abonnement Unibet Coolblue
pi_187267980
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 16:40 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

https://www.blackachievem(...)menica-ghidei-biidu/
[..]

https://www.coe.int/en/we(...)hidei-biidu-domenica
[..]

Is hierheen gekomen als kind van vluchtelingen en heeft zich na haar afstuderen alleen maar bezig gehouden met royaal verdienen n de zieligheidssector.
Zo'n harses heeft ze ook wel ja.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_187268389
quote:
4s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 21:56 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Ik lees nog geen antwoord met concrete voorbeelden waarom FvD of PVV (aanhang) racistisch zou zijn.

Heb je die wel?
In heel de wereld wordt Geert WIlders als een extreem rechtse gek betitteld door de media behalve in nederland :)
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  woensdag 5 juni 2019 @ 06:49:44 #103
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_187268530
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 22:42 schreef sp3c het volgende:
anyways als je een beetje in de bron duikt is het allemaal zo negatief nog niet, Wilders en Baudet kom ik zo snel uberhaupt niet tegen

ruikt een beetje naar fake NWS dit
Zomaar even een kleine greep:

quote:
De Volskrant (2018, February 3), Baudets aangifte tegen Ollongren is kansloos, zegt dé
expert op terrein van smaad en laster, https://www.volkskrant.nl(...)-en-laster~be069573/, accessed on 03.02.2018.
quote:
Geert Wilders: Far-right Dutch PM frontrunner says
'Islam and freedom are not compatible',
https://www.independent.c(...)reedom-a7593466.html, accessed on 05.09.2018.
quote:
In veel nieuwsberichten over moslims wordt ook de PVV of haar
partijleider genoemd en wordt de stevige taal van de PVV overgenomen. Dat soort
herhaald negatief nieuws leidt tot stereotypering van moslims, voedt vooroordelen
en kan aanzetten tot discriminatie.
quote:
De ECRI is in die zin
verheugd dat de leider van de PVV opnieuw vanwege zijn islamofobe uitspraken
is vervolgd. Dit leidde tot een strafrechtelijk vonnis, waartegen het OM in beroep is
gegaan omdat er in eerste instantie geen geldboete of andere sanctie was
opgelegd.
quote:
Haattaal bereikte een nieuw dieptepunt in februari 2018, toen een parlementslid
van Forum voor Democratie in een bekende krant openlijk een racistische
uitspraak deed en vertelde dat hij overtuigd was van biologische superioriteit41 en
de partijleider hier afstand van weigerde te nemen toen een ander parlementslid
hem hierom vroeg.
quote:
angstaanwakkerende retoriek onder invloed van de Partij voor de
Vrijheid (PVV) en Forum voor Democratie (FvD). Dit debat leidt sinds het begin
van deze eeuw tot verdeeldheid33 en wordt gevoed door steeds weer nieuw islamofobe uitlatingen34 en acties zoals het opzetten van websites voor het melden
van klachten over arbeidskrachten uit Roemenië, Polen en Bulgarije in 2012 en
asielzoekers in 2015 en een Mohammed-cartoonwedstrijd van de PVV in augustus
2018. Een ander voorbeeld is een uitspraak van de leider van de PVV tijdens de verkiezingscampagne van 2017: Nederland is gebaseerd op
christelijke, joodse en menselijke waarden. Islam en vrijheid zijn onverenigbaar. Independent 2017
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
pi_187269433
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 05:47 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

In heel de wereld wordt Geert WIlders als een extreem rechtse gek betitteld door de media behalve in nederland :)
Nee, dus. Dit is geen antwoord op de vraag.
pi_187269475
quote:
4s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 21:56 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Ik lees nog geen antwoord met concrete voorbeelden waarom FvD of PVV (aanhang) racistisch zou zijn.

Heb je die wel?
Zolang niet precies duidelijk is wat "racistisch" nu eigenlijk is, zullen er ook geen concrete voorbeelden komen.

Het woord "racistisch" is zo'n woord dat zijn betekenis verloren heeft. Het betekent eigenlijk niets meer.

Het woord "racistisch" wordt nu alleen nog maar gebruikt als een soort scheldwoord. Als je het niet met mij eens bent, dan ben jij "racistisch".
pi_187270441
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 09:12 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Zolang niet precies duidelijk is wat "racistisch" nu eigenlijk is, zullen er ook geen concrete voorbeelden komen.

Het woord "racistisch" is zo'n woord dat zijn betekenis verloren heeft. Het betekent eigenlijk niets meer.

Het woord "racistisch" wordt nu alleen nog maar gebruikt als een soort scheldwoord. Als je het niet met mij eens bent, dan ben jij "racistisch".
Hoog tijd om je er geen flikker meer van aan te trekken dus.
  woensdag 5 juni 2019 @ 11:17:36 #107
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_187270956
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 16:28 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Blijkbaar willen ze dat de islam zich kan verschuilen achter antiracisme. Daarnaast pleiten ze ervoor dat de staat zich met de media gaat bemoeien om de zegeningen van de massa-immigratie te bezingen.

Natuurlijk krijg je daar de handen niet voor op elkaar. Sterker nog, de reactie van de regering is nog veel te onderdanig.
In Denemarken zijn ze al een flink stap verder.

Daar is het realpolitik besef wel doorgedrongen.
  Moderator woensdag 5 juni 2019 @ 11:41:43 #108
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_187271263
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 06:49 schreef MissGiraffe het volgende:

[..]

Zomaar even een kleine greep:
[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

met de bron bedoel ik natuurlijk het raport in kwestie

niet google ofzo
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  woensdag 5 juni 2019 @ 12:07:54 #109
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_187271649
Er zijn nogal wat boerenkoolracisten in dit topic die zich ernstig aangesproken voelen, TS voorop.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  woensdag 5 juni 2019 @ 12:12:48 #110
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_187271717
Gelukkig heeft de totaal niet bevooroordeelde Vader Aardbei een veel genuanceerdere visie dan experts van de ECRI.
AZ
ALKMAAR
pi_187271769
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 12:12 schreef Durmada het volgende:

experts van de ECRI.
Huh? Experts?
pi_187271831
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 12:12 schreef Durmada het volgende:
Gelukkig heeft de totaal niet bevooroordeelde Vader Aardbei een veel genuanceerdere visie dan experts van de ECRI.
Je kan ook de discussie met hem aangaan en argumenten aandragen waarin je zijn ongelijk aantoont? Maar het is natuurlijk weer makkelijker om wat te roeptoeteren omdat zijn mening niet in jouw straatje past. Iedere kleuter van 3 zonder oogkleppen op ziet dat dit rapport rammelt aan alle kanten, maar zodra er geen argumenten zijn om een standpunt te ontkrachten gaan we maar weer over op de persoonlijke aanval.

Toch mooi hoe enkelen keer op keer menen hun gelijk te halen en zelf niet eens doorhebben dat ze met hun simpele domme oneliners de discussie eigenlijk al verloren hebben voordat ze hem zijn durven aangaan. Gooi er anders nog even wat opmerkingen zoals racist, nazi etc. tegenaan, die doen het de laatste tijd ook altijd goed. ^O^
  woensdag 5 juni 2019 @ 12:26:07 #113
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_187271880
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 12:22 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Je kan ook de discussie met hem aangaan en argumenten aandragen waarin je zijn ongelijk aantoont? Maar het is natuurlijk weer makkelijker om wat te roeptoeteren omdat zijn mening niet in jouw straatje past. Iedere kleuter van 3 zonder oogkleppen op ziet dat dit rapport rammelt aan alle kanten, maar zodra er geen argumenten zijn om een standpunt te ontkrachten gaan we maar weer over op de persoonlijke aanval.

Toch mooi hoe enkelen keer op keer menen hun gelijk te halen en zelf niet eens doorhebben dat ze met hun simpele domme oneliners de discussie eigenlijk al verloren hebben voordat ze hem zijn durven aangaan. Gooi er anders nog even wat opmerkingen zoals racist, nazi etc. tegenaan, die doen het de laatste tijd ook altijd goed. ^O^
Waarom zou ik argumenten aankaarten als het duidelijk niet mijn vakgebied is. Ik vind het alleen opmerkelijk dat Vader Aardbei een heel rapport ontkracht dat is opgesteld door experts die er naar alle waarschijnlijkheid veel meer tijd en moeite in hebben gestopt. Daarnaast zullen zijn eerlijker en partijdiger ernaar kijken omdat Vader Aardbei duidelijk een bevooroordeelde mening heeft.

Als de KNVB een mening heeft over Ajax, ga ik niet luisteren naar enkele gefrustreerde Feyenoord fans maar dan geloof ik eerder de mening van de experts.
AZ
ALKMAAR
pi_187272058
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 12:26 schreef Durmada het volgende:

[..]

Waarom zou ik argumenten aankaarten als het duidelijk niet mijn vakgebied is. Ik vind het alleen opmerkelijk dat Vader Aardbei een heel rapport ontkracht dat is opgesteld door experts die er naar alle waarschijnlijkheid veel meer tijd en moeite in hebben gestopt. Daarnaast zullen zijn eerlijker en partijdiger ernaar kijken omdat Vader Aardbei duidelijk een bevooroordeelde mening heeft.

Als de KNVB een mening heeft over Ajax, ga ik niet luisteren naar enkele gefrustreerde Feyenoord fans maar dan geloof ik eerder de mening van de experts.
Als die rapporteren al met één simpele google actie te ontkrachten zijn kun je vaak de dubbele agenda al invullen. Als morgen het KNMI een rapport uitbrengt met het verhaal dat het in augustus 80 graden wordt geloof je dat dan ook of zet je er dan toch vraagtekens bij? Zij hebben er immers voor geleerd dus weten ze het beter.

Misschien heb je de laatste jaren onder een steen geleefd, maar je kent het principe baantjescarrousel? Niet iedereen die daar zit heeft ervoor geleerd of heeft alle wijsheid in pacht. Of Judith Serengeti vergeten, die toch echt beweerde dat er geen IS strijders via de vluchtelingen stromen naar Europa kwamen. Die is nu vice voorzitten van de anti terrorisme commissie in de EU en volgens jouw opvatting is dan alles wat Judith roept de waarheid want ze heeft er immers voor geleerd gezien ze nu een functie heeft waarvan in een eerder stadium toch duidelijk was dat ze er geen kaas van had gegeten?

Nu stel Vader aardbei had op die functie gezeten, was hij dan vrijgesproken van zijn persoonlijke mening? Want dan kan Vader aardbei opeens geen persoonlijke mening hebben?

Gooi die oogkleppen eens af, en ik weet dat het moeilijk is voor enkelen maar denk eens echt voor jezelf. Laat je niet alles voorkauwen door de media en politiek. Als er in het rapport stond dat bananen paars zijn dan trapt een groot gedeelte erin, want zij hebben er immers voor geleerd. Anders zie ik graag de voorbeelden komen van het zogenaamd zware racisme tegen moslims, de blanke superioriteit wat Wilders en Baudet opperen, waarom "wij" schuldig zijn aan de falende immigratie of waarom er geen woord wordt gerept over de alsmaar groeiende Joden en homo haat vanuit de veelal islamitische kringen, iets waar ook genoeg informatie over te vinden is.

Maar de politiek juicht om mensen zoals jou, schaapvolk, met de oogkleppen op alles maar geloven wat de heren en vrouwen politici je voorliegen, en dat ze kunnen liegen is toch inmiddels ook al duizenden keren bewezen.
  woensdag 5 juni 2019 @ 12:45:28 #115
286575 Roces18
Chef de party
pi_187272073
Blanken zijn toch ook superieur of niet???????? :') is ons klimaat dus natuurlijk ben ik hier superieur.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  woensdag 5 juni 2019 @ 12:57:48 #116
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_187272226
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 11:41 schreef sp3c het volgende:

[..]

met de bron bedoel ik natuurlijk het raport in kwestie

niet google ofzo
Dat komt uit het rapport: misschien moet je het eerst lezen voordat je iets roept over nepnieuws of Google?
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
  woensdag 5 juni 2019 @ 12:58:21 #117
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_187272232
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 12:26 schreef Durmada het volgende:

[..]

Waarom zou ik argumenten aankaarten als het duidelijk niet mijn vakgebied is. Ik vind het alleen opmerkelijk dat Vader Aardbei een heel rapport ontkracht dat is opgesteld door experts die er naar alle waarschijnlijkheid veel meer tijd en moeite in hebben gestopt. Daarnaast zullen zijn eerlijker en partijdiger ernaar kijken omdat Vader Aardbei duidelijk een bevooroordeelde mening heeft.

Als de KNVB een mening heeft over Ajax, ga ik niet luisteren naar enkele gefrustreerde Feyenoord fans maar dan geloof ik eerder de mening van de experts.
Hoho, ik zei dat mijn mening een beetje gekleurd was, niet dat ik onzin vertelde of onwaarheden verkondigde...

Je geeft ze een vinger, en ze nemen je hand. :')

Ik baseer mij ook op de samenvatting van WNL, en als je andere nieuwsbronnen crosscheckt zie je dat die gewoon kloppen. Dus kom niet aan met die bullshit dat ik het rapport half gelezen heb en daarna direct een negatief / foutief verhaal heb verteld. Je hoeft geen expert te zijn om op te merken dat de ECRI geen flauw benul heeft van wat er in Nederland speelt en foutieve definities van o.a. ''racisme'' hanteert.

Het zijn geen experts. Het zijn ideologisch gedreven, activistische fanatici.
pi_187272238
Weer een verzameling boze blanke mannen in dit topic. :D
pi_187272245
Ah, de racisten zijn aanwezig.
  woensdag 5 juni 2019 @ 13:00:33 #120
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_187272257
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 12:59 schreef Basp1 het volgende:
Weer een verzameling boze blanke mannen in dit topic. :D
Weer een racist die huidskleur erbij sleept. :')
  woensdag 5 juni 2019 @ 13:02:13 #121
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_187272280
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 12:26 schreef Durmada het volgende:

[..]

Waarom zou ik argumenten aankaarten als het duidelijk niet mijn vakgebied is. Ik vind het alleen opmerkelijk dat Vader Aardbei een heel rapport ontkracht dat is opgesteld door experts die er naar alle waarschijnlijkheid veel meer tijd en moeite in hebben gestopt. Daarnaast zullen zijn eerlijker en partijdiger ernaar kijken omdat Vader Aardbei duidelijk een bevooroordeelde mening heeft.

Als de KNVB een mening heeft over Ajax, ga ik niet luisteren naar enkele gefrustreerde Feyenoord fans maar dan geloof ik eerder de mening van de experts.
De vertegenwoordiger voor Nederland in de ECRI is een Eritrese vrouw die een carriere heeft opgebouwd in de zieligheidsindustrie: honderden linkjes verschijnen wanneer je haar naam opzoekt met anti-discriminatie toespraakjes en 'pro-zwarte bladiebla' dingen. Dus als er iemand partijdig is, is zij het wel.
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
  woensdag 5 juni 2019 @ 13:05:46 #122
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_187272344
quote:
10s.gif Op woensdag 5 juni 2019 12:07 schreef Ringo het volgende:
Er zijn nogal wat boerenkoolracisten in dit topic die zich ernstig aangesproken voelen, TS voorop.
Ja ik ben uiteraard een geboren racist, met mijn Antilliaanse vrouw en halfbloed dochter. ^O^

De usual suspects zijn weer gearriveerd om de discussie snel te ontsporen met debiele oneliners en persoonlijke aanvallen. Welkom op Fok!.
pi_187272377
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 05:47 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

In heel de wereld wordt Geert WIlders als een extreem rechtse gek betitteld door de media behalve in nederland :)
Nee, je hebt geen concrete voorbeelden van racistische uitlatingen van Wilders dus.

Maar baseert jouw mening op wat anderen, die ook geen concrete voorbeelden kunnen noemen, aan het rond roepen zijn.

Er zijn zo ook mensen die Baudet een fascist vinden. Dat is ie niet, en mensen kunnen geen concrete voorbeelden geven over het grote waarom hij dat zou zijn, maar mensen vinden het toch en roepen het rond.

Wilders is trouwens ook niet rechts, en ook niet ''extreem'', en dat geeft te denken over hoe jij denkt over hoe de ''hele wereld'' volgens jou naar nederland kijkt.

quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 12:12 schreef Durmada het volgende:
Gelukkig heeft de totaal niet bevooroordeelde Vader Aardbei een veel genuanceerdere visie dan experts van de ECRI.
Nou, noem de visie van die ''experts'' maar genuanceerd en niet bevooroordeeld.
:D

quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 13:05 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Ja ik ben uiteraard een geboren racist, met mijn Antilliaanse vrouw en halfbloed dochter. ^O^

De usual suspects zijn weer gearriveerd om de discussie snel te ontsporen met debiele oneliners en persoonlijke aanvallen. Welkom op Fok!.
Die reactie heb ik maar even gerapporteerd. Neem aan dat ie zo weg is.

quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 12:59 schreef Basp1 het volgende:
Weer een verzameling boze blanke mannen in dit topic. :D
En wéér een inhoudsloze uitlok reactie in dit topic.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  woensdag 5 juni 2019 @ 13:21:08 #124
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_187272555
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 13:05 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Ja ik ben uiteraard een geboren racist, met mijn Antilliaanse vrouw en halfbloed dochter. ^O^

De usual suspects zijn weer gearriveerd om de discussie snel te ontsporen met debiele oneliners en persoonlijke aanvallen. Welkom op Fok!.
Zelfs een mod is aanwezig om het weer allemaal 'fakenews' te noemen, en wanneer hij stukjes uit het rapport (of 'raport' zoals hij zegt :') ) krijgt dan is het 'dur dur dur dit is van Google'...... Nope gewoon rechtstreeks uit het rapport. Te trollerig om toe te geven dat ie fout zat :')
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
  Moderator woensdag 5 juni 2019 @ 13:24:12 #125
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_187272594
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 12:57 schreef MissGiraffe het volgende:

[..]

Dat komt uit het rapport: misschien moet je het eerst lezen voordat je iets roept over nepnieuws of Google?

ik heb het gelezen en ik kom niets tegen uit de volkskrant ofzo
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  woensdag 5 juni 2019 @ 13:24:58 #126
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_187272604
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 13:24 schreef sp3c het volgende:

[..]

ik heb het gelezen en ik kom niets tegen uit de volkskrant ofzo
https://rm.coe.int/fifth-(...)nslation-/168094c8f5 ......
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
  Moderator woensdag 5 juni 2019 @ 13:26:06 #127
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_187272617
ja ik heb het voor me en buiten de bibliografie kom je wilders en baudet niet tegen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator woensdag 5 juni 2019 @ 13:26:44 #128
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_187272623
maar lees het zelf ff door :)
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  woensdag 5 juni 2019 @ 13:29:16 #129
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_187272649
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 13:26 schreef sp3c het volgende:
ja ik heb het voor me en buiten de bibliografie kom je wilders en baudet niet tegen
Wel dus, en ik heb je de quotes gegeven.
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
  woensdag 5 juni 2019 @ 13:30:02 #130
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_187272661
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 13:26 schreef sp3c het volgende:
maar lees het zelf ff door :)
Gedaan, nu jij nog.
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
pi_187273109
Die commissieleden zijn racisten. Voorbeelden geven is niet nodig.
pi_187278572
quote:
4s.gif Op woensdag 5 juni 2019 13:08 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Nee, je hebt geen concrete voorbeelden van racistische uitlatingen van Wilders dus.

Maar baseert jouw mening op wat anderen, die ook geen concrete voorbeelden kunnen noemen, aan het rond roepen zijn.

Er zijn zo ook mensen die Baudet een fascist vinden. Dat is ie niet, en mensen kunnen geen concrete voorbeelden geven over het grote waarom hij dat zou zijn, maar mensen vinden het toch en roepen het rond.

Wilders is trouwens ook niet rechts, en ook niet ''extreem'', en dat geeft te denken over hoe jij denkt over hoe de ''hele wereld'' volgens jou naar nederland kijkt.
[..]

Nou, noem de visie van die ''experts'' maar genuanceerd en niet bevooroordeeld.
:D
[..]

Die reactie heb ik maar even gerapporteerd. Neem aan dat ie zo weg is.
[..]

En wéér een inhoudsloze uitlok reactie in dit topic.
Het is over met Wilders

wilders is tijdverspilling

Hij blijft nog 15 jaar zijn zakken vullen in den haag
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_187279105
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 20:50 schreef DoubleUU het volgende:
Liever 10 miljoen christenen dan 1 islamiet.
Jij bent niet goed bij je hoofd. Hebben mensen dit al eens opgemerkt? Jouw psycholoog bijvoorbeeld? Of is dit nieuw voor je....

Ontopic:

typisch een topic voor vader Aardbei. Ook zo'n rechts geval, die niet goed bij zijn paasei is.. Ik heb alleen maar moeten lachen om de openingstopic. Vooral bij de antilianen die misschien in hun eigen land geen onderwijs hebben. Waar haalt hij toch die onzin steeds vandaan?

De rest van de reacties (ik ben tot pagina 3 gekomen) slaan ook alleen maar wartaal uit. Een vrouw die vanuit vluchtelingsschap het geschopt heeft tot een hoge functie in
het "zieligheidsgebeuren". In plaats van te erkennen dat deze vrouw gewoon hoge studies heeft gedaan waar menig fokker een puntje aan kan zuigen (ik ook, met mijn MBO diploma), Echt stuitend, en tegelijkertijd ook grappig (mits het satire was, en dat was het vrees ik niet).

Tevens hebben bepaalde mensen niet door dat je hltg geweld kan hebben door moslims EN tegelijkertijd geweld tegen moslims. Allebei even erg..

Wat is er overigens op tegen om Wilders een openlijke racist te noemen? Iemand die openlijk meent dat zijn cultuur beter is dan alle andere culturen? Terwijl de man zelf, op persoonlijke basis, nog niks heeft bijgedragen aan een betere maatschappij?

Niks mis met dit onderzoek, alhoewel het een trap in de buik is van mensen die menen zo openminded te zijn naar andersdenkenden.
pi_187279269
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 13:02 schreef MissGiraffe het volgende:

[..]

De vertegenwoordiger voor Nederland in de ECRI is een Eritrese vrouw die een carriere heeft opgebouwd in de zieligheidsindustrie: honderden linkjes verschijnen wanneer je haar naam opzoekt met anti-discriminatie toespraakjes en 'pro-zwarte bladiebla' dingen. Dus als er iemand partijdig is, is zij het wel.
Er bestaat geen zieligheidsindustrie. Dat is een nepnaam, omdat mensen hun activiteiten niet willen veranderen. En wat er is dan makkelijker om naar zieligheid te verwijzen?
De slavenhouders zouden de mensen die tegen slavernij waren ook van zieligheid beschuldigen.
pi_187279320
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 15:14 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Eng hoor. Politici met andere denkbeelden die de dominante ideologie niet aanhangen aanwijzen als criminelen. Wat is de volgende stap? Oppakken en vervolgen?
Iemand die openlijk christelijk is moet niet praten over "andere denkbeelden die de dominante ideologie niet aanhangen etc....."
Want al die geloven hebben wel wat anders in petto voor hen die andere denkbeelden hebben dan oppakken en vervolgen..
pi_187279403
ECSRI doet aan selectieve discriminatie. Zeuren over aanvallen op moslims maar ik hoor ze niet over de aanvallen van moslims op Joden.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_187279439
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 21:01 schreef HSG het volgende:
ECSRI doet aan selectieve discriminatie. Zeuren over aanvallen op moslims maar ik hoor ze niet over de aanvallen van moslims op Joden.
Omdat iedereen inmiddels wel weet dat joden verschrikkelijk zijn.
pi_187279448
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 21:03 schreef Nober het volgende:

[..]

Omdat iedereen inmiddels wel weet dat joden verschrikkelijk zijn.
Oh vertel. Om welke redenen zijn zij verschrikkelijk?
Ô mon citoyens vous serez unis.
  Moderator woensdag 5 juni 2019 @ 21:08:58 #139
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_187279513
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 21:01 schreef HSG het volgende:
ECSRI doet aan selectieve discriminatie. Zeuren over aanvallen op moslims maar ik hoor ze niet over de aanvallen van moslims op Joden.
wel hoor

naja niet per se van moslims maar antisemitisme, discriminatie van en geweld tegen joden komen gewoon aan bod

zelfs de afschuwelijke spreekkoren bij de voetbla ... daar vinden ze pas echt helemaal niets goeds van _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_187279614
Ik ga de NPO bij ze aanmelden. Ze geven nooit positieve aandacht aan Chinezen alleen aan zwarten en Moslims :r
pi_187279643
Als niet blanke, vind ik dat ze gelijk hebben :)
pi_187280016
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juni 2019 21:15 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
Ik ga de NPO bij ze aanmelden. Ze geven nooit positieve aandacht aan Chinezen alleen aan zwarten en Moslims :r
Ik als Harvard afgevaardigde heb daar een mening over.

NIet de Islam is het grootste gevaar voor de westerse wereld als het al ooit een gevaar zal zijn maar de invasie van de chinezen in de westerse wereld.

De Chinezen zijn gevaarlijker dan de Russen.

Deze mening is namens Harvard.University.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_187280262
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 21:39 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Ik als Harvard afgevaardigde heb daar een mening over.

NIet de Islam is het grootste gevaar voor de westerse wereld als het al ooit een gevaar zal zijn maar de invasie van de chinezen in de westerse wereld.

De Chinezen zijn gevaarlijker dan de Russen.

Deze mening is namens Harvard.University.
Okee Klaas.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  woensdag 5 juni 2019 @ 21:53:41 #144
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_187280277
Het mag van mij allemaal nog vele malen racistischer.
pi_187280362
Allemaal jankende buitenlanders bij elkaar. Ga eens echt werken. Ik bedoel dan echt werken, iets nuttigs voor iedereen.
pi_187280611
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 20:56 schreef FoppeBoppe1986II het volgende:

[..]

Iemand die openlijk christelijk is moet niet praten over "andere denkbeelden die de dominante ideologie niet aanhangen etc....."
Want al die geloven hebben wel wat anders in petto voor hen die andere denkbeelden hebben dan oppakken en vervolgen..
Nee hoor.
pi_187282351
Heeft even iemand een pot met wappies opengetrokken zeg, pfoe.
  donderdag 6 juni 2019 @ 01:16:51 #148
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_187283416
Als antwoord op de TT:

Nee, de Nederlander is in het algemeen totaal niet racistisch.

Kom uit je bubbel!
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  donderdag 6 juni 2019 @ 07:21:48 #150
485723 NoPicNic
Gezagsgetrouwe burger
pi_187284493
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 15:10 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Niet alleen de VN verspilt heel wat geld met allerhande fopcommissies die betuttelende rapportjes uitbrengen. Ook de Raad van Europa heeft blijkbaar budget teveel.

Hoe meer rare rapporten verschijnen van dit soort dubieuze clubjes, des te meer ik voor een streng immigratie- en integratiebeleid ben.

Nederland dient een voorbeeld te nemen aan Denemarken waar de sociaal-democraten zeer populair zijn. Reden? Ze zijn voor een streng immigratie- en integratiebeleid.
Social media bedrijven: "Vroeger werden jullie slaven genoemd, nu heten jullie consumenten"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')