopig nog nergens getekend.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  maandag 1 juli 2019 @ 16:46:49 #233
117098 Hathor
Effe niet
pi_187700556
Ik vind het ook altijd zo verdomd stil in Chicago rond deze tijd, het is net alsof ze niet eens meer proberen van de Bulls weer een contender te maken.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  maandag 1 juli 2019 @ 16:51:10 #234
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_187700607
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2019 16:45 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ook nog maar even afwachten wat dat gaat worden daar, alleen Kawhi kan het plaatje compleet maken daar en die heeft voorlopig nog nergens getekend.
Kawhi heeft 2 opties lijkt mij, Raptors of Lakers. Clippers zullen het wel niet meer worden nu alle grote free-agents ergens anders heen zijn gegaan. Ik zou het bizar vinden als die bij de Raptors weggaat, volgens mij heeft iedereen bijgetekend of nog een contract, maar je weet het nooit met Kawhi volgens mij. Beetje rare gozer ook lijkt het. Gasol heeft ook bijgetekend, en die had al eens door laten schemeren enkel te blijven als hij relatief zeker wist dat Kawhi bleef, for what it's worth.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  maandag 1 juli 2019 @ 17:25:41 #235
117098 Hathor
Effe niet
pi_187701211
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2019 16:51 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Kawhi heeft 2 opties lijkt mij, Raptors of Lakers. Clippers zullen het wel niet meer worden nu alle grote free-agents ergens anders heen zijn gegaan. Ik zou het bizar vinden als die bij de Raptors weggaat, volgens mij heeft iedereen bijgetekend of nog een contract, maar je weet het nooit met Kawhi volgens mij. Beetje rare gozer ook lijkt het. Gasol heeft ook bijgetekend, en die had al eens door laten schemeren enkel te blijven als hij relatief zeker wist dat Kawhi bleef, for what it's worth.
Dan gaat het dus geen superteam worden in LA, daarvoor ontbreekt nog een allstar in het backcourt. Kyrie en Kemba zijn geen optie meer, dus wat blijft er dan nog over?
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_187701327
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2019 16:43 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

De 'echte' fans gun ik het niet, maar al die bandwagon gasten die vorig jaar nadat Cousins voor peanuts kwam allerlei posts met 'Lightyears ahead', 'BADA BING, BADA BOOM' etc. kwamen posten op social media gun ik het van harte. Kijken hoe snel het Lakers nummer 23 shirtje besteld gaat worden op AliExpress ^O^
Nummer 6 is t he.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  maandag 1 juli 2019 @ 18:09:14 #237
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_187701908
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2019 17:32 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Nummer 6 is t he.
Nee shirtje met AD, die blijft nog wel een jaar of 8-10 als alles meezit. Lebron gaat een keer minder worden :P
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  maandag 1 juli 2019 @ 18:17:41 #238
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_187702019
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2019 17:25 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dan gaat het dus geen superteam worden in LA, daarvoor ontbreekt nog een allstar in het backcourt. Kyrie en Kemba zijn geen optie meer, dus wat blijft er dan nog over?
Ik denk dat ze met James en AD een heel end hadden gekomen als ze achter gasten als Reddick enzo hadden aangegaan. Maar nu al (op dag 2 van FA :') ) lijkt het Kawhi of hopen op een once in a lifetime seizoen eerlijk gezegd :P
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  maandag 1 juli 2019 @ 18:40:03 #239
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_187702350
Kawhi, Iguodala en Rondo naar Lakers zou aardig zijn :D
Haters everywhere but I don't really care.
  maandag 1 juli 2019 @ 18:44:58 #240
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_187702418
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2019 18:40 schreef matthijst het volgende:
Kawhi, Iguodala en Rondo naar Lakers zou aardig zijn :D
Zieke spacing
RED ONS HENNIEGOD
pi_187702450
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2019 18:40 schreef matthijst het volgende:
Kawhi, Iguodala en Rondo naar Lakers zou aardig zijn :D
Opa Iggy is al in zn rolstoel naar Memphis gereden. Gelukkig.

Rondo is een vet minimun aangeboden. Morgen weten we het.

Lakers zouden echt Kawhi moeten strikken om een contender te zijn. Met LeBron die in december 35 wordt en een Davis die vaak geblesseerd is lijkt het mij geen top team. Ook mag het team wel wat in de diepte investeren. Je hebt nu Kuzma, LeBron en AD? Nog een max contract en je geld is op..
  Redactie Sport maandag 1 juli 2019 @ 18:58:11 #242
218273 crew  JayJay8
LA Lakers 8 / 24
pi_187702637
AD heeft vanaf 2016/2017 75 - 75 - 54(trade demand, NO aan het tanken enz enz) games gespeeld. Valt dus wel mee hoe blessuregevoelig hij is. Iggy zou een kandidaat kunnen zijn na een buyout van Memphis.
  Redactie Sport maandag 1 juli 2019 @ 19:01:24 #243
218273 crew  JayJay8
LA Lakers 8 / 24
pi_187702708
wojespn twitterde op maandag 01-07-2019 om 18:35:22 Miami is finalizing a trade to send center Hassan Whiteside to Portland for Mo Harkless and Meyers Leonard, league sources tell ESPN. reageer retweet
wojespn twitterde op maandag 01-07-2019 om 18:37:41 Deal is agreed on, per sources. https://t.co/2Xr7OfAEI6 reageer retweet
  maandag 1 juli 2019 @ 19:05:34 #244
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_187702804
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2019 19:01 schreef JayJay8 het volgende:
wojespn twitterde op maandag 01-07-2019 om 18:35:22 Miami is finalizing a trade to send center Hassan Whiteside to Portland for Mo Harkless and Meyers Leonard, league sources tell ESPN. reageer retweet
wojespn twitterde op maandag 01-07-2019 om 18:37:41 Deal is agreed on, per sources. https://t.co/2Xr7OfAEI6 reageer retweet
Oh wow, wat moet Portland daar dan mee. Die gozer heeft na z'n max contract ook geen goede wedstrijd meer gespeeld geloof ik..
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_187707441
GSW gaat Durant z'n nummer retiren... HOEZO? WAARVOOR?
  maandag 1 juli 2019 @ 22:52:00 #246
117098 Hathor
Effe niet
pi_187707493
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2019 19:05 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Oh wow, wat moet Portland daar dan mee. Die gozer heeft na z'n max contract ook geen goede wedstrijd meer gespeeld geloof ik..
Ze zijn Kanter kwijt aan Boston, dus er moest weer een big fella komen denk ik.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  maandag 1 juli 2019 @ 23:18:28 #247
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_187708112
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2019 22:49 schreef Justevo het volgende:
GSW gaat Durant z'n nummer retiren... HOEZO? WAARVOOR?
Bedankje voor het ruineren van z'n verdere carriere.
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2019 22:52 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ze zijn Kanter kwijt aan Boston, dus er moest weer een big fella komen denk ik.
Ja zou kunnen inderdaad, maar heb niet het idee dat Whiteside nou zo gedreven meer is. Maar wie weet gaat die als een speer in een andere franchise.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  maandag 1 juli 2019 @ 23:20:50 #248
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_187708169
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2019 23:18 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Bedankje voor het ruineren van z'n verdere carriere.
Iggy ook erbij , die gooien ze gewoon vol met troep terwijl die nog amper kan lopen (al is zijn loopbaan zo goed als voorbij)

Lightyears achteruit de jaren 80 in met blessures daar lol.
RED ONS HENNIEGOD
pi_187710578
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2019 22:49 schreef Justevo het volgende:
GSW gaat Durant z'n nummer retiren... HOEZO? WAARVOOR?
Haha. Golden state in een klap niet meer serieus te nemen.
pi_187710901
Looney blijft bij GSW. Was wel even nodig.
  dinsdag 2 juli 2019 @ 08:17:46 #251
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_187711137
Noel blijft, Adams zal dus wel pleite zijn. Burks gehaald voor minimum, kon ook slechter.

Ben benieuwd wat er met Adams gaat gebeuren.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  dinsdag 2 juli 2019 @ 10:10:26 #252
117098 Hathor
Effe niet
pi_187712117
Er word van alles gespeculeerd over de move van KD, nu zegt men zelfs dat hij niet voor de Nets heeft gekozen, maar voor Kyrie. Samenspelen met echte vrienden, wat DeAndre Jordan ook al schijnt te zijn, is voor hem belangrijker dan het team of de stad. Nu is het toevallig Brooklyn, maar als Kyrie bij de Knicks had getekend, had KD nu ook daar gezeten, en Jordan ook. Verder schijnt hij zich bij GSW nooit echt geaccepteerd hebben gevoeld vanaf dag 1, omdat GSW al in dezelfde samenstelling speelde sinds 2012 en dat al een hecht collectief was. Maar goed, dat blijven slechts geruchten, totdat hij besluit er zelf een boekje over open te doen, als hij dat al ooit zal doen.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  dinsdag 2 juli 2019 @ 11:30:38 #253
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_187713002
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2019 10:10 schreef Hathor het volgende:
Er word van alles gespeculeerd over de move van KD, nu zegt men zelfs dat hij niet voor de Nets heeft gekozen, maar voor Kyrie. Samenspelen met echte vrienden, wat DeAndre Jordan ook al schijnt te zijn, is voor hem belangrijker dan het team of de stad. Nu is het toevallig Brooklyn, maar als Kyrie bij de Knicks had getekend, had KD nu ook daar gezeten, en Jordan ook. Verder schijnt hij zich bij GSW nooit echt geaccepteerd hebben gevoeld vanaf dag 1, omdat GSW al in dezelfde samenstelling speelde sinds 2012 en dat al een hecht collectief was. Maar goed, dat blijven slechts geruchten, totdat hij besluit er zelf een boekje over open te doen, als hij dat al ooit zal doen.
Goh, verrassend. Die zag niemand aankomen. Echt, niemand. Poeh, compleet blindsided hier.

Was toch vrij duidelijk vanaf dag 1 dat GSW Durant helemaal niet nodig had, het enige wat ze nodig hadden was dat Durant niet langer in OKC speelde. ‘We don’t need you, we won without you’ Aldus Draymond Green.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  dinsdag 2 juli 2019 @ 11:50:41 #254
117098 Hathor
Effe niet
pi_187713194
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juli 2019 11:30 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Goh, verrassend. Die zag niemand aankomen. Echt, niemand. Poeh, compleet blindsided hier.

Was toch vrij duidelijk vanaf dag 1 dat GSW Durant helemaal niet nodig had, het enige wat ze nodig hadden was dat Durant niet langer in OKC speelde. ‘We don’t need you, we won without you’ Aldus Draymond Green.
Die twee laatste titels zijn wel voornamelijk aan hem te danken, zonder KD zou het wel eens een threepeat van de Cavs hebben kunnen zijn.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  dinsdag 2 juli 2019 @ 12:58:22 #255
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_187713959
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2019 11:50 schreef Hathor het volgende:

[..]

Die twee laatste titels zijn wel voornamelijk aan hem te danken, zonder KD zou het wel eens een threepeat van de Cavs hebben kunnen zijn.
Mwah, 4-1 en 4-0 in de finals toch? Dat had ook met een Harrison Barnes ipv Durant in het voordeel van GSW uitgevallen lijkt mij. Serie tegen de Rockets vorig jaar is de enige die echt spannend is geweest en die ze zonder KD waarschijnlijk hadden verloren imo.

Maar als je teamgenoten je dat gevoel ook geven, kan ik me wel voorstellen dat dat niet langer motiverend werkt op een gegeven moment. Maar ja, wat verwacht je dan als je een 73-9 team joined :+
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  dinsdag 2 juli 2019 @ 13:03:16 #256
117098 Hathor
Effe niet
pi_187714032
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2019 12:58 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Mwah, 4-1 en 4-0 in de finals toch? Dat had ook met een Harrison Barnes ipv Durant in het voordeel van GSW uitgevallen lijkt mij. Serie tegen de Rockets vorig jaar is de enige die echt spannend is geweest en die ze zonder KD waarschijnlijk hadden verloren imo.

Maar als je teamgenoten je dat gevoel ook geven, kan ik me wel voorstellen dat dat niet langer motiverend werkt op een gegeven moment. Maar ja, wat verwacht je dan als je een 73-9 team joined :+
Hij laat wel een spoor van vernieling achter zich, niet? OKC was een contender al die tijd dat hij er was, toen hij weg ging was het naar de klote, nu is GSW ook naar de klote, ook die zijn geen contender meer zoals het er nu naar uit ziet. Het enige verschil is dat ze in OKC helemaal mad werden en met modder gingen smijten, en bij GSW retiren ze zijn nummer, om het toch maar zo PC mogelijk af te sluiten. :')
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  dinsdag 2 juli 2019 @ 14:28:51 #257
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_187715107
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2019 13:03 schreef Hathor het volgende:

[..]

Hij laat wel een spoor van vernieling achter zich, niet? OKC was een contender al die tijd dat hij er was, toen hij weg ging was het naar de klote, nu is GSW ook naar de klote, ook die zijn geen contender meer zoals het er nu naar uit ziet. Het enige verschil is dat ze in OKC helemaal mad werden en met modder gingen smijten, en bij GSW retiren ze zijn nummer, om het toch maar zo PC mogelijk af te sluiten. :')
Het is, in mijn (toegegeven) biased ogen, totaal niet vergelijkbaar. Hij verlaat jullie op de eerste dag van free agency, OKC kon een week wachten zodat werkelijk iedereen die een basketbal kon gooien een ander team had gevonden. OKC heeft 0,0 overgehouden aan 9 jaar alles voor die gozer te doen, niet eens een 2nd round draft pick, jullie krijgen er een 23-jarige all-star point guard voor terug in een sign and trade. Hij verliet OKC voor de, op dat moment, grootste rivaal in de WCF, nu gaat hij naar oosten.

OKC fans zullen ongetwijfeld salty overkomen richting andere fans, en ik voel me ook regelmatig net een langspeel plaat :') Maar Durant heeft er van alles aan gedaan om de OKC Thunder kapot te maken, als mens in OKC valt er niks te klagen overigens, en daarom heeft 99% van de fan base een bloedhekel aan die kerel. Constant contact met Green en wellicht andere GSW spelers, ook niet lekker als je tegen hen speelt in de WCF. Plus dat hij op z'n burner accounts iedereen, buiten Westbrook, weg heeft gezet als een nietsnut die niets kan. Lekker als je net samen naar de WCF bent gegaan en de 73-9 Warriors op hun knieën had. Dus ik vind die 'madheid' zeker te verantwoorden, en veel fans zijn desalniettemin ook gewoon classy gebleven na die achillespees blessure van Durant.

Daarom zijn zoveel OKC fans, inclusief mijzelf, ride or die met Russ als het ware. Zonder zijn loyaliteit hadden we namelijk al 3 jaar stijf onderaan gestaan in de WCF. Lekker naar Semaj Christon en Anthony Morrow kijken genot. Tuurlijk ben ik vaak genoeg geïrriteerd als die weer teveel wil doen, of weer te vaak schiet, maar ik verlies liever met Russ dan dat ik win zonder Russ.

Edit: Vergeet ik nog bijna dat jullie aan zijn tijd 2 titels hebben overgehouden en OKC een WCF banner :P

[ Bericht 3% gewijzigd door GotenSSJ op 02-07-2019 14:37:51 ]
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_187715391
Jongens ik wil alleen nieuws van Kawhi lezen.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  dinsdag 2 juli 2019 @ 15:06:50 #259
76470 Multiply
LA Lakers
pi_187715536
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2019 14:50 schreef ThePlaneteer het volgende:
Jongens ik wil alleen nieuws van Kawhi lezen.
Hij gaat niet naar de Pacers.

Is dat nieuws genoeg? ;)
  Redactie Sport dinsdag 2 juli 2019 @ 16:22:02 #260
218273 crew  JayJay8
LA Lakers 8 / 24
pi_187716175
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2019 14:50 schreef ThePlaneteer het volgende:
Jongens ik wil alleen nieuws van Kawhi lezen.
Dit!
pi_187722483
Ik hoop echt dat hij in Toronto blijft en niet naar de Lakers gaat.
The Older I Get, The Better I Was
pi_187722485
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2019 14:50 schreef ThePlaneteer het volgende:
Jongens ik wil alleen nieuws van Kawhi lezen.
Goh, same here. Hoelang wil hij wachten? Hij krijgt de 4miljoen al van AD..
  Redactie Sport dinsdag 2 juli 2019 @ 23:23:18 #263
218273 crew  JayJay8
LA Lakers 8 / 24
pi_187724273
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2019 22:17 schreef Luppie0110 het volgende:

[..]

Goh, same here. Hoelang wil hij wachten? Hij krijgt de 4miljoen al van AD..
Gaat hem niet alleen om geld.
pi_187724376
Willy Cauley Stein naar GS.
  dinsdag 2 juli 2019 @ 23:33:54 #265
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_187724490
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2019 22:17 schreef Luppie0110 het volgende:

[..]

Goh, same here. Hoelang wil hij wachten? Hij krijgt de 4miljoen al van AD..
Misschien wil die niet per se naar de Lakers? :p
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_187724568
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2019 23:33 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Misschien wil die niet per se naar de Lakers? :p
Tis zn goedrecht hoor. Alleen zeurt ie zelf over heimwee, AD laat space voor hem over. Zou raar zijn als ie het niet doet.

Kan er overigens wel om lachen als hij LA tot het eind vd FA aan het lijntje houdt en dan bij de Clippers tekent.
  dinsdag 2 juli 2019 @ 23:45:21 #267
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_187724758
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2019 23:37 schreef Luppie0110 het volgende:

[..]

Tis zn goedrecht hoor. Alleen zeurt ie zelf over heimwee, AD laat space voor hem over. Zou raar zijn als ie het niet doet.

Kan er overigens wel om lachen als hij LA tot het eind vd FA aan het lijntje houdt en dan bij de Clippers tekent.
Ja fair enough, ben benieuwd wat die doet. Hoop voor de NBA dat die gewoon in Toronto blijft, al is het maar voor 1 jaar.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  woensdag 3 juli 2019 @ 12:59:44 #268
117098 Hathor
Effe niet
pi_187730277
Er schijnen maar weinig teams interesse te hebben om Boogie een contract aan te bieden. :')
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  woensdag 3 juli 2019 @ 13:40:45 #269
117098 Hathor
Effe niet
pi_187730847
Kawhi heeft inmiddels met allebei de LA teams gesproken, resteert alleen nog een gesprek met Toronto dus.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  woensdag 3 juli 2019 @ 22:35:32 #270
117098 Hathor
Effe niet
pi_187740825
Kawhi is weer terug in Toronto, binnen 24 uur zullen we het weten.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_187755190
99% Raptors nu volgens de rumors.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_187755689
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2019 12:59 schreef Hathor het volgende:
Er schijnen maar weinig teams interesse te hebben om Boogie een contract aan te bieden. :')
Lakers mle?
hhhhh
  donderdag 4 juli 2019 @ 20:56:54 #273
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_187756641
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2019 19:58 schreef DaveDave09 het volgende:

[..]

Lakers mle?
Die combinatie ging al niet goed bij de Pelicans . Ik zie hem wel naar de Knicks gaan voor 20 miljoen , 2 jaar ofzo.
RED ONS HENNIEGOD
  Redactie Sport donderdag 4 juli 2019 @ 21:21:55 #274
218273 crew  JayJay8
LA Lakers 8 / 24
pi_187756979
quote:
9s.gif Op donderdag 4 juli 2019 20:56 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Die combinatie ging al niet goed bij de Pelicans . Ik zie hem wel naar de Knicks gaan voor 20 miljoen , 2 jaar ofzo.
Huh? Combinatie begon moeizaam maar ging best goed na wat opstart probleempjes. En zowel Cousins als AD spelen/speelden graag samen.
  Redactie Sport donderdag 4 juli 2019 @ 21:24:05 #275
218273 crew  JayJay8
LA Lakers 8 / 24
pi_187757018
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2019 19:30 schreef ThePlaneteer het volgende:
99% Raptors nu volgens de rumors.
Dat was een valse rumor. Beslissing komt misschien morgen, misschien later. Geen van de 3 teams had een edge tot nu toe.
  donderdag 4 juli 2019 @ 21:57:34 #276
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_187757546
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2019 21:21 schreef JayJay8 het volgende:

[..]

Huh? Combinatie begon moeizaam maar ging best goed na wat opstart probleempjes. En zowel Cousins als AD spelen/speelden graag samen.
Volgens mij ging het qua resultaten beter toen Cousins plat ging en dat kwam vooral omdat ze veel beweeglijker werden en veel minder voorspelbaar/traag.
RED ONS HENNIEGOD
  donderdag 4 juli 2019 @ 22:02:11 #277
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_187757619
Zie OKC ook wel de MLE aan Cousins geven. Adams en Schroder wegtraden, Cousins als focus punt voor de minuten dat Russ en George niet (samen) op de vloer staan. Zou me verbazen als hij naar OKC wil, maar een offer van de Thunder zou me niet verbazen.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  vrijdag 5 juli 2019 @ 11:47:32 #278
117098 Hathor
Effe niet
pi_187763264
Het kan blijkbaar nog wel even duren voor zijn beslissing naar buiten komt, zou hij het echt nog niet weten of word er gewoon een spelletje gespeeld?
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  vrijdag 5 juli 2019 @ 16:22:09 #279
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_187766925
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 11:47 schreef Hathor het volgende:
Het kan blijkbaar nog wel even duren voor zijn beslissing naar buiten komt, zou hij het echt nog niet weten of word er gewoon een spelletje gespeeld?
De wegen van Kawhi's brein zijn ondoorgrondelijk .
RED ONS HENNIEGOD
  vrijdag 5 juli 2019 @ 22:12:55 #280
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_187771915
Alle respect voor Kawhi, en opzich goed dat die echt alle opties afweegt, maar jezus wat ben ik blij dat PG 2 minuten na het openen van free agency bijtekende _O- Dit had mijn hart niet aangekund ben ik bang.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  Redactie Sport zaterdag 6 juli 2019 @ 00:02:12 #281
218273 crew  JayJay8
LA Lakers 8 / 24
pi_187773546
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 22:12 schreef GotenSSJ het volgende:
Alle respect voor Kawhi, en opzich goed dat die echt alle opties afweegt, maar jezus wat ben ik blij dat PG 2 minuten na het openen van free agency bijtekende _O- Dit had mijn hart niet aangekund ben ik bang.
Yea ben hier goed klaar mee🤣
  zaterdag 6 juli 2019 @ 08:16:02 #282
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_187775277
Clippers met Paul George :D
Haters everywhere but I don't really care.
pi_187775290
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 22:12 schreef GotenSSJ het volgende:
Alle respect voor Kawhi, en opzich goed dat die echt alle opties afweegt, maar jezus wat ben ik blij dat PG 2 minuten na het openen van free agency bijtekende _O- Dit had mijn hart niet aangekund ben ik bang.
Talking about timing
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_187775307
Vind het geen goede deal voor OKC. Die 4 unprotected picks zijn natuurlijk hetgene waarom ze de deal hebben gedaan, maar als dat allemaal buiten de top 20 is, dan is dat niet zo veel.

Benieuwd ook hoe WB zich hieronder voelt

Woj adds George approached the team and requested a trade after Leonard pushed for George to find a way to the Clips.
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
  zaterdag 6 juli 2019 @ 09:44:35 #285
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_187775984
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 22:12 schreef GotenSSJ het volgende:
Alle respect voor Kawhi, en opzich goed dat die echt alle opties afweegt, maar jezus wat ben ik blij dat PG 2 minuten na het openen van free agency bijtekende _O- Dit had mijn hart niet aangekund ben ik bang.
:D :D :D
pi_187775985
Wajo Kawhi en George samen Clipper nation here I come
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 6 juli 2019 @ 09:47:05 #287
426493 crew  PippenScottie
pi_187776005
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 22:12 schreef GotenSSJ het volgende:
Alle respect voor Kawhi, en opzich goed dat die echt alle opties afweegt, maar jezus wat ben ik blij dat PG 2 minuten na het openen van free agency bijtekende _O- Dit had mijn hart niet aangekund ben ik bang.
Log even in en reageer. Desnoods alleen met een :'( of zo.
Ik maak me oprecht zorgen om je!
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 6 juli 2019 @ 09:52:50 #288
426493 crew  PippenScottie
pi_187776080
Wat een league.
Landschap is compleet overhoop gegooid. Clippers, Lakers, Pelicans, Mavericks en Jazz zijn opeens de leuke ploegen in het westen. Warriors halen misschien niet eens de play-offs.

Oosten heeft kanshebbers met Milwaukee, Philadelphia, Brooklyn en sneaky ook Indiana. Toronto heeft zwaar gegokt, dik gewonnen, maar zijn zonder Kawhi geen kanshebber meer.
Boston zal ook een stapje terug doen, denk ik.

Gelukkig is New York nog steeds slecht. Some things never change.
pi_187776159
En daarom volg ik die geruchten dus allemaal niet. :') Laat ze eerst maar een handtekening onder een contract zetten.
  zaterdag 6 juli 2019 @ 10:05:19 #290
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_187776249
No way _O- Kut zooi _O- ;(
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  zaterdag 6 juli 2019 @ 10:05:40 #291
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_187776256
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juli 2019 09:47 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

Log even in en reageer. Desnoods alleen met een :'( of zo.
Ik maak me oprecht zorgen om je!
;(

Geen zorgen hoor!
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  zaterdag 6 juli 2019 @ 10:12:32 #292
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_187776336
Blijkbaar zijn zowel PG als Russ zwaar 'discontent' met de organisatie. Maar laten we vooral dezelfde coach houden, niets veranderen qua organisatie en de enige hoop op ring (Russ kan het niet alleen) traden. _O_

PG bedankt! Zieke hoeveelheid picks en 2 goede spelers aan over gehouden. Als Russ nu ook nog getrade wordt kan ik het allemaal niet meer aan :') Hou me vast Fok! :')
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_187776595
Naja OKC kan wel gaan bouwen nu. Wellicht over 4 jaar met de Pelicans title favorites :p
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  zaterdag 6 juli 2019 @ 10:57:39 #294
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_187776919
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2019 10:31 schreef ThePlaneteer het volgende:
Naja OKC kan wel gaan bouwen nu. Wellicht over 4 jaar met de Pelicans title favorites :p
Ik snap dat het tijd kost om te bouwen etc. Maar vind het nog steeds bizar dat je eigenlijk trade voor iemand die nu in groep 8 zit _O- de laatste pick van deze haul is 2026 geloof ik..
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_187776971
pi_187776987
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2019 10:57 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Ik snap dat het tijd kost om te bouwen etc. Maar vind het nog steeds bizar dat je eigenlijk trade voor iemand die nu in groep 8 zit _O- de laatste pick van deze haul is 2026 geloof ik..
Tja PG en Russ ging 't ook niet worden, 2x de eerste ronde er uit.
Maar goed, ze mogen zich wel afvragen of ze niet iets anders verkeerd doen als dit al de 3e Allstar is die ze wegdoen.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  zaterdag 6 juli 2019 @ 11:08:07 #297
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_187777032
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2019 11:03 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Tja PG en Russ ging 't ook niet worden, 2x de eerste ronde er uit.
Maar goed, ze mogen zich wel afvragen of ze niet iets anders verkeerd doen als dit al de 3e Allstar is die ze wegdoen.
Wel veel blessures in de playoffs (zowel PG als Russ hebben operaties ondergaan direct na het seizoen), maar denk inderdaad niet dat het genoeg was geweest.

Maar wat moet je dan? Het hoeft toch niet altijd championship of bust te zijn? De kans dat je weer Durant, Westbrook en Harden draft is ook niet heel groot.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  zaterdag 6 juli 2019 @ 11:10:17 #298
117098 Hathor
Effe niet
pi_187777062
Kawhi naar de Clippers zag ik echt niet aankomen. :')
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_187777079
Wat gaan Lakers doen met hun FA centen? Is er nog iemand beschikbaar :D
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  zaterdag 6 juli 2019 @ 11:19:22 #300
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_187777153
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2019 11:12 schreef ThePlaneteer het volgende:
Wat gaan Lakers doen met hun FA centen? Is er nog iemand beschikbaar :D
Green, McGee, KCP tot nu toe.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  zaterdag 6 juli 2019 @ 11:55:04 #301
117098 Hathor
Effe niet
pi_187777522
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2019 11:12 schreef ThePlaneteer het volgende:
Wat gaan Lakers doen met hun FA centen? Is er nog iemand beschikbaar :D
Danny Green.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')