Her einde paste niet zo bij het begin.. maar vond het evengoed nogal spannend.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 18:27 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Wat vond je van de rest van het boek?
Ik vond het begin eigenlijk best okee (en snapte ook wel waarom Stephen King zegt fan te zijn van dit boek). Maar het eind vond ik echt mega-stom. Zo.. geforceerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben er ook net in bezig. De eerste twee delen zijn erdoor. Ik vond het begin best leuk, maar er komen ook wat vervelende stukken. Ik voel nog niet goed waarom dit een meesterwerk zou zijn.quote:Op maandag 12 augustus 2019 22:38 schreef Fok-it het volgende:
[ afbeelding ]
Eerste 100 paginas gelezen. Moet nog wel wennen aan de schrijfstijl, die overigens erg mooi is. Interessant boek en het intrigeert me waar het naar toe gaat met het verhaal
Deel 1 was tof ja. Interessante plotontwikkeling en al een beetje een inleiding waar het boek naar toe gaat. Ben nu in het deel van Amalfitano bezig en die verloopt wel wat stroever moet ik zeggen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 15:08 schreef Beregd het volgende:
[..]
Ben er ook net in bezig. De eerste twee delen zijn erdoor. Ik vond het begin best leuk, maar er komen ook wat vervelende stukken. Ik voel nog niet goed waarom dit een meesterwerk zou zijn.
Had de variant over quantum mechanica al gelezen en was wel benieuwd naar deze.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 18:31 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Slaapproblemen?
Mijn minst favoriete vak op de uni
1200 wtfquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:20 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Deze net uit:
[ afbeelding ]
Nu aan deze begonnen:
[ afbeelding ]
Nooit geweten dat dit een boek van bijna 1200 pagina's is.
Hoe is deze?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:20 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Deze net uit:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |