SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hmm nooit opgevallenTEAM BAKSTEEN
quote:Op zondag 9 juni 2019 19:55 schreef TillyB het volgende:
Zegt iemand uit welk land?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hmm nooit opgevallen
De germaanse talen gebruiken veel meer de k, waar engels en de latijnse talen de c gebruiken.quote:Op zondag 9 juni 2019 19:55 schreef chufi het volgende:
Nee.. weet ik..
Zapp ik langs een motorrace .. is er een safety car.. Nog nooit gezien
ghhhhquote:Op zondag 9 juni 2019 19:59 schreef cafca het volgende:
Spaanstaligen kunnen de j niet eens uitspreken
En met de X hebben ze ook moeitequote:Op zondag 9 juni 2019 19:59 schreef cafca het volgende:
jota joder Juan Jimenezquote:Op zondag 9 juni 2019 19:59 schreef cafca het volgende:
Flamenco.quote:Op zondag 9 juni 2019 20:10 schreef BoonDockSaint het volgende:
Dit gifje staat op eerste pagina met zoekwoord spain
[ afbeelding ]
ass in painquote:Op zondag 9 juni 2019 20:10 schreef BoonDockSaint het volgende:
[ afbeelding ]
Dat klopt niet.. dat is latinoquote:Op zondag 9 juni 2019 20:10 schreef BoonDockSaint het volgende:
[ afbeelding ]
Die was te verwachten.quote:
First to 2 pointquote:Op zondag 9 juni 2019 20:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zie het .. niet gevolgd hoe het werkt dus
Wat heb je met de eigenaresse gedaan?quote:Op zondag 9 juni 2019 20:38 schreef mario390 het volgende:
ben vaochtend met en veel te kleine meisje-lederjas naar huis gekomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |