De topic titel kon helaas niet langer... sorry.....quote:
Leuk, kwamen er nog nieuwe inzichten ter sprake?quote:Op dinsdag 4 juni 2019 20:39 schreef Tele6 het volgende:
Gisteravond was er een documentaire over polyamorie (alternatieve relatievormen) op NPO 3. Die heb ik net terug zitten kijken. Er zitten mensen uit mijn stad in!
Ah, vandaar wellicht dit topic R&P / Polyamoriequote:Op dinsdag 4 juni 2019 20:39 schreef Tele6 het volgende:
Gisteravond was er een documentaire over polyamorie (alternatieve relatievormen) op NPO 3. Die heb ik net terug zitten kijken. Er zitten mensen uit mijn stad in!
Ehm, niet heel veel van wat ik niet al gehoord heb of gelezen of besproken. Ik heb me flink ingelezen toen ik eraan begon, en ik ben een paar keer naar een praatgroep erover geweest, dus de meeste standaard ideeën en tips ken ik al wel. -- Alleen nieuw voor me dat er een polyamoureuze commune is in Portugal, maar ik denk niet dat ik wat heb aan die kennisquote:Op dinsdag 4 juni 2019 20:51 schreef fietsie het volgende:
[..]
Leuk, kwamen er nog nieuwe inzichten ter sprake?
Hier komt t wel en niet en wel en niet. Het flitst hier wel behoorlijk.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 22:28 schreef z80 het volgende:
En inmiddels lang genoeg gewacht op de storm des doods. Die zoals verwacht niet gekomen is. Richting bed.
Echt wel een dikke storm des doods. Er werd hier zelfs een kind wakker (en bang) van.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 22:28 schreef z80 het volgende:
En inmiddels lang genoeg gewacht op de storm des doods. Die zoals verwacht niet gekomen is. Richting bed.
Zie net op fb dat bij een kennis, midden in nijmegen een boom omligt. Kan niet goed zien of het huis waar de kruin ligt nog heel is.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 22:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hier kan het raam weer open. Weinig aan de hand geweest maar op Buienradar ziet het er omgeving Kaatje wel heftig uit ja.
Vermoord em!quote:
Bevallen? Is dat in OUD te volgen?quote:
Da’s toch haar alter ego?quote:Op woensdag 5 juni 2019 09:07 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Bevallen? Is dat in OUD te volgen?
Edit, daar is iemand bevallen maar die heet anders
Klinkt heerlijk (en jaloersmakend)quote:Op woensdag 5 juni 2019 09:30 schreef Myraela het volgende:
Ik ben even uit een coma ontwaakt. Ik was al zo moe gisteren, maar door de benauwdheid viel ik maar niet in slaap. Maar heerlijk uitgeslapen.
Ze had wel een alter ego in OUD geloof ikquote:
Kon je daar mooi naar het onweer kijken of was het vooral regen? Wij hebben gisteren wel een half uur voor het raam gestaan, het was echt heel mooiquote:Op woensdag 5 juni 2019 08:40 schreef Uhmmpie het volgende:
Hmm ik had gister met, geniale timing natuurlijk, een date op het strand
Gelukkig was het heel gezellig want het werd snel al wat later met dank aan het weer.
Het was wel echt een heel pittig buitje daar zo aan de kust.
[ afbeelding ]
Oooh, gefeliciteerdquote:Op woensdag 5 juni 2019 10:06 schreef Lot_1 het volgende:
Hoi! Ik heb inderdaad mijn zoon op de wereld gezet in een sneltreinvaartHet gaat helemaal goed hier.
Voor de naam graag een DM. Hij krijgt denk ik nog een fok-naam
Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 5 juni 2019 10:06 schreef Lot_1 het volgende:
Hoi! Ik heb inderdaad mijn zoon op de wereld gezet in een sneltreinvaartHet gaat helemaal goed hier.
quote:Op woensdag 5 juni 2019 10:09 schreef Isabeau het volgende:
Als foknaam 'minilot' zal wel niet handig zijn
Sterkte!quote:Op woensdag 5 juni 2019 10:15 schreef fietsie het volgende:
Zij die 2 (!) uur tandartsafspraak in het vooruitzicht hebben groeten u.
Mochten mijn postst vanmiddag lastig leesbaar zijn dan weten jullie waarom
Gefeliciteerd!!!quote:Op woensdag 5 juni 2019 10:06 schreef Lot_1 het volgende:
Oeh, heel veel sterkte!quote:Op woensdag 5 juni 2019 10:15 schreef fietsie het volgende:
Zij die 2 (!) uur tandartsafspraak in het vooruitzicht hebben groeten u.
Mochten mijn postst vanmiddag lastig leesbaar zijn dan weten jullie waarom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |