abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 17 juli 2019 @ 16:01:53 #187
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_187969281
Het OM had wat mij betreft het opportuniteitsbeginsel mogen gebruiken. Ze hebben al te weinig capaciteit en dan gaan ze hier manuren aan vergooien.
Onbegrijpelijk.
Life is what you make it.
  woensdag 17 juli 2019 @ 16:02:51 #188
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_187969308
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juli 2019 13:45 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Waarom moet die oom zich er nu ook weer mee bemoeien.
Het is aan hem hem te bepalen dat verdachten gefolterd mogen worden (‘logisch om grenzen op te rekken’)
Waarschijnlijk is hij gewoon gebeld door de krant, of door een van de journalisten waar hij al sinds de verdwijning contact mee heeft en geeft hij gewoon antwoord op een vraag die hem gesteld wordt.

En gezien ze er belang bij hebben deze zaak in de media te houden (verdwenen sierraden, ooit een proefverlof van Michael P.) denk ik dat hij het contact met sommige media liever warm houdt, en dat betekent dus ook antwoord geven als zulke vragen gesteld worden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 17 juli 2019 @ 16:05:28 #189
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_187969364
quote:
2s.gif Op woensdag 17 juli 2019 16:01 schreef Schanulleke het volgende:
Het OM had wat mij betreft het opportuniteitsbeginsel mogen gebruiken. Ze hebben al te weinig capaciteit en dan gaan ze hier manuren aan vergooien.
Onbegrijpelijk.
Ze kunnen dit beter zorgvuldig afhandelen zodat ze jurisprudentie hebben en een volgende keer dat een of andere hufter in zo'n situatie aangepakt moet worden nog beter weten wat wel en niet kan.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 17 juli 2019 @ 16:16:51 #190
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_187969566
quote:
2s.gif Op woensdag 17 juli 2019 16:01 schreef Schanulleke het volgende:
Onbegrijpelijk.
Dat hebben ze toch gedaan? Alleen nu worden ze bevolen door het hof om toch te vervolgen.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_187969711
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2019 13:23 schreef Nober het volgende:

[..]

Je had de verdachte ook op een normale manier op kunnen pakken.
Tsja, het was nou eenmaal een droomwens van die agent ooit een moordenaar flink toe te takelen. Dat zei hij vroeger al eens tegen zijn schoolmaatjes, niemand die 'm er op aangesproken heeft.
Racist
pi_187969745
Ons rechtssysteem is toch wel regelmatig een lachertje.... :')
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_187971691
Jammer dat het zo moet gaan, beter was een nekschotje geweest.
Zonder wrijving geen glans
pi_187971791
vind het onzinnig dat die agenten zo aangepakt gaan worden.
Anne is dood, hij is een moordenaar/verkrachter die zijn schouder had gebroken och och och.
pi_187971972
Anne draait zich om in haar graf.
pi_187972097
Op zich prima, zo werkt dat in een rechtstaat. Ga er wel vanuit dat er verder geen maatregelen komen tegen het AT, daar zal best wel een goede reden voor te vinden zijn.
Waarschijnlijk zal deze hardhandige arrestatie er ook toe bijgedragen hebben dat Anne is gevonden, denk dat ie anders niets losgelaten had (maar dit mag achteraf natuurlijk nooit zo verklaard worden).
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_187972394
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2019 18:36 schreef Pedroso het volgende:
Op zich prima, zo werkt dat in een rechtstaat. Ga er wel vanuit dat er verder geen maatregelen komen tegen het AT, daar zal best wel een goede reden voor te vinden zijn.
Waarschijnlijk zal deze hardhandige arrestatie er ook toe bijgedragen hebben dat Anne is gevonden, denk dat ie anders niets losgelaten had (maar dit mag achteraf natuurlijk nooit zo verklaard worden).
Volgens P had het juist tegenstelde werking. Pas toen een oude vriend van hem, die nu bij de politie werkt zijn cel in is gestuurd en een social gesprekje hield, heeft die hem kunnen overtuigen om te vertelen waar Anne is.

Geweld had hier dus geen effect. Maar dat weet je niet van te voren natuurlijk.
Love is in the air!
pi_187972411
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2019 18:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dan waren ze nu waarschijnlijk nog aan het zoeken naar Anne.

quote:
1s.gif Op woensdag 17 juli 2019 18:13 schreef quirina het volgende:
Anne is dood, hij is een moordenaar/verkrachter die zijn schouder had gebroken och och och.
Dus niet piepen als ze je ooit hardhandig aanhouden en in de boeien slaan.

[ Bericht 37% gewijzigd door #ANONIEM op 17-07-2019 19:01:33 ]
pi_187973321
quote:
Tijdens vlucht van achteren neer schieten?
pi_187973346
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juli 2019 18:13 schreef quirina het volgende:
Alsof men het van te voren wist?
pi_187981874
quote:
Dan was ze nooit gevonden
pi_187982031
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juli 2019 18:56 schreef Landgeld het volgende:
Pas toen een oude vriend van hem, die nu bij de politie werkt zijn cel in is gestuurd en een social gesprekje hield, heeft die hem kunnen overtuigen om te vertelen waar Anne is.

Zo één die lekker op Panhuis' kosten naar het zandpad geweest is?
pi_187984721
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juli 2019 18:56 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Volgens P had het juist tegenstelde werking. Pas toen een oude vriend van hem, die nu bij de politie werkt zijn cel in is gestuurd en een social gesprekje hield, heeft die hem kunnen overtuigen om te vertelen waar Anne is.

Geweld had hier dus geen effect. Maar dat weet je niet van te voren natuurlijk.
Oude vriend of nog steeds een vriend?
pi_187984768
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juli 2019 08:23 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

Dan was ze nooit gevonden
Misschien bedoelde hij wel direct nadat dit beest voor het eerst de levens van twee weerloze meisjes verwoestte om aan z'n trekken te komen, weet jij veel.
pi_187985163
Ik was of dacht altijd dat de selectie bij die instantie (dienst) zwaar was?
pi_187985211
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2019 12:50 schreef john2406 het volgende:
Ik was of dacht altijd dat de selectie bij die instantie (dienst) zwaar was?
Wat heb jij gerookt johnepon?
pi_187985228
quote:
11s.gif Op donderdag 18 juli 2019 12:53 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Wat heb jij gerookt johnepon?
Vriend van?
Of gewezen vriend van?
pi_187985249
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2019 12:54 schreef john2406 het volgende:

[..]

Vriend van?
Of gewezen vriend van?
Ik ben een allemansvriend John, dat moet je inmiddels toch wel weten.
pi_187986616
Vorige week een uitzending gezien van 'Hollandse zaken' over psychiatrische patienten en tbs klinieken. Den Dolder komt zijdelings aan bod dmv een psychiater en beveiligers van Den Dolder die niet verbaasd waren dat Panhuis deze moord gepleegd heeft. Over de onkunde van de TBS en forensich psychiatrische in de klinieken.
Ik plaats het hier maar omdat het hier toch ook over de onkunde van de klinieken gaat. Interessante uitzending, zeker de moeite waard.

https://www.npostart.nl/hollandse-zaken/11-07-2019/POW_04245401

Edit, als het hier niet past mag het verplaatst worden.

[ Bericht 10% gewijzigd door praadje op 18-07-2019 17:06:07 ]
pi_187986974
quote:
10s.gif Op donderdag 18 juli 2019 08:40 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Zo één die lekker op Panhuis' kosten naar het zandpad geweest is?
Lees het boek. Een oude bekende van Micheal Panhuis werkt nu bij de politie. Had al lang geen contact meer met hem, maar is cruciaal geweest in de sleutel naar Anne.

Die oude bekende is als complot en met microfoontje zijn cel in gelopen en gedaan alsof hij hem 'per ongeluk' tegenkwam. Heeft na social talk over kids en oude leven daarna op Micheal in gepraat en gezegd dat ze Anne bijna hadden gevonden, en hij het nu beter zelf kon zeggen waar ze was ivm de strafmaat.

Dit heeft Micheal aan het denken gezet is daarna gaan praten ;).
Love is in the air!
pi_187988178
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juli 2019 14:41 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Lees het boek. Een oude bekende van Micheal Panhuis werkt nu bij de politie. Had al lang geen contact meer met hem, maar is cruciaal geweest in de sleutel naar Anne.

Die oude bekende is als complot en met microfoontje zijn cel in gelopen en gedaan alsof hij hem 'per ongeluk' tegenkwam. Heeft na social talk over kids en oude leven daarna op Micheal in gepraat en gezegd dat ze Anne bijna hadden gevonden, en hij het nu beter zelf kon zeggen waar ze was ivm de strafmaat.

Dit heeft Micheal aan het denken gezet is daarna gaan praten ;).
Het oude leventje van die twee zou ik ook wel eens willen weten, of is dat eruit geknipt?
pi_187989413
quote:
14s.gif Op donderdag 18 juli 2019 12:25 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Misschien bedoelde hij wel direct nadat dit beest voor het eerst de levens van twee weerloze meisjes verwoestte om aan z'n trekken te komen, weet jij veel.
oh ja joh. Doodstraf zonder proces voor verkrachting, doen ze in USA niet eens. Realiseer je hoe makkelijk je verdachte in zedenzaak kan worden?
pi_187993398
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juli 2019 17:04 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

oh ja joh. Doodstraf zonder proces voor verkrachting, doen ze in USA niet eens. Realiseer je hoe makkelijk je verdachte in zedenzaak kan worden?
Niet? doet men het daar zelfs niet?

Kunnen doden nog een proces tegen de staat doen?
pi_187993691
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juli 2019 17:04 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

Zo letterlijk bedoelde ik "direct nadat" nou ook weer niet. _O- Als het zo onrealistisch fantaseren wordt dan had ik wel "lang voordat" geschreven. _O-
pi_187993743
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2019 13:14 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja dat al helemaal. Ben het ermee eens dat verdachte of zelfs daders gewoon een normale behandeling moeten krijgen maar vind het vanuit zijn kant gewoon vreemd dat hij nog ergens zijn recht probeert te halen. Ook al heeft hij misschien dat recht. Gewoon totaal geen zelfreflectie over wat hij heeft aangericht heb ik het idee.
Narcisme en psychopathie.

Dan krijg je dit soort (weerzinwekkend) gedrag / wezens.
pi_187994110
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2019 15:54 schreef john2406 het volgende:

[..]

Het oude leventje van die twee zou ik ook wel eens willen weten, of is dat eruit geknipt?
Vriend is een groot woord. Meer een oude bekende uit het dorp ofzo. Dus echt een leven hebben die twee niet gehad. Wat doet het er toe?

Door die move is Anne gevonden. Michael P erin getuind.
Love is in the air!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')