abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zondag 9 juni 2019 @ 18:12:07 #298
137949 Disana
pi_187338239
Vandaag op NPO een herhaling van Krabbé zoekt Van Gogh. Het blijft boeien.
pi_187338240
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2019 18:08 schreef Voxs het volgende:

Nooit! Maar wel voor die 98 euro voor schoenen die slechts een seizoen mee gaan :D
Da's inderdaad niet weinig. En daarbij: ze zijn uitverkocht en je wil toch geen schoenen waar iedereen al mee loopt?
quote:
ow! ik bedoelde, dat ik wat langzamer was met posten!
I know :s)
pi_187338258
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2019 18:05 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Dat eerste is best lastig. Ik denk echter wel dat ik het aardig kan maar ja, het is heel lastig en daarom vaak ook gewoon niet leuk. Ik twijfel ook een beetje met hoe nu verder. Een logische stap is dat ik vaker mensen ga interviewen maar dat is niet wat ik leuk vindt. Ik ben beter in kijken, volgens mij.
[..]

:D Je hoeft je toch niet te verontschuldigen voor de liefde?
Ik kan mij dat zo goed voorstellen, want schilderen is soms ook zo. Lastig/frustrerend en niet altijd leuk.
Onderzoeksjournalistiek dus meer..en daar al je ook wel eens mensen voor moeten interviewen lijkt mij. Maar interviewartikel minder gauw..

hmm misschien een thema nemen, dat onderzoeken, over schrijven en zien wat de redactie/een redactie ( de Correspondent!!11 of ander blad/krant/site ?) het wat vindt?
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
pi_187338275
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2019 18:12 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Da's inderdaad niet weinig. En daarbij: ze zijn uitverkocht en je wil toch geen schoenen waar iedereen al mee loopt?
[..]

I know :s)
maar ze hadden een bijzonder mooi kleurtje blauw O+ Gelukkig een te dunne zool en idd, ben geen meelopert :7
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')