Ja dit heeft niks met het management van een club te maken. En waarschijnlijk vind veel mensen dit weer geweldig. Kemba er nog bij.quote:Op zondag 16 juni 2019 07:42 schreef DeeBee het volgende:
[..]
En dan haat iedereen op GS, dit is nog triester om wederom zo'n stacked team te bouwen voor LeBrick (@:PowerLoungen)...
Al geven ze wel heel veel weg zo, vooral zonder draft picks best lastig om een volledig team te krijgen of wat diepte buiten je starters...
Dat kan ook nog leuk worden trouwens, want als ik het goed begrijp heeft Zion helemaal geen trek in NO en gaat hij nog liever een jaar terug naar Duke.quote:Op zondag 16 juni 2019 12:09 schreef Sasman het volgende:
Nou ik ben benieuwd wat het volgend jaar gaat geven voor de Lakers en hoe ze gaan samenspelen. Automatisme aankweken gaat belangrijk worden en ik daarbij denk ik dan ook dat het Westen volgend jaar helemaal open gaat liggen. Gaat interessant worden.
Pelicans hebben opzich wel een frisse nieuwe start met picks 1 & 4 dit jaar en een relatief jong team.
Ze hebben capspace om nog een ster toe te voegen. Iemand uit het rijtje Kemba/Butler/Kyrie. Of ze gebruiken die cap space voor twee goede rollplayers zoals Ross, Reddick. Mag ook.quote:Op zondag 16 juni 2019 09:59 schreef GotenSSJ het volgende:
Nounou superteam superteam.. tot nu toe is het James met AD en brandhout buiten Kuzma.
Die gaan met deze selectie absoluut geen titel winnen. Als er nu weer allerlei veteranen voor een habbekrats daar gaan tekenen is het net zo triest als de afgelopen 3 jaar met GSW.
Jeanie Buss en Linda Rambis, Gm die geen moeite heeft met schofterig gedrag en dan heb je nog LeBron met Rich Paul. Is heel stabiel hoor als het minder gaat.quote:Op zondag 16 juni 2019 07:42 schreef DeeBee het volgende:
[..]
En dan haat iedereen op GS, dit is nog triester om wederom zo'n stacked team te bouwen voor LeBrick (@:PowerLoungen)...
Al geven ze wel heel veel weg zo, vooral zonder draft picks best lastig om een volledig team te krijgen of wat diepte buiten je starters...
Hoe is dit triester dan GS? Lakers hebben de playoffs niet eens gehaald. GS was een 73-9 kampioensteam toen Durant kwam.quote:Op zondag 16 juni 2019 07:42 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Betere market , schijnt heimwee te hebben naar huis (LA) . Gaat volgens de geruchten wel verlengen bij de Raptors maar geen 5 of 4 jaar maar 1 of 2 jaar.quote:Op zondag 16 juni 2019 14:23 schreef Zwansen het volgende:
Kan iemand uitleggen waarom Kawhi weg zou willen?
Betere market? Max contract? Volgens mij is hij wel een type speler die ergens blijft als alles lekker loopt.
Omdat dit de Lakers betreft😉quote:Op zondag 16 juni 2019 14:35 schreef Justevo het volgende:
[..]
Hoe is dit triester dan GS? Lakers hebben de playoffs niet eens gehaald. GS was een 73-9 kampioensteam toen Durant kwam.
Irving wou geen 2de viool spelen voor LeBron in Cleveland, maar zou het wel prima vinden om 3de viool te zijn in LA?quote:Op zondag 16 juni 2019 15:12 schreef danusz1986 het volgende:
En Irving gaat waarschijnlijk ook nog komen. Irving, Davis en Lebron. Als dat geen superteam is.
Ik ben benieuwd welke 'ster' naar dit team gaat. Butler zal wel in Philly blijven, Leonard in Toronto, Durant en Klay zijn geblesseerd, Irving zie ik dus niet naar LA gaan, blijft Kemba over. Of die je nou over de drempel heen helpt.. Leuke speler hoor, maar een team met Kemba/LeBron/AD en brandhout voor een titel? Ik weet het niet.quote:Op zondag 16 juni 2019 12:46 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Ze hebben capspace om nog een ster toe te voegen. Iemand uit het rijtje Kemba/Butler/Kyrie. Of ze gebruiken die cap space voor twee goede rollplayers zoals Ross, Reddick. Mag ook.
Daarnaast weet je dat ze verder kunnen aanvullen met veteranplayers die gaan ring chasen én de spelers die in februari worden gewaived. Vooral dat laatste is te lelijk voor woorden in de NBA. Oh shit, we wille tanken, snel onze fatsoenlijke spelers dumpen die vervolgens bij een ander team voor het minimum mogen spelen, zelfs als men boven de cap zit. (terwijl de overige 10 miljoen nog door het oude team wordt betaald)..
Deze winter waren dat spelers als Kanter, Stauskas, Gortat, Monroe, Matthews, Ellington.
Zoals de situatie er nu voor staat wordt dit het meest makkelijke kampioenschap ooit. Ik zie eigenlijk alleen Philly met een goed team (er van uit gaande dat Kawhi weg gaat). Maar dit is de NBA en overmorgen kan de wereld er weer compleet anders voorstaan. Maar een team met drie van zulke supersterren valt nauwelijks te evenaren. Zet alleen mijn kanttekeningen bij de fysieke gesteldheid van AD. Die sukkelt in een seizoen toch wel vaak met blessuretjes.
Irving schijnt al vrij dicht bij een overeenkomst met de Nets te zijn, die gaat echt niet nog een keer naar Lebron. Grote kans dat het Walker gaat worden.quote:Op zondag 16 juni 2019 15:12 schreef danusz1986 het volgende:
En Irving gaat waarschijnlijk ook nog komen. Irving, Davis en Lebron. Als dat geen superteam is.
Kyrie heeft al meerdere keren aangegeven nog wel een keer met LeBron te willen spelen. Dat is dit de kans. Over 2/3 jaar ben je te laat.quote:Op zondag 16 juni 2019 16:22 schreef Hathor het volgende:
[..]
Irving schijnt al vrij dicht bij een overeenkomst met de Nets te zijn, die gaat echt niet nog een keer naar Lebron. Grote kans dat het Walker gaat worden.
En vooral met Davis.quote:Op zondag 16 juni 2019 20:14 schreef Justevo het volgende:
[..]
Kyrie heeft al meerdere keren aangegeven nog wel een keer met LeBron te willen spelen. Dat is dit de kans. Over 2/3 jaar ben je te laat.
Lees nu dat ie z'n signing bonus niet wilt opgeven. Je mag in de NBA zeker niet zeggen van als je die bonus nu even laat geven we je die als oprotpremie?quote:Op zondag 16 juni 2019 21:39 schreef danusz1986 het volgende:
[..]
En vooral met Davis.
https://www.google.com/am(...)letic-report-celtics
twitter:wojespn twitterde op zondag 16-06-2019 om 18:31:58For now, expectation is Anthony Davis trade will be completed on July 6, league sources tell @BobbyMarks42 and me. Assuming Davis declines to void $4M trade bonus, this leaves Lakers with $23.7M in space. There is chance that could be amended to July 30, but it’s still 6th now. reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |