abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 16 juni 2019 @ 08:17:21 #101
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_187449097
James is volgend jaar ook alweer een jaartje ouder. Moet hem nooit onderschatten, maar ooit moet hij toch ook minder worden. :+
  zondag 16 juni 2019 @ 08:35:18 #102
479054 Bugno2
Campeone del Mondo
pi_187449182
Volgens mij hebben de Lakers pas een speler of 6 gecontracteerd voor volgend jaar, met nog 30M cap space. Naast Davis en LeBron hebben ze nu alleen brandhout. Dus hoe dit een superteam moet worden is mij een raadsel.
pi_187449234
Nog even een paar MVP's overtuigen via een minimumcontractje te komen spelen met magisch verhoogde prive sponsordeals. #heattactics

Maar het lijkt inderdaad nergens op, behoudens James en Davis ja.
Jack does it in real time...
pi_187450027
quote:
1s.gif Op zondag 16 juni 2019 07:42 schreef DeeBee het volgende:

[..]

En dan haat iedereen op GS, dit is nog triester om wederom zo'n stacked team te bouwen voor LeBrick (@:PowerLoungen)...

Al geven ze wel heel veel weg zo, vooral zonder draft picks best lastig om een volledig team te krijgen of wat diepte buiten je starters...
Ja dit heeft niks met het management van een club te maken. En waarschijnlijk vind veel mensen dit weer geweldig. Kemba er nog bij.
  zondag 16 juni 2019 @ 09:59:10 #105
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_187450069
Nounou superteam superteam.. tot nu toe is het James met AD en brandhout buiten Kuzma.

Die gaan met deze selectie absoluut geen titel winnen. Als er nu weer allerlei veteranen voor een habbekrats daar gaan tekenen is het net zo triest als de afgelopen 3 jaar met GSW.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_187450251
Met die rara Ball familie weg, is er wel wat rust in de tent. Maar die Davis is ook vaak blessuregevoelig.
  zondag 16 juni 2019 @ 11:13:20 #107
117098 Hathor
Effe niet
pi_187451015
Kemba Walker gaat er ook nog aan toegevoegd worden.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_187451428
Toch wel anders dan de Warriors situatie. Dit is meer zoals de Celtics, via trades. Durant ging gewoon naar GSW als UFA.
Ik had/heb een hekel aan GSW omdat Green daar speelt (wat een nare basketballer is dat) en Durant ooit negatief was over de Heat, en ineens hetzelfde deed. Verder niets dan respect voor een team dat 5 Finals op rij heeft gehaald in het sterke westen.
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
  zondag 16 juni 2019 @ 12:09:45 #109
117098 Hathor
Effe niet
pi_187451871
Lakers geven natuurlijk ook wel een hele hoop weg om Lebron te kunnen omringen met meer power. Buiten alle spelers die ze richting NO sturen, geven ze ook 4 draftpicks op, alles word ingezet op onmiddellijk succes.
  zondag 16 juni 2019 @ 12:09:55 #110
300815 Sasman
Kijk en leer...
pi_187451874
Nou ik ben benieuwd wat het volgend jaar gaat geven voor de Lakers en hoe ze gaan samenspelen. Automatisme aankweken gaat belangrijk worden en ik daarbij denk ik dan ook dat het Westen volgend jaar helemaal open gaat liggen. Gaat interessant worden.

Pelicans hebben opzich wel een frisse nieuwe start met picks 1 & 4 dit jaar en een relatief jong team.
Trotse Belg.
  zondag 16 juni 2019 @ 12:11:20 #111
117098 Hathor
Effe niet
pi_187451899
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2019 12:09 schreef Sasman het volgende:
Nou ik ben benieuwd wat het volgend jaar gaat geven voor de Lakers en hoe ze gaan samenspelen. Automatisme aankweken gaat belangrijk worden en ik daarbij denk ik dan ook dat het Westen volgend jaar helemaal open gaat liggen. Gaat interessant worden.

Pelicans hebben opzich wel een frisse nieuwe start met picks 1 & 4 dit jaar en een relatief jong team.
Dat kan ook nog leuk worden trouwens, want als ik het goed begrijp heeft Zion helemaal geen trek in NO en gaat hij nog liever een jaar terug naar Duke.
  zondag 16 juni 2019 @ 12:46:07 #112
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_187452353
quote:
1s.gif Op zondag 16 juni 2019 09:59 schreef GotenSSJ het volgende:
Nounou superteam superteam.. tot nu toe is het James met AD en brandhout buiten Kuzma.

Die gaan met deze selectie absoluut geen titel winnen. Als er nu weer allerlei veteranen voor een habbekrats daar gaan tekenen is het net zo triest als de afgelopen 3 jaar met GSW.
Ze hebben capspace om nog een ster toe te voegen. Iemand uit het rijtje Kemba/Butler/Kyrie. Of ze gebruiken die cap space voor twee goede rollplayers zoals Ross, Reddick. Mag ook.

Daarnaast weet je dat ze verder kunnen aanvullen met veteranplayers die gaan ring chasen én de spelers die in februari worden gewaived. Vooral dat laatste is te lelijk voor woorden in de NBA. Oh shit, we wille tanken, snel onze fatsoenlijke spelers dumpen die vervolgens bij een ander team voor het minimum mogen spelen, zelfs als men boven de cap zit. (terwijl de overige 10 miljoen nog door het oude team wordt betaald)..

Deze winter waren dat spelers als Kanter, Stauskas, Gortat, Monroe, Matthews, Ellington.

Zoals de situatie er nu voor staat wordt dit het meest makkelijke kampioenschap ooit. Ik zie eigenlijk alleen Philly met een goed team (er van uit gaande dat Kawhi weg gaat). Maar dit is de NBA en overmorgen kan de wereld er weer compleet anders voorstaan. Maar een team met drie van zulke supersterren valt nauwelijks te evenaren. Zet alleen mijn kanttekeningen bij de fysieke gesteldheid van AD. Die sukkelt in een seizoen toch wel vaak met blessuretjes.
  zondag 16 juni 2019 @ 14:10:59 #113
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_187453572
quote:

[..]

En dan haat iedereen op GS, dit is nog triester om wederom zo'n stacked team te bouwen voor LeBrick (@:PowerLoungen)...

Al geven ze wel heel veel weg zo, vooral zonder draft picks best lastig om een volledig team te krijgen of wat diepte buiten je starters...
Jeanie Buss en Linda Rambis, Gm die geen moeite heeft met schofterig gedrag en dan heb je nog LeBron met Rich Paul. Is heel stabiel hoor als het minder gaat.
RED ONS HENNIEGOD
  zondag 16 juni 2019 @ 14:23:51 #114
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_187453726
Kan iemand uitleggen waarom Kawhi weg zou willen?

Betere market? Max contract? Volgens mij is hij wel een type speler die ergens blijft als alles lekker loopt.
pi_187453859
quote:

[..]

Hoe is dit triester dan GS? Lakers hebben de playoffs niet eens gehaald. GS was een 73-9 kampioensteam toen Durant kwam.
  zondag 16 juni 2019 @ 15:07:59 #116
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_187454297
quote:
1s.gif Op zondag 16 juni 2019 14:23 schreef Zwansen het volgende:
Kan iemand uitleggen waarom Kawhi weg zou willen?

Betere market? Max contract? Volgens mij is hij wel een type speler die ergens blijft als alles lekker loopt.
Betere market , schijnt heimwee te hebben naar huis (LA) . Gaat volgens de geruchten wel verlengen bij de Raptors maar geen 5 of 4 jaar maar 1 of 2 jaar.
RED ONS HENNIEGOD
  Redactie Sport zondag 16 juni 2019 @ 15:08:07 #117
218273 crew  JayJay8
pi_187454299
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2019 14:35 schreef Justevo het volgende:

[..]

Hoe is dit triester dan GS? Lakers hebben de playoffs niet eens gehaald. GS was een 73-9 kampioensteam toen Durant kwam.
Omdat dit de Lakers betreft😉
pi_187454359
En Irving gaat waarschijnlijk ook nog komen. Irving, Davis en Lebron. Als dat geen superteam is.
  zondag 16 juni 2019 @ 15:15:13 #119
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_187454404
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2019 15:12 schreef danusz1986 het volgende:
En Irving gaat waarschijnlijk ook nog komen. Irving, Davis en Lebron. Als dat geen superteam is.
Irving wou geen 2de viool spelen voor LeBron in Cleveland, maar zou het wel prima vinden om 3de viool te zijn in LA?

Lijkt mij dat Irving naar de Nets of Knicks gaat, wellicht samen met Durant.
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2019 12:46 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Ze hebben capspace om nog een ster toe te voegen. Iemand uit het rijtje Kemba/Butler/Kyrie. Of ze gebruiken die cap space voor twee goede rollplayers zoals Ross, Reddick. Mag ook.

Daarnaast weet je dat ze verder kunnen aanvullen met veteranplayers die gaan ring chasen én de spelers die in februari worden gewaived. Vooral dat laatste is te lelijk voor woorden in de NBA. Oh shit, we wille tanken, snel onze fatsoenlijke spelers dumpen die vervolgens bij een ander team voor het minimum mogen spelen, zelfs als men boven de cap zit. (terwijl de overige 10 miljoen nog door het oude team wordt betaald)..

Deze winter waren dat spelers als Kanter, Stauskas, Gortat, Monroe, Matthews, Ellington.

Zoals de situatie er nu voor staat wordt dit het meest makkelijke kampioenschap ooit. Ik zie eigenlijk alleen Philly met een goed team (er van uit gaande dat Kawhi weg gaat). Maar dit is de NBA en overmorgen kan de wereld er weer compleet anders voorstaan. Maar een team met drie van zulke supersterren valt nauwelijks te evenaren. Zet alleen mijn kanttekeningen bij de fysieke gesteldheid van AD. Die sukkelt in een seizoen toch wel vaak met blessuretjes.
Ik ben benieuwd welke 'ster' naar dit team gaat. Butler zal wel in Philly blijven, Leonard in Toronto, Durant en Klay zijn geblesseerd, Irving zie ik dus niet naar LA gaan, blijft Kemba over. Of die je nou over de drempel heen helpt.. Leuke speler hoor, maar een team met Kemba/LeBron/AD en brandhout voor een titel? Ik weet het niet.

Edit: Maar als Kahwi daarheen gaat, dan hebben we wel een probleem in het westen overigens _O-
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  zondag 16 juni 2019 @ 16:22:07 #120
117098 Hathor
Effe niet
pi_187455157
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2019 15:12 schreef danusz1986 het volgende:
Irving schijnt al vrij dicht bij een overeenkomst met de Nets te zijn, die gaat echt niet nog een keer naar Lebron. Grote kans dat het Walker gaat worden.
pi_187458703
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2019 16:22 schreef Hathor het volgende:

[..]

Irving schijnt al vrij dicht bij een overeenkomst met de Nets te zijn, die gaat echt niet nog een keer naar Lebron. Grote kans dat het Walker gaat worden.
Kyrie heeft al meerdere keren aangegeven nog wel een keer met LeBron te willen spelen. Dat is dit de kans. Over 2/3 jaar ben je te laat.
pi_187459089
Kan toch ook gewoon voortschrijdend inzicht zijn van Irving? Hij wilde begrijpelijkerwijs voor zijn eigen kansen gaan maar wellicht dat hij nu denkt dat er naast LeBron meer te halen valt.
pi_187460413
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2019 20:14 schreef Justevo het volgende:

[..]

Kyrie heeft al meerdere keren aangegeven nog wel een keer met LeBron te willen spelen. Dat is dit de kans. Over 2/3 jaar ben je te laat.
En vooral met Davis.

https://www.google.com/am(...)letic-report-celtics
pi_187461551
quote:
Lees nu dat ie z'n signing bonus niet wilt opgeven. Je mag in de NBA zeker niet zeggen van als je die bonus nu even laat geven we je die als oprotpremie?
pi_187467915
Is nog maar de vraag of lakers een max contract kunnen gaan halen. Voorlopig lijkt het op maar max 24 mil ruimte.

wojespn twitterde op zondag 16-06-2019 om 18:31:58 For now, expectation is Anthony Davis trade will be completed on July 6, league sources tell @BobbyMarks42 and me. Assuming Davis declines to void $4M trade bonus, this leaves Lakers with $23.7M in space. There is chance that could be amended to July 30, but it’s still 6th now. reageer retweet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')