Dan is het nog maar de vraag wat voor hem zwaarder weegt, een max contract in een stad waar ie zich wellicht helemaal niet op zijn gemak voelt, of een ietsje minder contract in de stad waar ie zich helemaal thuis voelt, het blijft hoe dan ook een deal waar ie meer dan 100 miljoen mee binnen harkt in de komende 5 jaar, dan kijk je volgens mij niet op een paar knaken meer of minder.quote:Op maandag 24 juni 2019 17:55 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Lijkt mij niet, nu kan die ook bij Toronto een zwaar verbeterd contract tekenen. Meer monies voor Kawhi.
Ja, maar dat hij een free agent ging worden deze zomer stond wel vast. Hij kan nu de 5 jaar max krijgen waar hij ook maar heen wil, die zekerheid pak je natuurlijk altijd ipv je laatste contract jaar uitdoen, zeker met zijn blessure historie.quote:Op maandag 24 juni 2019 18:00 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dan is het nog maar de vraag wat voor hem zwaarder weegt, een max contract in een stad waar ie zich wellicht helemaal niet op zijn gemak voelt, of een ietsje minder contract in de stad waar ie zich helemaal thuis voelt, het blijft hoe dan ook een deal waar ie meer dan 100 miljoen mee binnen harkt in de komende 5 jaar, dan kijk je volgens mij niet op een paar knaken meer of minder.
Zou een enorme gok zijn, dan heb je CP3 en AD die allebei nooit eens een compleet seizoen spelen zonder de nodige blessures op te lopen, grote kans dat Lebron het dan alsnog in zijn eentje moet opknappen.quote:Op maandag 24 juni 2019 20:45 schreef Zwansen het volgende:
CP3 misschien naar de Lakers dan? Kan ie nog een ring proberen te winnen met zn vriend James. Of wil die knaap geen geld inleveren?
5 jaar max alleen in Toronto. 4 jaar max ergens andersquote:Op maandag 24 juni 2019 20:28 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja, maar dat hij een free agent ging worden deze zomer stond wel vast. Hij kan nu de 5 jaar max krijgen waar hij ook maar heen wil, die zekerheid pak je natuurlijk altijd ipv je laatste contract jaar uitdoen, zeker met zijn blessure historie.
Als hij in Toronto blijft zal het wel geen 5 jaar worden maar 1+1 ofzo, zoals KD heeft gedaan. Naar LA zal het wel een 5 jaar worden, maar las vanmiddag dat het Toronto lijkt te worden.
Nee bedankt...quote:Op maandag 24 juni 2019 20:45 schreef Zwansen het volgende:
CP3 misschien naar de Lakers dan? Kan ie nog een ring proberen te winnen met zn vriend James. Of wil die knaap geen geld inleveren?
Eigenlijk allemaal wel logische awards, maar had toch liever George als DPOY gezien maar ach.quote:
Ah true, goed punt. Mijn fout.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 09:54 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
5 jaar max alleen in Toronto. 4 jaar max ergens anders
Net als Michael Porter Jr ... hebben beide een chronische aandoening. Schijnt ook een arrogant ventje te zijn omdat die de zoon is van.quote:Op woensdag 26 juni 2019 01:09 schreef Hathor het volgende:
Ik weet niet hoor, maar als die Bol Bol een beetje heel blijft, dan zou het best wel eens kunnen dat de Nuggets een absolute under the radar sensation in huis hebben gehaald.
Kawhi praat binnenkort met de Lakers, maar wil volgens zeggen alleen maar praten met Buss en Magic Johnson, en die laatste mag volgens NBA regels niet eens aan de onderhandelingstafel zitten als ik het goed begrijp, dus dat kan ik dan weer even niet volgen.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 15:43 schreef GotenSSJ het volgende:
Lakers hebben ruimte gemaakt voor een 3de max. Ben benieuwd wie het gaat worden, hopelijk geen Kawhi.
Gaat wel een drama team worden buiten LeBron, AD en wie nummer 3 gaat worden, volgens mij hebben ze bijna niemand meer over na deze tradesMelo zal wel komen bijv.
Weet niet als het om puur geld of GSW het meeste te bieden heeft ( contract met Nike en New York als market )quote:Op zaterdag 29 juni 2019 10:14 schreef Hathor het volgende:
KD praat de komende dagen met de Knicks, de Nets, de Clippers, en de Warriors, een van die 4 zal het worden dus. Als het puur om geld gaat, is de meest logische keus dat ie bij GSW tekent voor een 5 year max deal. Thompson krijgt ook een max deal, dus mocht KD terugkeren blijft er zo goed als niks over voor een redelijke bench, maar goed daar zijn we al een beetje aan gewend. En met KD en Thompson beide aan de kant voor zo goed als zeker een heel seizoen, ga je waarschijnlijk de playoffs niet eens halen.
Maar wat heeft zo'n ontmoeting dan voor zin als Magic niet eens meer de Lakers vertegenwoordigd? Hij hoeft hem echt niet te gaan vertellen wat voor een leuke stad LA is, hij is er tenslotte opgegroeid.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 23:07 schreef JayJay8 het volgende:
Magic mag best apart met Kahwi praten maar niet als onderdeel van een officiele Lakers afvaardiging.
Tsja, juist Green zou zich nu van een positieve kant moeten laten zien, het was toch een behoorlijke aanvaring die hij veroorzaakt heeft.quote:Op zondag 30 juni 2019 00:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Weet niet als het om puur geld of GSW het meeste te bieden heeft ( contract met Nike en New York als market )
Overigens gaan Curry en Bobbie naar KD toe om hem te overtuigen en gaat Thompson met hem facetimen lol . 3 keer raden wie niks onderneemt om hem te behouden ...
Traden die gek .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |