abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_187973346
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juli 2019 18:13 schreef quirina het volgende:
vind het onzinnig dat die agenten zo aangepakt gaan worden.
Anne is dood, hij is een moordenaar/verkrachter die zijn schouder had gebroken och och och.
Alsof men het van te voren wist?
pi_187981874
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2019 18:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jammer dat het zo moet gaan, beter was een nekschotje geweest.
Dan was ze nooit gevonden
pi_187982031
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juli 2019 18:56 schreef Landgeld het volgende:
Pas toen een oude vriend van hem, die nu bij de politie werkt zijn cel in is gestuurd en een social gesprekje hield, heeft die hem kunnen overtuigen om te vertelen waar Anne is.

Zo één die lekker op Panhuis' kosten naar het zandpad geweest is?
pi_187984721
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juli 2019 18:56 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Volgens P had het juist tegenstelde werking. Pas toen een oude vriend van hem, die nu bij de politie werkt zijn cel in is gestuurd en een social gesprekje hield, heeft die hem kunnen overtuigen om te vertelen waar Anne is.

Geweld had hier dus geen effect. Maar dat weet je niet van te voren natuurlijk.
Oude vriend of nog steeds een vriend?
pi_187984768
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juli 2019 08:23 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

Dan was ze nooit gevonden
Misschien bedoelde hij wel direct nadat dit beest voor het eerst de levens van twee weerloze meisjes verwoestte om aan z'n trekken te komen, weet jij veel.
pi_187985163
Ik was of dacht altijd dat de selectie bij die instantie (dienst) zwaar was?
pi_187985211
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2019 12:50 schreef john2406 het volgende:
Ik was of dacht altijd dat de selectie bij die instantie (dienst) zwaar was?
Wat heb jij gerookt johnepon?
pi_187985228
quote:
11s.gif Op donderdag 18 juli 2019 12:53 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Wat heb jij gerookt johnepon?
Vriend van?
Of gewezen vriend van?
pi_187985249
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2019 12:54 schreef john2406 het volgende:

[..]

Vriend van?
Of gewezen vriend van?
Ik ben een allemansvriend John, dat moet je inmiddels toch wel weten.
pi_187986616
Vorige week een uitzending gezien van 'Hollandse zaken' over psychiatrische patienten en tbs klinieken. Den Dolder komt zijdelings aan bod dmv een psychiater en beveiligers van Den Dolder die niet verbaasd waren dat Panhuis deze moord gepleegd heeft. Over de onkunde van de TBS en forensich psychiatrische in de klinieken.
Ik plaats het hier maar omdat het hier toch ook over de onkunde van de klinieken gaat. Interessante uitzending, zeker de moeite waard.

https://www.npostart.nl/hollandse-zaken/11-07-2019/POW_04245401

Edit, als het hier niet past mag het verplaatst worden.

[ Bericht 10% gewijzigd door praadje op 18-07-2019 17:06:07 ]
pi_187986974
quote:
10s.gif Op donderdag 18 juli 2019 08:40 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Zo één die lekker op Panhuis' kosten naar het zandpad geweest is?
Lees het boek. Een oude bekende van Micheal Panhuis werkt nu bij de politie. Had al lang geen contact meer met hem, maar is cruciaal geweest in de sleutel naar Anne.

Die oude bekende is als complot en met microfoontje zijn cel in gelopen en gedaan alsof hij hem 'per ongeluk' tegenkwam. Heeft na social talk over kids en oude leven daarna op Micheal in gepraat en gezegd dat ze Anne bijna hadden gevonden, en hij het nu beter zelf kon zeggen waar ze was ivm de strafmaat.

Dit heeft Micheal aan het denken gezet is daarna gaan praten ;).
Love is in the air!
pi_187988178
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juli 2019 14:41 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Lees het boek. Een oude bekende van Micheal Panhuis werkt nu bij de politie. Had al lang geen contact meer met hem, maar is cruciaal geweest in de sleutel naar Anne.

Die oude bekende is als complot en met microfoontje zijn cel in gelopen en gedaan alsof hij hem 'per ongeluk' tegenkwam. Heeft na social talk over kids en oude leven daarna op Micheal in gepraat en gezegd dat ze Anne bijna hadden gevonden, en hij het nu beter zelf kon zeggen waar ze was ivm de strafmaat.

Dit heeft Micheal aan het denken gezet is daarna gaan praten ;).
Het oude leventje van die twee zou ik ook wel eens willen weten, of is dat eruit geknipt?
pi_187989413
quote:
14s.gif Op donderdag 18 juli 2019 12:25 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Misschien bedoelde hij wel direct nadat dit beest voor het eerst de levens van twee weerloze meisjes verwoestte om aan z'n trekken te komen, weet jij veel.
oh ja joh. Doodstraf zonder proces voor verkrachting, doen ze in USA niet eens. Realiseer je hoe makkelijk je verdachte in zedenzaak kan worden?
pi_187993398
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juli 2019 17:04 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

oh ja joh. Doodstraf zonder proces voor verkrachting, doen ze in USA niet eens. Realiseer je hoe makkelijk je verdachte in zedenzaak kan worden?
Niet? doet men het daar zelfs niet?

Kunnen doden nog een proces tegen de staat doen?
pi_187993691
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juli 2019 17:04 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

Zo letterlijk bedoelde ik "direct nadat" nou ook weer niet. _O- Als het zo onrealistisch fantaseren wordt dan had ik wel "lang voordat" geschreven. _O-
pi_187993743
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2019 13:14 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja dat al helemaal. Ben het ermee eens dat verdachte of zelfs daders gewoon een normale behandeling moeten krijgen maar vind het vanuit zijn kant gewoon vreemd dat hij nog ergens zijn recht probeert te halen. Ook al heeft hij misschien dat recht. Gewoon totaal geen zelfreflectie over wat hij heeft aangericht heb ik het idee.
Narcisme en psychopathie.

Dan krijg je dit soort (weerzinwekkend) gedrag / wezens.
pi_187994110
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2019 15:54 schreef john2406 het volgende:

[..]

Het oude leventje van die twee zou ik ook wel eens willen weten, of is dat eruit geknipt?
Vriend is een groot woord. Meer een oude bekende uit het dorp ofzo. Dus echt een leven hebben die twee niet gehad. Wat doet het er toe?

Door die move is Anne gevonden. Michael P erin getuind.
Love is in the air!
pi_187994139
Ik las toch echt vriend en geen bekende.

Maar het klopt er staat bekende, en dan zou ik toch het gesprek volledig willen horen, en ik vind het ook goed dat Anne gevonden is hoor.

[ Bericht 65% gewijzigd door #ANONIEM op 18-07-2019 21:50:39 ]
pi_187994705
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2019 21:48 schreef john2406 het volgende:
Ik las toch echt vriend en geen bekende.

Maar het klopt er staat bekende, en dan zou ik toch het gesprek volledig willen horen, en ik vind het ook goed dat Anne gevonden is hoor.
Oude vriend. Van basisschool ofzo. Dus nu een bekende.

En waarom wil je het hele gesprek horen?
Love is in the air!
pi_187994720
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2019 22:26 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Oude vriend. Van basisschool ofzo. Dus nu een bekende.

En waarom wil je het hele gesprek horen?
Als er niks in voorkomt kan dat toch, of heeft men iets te verbergen?
pi_187995585
Waar is het nou op gebaseerd dat zo'n https://www.crimesite.nl/(...)ange-straf-opgelegd/ crimineel voor 1 moord levenslang krijgt? En deze Michael P. die zelfs in herhaling valt niet? Ik begrijp het oprecht niet. Iemand met verstand van het wetboek die me het verschil kan uitleggen oid? Geen voorbedachte rade?
forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!
  donderdag 18 juli 2019 @ 23:23:45 #222
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_187995906
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2019 23:09 schreef Seamonkey- het volgende:
Waar is het nou op gebaseerd dat zo'n https://www.crimesite.nl/(...)ange-straf-opgelegd/ crimineel voor 1 moord levenslang krijgt? En deze Michael P. die zelfs in herhaling valt niet? Ik begrijp het oprecht niet. Iemand met verstand van het wetboek die me het verschil kan uitleggen oid? Geen voorbedachte rade?
Elke levenslang gestrafte krijgt elke 25 jaar een herzieningsmoment waar hij vrij kan komen. Iemand die psychisch ziek is als Michael wil je dan niet onbehandeld de straat op hebben. Levenslangs mag echter niet gecombineerd worden met TBS.

Dus dan maar 28 jaar met TBS.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_187998537
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2019 23:23 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Elke levenslang gestrafte krijgt elke 25 jaar een herzieningsmoment waar hij vrij kan komen. Iemand die psychisch ziek is als Michael wil je dan niet onbehandeld de straat op hebben. Levenslangs mag echter niet gecombineerd worden met TBS.

Dus dan maar 28 jaar met TBS.
Aaaaaaaaaaah ik snap hem! Thanks
forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!
pi_188025449
quote:
_O_ Ik kwam hem ook net tegen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')