Zelf nu net begonnen in het eerste deel van Erika Forster, ben benieuwd!quote:
Ha leuk!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb de vrouw in Suite 10 gelezen en die beviel goed. Daarom deze geleend bij de bieb en goed om te lezen dat deze jou bevielquote:
Dat eerdere boek heb ik ook gelezen en deze is nog beter.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:59 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ik heb de vrouw in Suite 10 gelezen en die beviel goed. Daarom deze geleend bij de bieb en goed om te lezen dat deze jou beviel
Dit lijkt mij ook wel een tof boek. Heeft in 2018 de Libris prijs voor beste geschiedenisboek gekregen, lees ik.quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:48 schreef Mykonos het volgende:
[ afbeelding ]
Van Oostrom is een geboren verteller, zijn boeken zijn zo'n genot om te lezen
ik las er veel wisselende kritieken over, van "prachtig" tot "ik kan er niet doorheen komen".quote:
Ook al zo’n vrolijk boek... succes.quote:Op zondag 11 augustus 2019 22:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Gedownload als luisterboek (na het Hooge Nest kan ik wel ff wat anders gebruiken denk ik zo)
Heb ik ook gehoord. De schrijfstijl is gewoon net even anders. Maar dat is juist zo leuk.quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:02 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik las er veel wisselende kritieken over, van "prachtig" tot "ik kan er niet doorheen komen".
Gisteravond een beginnetje gemaakt en ik vind de schrijfstijl prachtig. Moet af en en toe hardop lachen om de galgenhumor van de narrator
Dit vond ik wel zo’n ontzettende tegenvaller.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 18:22 schreef Uhmmpie het volgende:
Boek in mn tas vergeten om te ruilen voor een nieuwe.... dus onderweg maar een verse meegenomen.
Superspannend vanaf de eerste bladzijdes blijkt...
[ afbeelding ]
Hmm ik heb hem in no time uitgelezen eigenlijk.quote:Op maandag 12 augustus 2019 18:11 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dit vond ik wel zo’n ontzettende tegenvaller.
Smaken verschillen en misschien herkent de 1 kwaliteit wat beter dan een ander. Als ik altijd bij Mcdonalds eet en nooit bij een echt restaurant dan is de kans groot dat ik Mcdonalds fantastisch vind. Overigens heb ik Hex niet gelezen.quote:Op maandag 12 augustus 2019 21:28 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hmm ik heb hem in no time uitgelezen eigenlijk.
Wie van ons 2 heeft er dan niet de mogelijkheid om (wan)smaak te herkennen?quote:Op maandag 12 augustus 2019 21:45 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Smaken verschillen en misschien herkent de 1 kwaliteit wat beter dan een ander. Als ik altijd bij Mcdonalds eet en nooit bij een echt restaurant dan is de kans groot dat ik Mcdonalds fantastisch vind. Overigens heb ik Hex niet gelezen.
Ik heb het niet over mezelf, het is meer een algemene opmerking. Als je veel hebt gelezen kan je beter beoordelen wat kwaliteit is en wat niet, denk ik, want dan kan je vergelijken. Maar goed dan nog is het een kwestie van smaak. Een goed voorbeeld vind ik Dan Brown. Hij beheerst een kunstje heel goed en heeft succes, maar ik vind zijn boeken enorm ruk geschreven dus kwaliteit kan ik het niet noemen.quote:Op maandag 12 augustus 2019 21:56 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Wie van ons 2 heeft er dan niet de mogelijkheid om (wan)smaak te herkennen?
En verder lijkt me dat nogal persoonlijk
Op zich wel interessantquote:Op maandag 12 augustus 2019 22:03 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik heb het niet over mezelf, het is meer een algemene opmerking. Als je veel hebt gelezen kan je beter beoordelen wat kwaliteit is en wat niet, denk ik, want dan kan je vergelijken. Maar goed dan nog is het een kwestie van smaak. Een goed voorbeeld vind ik Dan Brown. Hij beheerst een kunstje heel goed en heeft succes, maar ik vind zijn boeken enorm ruk geschreven dus kwaliteit kan ik het niet noemen.
Hmm hier gaat het topic niet over..excuus beste users.
Toevallig dacht ik net aan de zin die je net gebruikt. Veel mensen vinden een boek goed als 'het lekker wegleest' maar dat is wat oppervlakkig. Een toegankelijke schrijfstijl is wel prettig maar er zijn meer factoren die bepalen of een schrijfsel ook goed is.quote:Op maandag 12 augustus 2019 22:10 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Op zich wel interessant
Hier ook geen enorme dan brown fan trouwens.
Leest prima weg en toch... dunno..
Niet helemaal.
Nu odd thomas aan het lezen..quote:Op maandag 12 augustus 2019 22:14 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Toevallig dacht ik net aan de zin die je net gebruikt. Veel mensen vinden een boek goed als 'het lekker wegleest' maar dat is wat oppervlakkig. Een toegankelijke schrijfstijl is wel prettig maar er zijn meer factoren die bepalen of een schrijfsel ook goed is.
Beetje kabbelend inderdaad, maar mooie natuur- en karakterbeschrijvingen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 16:10 schreef Bluezz het volgende:
Ik vond het tegenvallen eerlijk gezegd. Weet niet waarom, maar had er meer van verwacht.. beetje kabbelend verhaal.
Wat vond je van de rest van het boek?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 18:22 schreef Uhmmpie het volgende:
Boek in mn tas vergeten om te ruilen voor een nieuwe.... dus onderweg maar een verse meegenomen.
Superspannend vanaf de eerste bladzijdes blijkt...
[ afbeelding ]
Her einde paste niet zo bij het begin.. maar vond het evengoed nogal spannend.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 18:27 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Wat vond je van de rest van het boek?
Ik vond het begin eigenlijk best okee (en snapte ook wel waarom Stephen King zegt fan te zijn van dit boek). Maar het eind vond ik echt mega-stom. Zo.. geforceerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben er ook net in bezig. De eerste twee delen zijn erdoor. Ik vond het begin best leuk, maar er komen ook wat vervelende stukken. Ik voel nog niet goed waarom dit een meesterwerk zou zijn.quote:Op maandag 12 augustus 2019 22:38 schreef Fok-it het volgende:
[ afbeelding ]
Eerste 100 paginas gelezen. Moet nog wel wennen aan de schrijfstijl, die overigens erg mooi is. Interessant boek en het intrigeert me waar het naar toe gaat met het verhaal
Deel 1 was tof ja. Interessante plotontwikkeling en al een beetje een inleiding waar het boek naar toe gaat. Ben nu in het deel van Amalfitano bezig en die verloopt wel wat stroever moet ik zeggen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 15:08 schreef Beregd het volgende:
[..]
Ben er ook net in bezig. De eerste twee delen zijn erdoor. Ik vond het begin best leuk, maar er komen ook wat vervelende stukken. Ik voel nog niet goed waarom dit een meesterwerk zou zijn.
Had de variant over quantum mechanica al gelezen en was wel benieuwd naar deze.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 18:31 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Slaapproblemen?
Mijn minst favoriete vak op de uni
1200 wtfquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:20 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Deze net uit:
[ afbeelding ]
Nu aan deze begonnen:
[ afbeelding ]
Nooit geweten dat dit een boek van bijna 1200 pagina's is.
Hoe is deze?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:20 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Deze net uit:
[ afbeelding ]
Hemingwayquote:Op woensdag 28 augustus 2019 14:30 schreef Voxs het volgende:
Net uit: The Sun also Rises van Hemmingway
.
jaquote:
Waar moet die extra M?quote:
Die schreef ik per ongeluk.quote:
Waar gaat die ook alweer over? Heb hem ooit gelezen geloof ik, kan me er alleen geen klap meer van herinneren.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 14:30 schreef Voxs het volgende:
Net uit: The Sun also Rises van Hemingway
.
quote:Na de val van het communisme vluchtten eind jaren tachtig veel wetenschappers van het geheime Russische laboratorium Vector, waar dodelijke virussen werden ontwikkeld, naar het Westen. Als dertig jaar later een van hen wordt vergiftigd in Edinburgh, gaat zijn dochter Sookie achter de daders aan. Tegelijkertijd ontdekt Alex in Amsterdam dat de kist van zijn moeder uit het gezamenlijke graf van zijn ouders is verdwenen. Heeft het Russische verleden van zijn vader er iets mee te maken? Iemand lijkt op jacht naar de gevluchte wetenschappers en de virussen die ze meesmokkelden. Maar waarom? Zowel Sookie als Alex begint een koortsachtige zoektocht, die gevaarlijker zal blijken dan ze dachten.
Ik vond het een goed boek. Leest erg prettig en is ontzettend boeiend. In minder dan een week uitgelezen.quote:
quote:
Boek nu uitquote:
Van dat filmpje van Maarten word ik niet veel wijzer. Ik zie twee enorme dikke pillen. Dat schrikt mij niet af, maar wat maakt de boeken zo goed dat je er veel tijd in zou willen steken? Is het een soap-achtig verhaal dat enigszins verslavend is om te lezen?quote:Op donderdag 12 september 2019 08:24 schreef friskvind het volgende:
[..]
Boek nu uit
Ben het eens met aanbeveling.
Je moet het niet te druk hebben,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |