Ja al op de baan.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 12:59 schreef Federer-fan het volgende:
Zijn Federer en Nadal al gesignaleerd?
Jaquote:Op vrijdag 7 juni 2019 12:59 schreef Federer-fan het volgende:
Is het ergens te zien? Op ES 1 en ES 2 nog niet.quote:
Fed staat al 2 sets achter.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 12:59 schreef Federer-fan het volgende:
Nee, maar komt nu gelijk op ES 1 verwacht ik.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 12:59 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Is het ergens te zien? Op ES 1 en ES 2 nog niet.
quote:Nog meer regen op komst: mannenfinale op maandag?
En de problemen met het weer zijn nog niet voorbij voor de organisatie van Roland Garros. Regen zou vrijdag en zaterdag opnieuw spelbreker kunnen zijn waardoor de vrouwenfinale opgeschoven zou moeten worden naar zondag en de mannenfinale naar maandag. “We hopen van niet, maar als we geen andere keuze hebben zal het wel moeten. Het is moeilijk om te voorspellen wat het weer zal geven”, zegt toernooidirecteur Guy Forget.
Ik vind het onbegrijpelijk dat ze niet het inspelen van Nadal en Federer laten zien maar in plaats daarvan een damesdubbel laten zien.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 13:00 schreef BobW het volgende:
[..]
Nee, maar komt nu gelijk op ES 1 verwacht ik.
Dan gaan die Fransen net naar bed.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 13:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Morgen gewoon om 9 uur ochtends beginnen
Ik ga me zo klaar maken om naar de winkels te gaan voor boodschappen. Het leven gaat door; menselijkheid tonen is doodnormaal. Niemand kan aan de druk en dagelijkse sleur in het leven ontsnappen.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 13:01 schreef Slobeend het volgende:
Zo. Ik zit klaar voor Federer-Nadal! Wat jullie @:showtimer @:Rellende_Rotscholier @:Mani89 @:Koffieplanter @:el-stinho
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |