Ze willen gelijkheid zolang ze maar geen BO5 hoeven spelen.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 16:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als je gelijkheid predikt kon je ook op PC en SL eerst een damespartij laten spelen en daarna halve finales mannen. Maar ja de mannen moeten uiteraard beide op PC.
Deze voorspellingen zijn heel anders. 0,2 mm regen tussen 17.00-18.00 u.; 0 mm regen tussen 18.00-19.00 u.; 0,1 mm regen tussen 19.00-20.00 u.; en daarna droog.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 16:16 schreef EP3 het volgende:
Als ik buienradar mag geloven dan krijgen we straks dikke stortbuien.
quote:Op vrijdag 7 juni 2019 16:21 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Geef die Djoko eens een straf voor dat geklungel op de service...
Daar kijk ik nu al naar uit.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 16:24 schreef suus21 het volgende:
Ik.denk dat we een racketsmash van djoko gaan krijgen vandaag
Die vind ik altijd tof.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 16:24 schreef suus21 het volgende:
Zou mooi zijn om een maximum aan het aantal rackets te stellen danquote:Op vrijdag 7 juni 2019 16:24 schreef suus21 het volgende:
Juist niet. Dat hij er zo veel kapot slaat dat hij er geeneen meer over heeft en dat hij geen nieuwe rackets mag laten brengen.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 16:27 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Zou mooi zijn om een maximum aan het aantal rackets te stellen dan
Nee. En Thiem daarentegen speelt met veel marge, merkten de commentatoren net op.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 16:28 schreef leukeditter het volgende:
moet het van zn timing hebben en dat gaat nu dus helemaal niet
Ik hoop op dezelfde uitslag als vorig jaar als Thiem de finale haalt.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 16:29 schreef EP3 het volgende:
Ik hoop dat Thiem wint. En ik hoop dat Thiem die Spanjaard onder het gravel begraaft.
Dat bedoel ik. Dat hij op een gegeven moment met een kapot racket speelt.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 16:28 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Juist niet. Dat hij er zo veel kapot slaat dat hij er geeneen meer over heeft en dat hij geen nieuwe rackets mag laten brengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |