Ja dat gepiel altijd in die zakkenquote:Op zondag 9 juni 2019 18:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, een bakje is makkelijker eten.
Kan ik de mayo beter verdelen.
Zoals ik al zei, ik weet het niet. Ik twijfel. Ik ben vaak een buitenstaander, daar zou ik wat meer mee moeten doen.quote:Op zondag 9 juni 2019 18:13 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik kan mij dat zo goed voorstellen, want schilderen is soms ook zo. Lastig/frustrerend en niet altijd leuk.
Onderzoeksjournalistiek dus meer..en daar al je ook wel eens mensen voor moeten interviewen lijkt mij. Maar interviewartikel minder gauw..
hmm misschien een thema nemen, dat onderzoeken, over schrijven en zien wat de redactie/een redactie ( de Correspondent!!11 of ander blad/krant/site ?) het wat vindt?
Herkenbaar, ik maak het ook veel mee in de modelbouw dat iemand vraagt naar de juiste kleur of camouflagepatroon terwijl die er niet is. Men gebruikte wat voor handen was.quote:Op zondag 9 juni 2019 18:13 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik kan mij dat zo goed voorstellen, want schilderen is soms ook zo. Lastig/frustrerend en niet altijd leuk.
Lekker heh?quote:Op zondag 9 juni 2019 18:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Skyr gekocht in de bonusaanbieding. Goeden tip, FANN
Dat is vaak een heel mooie o servatiepositie. Je vindt je weg wel!quote:Op zondag 9 juni 2019 18:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ik weet het niet. Ik twijfel. Ik ben vaak een buitenstaander, daar zou ik wat meer mee moeten doen.
er zijn best vaak aanbiedingenquote:Op zondag 9 juni 2019 18:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja. Maar normaal is het best duur, vind ik.
Is ook lekker als dip, met pistache nootjes! En nog wat kruiden die ik niet ..oja, komkommer, chilipeperquote:
Nu eerst maar even verder en de GP bekijken.quote:Op zondag 9 juni 2019 18:26 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat is vaak een heel mooie o servatiepositie. Je vindt je weg wel!
Boek..
quote:Op zondag 9 juni 2019 18:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nu eerst maar even verder en de GP bekijken.
Later
oh... dat heb ik nog nooit geprobeerdquote:Op zondag 9 juni 2019 18:27 schreef Voxs het volgende:
[..]
Is ook lekker als dip, met pistache nootjes! En nog wat kruiden die ik niet ..oja, komkommer, chilipeper
Recept in hoofd kwijt.
Ik had verjaardag visitequote:Op zondag 9 juni 2019 18:31 schreef FANN het volgende:
[..]
wat heb jij gedaan vandaag?![]()
ik niet zo heel veel eigenlijk
Alweer jarig ?quote:Op zondag 9 juni 2019 18:32 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik had verjaardag visite![]()
Wel buiten gezeten in de zon, of geen mooi weer daar?
Ja, of je zit uren te emmeren over een detail, omdat je het maar niet goed krijgtquote:Op zondag 9 juni 2019 18:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Herkenbaar, ik maak het ook veel mee in de modelbouw dat iemand vraagt naar de juiste kleur of camouflagepatroon terwijl die er niet is. Men gebruikte wat voor handen was.]
Ook lekker.quote:Op zondag 9 juni 2019 18:30 schreef FANN het volgende:
[..]
oh... dat heb ik nog nooit geprobeerd![]()
ik doe en van alles heen, bosbessen, aardbeien, banaan etc. etc. ...
zou de koning van Siam zeggen
hier is het wel mooi weer.... beetje te zonnig voor mijquote:Op zondag 9 juni 2019 18:32 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik had verjaardag visite![]()
Wel buiten gezeten in de zon, of geen mooi weer daar?
oh... ik gaat eens kieken!quote:Op zondag 9 juni 2019 18:34 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ook lekker.
Hier gevonden: https://www.ah.nl/allerha(...)he-munt-en-komkommer
Ja hier was ook best warm in de zon, volgende week ook weer even wandelen denk ik..mits het weer zo blijft als vandaagquote:Op zondag 9 juni 2019 18:36 schreef FANN het volgende:
[..]
hier is het wel mooi weer.... beetje te zonnig voor mijalleen effe naar Dirk gelopen,
vanavond ga ik wandelen, in ieder geval 5 km en alles erbij in mooi mee genomen![]()
spieren kweken
ik ga altijd 's avonds wandelen ...quote:Op zondag 9 juni 2019 18:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja hier was ook best warm in de zon, volgende week ook weer even wandelen denk ik..mits het weer zo blijft als vandaag
' S avonds ik ook, mits ik er zin in heb en ligt ook aan t weerquote:Op zondag 9 juni 2019 18:43 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ga altijd 's avonds wandelen ...
gedoe en gedoe![]()
ik ga even iets eten Mousaka
Ik ook als ik zin heb.quote:Op zondag 9 juni 2019 18:43 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
' S avonds ik ook, mits ik er zin in heb en ligt ook aan t weer
Eetse
quote:
Hoelang is lang?quote:Op zondag 9 juni 2019 19:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik was al lang weg daar toen jij geboren werd
Wie zijn dat?quote:Op zondag 9 juni 2019 18:32 schreef chufi het volgende:
En de reggeaton nu ook op Pinkpop
[ afbeelding ]
Daarna kwam ik nog regelmatig op bezoek bij mn ouders, maar sinds 2010 of zo niets meer te zoeken.. ouders zijn niet meer, alleen mn broer werkt daar nog maar woont in Groningenquote:
Ik teken er voorquote:Op zondag 9 juni 2019 19:20 schreef D. het volgende:
Max naar het podium is mijn voorspelling, en daar zal u het mee moeten doen
Ah ok, nee dan ga je er niet snel meer naar toe inderdaad..quote:Op zondag 9 juni 2019 19:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Daarna kwam ik nog regelmatig op bezoek bij mn ouders, maar sinds 2010 of zo niets meer te zoeken.. ouders zijn niet meer, alleen mn broer werkt daar nog maar woont in Groningen
Nee dat bedoel.. en mn broer zei ooit van "Ik ken ook wel een tandarts in Amsterdam kun je daar mooi heen .."quote:Op zondag 9 juni 2019 19:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah ok, nee dan ga je er niet snel meer naar toe inderdaad..
Veel dartsfansquote:Op zondag 9 juni 2019 19:49 schreef cafca het volgende:
[..]
Iedereen is druk bezig oranje vlaggetjes op te hangen enzo, denk ik
En Hazes liedjes zingen zekerquote:Op zondag 9 juni 2019 19:49 schreef cafca het volgende:
[..]
Iedereen is druk bezig oranje vlaggetjes op te hangen enzo, denk ik
plakplakquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hmm nooit opgevallenTEAM BAKSTEEN
quote:Op zondag 9 juni 2019 19:55 schreef TillyB het volgende:
Zegt iemand uit welk land?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hmm nooit opgevallen
De germaanse talen gebruiken veel meer de k, waar engels en de latijnse talen de c gebruiken.quote:Op zondag 9 juni 2019 19:55 schreef chufi het volgende:
Nee.. weet ik..
Zapp ik langs een motorrace .. is er een safety car.. Nog nooit gezien
ghhhhquote:Op zondag 9 juni 2019 19:59 schreef cafca het volgende:
Spaanstaligen kunnen de j niet eens uitspreken
En met de X hebben ze ook moeitequote:Op zondag 9 juni 2019 19:59 schreef cafca het volgende:
jota joder Juan Jimenezquote:Op zondag 9 juni 2019 19:59 schreef cafca het volgende:
Flamenco.quote:Op zondag 9 juni 2019 20:10 schreef BoonDockSaint het volgende:
Dit gifje staat op eerste pagina met zoekwoord spain
[ afbeelding ]
ass in painquote:Op zondag 9 juni 2019 20:10 schreef BoonDockSaint het volgende:
[ afbeelding ]
Dat klopt niet.. dat is latinoquote:Op zondag 9 juni 2019 20:10 schreef BoonDockSaint het volgende:
[ afbeelding ]
Die was te verwachten.quote:
First to 2 pointquote:Op zondag 9 juni 2019 20:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zie het .. niet gevolgd hoe het werkt dus
Wat heb je met de eigenaresse gedaan?quote:Op zondag 9 juni 2019 20:38 schreef mario390 het volgende:
ben vaochtend met en veel te kleine meisje-lederjas naar huis gekomen
quote:
Ook op Duitse TV dacht ikquote:Op zondag 9 juni 2019 20:46 schreef mario390 het volgende:
achzo de orf mann zegt het is on stream op orf
Geil.quote:Op zondag 9 juni 2019 20:55 schreef mario390 het volgende:
de jas van de meisje is me 5 keer te klein![]()
gaat me nur tot de buiknavel
Hij zal het wel netjes oplossen.quote:
Eerst zien, dan gelovenquote:Op zondag 9 juni 2019 20:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij zal het wel netjes oplossen.
Ik heb het nr. van het politiebureau al opgezocht.quote:Op zondag 9 juni 2019 21:00 schreef D. het volgende:
[..]
Eerst zien, dan geloven
Ik houd de krantenkoppen in de gaten
Je weet het niet ...quote:Op zondag 9 juni 2019 21:02 schreef D. het volgende:
[..]
Bij nader inzien zie ik dat podium niet meer gebeuren
*volgende kwartje valtquote:Op zondag 9 juni 2019 21:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
3voor12
Zit, net als Voxs, op The Cure te wachten.
Met minder genoegen nemen is ‘not done’quote:Op zondag 9 juni 2019 21:15 schreef Superbadeendje het volgende:
Waarom wil ik toch zo perfectionistisch zijn met mijn modelbouw?
Speelde ook ooit met Bowie in Thin Machine.quote:Op zondag 9 juni 2019 21:22 schreef D. het volgende:
[..]
Die ken ik niet, maar vertel ‘m dat maar niet
Dan kan ie vast een aardig potje pingelenquote:Op zondag 9 juni 2019 21:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Speelde ook ooit met Bowie in Thin Machine.
Ik heb vanmorgen mijn balkondeur opengezet en er verder niet op gelet.quote:Op zondag 9 juni 2019 21:30 schreef Gooddeal het volgende:
Was het bij jullie ook zo'n mooi weer vandaag?
Ik heb een landgoed bezocht, met een kasteeltje, en lekker op een terras gezeten.quote:Op zondag 9 juni 2019 21:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen mijn balkondeur opengezet en er verder niet op gelet.
Geen ideequote:Op zondag 9 juni 2019 21:30 schreef Gooddeal het volgende:
Was het bij jullie ook zo'n mooi weer vandaag?
Oeh lekker, ik ben thuis lekker bezig geweest.quote:Op zondag 9 juni 2019 21:35 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik heb een landgoed bezocht, met een kasteeltje, en lekker op een terras gezeten.
Goede band, leuk concert...quote:
Ik zie er 4.quote:
quote:Op zondag 9 juni 2019 21:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Oeh lekker, ik ben thuis lekker bezig geweest.
Idd, heb je nog mooie foto's kunnen maken?quote:Op zondag 9 juni 2019 21:39 schreef Gooddeal het volgende:
[..]Als je het maar naar je zin hebt toch?
haiquote:Op zondag 9 juni 2019 21:39 schreef Gooddeal het volgende:
[..]Als je het maar naar je zin hebt toch?
Leuk om dat jonge en oudere volk op een veld van deze band zien genieten.quote:
quote:Op zondag 9 juni 2019 21:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, heb je nog mooie foto's kunnen maken?
Vettel maakte een stuurfout toch? En dat had Hamilton de kop kunnen kosten.quote:
Ja .. maar er was daar niet veel ruimte meer..quote:Op zondag 9 juni 2019 21:47 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Vettel maakte een stuurfout toch? En dat had Hamilton de kop kunnen kosten.
Maar misschien zie ik het fout.
Hij miste de bocht en heeft het op de beste manier mogelijk geredquote:Op zondag 9 juni 2019 21:47 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Vettel maakte een stuurfout toch? En dat had Hamilton de kop kunnen kosten.
Maar misschien zie ik het fout.
quote:
quote:
Hij heeft ook nog steeds dezelfde stem. Meestal wordt de stem minder/zwaarder naarmate men ouder wordt.quote:
Dat vind ik ook wonderlijkquote:Op zondag 9 juni 2019 22:06 schreef Voxs het volgende:
[..]
Hij heeft ook nog steeds dezelfde stem. Meestal wordt de stem minder/zwaarder naarmate men ouder wordt.
Ik vind deze nog altijd leuk.quote:
Wonderlijk is ook dat hij, ondanks dikker geworden, ook nog steeds hetzelfde eruit zietquote:
quote:Op zondag 9 juni 2019 22:08 schreef Voxs het volgende:
Dit is close to you?
wat goed speelt de band zeg!
En dat volk, beter dan een voetbalwedstrijd.quote:
Heel fijn die. En Caterpillar natuurlijk, de beste.quote:
ah daarvoorquote:
Ja! Ik heb een half uur gemist ..quote:Op zondag 9 juni 2019 22:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En dat volk, beter dan een voetbalwedstrijd.
Echt niet.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:10 schreef mario390 het volgende:
Top zijn
Friday...in Love
Hot! Hot! Hot!
Just Like Heaven
Mooi zoquote:
Ben je al zenuwachtig?quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 9 juni 2019 22:13 schreef pullup het volgende:
Alle echte oudjes vond ik top, gewoon de hele lp's als totaalpakketje
A Letter to Elisequote:
quote:
Ik word er vrolijk van, die vrolijke emo wavequote:
#metooquote:Op zondag 9 juni 2019 22:25 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik word er vrolijk van, die vrolijke emo wave
lovecats niet zo mijnsquote:Op zondag 9 juni 2019 22:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
A Letter to Elise
The Lovecats
Pictures Of You
Why Can't I Be You
Lullaby
Ach fuck it.
Biertje?
Beam me up Scotty.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |