Voor Convington en Teague (gadverdamme ) kan ook wel volgens mij . Blijft lastig voor ze om een redelijke roster te bouwen omdat iedereen een max moet krijgen daar ofzoquote:Op maandag 1 juli 2019 14:54 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Naar Minny voor Wiggins is ongeveer de enige echte mogelijkheid volgens mij? Geloof niet dat er buiten Minny veel teams een max contract voor Dlo zaten voor te bereiden. Maar van Wiggins zou iedereen ver weg moeten blijven imo.
Edit: Plus dat je er natuurlijk helemaal niets mee opschiet omdat Wiggins ook de max heeft en je dan 1 speler voor 1 speler ruilt
Zou wel heel slecht staan terwijl je een nieuwe arena opent die al uitverkocht is voor volgend seizoen . Bedonder je het dure klootjesvolk meequote:Op maandag 1 juli 2019 15:43 schreef Hathor het volgende:
Jaartje tanken zou niet eens zo'n gek idee zijn denk ik. Met Klay out voor wss het hele seizoen en wat er verder nog over is naast Curry en Green ga je de playoffs toch niet halen.
Ik denk dat al die seizoenkaarthouders zich een heel ander team hadden voorgesteld.quote:Op maandag 1 juli 2019 15:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zou wel heel slecht staan terwijl je een nieuwe arena opent die al uitverkocht is voor volgend seizoen . Bedonder je het dure klootjesvolk mee
Rijkelui's types die vaak niet eens weten wie er spelen en heel veel succes verwachten. Echte fans kunnen erin stikkenquote:Op maandag 1 juli 2019 16:02 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik denk dat al die seizoenkaarthouders zich een heel ander team hadden voorgesteld.
De 'echte' fans gun ik het niet, maar al die bandwagon gasten die vorig jaar nadat Cousins voor peanuts kwam allerlei posts met 'Lightyears ahead', 'BADA BING, BADA BOOM' etc. kwamen posten op social media gun ik het van harte. Kijken hoe snel het Lakers nummer 23 shirtje besteld gaat worden op AliExpressquote:Op maandag 1 juli 2019 16:02 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik denk dat al die seizoenkaarthouders zich een heel ander team hadden voorgesteld.
Ook nog maar even afwachten wat dat gaat worden daar, alleen Kawhi kan het plaatje compleet maken daar en die heeft voorlopig nog nergens getekend.quote:Op maandag 1 juli 2019 16:43 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
De 'echte' fans gun ik het niet, maar al die bandwagon gasten die vorig jaar nadat Cousins voor peanuts kwam allerlei posts met 'Lightyears ahead', 'BADA BING, BADA BOOM' etc. kwamen posten op social media gun ik het van harte. Kijken hoe snel het Lakers nummer 23 shirtje besteld gaat worden op AliExpress
Kawhi heeft 2 opties lijkt mij, Raptors of Lakers. Clippers zullen het wel niet meer worden nu alle grote free-agents ergens anders heen zijn gegaan. Ik zou het bizar vinden als die bij de Raptors weggaat, volgens mij heeft iedereen bijgetekend of nog een contract, maar je weet het nooit met Kawhi volgens mij. Beetje rare gozer ook lijkt het. Gasol heeft ook bijgetekend, en die had al eens door laten schemeren enkel te blijven als hij relatief zeker wist dat Kawhi bleef, for what it's worth.quote:Op maandag 1 juli 2019 16:45 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ook nog maar even afwachten wat dat gaat worden daar, alleen Kawhi kan het plaatje compleet maken daar en die heeft voorlopig nog nergens getekend.
Dan gaat het dus geen superteam worden in LA, daarvoor ontbreekt nog een allstar in het backcourt. Kyrie en Kemba zijn geen optie meer, dus wat blijft er dan nog over?quote:Op maandag 1 juli 2019 16:51 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Kawhi heeft 2 opties lijkt mij, Raptors of Lakers. Clippers zullen het wel niet meer worden nu alle grote free-agents ergens anders heen zijn gegaan. Ik zou het bizar vinden als die bij de Raptors weggaat, volgens mij heeft iedereen bijgetekend of nog een contract, maar je weet het nooit met Kawhi volgens mij. Beetje rare gozer ook lijkt het. Gasol heeft ook bijgetekend, en die had al eens door laten schemeren enkel te blijven als hij relatief zeker wist dat Kawhi bleef, for what it's worth.
Nummer 6 is t he.quote:Op maandag 1 juli 2019 16:43 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
De 'echte' fans gun ik het niet, maar al die bandwagon gasten die vorig jaar nadat Cousins voor peanuts kwam allerlei posts met 'Lightyears ahead', 'BADA BING, BADA BOOM' etc. kwamen posten op social media gun ik het van harte. Kijken hoe snel het Lakers nummer 23 shirtje besteld gaat worden op AliExpress
Nee shirtje met AD, die blijft nog wel een jaar of 8-10 als alles meezit. Lebron gaat een keer minder wordenquote:
Ik denk dat ze met James en AD een heel end hadden gekomen als ze achter gasten als Reddick enzo hadden aangegaan. Maar nu al (op dag 2 van FAquote:Op maandag 1 juli 2019 17:25 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dan gaat het dus geen superteam worden in LA, daarvoor ontbreekt nog een allstar in het backcourt. Kyrie en Kemba zijn geen optie meer, dus wat blijft er dan nog over?
Zieke spacingquote:Op maandag 1 juli 2019 18:40 schreef matthijst het volgende:
Kawhi, Iguodala en Rondo naar Lakers zou aardig zijn
Opa Iggy is al in zn rolstoel naar Memphis gereden. Gelukkig.quote:Op maandag 1 juli 2019 18:40 schreef matthijst het volgende:
Kawhi, Iguodala en Rondo naar Lakers zou aardig zijn
twitter:wojespn twitterde op maandag 01-07-2019 om 18:35:22Miami is finalizing a trade to send center Hassan Whiteside to Portland for Mo Harkless and Meyers Leonard, league sources tell ESPN. reageer retweet
twitter:wojespn twitterde op maandag 01-07-2019 om 18:37:41Deal is agreed on, per sources. https://t.co/2Xr7OfAEI6 reageer retweet
Oh wow, wat moet Portland daar dan mee. Die gozer heeft na z'n max contract ook geen goede wedstrijd meer gespeeld geloof ik..quote:Op maandag 1 juli 2019 19:01 schreef JayJay8 het volgende:
twitter:wojespn twitterde op maandag 01-07-2019 om 18:35:22Miami is finalizing a trade to send center Hassan Whiteside to Portland for Mo Harkless and Meyers Leonard, league sources tell ESPN. reageer retweet
twitter:wojespn twitterde op maandag 01-07-2019 om 18:37:41Deal is agreed on, per sources. https://t.co/2Xr7OfAEI6 reageer retweet
Ze zijn Kanter kwijt aan Boston, dus er moest weer een big fella komen denk ik.quote:Op maandag 1 juli 2019 19:05 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Oh wow, wat moet Portland daar dan mee. Die gozer heeft na z'n max contract ook geen goede wedstrijd meer gespeeld geloof ik..
Bedankje voor het ruineren van z'n verdere carriere.quote:Op maandag 1 juli 2019 22:49 schreef Justevo het volgende:
GSW gaat Durant z'n nummer retiren... HOEZO? WAARVOOR?
Ja zou kunnen inderdaad, maar heb niet het idee dat Whiteside nou zo gedreven meer is. Maar wie weet gaat die als een speer in een andere franchise.quote:Op maandag 1 juli 2019 22:52 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ze zijn Kanter kwijt aan Boston, dus er moest weer een big fella komen denk ik.
Iggy ook erbij , die gooien ze gewoon vol met troep terwijl die nog amper kan lopen (al is zijn loopbaan zo goed als voorbij)quote:Op maandag 1 juli 2019 23:18 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Bedankje voor het ruineren van z'n verdere carriere.
Haha. Golden state in een klap niet meer serieus te nemen.quote:Op maandag 1 juli 2019 22:49 schreef Justevo het volgende:
GSW gaat Durant z'n nummer retiren... HOEZO? WAARVOOR?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |