Bij een echte wiener schnitzel mag er best wat graan bij.quote:
Hier ook.quote:Op zondag 2 juni 2019 20:53 schreef Lienekien het volgende:
Kat krijgt hier vrij doorsnee voer en gewoon altijd harde drollen.
Er om heen.quote:Op zondag 2 juni 2019 20:54 schreef z80 het volgende:
[..]
Bij een echte wiener schnitzel mag er best wat graan bij.
Daar spreekt mij nou helemaal niks van aan.quote:
quote:
Je bent dag 2 van je vakantie reeds vergeten?quote:Op zondag 2 juni 2019 20:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Daar spreekt mij nou helemaal niks van aan.
Dag 6 bestaat niet. Jullie leven reeds in de toekomst met dag 7.quote:Op zondag 2 juni 2019 20:56 schreef golfer het volgende:
Onze belevenissen van dag 6 op Lefkas zijn vanaf nu te bewonderen op onze site http://paulentrudie.nl/lefkas-2019.php (doorlezen onder dag 5).
[ afbeelding ]
*fluit Dr. Who intro deuntje*quote:Op zondag 2 juni 2019 21:22 schreef z80 het volgende:
[..]
Dag 6 bestaat niet. Jullie leven reeds in de toekomst met dag 7.
Kloptquote:Op zondag 2 juni 2019 21:22 schreef z80 het volgende:
[..]
Foutje, bedaank!quote:Op zondag 2 juni 2019 21:22 schreef z80 het volgende:
ik zag dat ze bij de lidl ofzo er eentje hadden/hebben voor 250 euro, heb je zo'n ding?quote:Op zondag 2 juni 2019 21:43 schreef Jagärtrut het volgende:
Pff, 30 graden op onze slaapkamer. We hebben maar een mobiele airco gekocht, want dit is geen doen....
iets in die trant. Helaas komt hij pas morgen. Vannacht nog zweten...quote:Op zondag 2 juni 2019 21:45 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
ik zag dat ze bij de lidl ofzo er eentje hadden/hebben voor 250 euro, heb je zo'n ding?
https://www.google.com/se(...)imgrc=0FYzqEbJ4yVHEM:
Hebben ze te dicht bij elkaar gelegen?quote:Op zondag 2 juni 2019 21:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
En verder krijg ik morgen spareribsbaby's.
op tweakers.net zat een gast een airco te bestellen in Spanje, daar is het 50% of wat ze hier kostenquote:Op zondag 2 juni 2019 21:48 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
iets in die trant. Helaas komt hij pas morgen. Vannacht nog zweten...
Is buiten slapen met z'n allen een idee? Of te gevaarlijk met de jongens?quote:Op zondag 2 juni 2019 21:48 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
iets in die trant. Helaas komt hij pas morgen. Vannacht nog zweten...
Lekker zeg! Ook 3x aan het water gezeten. Krijgen jullie ook last van jullie oren tijdens het regen door de bergen?quote:Op zondag 2 juni 2019 20:56 schreef golfer het volgende:
Onze belevenissen van dag 6 op Lefkas zijn vanaf nu te bewonderen op onze site http://paulentrudie.nl/lefkas-2019.php (doorlezen onder dag 5).
[ afbeelding ]
ik hoop hetquote:Op zondag 2 juni 2019 22:10 schreef Sarabi het volgende:
Als het goed is komt er zo meteen een onweersbuitje aan
Goed dat je het zegt, toch maar de kussens binnenhalenquote:Op zondag 2 juni 2019 22:10 schreef Sarabi het volgende:
Als het goed is komt er zo meteen een onweersbuitje aan
Ben je dan nog wakker?quote:Op zondag 2 juni 2019 22:19 schreef christmastsunami het volgende:
buienradar hier voorspelt morgen ochtend een paar spetters
om 6 uur
Lekker hoorquote:Op zondag 2 juni 2019 22:29 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
ik ben een ochtend mens dus ja
Vroeger had ik er veel last van. Tegenwoordig gaat het wel. Ze lusten me wel maar het jeukt niet meer zo. Het kriebelt nu wel maar het is geen gekmakende slaapverstorende ramp meer zoals vroeger.quote:Op zondag 2 juni 2019 22:46 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
ik kan me niet herrineren dat zo'n klootzak me stak
Wat bij de kinderen hielp afgelopen weekend (heb je nu geen donder aan) was zo’n muggensticker van de Action. Ze ruiken naar citronella en hadden totaal geen last van muggen. Die sticker plak je op je shirt, kussen of wat dan ook maar niet op je lichaam.quote:
Joh, een sticker? Wat een briljant product. Weer een businessplan dat ik graag had willen hebben.quote:Op zondag 2 juni 2019 22:49 schreef Tally het volgende:
[..]
Wat bij de kinderen hielp afgelopen weekend (heb je nu geen donder aan) was zo’n muggensticker van de Action. Ze ruiken naar citronella en hadden totaal geen last van muggen. Die sticker plak je op je shirt, kussen of wat dan ook maar niet op je lichaam.
Ja altijd oren die dicht gaan zitten bij mij.quote:Op zondag 2 juni 2019 22:05 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Lekker zeg! Ook 3x aan het water gezeten. Krijgen jullie ook last van jullie oren tijdens het regen door de bergen?
Ik wil Bluezz's avondeten!Ben gek op de Griekse courgette kroketjes en dat stoofvlees ziet er ook zo heerlijk uit
Zie nu pas dat er regen ipv rijden staat maar je begrijpt mequote:Op zondag 2 juni 2019 22:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja altijd oren die dicht gaan zitten bij mij.
En alles was superlekker maar altijd zoveel! Ondanks het postuur van g en mijzelf zijn wij kleine eters.
Ik heb me er wel bij neergelegd, ik heb liever dat er straks duidelijkheid komt (en pijn weg is) en ik weer overal heen kan. Vakantie komt wel weer. Ik vind op vakantie gaan heerlijk, maar lekker thuis blijven is ook primaquote:Op zondag 2 juni 2019 22:53 schreef Bluezz het volgende:
@:kaatje toch eenomdat je vakantie niet kan doorgaan nu. Ondanks dat het mss niet erg mooi weer is of zo is het wel een teleurstelling.
good day m8quote:Op zondag 2 juni 2019 22:58 schreef golfer het volgende:
Toch wel blij met de moderne techniek.
Weet nog dat toen we in 2008 in Aussie waren we elke keer ergens een bibliotheek moesten opzoeken om via brak Internet op een vaste computer een verslag te doen.
Daarna jarenlang onze verslagen met brakke verbindingen op eigen laptops verzorgd, maar vaak duurde het uploaden van een foto wel en half uur.
En tegenwoordig is er gewoon bijna overal wifi en kunnen we op onze verblijfsplaatsen gewoon snel verslagen uploaden, live meelullen op fora, FB bekijken en nog leuker: via ZiggoGo en NPO Start gewoon Tv-programma's uit Nederland bekijken.
Vroegah was echt niet alles beter.
Is het ook eigenlijk voor ons, maar als lekkerbekken zien we dan toch vaak weer aparte aperitieven en kunnen we het niet laten. Dessert slaan wij standaard altijd wel over.quote:Op zondag 2 juni 2019 23:00 schreef FutureFairytale het volgende:
Grieks eten is vaak erg royaal ja. Alleen hoofdgerecht zou eigenlijk genoeg zijn.
Superveel is beter geworden jaquote:Op zondag 2 juni 2019 22:58 schreef golfer het volgende:
Toch wel blij met de moderne techniek.
Weet nog dat toen we in 2008 in Aussie waren we elke keer ergens een bibliotheek moesten opzoeken om via brak Internet op een vaste computer een verslag te doen.
Daarna jarenlang onze verslagen met brakke verbindingen op eigen laptops verzorgd, maar vaak duurde het uploaden van een foto wel een half uur.
En tegenwoordig is er gewoon bijna overal wifi en kunnen we op onze verblijfsplaatsen gewoon snel verslagen uploaden, live meelullen op fora, FB bekijken en nog leuker: via ZiggoGo en NPO Start gewoon Tv-programma's uit Nederland bekijken.
Vroegah was echt niet alles beter.
Ik kon voor maagoperatie al geen heel hoofdgerecht op, en je wilt als lekkerbek wel beetje variatie en alles proeven natuurlijkquote:Op zondag 2 juni 2019 23:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Is het ook eigenlijk voor ons, maar als lekkerbekken zien we dan toch vaak weer aparte aperitieven en kunnen we het niet laten. Dessert slaan wij standaard altijd wel over.
Weet niet precies wat je voor klachten hebt maar loopt er verder onderzoek?quote:Op zondag 2 juni 2019 23:00 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik heb me er wel bij neergelegd, ik heb liever dat er straks duidelijkheid komt (en pijn weg is) en ik weer overal heen kan. Vakantie komt wel weer. Ik vind op vakantie gaan heerlijk, maar lekker thuis blijven is ook prima
Helemaal waar.quote:Op zondag 2 juni 2019 23:00 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik heb me er wel bij neergelegd, ik heb liever dat er straks duidelijkheid komt (en pijn weg is) en ik weer overal heen kan. Vakantie komt wel weer. Ik vind op vakantie gaan heerlijk, maar lekker thuis blijven is ook prima
Wat vaak gevraagd wordt als er een kwart of half bord teruggaat of het niet goed was.. dus maar steeds zeggen het was heeeerlijk maar we zijn kleine eters. Dan hoor ik ze denken: die 2 wegen zo’n 90k pp en dan lullen ze over kleine eters...quote:Op zondag 2 juni 2019 23:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik kon voor maagoperatie al geen heel hoofdgerecht op, en je wilt als lekkerbek wel beetje variatie en alles proeven natuurlijk![]()
Blijft lastig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 juni 2019 23:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat vaak gevraagd wordt als er een kwart of half bord teruggaat of het niet goed was.. dus maar steeds zeggen het was heeeerlijk maar we zijn kleine eters. Dan hoor ik ze denken: die 2 wegen zo’n 90k pp en dan lullen ze over kleine eters...
Ja vriend dat heeft toevallig niets met teveel eten te maken in ons geval.Ken ik hoor. Zo gek veel at ik nooit, en dat met 120+ kiloSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Maar goed, boeiend, ze doen het er maar mee![]()
Tot wanneer zijn jullie daar?Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Dinsdagochtend vliegen we weer naar huis.quote:Op zondag 2 juni 2019 23:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Ken ik hoor. Zo gek veel at ik nooit, en dat met 120+ kilo![]()
![]()
Maar goed, boeiend, ze doen het er maar mee![]()
Tot wanneer zijn jullie daar?
ik kan weinig lopen, niet lang staan en nauwelijks fietsen, de fietsbeweging is heel pijnlijk (zit te janken op de fiets). Grote kans (volgens de huisarts) dat er een cyste zit. Vooral omdat ik mijn normale knie oefeningen (van de artrose) vrolijk (en pijnloos) kan doen. Dit loopt van halverwege het dijbeen tot halverwege de kuit (als het heel erg is). Er komt een echo, maar daar is pas op 18/6 ruimte voor. Wachtlijstbemiddeling kon er ook niets meer van maken, die zijn tot aan Zutphen gaan zoeken.quote:Op zondag 2 juni 2019 23:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Weet niet precies wat je voor klachten hebt maar loopt er verder onderzoek?
dat klinkt niet zo bestquote:Op zondag 2 juni 2019 23:26 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
ik kan weinig lopen, niet lang staan en nauwelijks fietsen, de fietsbeweging is heel pijnlijk (zit te janken op de fiets). Grote kans (volgens de huisarts) dat er een cyste zit. Vooral omdat ik mijn normale knie oefeningen (van de artrose) vrolijk (en pijnloos) kan doen. Dit loopt van halverwege het dijbeen tot halverwege de kuit (als het heel erg is). Er komt een echo, maar daar is pas op 18/6 ruimte voor. Wachtlijstbemiddeling kon er ook niets meer van maken, die zijn tot aan Zutphen gaan zoeken.
Ja heerlijk dat, zo'n ruime week is zat, en kom je helemaal van bijquote:Op zondag 2 juni 2019 23:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dinsdagochtend vliegen we weer naar huis.
Morgen nog souvenirtjes voor k.kinderen en poesoppas kopen en nog een leuk ritje verzinnen.
Prima en lang genoeg een weekje!
Dan nog een week thuis & vrij.
Jezus, voor een echo?quote:Op zondag 2 juni 2019 23:26 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
ik kan weinig lopen, niet lang staan en nauwelijks fietsen, de fietsbeweging is heel pijnlijk (zit te janken op de fiets). Grote kans (volgens de huisarts) dat er een cyste zit. Vooral omdat ik mijn normale knie oefeningen (van de artrose) vrolijk (en pijnloos) kan doen. Dit loopt van halverwege het dijbeen tot halverwege de kuit (als het heel erg is). Er komt een echo, maar daar is pas op 18/6 ruimte voor. Wachtlijstbemiddeling kon er ook niets meer van maken, die zijn tot aan Zutphen gaan zoeken.
Ja, dat vond ik ook. Als ik dood zou gaan zou het eerder kunnen, maar hier in de wijde omgeving duurt het zo lang. Zevenaar zou begin juli zijn, Canisius was een week later.quote:Op zondag 2 juni 2019 23:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Jezus, voor een echo?![]()
Bizar
Sterkte ermee, wat een ellende zeg
Ja en verder reizen is niet echt lekker makkelijk voor jou neem ik aan?quote:Op zondag 2 juni 2019 23:46 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik ook. Als ik dood zou gaan zou het eerder kunnen, maar hier in de wijde omgeving duurt het zo lang. Zevenaar zou begin juli zijn, Canisius was een week later.
ik zal ff wat medisch advies geven, je moet overdrijven, niet 2 keer maar 3 keer en je hoeft je daar niet voor te schamenquote:Op zondag 2 juni 2019 23:46 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik ook. Als ik dood zou gaan zou het eerder kunnen, maar hier in de wijde omgeving duurt het zo lang. Zevenaar zou begin juli zijn, Canisius was een week later.
Nee niet echt. Ik kan wel mensen vragen om te rijden, maar dan moet ik wel weten wanneer (en kan me ook niet vastleggen, want ik moet het wel vragen en men moet dan ook kunnen).quote:Op zondag 2 juni 2019 23:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja en verder reizen is niet echt lekker makkelijk voor jou neem ik aan?
wie is je huisarts, dan plak ik dit in z'n mailquote:Op zondag 2 juni 2019 23:53 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Nee niet echt. Ik kan wel mensen vragen om te rijden, maar dan moet ik wel weten wanneer (en kan me ook niet vastleggen, want ik moet het wel vragen en men moet dan ook kunnen).
Soms kan ik wel met de bus als die dicht bij het ziekenhuis stopt. Maar bij ons op het station van bus naar trein is momenteel al te lang lopen.
Gisteren naar de schouwburg geweest, op de fiets max 10 minuten, nu met de bus, flink eind de stad in. Toen met een andere bus weer terug richting schouwburg. 30 min totaal
Huisarts zit er ook achteraan, maar geen plek is geen plek. Sta wel op de "uitvallijst". Zowel op de normale als de spoed. Het is ook niet een "normale" echo (daarvoor kon ik een paar jaar geleden op verdenking van trombosebeen, wel meteen komen). Maar er moet een radioloog (of iets anders, staat in de papieren) achter de hand zijn om evt. de cyste leeg te halen, en mocht het een ontsteking zijn, een injectie te zetten.quote:Op zondag 2 juni 2019 23:52 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
ik zal ff wat medisch advies geven, je moet overdrijven, niet 2 keer maar 3 keer en je hoeft je daar niet voor te schamen
je wordt waarschijnlijk onderschat
vertrouw je hem/haar?, ik hoop het welquote:Op zondag 2 juni 2019 23:57 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Huisarts zit er ook achteraan, maar geen plek is geen plek. Sta wel op de "uitvallijst". Zowel op de normale als de spoed. Het is ook niet een "normale" echo (daarvoor kon ik een paar jaar geleden op verdenking van trombosebeen, wel meteen komen). Maar er moet een radioloog (of iets anders, staat in de papieren) achter de hand zijn om evt. de cyste leeg te halen, en mocht het een ontsteking zijn, een injectie te zetten.
Dat maakt het idd ingewikkelderquote:Op zondag 2 juni 2019 23:57 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Huisarts zit er ook achteraan, maar geen plek is geen plek. Sta wel op de "uitvallijst". Zowel op de normale als de spoed. Het is ook niet een "normale" echo (daarvoor kon ik een paar jaar geleden op verdenking van trombosebeen, wel meteen komen). Maar er moet een radioloog (of iets anders, staat in de papieren) achter de hand zijn om evt. de cyste leeg te halen, en mocht het een ontsteking zijn, een injectie te zetten.
Hier ookquote:
Open buffet hier vannacht kennelijk.quote:Op maandag 3 juni 2019 06:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hier ook![]()
En wel meer dan 1. Muggen hebben vannacht gefeest..
Goedemorgen trouwens![]()
ik vind het niet gevaarlijk, maar ben bang dat we dan geen oog dichtdoen. We hebben uiteindelijk redelijk geslapen, mini was alleen om 4.30 wakker....quote:Op zondag 2 juni 2019 22:00 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Is buiten slapen met z'n allen een idee? Of te gevaarlijk met de jongens?
Zo alles onder elkaar klinkt dit nog veel erger dan ik dachtquote:Op zondag 2 juni 2019 23:26 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Eh, ik ken jou niet jij kent mij niet, en ik ga dat niet doen.quote:Op maandag 3 juni 2019 09:05 schreef christmastsunami het volgende:
Kaatje telefoon nummer van je huisarts
het maakt uit als ie mn haags accent hoort, ik ga hem/haar niet meteen uitschelden
Nee tuurlijk nietquote:Op maandag 3 juni 2019 08:52 schreef FutureFairytale het volgende:
Bluezz; denk je dat of weet je het zeker dat de obers dat denken? Zou niet echt prof zijn van ze.
Doe normaal manquote:Op maandag 3 juni 2019 09:05 schreef christmastsunami het volgende:
Kaatje telefoon nummer van je huisarts
het maakt uit als ie mn haags accent hoort, ik ga hem/haar niet meteen uitschelden
Was ik al, maar het is blijkbaar enorm druk (en ik ga er niet dood aan)quote:Op maandag 3 juni 2019 09:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Doe normaal man![]()
Tevens moet ze bij haar zorgverzekeraar zijn
He fijn dat jij het uitlegt zoals het is (ik ken al die termen niet). Maar ja, ik sta op een uitvallijst en er moet zo'n speciale plek vrijkomen. Puctiegeleide echo werd volgens mij niet zo genoemd, maar iets met prikken wel ja, dus dat zal wel zo heten (klinkt heel eng).quote:Op maandag 3 juni 2019 09:28 schreef Bluezz het volgende:
@:Kaatje (en anderen) wachtlijstbemiddeling kan een echo niet naar voren halen. De mensen van je zorgverzekering bellen slechts de versch. ziekenhuizenpoli’s of in jouw geval misschien wel radiologie en dan vragen ze letterlijk’wat is de eerste echoplek? Of poliplek? Of andere plek.
De enige die spoed achter een afspraak kan zetten is een huisarts. Die belt vervolgens met de dienstdoende arts, of in jouw geval d.d.radioloog voor overleg. Die bepaalt dan of het spoed nodig heeft of je afspraak naar voren moet worden gehaald. Ik begrijp dat je al op zo’n soort lijst staat, dat betekent dat er iemand moet uitvallen zodat jij gebeld kan worden. En ik begrijp dat er mss wel sprake kan zijn een punctiegeleide echo. Die plekken zijn schaarser dan ‘gewone’ echo’s.
Tot zover inside routing info
Dank je welquote:Op maandag 3 juni 2019 09:35 schreef Bluezz het volgende:
Wilde t toch ff uitleggen.![]()
Verder met een na laatste ontbijtje buiten in de zon in Greeeeeeeece
Indien het label 'spoed' terecht is, en hoe kut ook, dat is het bij Kaatje nietquote:Op maandag 3 juni 2019 09:28 schreef Bluezz het volgende:
@:Kaatje (en anderen) wachtlijstbemiddeling kan een echo niet naar voren halen. De mensen van je zorgverzekering bellen slechts de versch. ziekenhuizenpoli’s of in jouw geval misschien wel radiologie en dan vragen ze letterlijk’wat is de eerste echoplek? Of poliplek? Of andere plek.
De enige die spoed achter een afspraak kan zetten is een huisarts. Die belt vervolgens met de dienstdoende arts, of in jouw geval d.d.radioloog voor overleg. Die bepaalt dan of het spoed nodig heeft of je afspraak naar voren moet worden gehaald. Ik begrijp dat je al op zo’n soort lijst staat, dat betekent dat er iemand moet uitvallen zodat jij gebeld kan worden. En ik begrijp dat er mss wel sprake kan zijn een punctiegeleide echo. Die plekken zijn schaarser dan ‘gewone’ echo’s.
Tot zover inside routing info
Nee niet echt idd.quote:Op maandag 3 juni 2019 09:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Indien het label 'spoed' terecht is, en hoe kut ook, dat is het bij Kaatje niet
Nee gelukkig niet.quote:Op maandag 3 juni 2019 09:38 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dank je wel![]()
Geniet van jullie laatste dag daar. Hoe laat vliegen jullie morgen? Nog een hele dag vakantie?
Dat laatste, dat maak ik regelmatig mee met collega's. Komen ze ergens ver weg vandaan en dan meteen door in vergaderingen. Echt, ik hoef het woord jetleg maar te horen en ik slaap al, maar die mensen zijn (of komen over) helemaal fris en fruitig.quote:Op maandag 3 juni 2019 09:52 schreef Molo het volgende:
Zo'n halve dag wachten vind ik ook altijd ruk
Of in de ochtend of 's avonds laat graag
Vorige keer vanuit Schiphol direct door naar werk was wel wat enthousiast trouwens![]()
Paar dubbele espresso's helpt welquote:Op maandag 3 juni 2019 09:59 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat laatste, dat maak ik regelmatig mee met collega's. Komen ze ergens ver weg vandaan en dan meteen door in vergaderingen. Echt, ik hoef het woord jetleg maar te horen en ik slaap al, maar die mensen zijn (of komen over) helemaal fris en fruitig.
Inderdaad.quote:Op maandag 3 juni 2019 09:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Zo alles onder elkaar klinkt dit nog veel erger dan ik dacht![]()
Wat naar zeg. Wel fijn dat je zo'n groot netwerk hebt om je te helpen waar ze kunnen.
Vriend van me doet dat ook vaak om die reden, went wel jaquote:Op maandag 3 juni 2019 10:07 schreef Bluezz het volgende:
Je stelt je er dan natuurlijk wel op in. Coll reist vaak naar fam op Sicilie en werkt de ochtend en stapt in vliegtuig. Terug zet ze koffer in pers. ruimte, neemt een douche, eet wat en werkt dan een paar uurtjes. Omdat ze zo vaak vliegt in een jaar kan ze die extra uurtjes die wij zouden nemen niet missen. Ze is t gewend maar t lijkt mij niks.
Wij ook hierquote:
quote:
Ai, hoe gaat het nu? Begint het al weer bij te trekken?quote:Op maandag 3 juni 2019 13:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik probeer te werken en dat kost alle concentratie die ik heb momenteel.
Het gaat wel. Vandaag wat minder maar ik kan wel dingen, ook al duurt alles langer dan normaal. Dus eigenlijk is dit al heel wat maar het is altijd irritant om niet voor 100% je ding te kunnen doen.quote:Op maandag 3 juni 2019 13:34 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ai, hoe gaat het nu? Begint het al weer bij te trekken?
Ik was ook even "afwezig" en zag opeens 2 uur niet gepost.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Gezellig, waar zit je?quote:Op maandag 3 juni 2019 13:34 schreef fietsie het volgende:
Het is leerzaam vandaag in de bankjes van de VU in Amsterdam
quote:Op maandag 3 juni 2019 14:19 schreef Kaatje1 het volgende:
Best trots op mezelf (achterpand is hetzelfde als de mouwen, die ik waarschijnlijk ga omslaan)Wat knapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit model staat je goed, leuk zo.
Spoilers!
Nu WN gebouw, straks in aula hoofdgebouw ivm congresquote:
Best trots op mezelf (achterpand is hetzelfde als de mouwen, die ik waarschijnlijk ga omslaan)Goed gelukt zeg en prima modelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Best trots op mezelf (achterpand is hetzelfde als de mouwen, die ik waarschijnlijk ga omslaan)Echt gaaf!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huuu, de aulaquote:Op maandag 3 juni 2019 15:01 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nu WN gebouw, straks in aula hoofdgebouw ivm congres
Die vond ik altijd zo gaaf op de middelbare school.quote:
congres “leent” zalen van uniquote:Op maandag 3 juni 2019 15:27 schreef mjan het volgende:
[..]
Huuu, de aulaIk had jou trouwens wel eerder in het -mc gedeelte verwacht!
@:Clubsoda: jij ook?Gewoon als werkplek ook of tijdelijk congres/cursus?
Jij ook al?quote:
Hmm mijn vaste verslaving in utrecht (jaar of 15-20 later.. zat in de zakkemdragersteeg of was het nou de haringpakkerssteeg?quote:Op maandag 3 juni 2019 15:20 schreef Bluezz het volgende:
Dit winkeltje: link doet t niet 🤪
ik hou van dit soort winkeltjes. Rook ook naar petchouly, net als het winkeltje waar ik altijd kwam in de 70’s in Utreg.
Toen we afrekenden kreeg ik een klein zelfgemaakt armbandje met een kleine black rose erop.
UhmmiekinTquote:Op maandag 3 juni 2019 15:31 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Die vond ik altijd zo gaaf op de middelbare school.
Maarja.. had geen gaatjes en was huiverig ze te laten schieten.
5 jaar terug werd dochterlief 6 eb ze had helemaal zelf bedacht dat ze (WE dus) oorbellen voor dr verjaardag wilde.
Ruiim op tijd gedaan.. zodat ze op dr verjaardag oorbellen naar keuze kon dragen.
Helaas genas het niet onwijs goed dus dat laatste viel wat in het water.
Maar inmiddels dus allebei alweer 5 jaar oorbellen.
En 3x raden wie ze nooit draagt omdat ze 4x per week sport
In de zakkendragerssteegquote:Op maandag 3 juni 2019 15:35 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hmm mijn vaste verslaving in utrecht (jaar of 15-20 later.. zat in de zakkemdragersteeg of was het nou de haringpakkerssteeg?
Onwijs ministeegje maar winkeltje was groot en heerlijk. Wierook, sieraden en van die indiasr kleding die ik graag naar een gothic feestje droeg
Best trots op mezelf (achterpand is hetzelfde als de mouwen, die ik waarschijnlijk ga omslaan)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The love you take is equal to the love you make.
Nee.quote:Op maandag 3 juni 2019 16:42 schreef Lonaa het volgende:
Hmmm. Mijn ouders komen zondag eten en mijn moeder is een uh, wat saaie eter. Dus ik overweeg kip, maar wel beetje Midden-Oosters.
Of wat verschillende dingen.
Ik mag van m'n vader niet uitgebreid koken, maar ik wil wel iets bijzonders/moois/superlekkers neerzetten.
Jullie nog een supergoed idee?
Ik vond dit echt een heel goed gelukt recept: https://www.aziatische-ingredienten.nl/kip-kung-pao-recept/quote:Op maandag 3 juni 2019 16:42 schreef Lonaa het volgende:
Hmmm. Mijn ouders komen zondag eten en mijn moeder is een uh, wat saaie eter. Dus ik overweeg kip, maar wel beetje Midden-Oosters.
Ik mag van m'n vader niet uitgebreid koken, maar ik wil wel iets bijzonders/moois/superlekkers neerzetten.
Dat is verre oosten. Loon vroeg midden-oosten.quote:Op maandag 3 juni 2019 16:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vond dit echt een heel goed gelukt recept: https://www.aziatische-ingredienten.nl/kip-kung-pao-recept/
Niet te apart qua smaken ook, maar wel bijzonder voor saaie eters, maar niet té avontuurlijk.
Ik overweeg midden-oosten. Maar ik sta open voor alles.quote:Op maandag 3 juni 2019 16:49 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat is verre oosten. Loon vroeg midden-oosten.
Sauerkraut und Speck?quote:Op maandag 3 juni 2019 16:50 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik overweeg midden-oosten. Maar ik sta open voor alles.
Hoisin kip uit de slowcooker? wraps erbij, salade erbij. Echt niet veel werk, toch kip en lekkerquote:Op maandag 3 juni 2019 16:42 schreef Lonaa het volgende:
Oh, dat is sowieso wel een goed idee. Heb al een tijdje geen hoisin meer gehadquote:Op maandag 3 juni 2019 17:06 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hoisin kip uit de slowcooker? wraps erbij, salade erbij. Echt niet veel werk, toch kip en lekker
Werkplek, maar wel mc. Jij ook vast?quote:Op maandag 3 juni 2019 15:27 schreef mjan het volgende:
[..]
Huuu, de aulaIk had jou trouwens wel eerder in het -mc gedeelte verwacht!
@:Clubsoda: jij ook?Gewoon als werkplek ook of tijdelijk congres/cursus?
Huuuuuuh!quote:Op maandag 3 juni 2019 15:32 schreef fietsie het volgende:
[..]
congres “leent” zalen van uni
Epic congres
Opgeslagen, klinkt heerlijkquote:Op maandag 3 juni 2019 17:08 schreef Kaatje1 het volgende:
Deze is ook lekker (smulweb ik weet het)
https://www.smulweb.nl/recepten/1139661/Exotisch-stoofvlees (maar geen 3 maggiblokjes als je het voor Nederlanders maakt)
Is het ook. Baalde wel eens als er niets overbleef, dus nu, voor serveren gaat wat in mijn vriezer. Heb nog niemand gehad die het niet lekker vondquote:
Zo, actief programma zeg! Jammer van het stadion. Herkansing voor het museum morgen?quote:Op maandag 3 juni 2019 17:24 schreef borisz het volgende:
Middag
Van West naar Noord. Schloss Nymphenburg, Olympiapark en Allianz Arena. Helaas zijn er de komende weken geen rondleidingen in het Olympisch stadion ivm evenementen.
BMW museum was dicht, maar nog wel even in BMW Wereld gekeken.
Nu even uurtje. En dan zo ergens bieren en eten.
Niet alleen veilig, ook erg lekkerquote:Op maandag 3 juni 2019 17:30 schreef Myraela het volgende:
Ik heb zondag ook niet-avontuurlijke eters, dus ik maak gewoon Italiaans. Altijd veilig.Lasagne, tomaat mozzarella, aubergine parmigiana, salade met pijnboompitjes, spekjes en Parmezaanse kaas, focaccia en gemarineerde olijven.
Dan zit er vast wel iets tussen dat ze eten. Het toetje ofzo. Al eten die kinderen dan weer geen tiramisu, amateurs.
Ik ben er nog steeds niet geweest om te eten, het trekt me niet zo. En te duur.quote:Op maandag 3 juni 2019 17:34 schreef Kreator het volgende:
@:myraela ben gisteren weer eens bij de foodhal in Enschede geweest. Snap nog steeds niet wat je er leuk aan vond.
Grotere porties voor hoofdgerecht prijzen, matige kwaliteit.
Ik vond het maar niks. Wel gezellig, dat dan weer wel.
Ben je naar het Indiase tentje geweest?quote:Op maandag 3 juni 2019 17:34 schreef Kreator het volgende:
@:myraela ben gisteren weer eens bij de foodhal in Enschede geweest. Snap nog steeds niet wat je er leuk aan vond.
Grotere porties voor hoofdgerecht prijzen, matige kwaliteit.
Ik vond het maar niks. Wel gezellig, dat dan weer wel.
Ik vond 10 tot 15 euro voor een hapje best duur.quote:Op maandag 3 juni 2019 17:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ben je naar het Indiase tentje geweest?Vooral die vond ik gewoon goed. En ik neem altijd alleen plankjes om te delen bij een foodhal.
Wij eten dit zo....quote:Op maandag 3 juni 2019 16:42 schreef Lonaa het volgende:
Oh dat vind ik een heel leuk idee!quote:Op maandag 3 juni 2019 17:31 schreef Myraela het volgende:
Housewarming cadeau voor een vriendin gekocht, gewoon allemaal potten met kruiden en receptjes hoe ze zelf wat basis kruidenmixjes kan maken.
De indiaan? Serieus?quote:Op maandag 3 juni 2019 17:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik vond 10 tot 15 euro voor een hapje best duur.
En de enige die gesloten was, was de indiaan..
Kip met wat harissa en olie insmeren en grillen grillenquote:Op maandag 3 juni 2019 16:42 schreef Lonaa het volgende:
Ja, dat is wel duur, ja. Wat had je dan wel?quote:Op maandag 3 juni 2019 17:43 schreef Kreator het volgende:
Ik vond 10 tot 15 euro voor een hapje best duur.
En de enige die gesloten was, was de indiaan..
Niet. Gewoon nu opeten.quote:Op maandag 3 juni 2019 18:29 schreef bjanaan het volgende:
Hoe bewaren jullie harde broodjes tot de volgende dag?
Niet.quote:Op maandag 3 juni 2019 18:29 schreef bjanaan het volgende:
Als het echt moet invriezen en/of een paar minuten in de oven op 168-180 graden.quote:Op maandag 3 juni 2019 18:29 schreef bjanaan het volgende:
Even kort onder de kraan en dan vijf minuten in de oven op 200° ofzoquote:Op maandag 3 juni 2019 18:29 schreef bjanaan het volgende:
ik las vijf minuten onder de kraan en dan kort in de ovenquote:Op maandag 3 juni 2019 18:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Even kort onder de kraan en dan vijf minuten in de oven op 200° ofzo
Ehm. Iets met kipwraps waarbij de wraps slaatje bla was. Keiharde kip en te scherp. Verder wel OK.quote:Op maandag 3 juni 2019 18:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, dat is wel duur, ja. Wat had je dan wel?
Tapasquote:Op maandag 3 juni 2019 18:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ehm. Iets met kipwraps waarbij de wraps slaatje bla was. Keiharde kip en te scherp. Verder wel OK.
En een plankje met allerlei soorten vlees. En een toetje.
Heb dan toch liever kleinere hapjes dat je wat meer kunt proeven. Dit hadden we trouwens met 2 personen gedeeld.
Slobberbroodquote:Op maandag 3 juni 2019 18:37 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
ik las vijf minuten onder de kraan en dan kort in de oven
Ik ook.quote:Op maandag 3 juni 2019 18:37 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
ik las vijf minuten onder de kraan en dan kort in de oven
Aardappel wordt in veel landen gezien als groente, dus: eet smakelijk ;-)quote:Op maandag 3 juni 2019 19:47 schreef borisz het volgende:
Bij de Biergarten aan het eind van de straat terecht gekomen.
Voor het eerst een pul vol. Gisteren bleef ik bij de halve liters hangen. Lekker stuk kalf vanavond. Met patat, de groenten komen een andere keer wel weer 🙃
Epic congres is weer klaar hoorquote:Op maandag 3 juni 2019 17:14 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Huuuuuuh!ik was vandaag op de andere locatie, maar doorgaans ben ik er ja.
Da’s smullen voor de tvquote:Op maandag 3 juni 2019 20:17 schreef fietsie het volgende:
Kook tv schoonheid op bbc2
Nigel Slater in Libanon
Tof programma jaquote:Op maandag 3 juni 2019 20:17 schreef fietsie het volgende:
Kook tv schoonheid op bbc2
Nigel Slater in Libanon
schweinshaxe mit sauerkraut und knödelquote:
Die krekel, vaak hoor je ze maar zie je ze nietquote:Op maandag 3 juni 2019 20:38 schreef golfer het volgende:
Ons laatste (korte) reisverslag (dag 7) op Lefkas is te lezen op onze site (onder dag 6 doorlezen).
http://paulentrudie.nl/lefkas-2019.php
[ afbeelding ]
Klinkt ook wel matig, ja. Als dat Indiase tentje nou in Fooddocks zat. Dat was perfectie geweest.quote:Op maandag 3 juni 2019 18:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ehm. Iets met kipwraps waarbij de wraps slaatje bla was. Keiharde kip en te scherp. Verder wel OK.
En een plankje met allerlei soorten vlees. En een toetje.
Heb dan toch liever kleinere hapjes dat je wat meer kunt proeven. Dit hadden we trouwens met 2 personen gedeeld.
Ik dacht vanmiddag nog aan jequote:Op maandag 3 juni 2019 22:12 schreef Tele6 het volgende:
Het ziekenhuisleven is me aan het overnemenik hobbel van therapie naar therapie en ken bijna alle verplegers al wel van naam. De patiënten op mijn afdeling in ieder geval wel. We zijn een leuk hoopje zo bij elkaar. Depressies, angststoornissen, eetstoornissen, trauma's en alle combinaties van die vier.
Ik ben gisteren naar een viering geweest met de geestelijk verzorgers van het ziekenhuis. Het was wel leuk. Ik houd er altijd van als er liedjes zijn, en die waren er. Het was wel een pokkeneind lopen vanaf mijn afdeling en ik snapte niks van de routeborden (voor 680 en lager ga links, voor 720 en hoger ga rechts. Ik moest daartussenin zijn, maar daartussenin was alleen maar 10 cm gang of zoUiteindelijk bleek ik toch gewoon rechts te moeten en dan meteen een zijgang in.
)
Dat zou mij ook kunnen gebeuren.quote:Op maandag 3 juni 2019 22:12 schreef Tele6 het volgende:
Het ziekenhuisleven is me aan het overnemenik hobbel van therapie naar therapie en ken bijna alle verplegers al wel van naam. De patiënten op mijn afdeling in ieder geval wel. We zijn een leuk hoopje zo bij elkaar. Depressies, angststoornissen, eetstoornissen, trauma's en alle combinaties van die vier.
Ik ben gisteren naar een viering geweest met de geestelijk verzorgers van het ziekenhuis. Het was wel leuk. Ik houd er altijd van als er liedjes zijn, en die waren er. Het was wel een pokkeneind lopen vanaf mijn afdeling en ik snapte niks van de routeborden (voor 680 en lager ga links, voor 720 en hoger ga rechts. Ik moest daartussenin zijn, maar daartussenin was alleen maar 10 cm gang of zoUiteindelijk bleek ik toch gewoon rechts te moeten en dan meteen een zijgang in.
)
Oh my..quote:Op maandag 3 juni 2019 22:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben zo'n programma over sociaal zwakke mensen aan het kijken. Ik weet dat dit soort programma's bestaan maar ben nog nooit zo diep gezakt dat ik daadwerkelijk keek.
Dit heet De andere kant van Nederland. Er zijn twee mensen die in de bijstand zitten en een kledingbank hebben opgericht waarbij ze de hele dag werken. Ze eten macaroni met smac (gesneden op het aanrecht) en tomatenpuree als groente.
Er is ook een shemale (zelf gekozen benaming) die sekswerker en pakketdepot is. Haar ex is overleden en nu praat ze daar spiritueel mee bij een ABBA-altaar met een met de as van de ex gevulde glazen dildo uit China.
Ha Tele! Goed om wat van je te horenquote:Op maandag 3 juni 2019 22:12 schreef Tele6 het volgende:
)
Ik heb dit bericht echt drie keer gelezen, voordat ik besefte dat jij in een airbnb verblijft en het niet jouw huis is dat ineens wordt gebruikt door logeerpoezenquote:Op maandag 3 juni 2019 22:40 schreef borisz het volgende:
Ik heb airbnb-poezen. De ene wil graag geaaid woeden. De andere niet. Die ene staat op insta.
Ze mogen niet de logeerkamer in, maar verder aaien maar. De ene laat zich door iedereen knuffelen. De ander blijft op de stoel onder tafel liggen.
/stond ook duidelijk bij de advertentie dat er twee poezen waren.
Da’s een mooierdquote:Op maandag 3 juni 2019 22:40 schreef borisz het volgende:
Ik heb airbnb-poezen. De ene wil graag geaaid woeden. De andere niet. Die ene staat op insta.
Ze mogen niet de logeerkamer in, maar verder aaien maar. De ene laat zich door iedereen knuffelen. De ander blijft op de stoel onder tafel liggen.
/stond ook duidelijk bij de advertentie dat er twee poezen waren.
Jammer vd regen en de niet te bereiken of saaie bezienswaardighedenquote:Op maandag 3 juni 2019 20:38 schreef golfer het volgende:
Ons laatste (korte) reisverslag (dag 7) op Lefkas is te lezen op onze site (onder dag 6 doorlezen).
http://paulentrudie.nl/lefkas-2019.php
[ afbeelding ]
Je klinkt positief, wat fijn!quote:Op maandag 3 juni 2019 22:12 schreef Tele6 het volgende:
)
Wel redelijk. Ik heb tot nu toe maar één slechte nacht gehad, en dat was alsnog 5+ uur slaap.quote:Op maandag 3 juni 2019 22:16 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat zou mij ook kunnen gebeuren.
Het is natuurlijk nog veel te vroeg, maar de rrr, gaat dat goed?
M'n ouders zijn even langs geweest, en de rest van die dag heb ik gebruikt om daarvan bij te komenquote:Op maandag 3 juni 2019 22:41 schreef mjan het volgende:
[..]
Ha Tele! Goed om wat van je te horenHoe heb je je weekend verder doorgebracht?
Goed bezig dus!quote:Op dinsdag 4 juni 2019 07:52 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Wel redelijk. Ik heb tot nu toe maar één slechte nacht gehad, en dat was alsnog 5+ uur slaap.
Eten en douchen gaan allebei ook wel netjes. Het is soms wel moeilijk om mezelf ertoe te zetten om naar de maaltijden te komen en om regelmatig te douchen, maar het is tot nu toe wel gelukt
Begrijpelijk wel. Hoop dat ze inzien dat dit goed voor jou is.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 07:54 schreef Tele6 het volgende:
[..]
M'n ouders zijn even langs geweest, en de rest van die dag heb ik gebruikt om daarvan bij te komen
Huuu! Wel beter een espresso dan een americano.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 08:36 schreef golfer het volgende:
En toen gooide ik een bak gloeiend hete espresso over mijn kruis heen tijdens het wachten op het vliegveld van Prevesa.
Weer een brutale vraag (die genegeerd mag worden hoor), maar worden je ouders ook betrokken in jouw behandeling? Niet meteen natuurlijk, maar later?quote:Op dinsdag 4 juni 2019 07:54 schreef Tele6 het volgende:
[..]
M'n ouders zijn even langs geweest, en de rest van die dag heb ik gebruikt om daarvan bij te komen
En op zondag is m'n vriend er geweest en we hebben een stukje gewandeld in het bos en een ijsje gegeten. Dat was fijn.
quote:Op dinsdag 4 juni 2019 08:44 schreef mjan het volgende:
[..]
Huuu! Wel beter een espresso dan een americano.
Ik krijg dan altijd het gevoel dat het net 1 dag te lang isquote:Op maandag 3 juni 2019 23:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jammer vd regen en de niet te bereiken of saaie bezienswaardigheden![]()
Slaap lekker en goede terugreis gewenst alvast
Dit Tele.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 08:43 schreef mjan het volgende:
[..]
Begrijpelijk wel. Hoop dat ze inzien dat dit goed voor jou is.
Dat doen ze wel. Ik had alleen gewild dat ze ook zouden zien dat ik het niet allemaal in m'n eentje op kan lossen en graag knuffels en steun zou hebben. Nu ben ik alleen maar bezig geweest om hen gerust te stellenquote:Op dinsdag 4 juni 2019 08:43 schreef mjan het volgende:
[..]
Begrijpelijk wel. Hoop dat ze inzien dat dit goed voor jou is.
Dat weet ik nog niet. Ik krijg morgen m'n behandelplan te horen. Hopelijk weet ik dan ook meer over hoe lang ik zal blijven.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 08:57 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Weer een brutale vraag (die genegeerd mag worden hoor), maar worden je ouders ook betrokken in jouw behandeling? Niet meteen natuurlijk, maar later?
Mogge allemaal, op kantoor aangekomen waar een dikke stapel werk ligt.
Gisteravond is de moeder van één van mijn beste vriendinnen overleden. Was te verwachten maar toch. Kende haar al vanaf m'n vijfde, ze hoorde er zo bij.
Dat had ik vroeger met Jambers, dat gevoel van verbazing dat zulke mensen óók bestaan. En ook nog op tv willen. Hoe gaat het nu met jou en de medicijnen uitproberen? Voel je je al beter of toch zo slecht als je bang voor was?quote:Op maandag 3 juni 2019 22:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben zo'n programma over sociaal zwakke mensen aan het kijken. Ik weet dat dit soort programma's bestaan maar ben nog nooit zo diep gezakt dat ik daadwerkelijk keek.
Dit heet De andere kant van Nederland. Er zijn twee mensen die in de bijstand zitten en een kledingbank hebben opgericht waarbij ze de hele dag werken. Ze eten macaroni met smac (gesneden op het aanrecht) en tomatenpuree als groente.
Er is ook een shemale (zelf gekozen benaming) die sekswerker en pakketdepot is. Haar ex is overleden en nu praat ze daar spiritueel mee bij een ABBA-altaar met een met de as van de ex gevulde glazen dildo uit China.
Gewoon een bloem doen joh. Klaar.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 11:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
Greetz heeft echt te weinig kaarten voor bejaarde refo's.
Die zijn er ook niet zo veel. En volgens mij heb ik alle bloemen de laatste jaren al gehad. En Anton Pieck ook. Ik ben nu overgestapt op David de Kabouter.quote:
Klinkt als een goede keusquote:Op dinsdag 4 juni 2019 11:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
Die zijn er ook niet zo veel. En volgens mij heb ik alle bloemen de laatste jaren al gehad. En Anton Pieck ook. Ik ben nu overgestapt op David de Kabouter.
Ideaal he?quote:Op dinsdag 4 juni 2019 11:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb net voor het eerst met mijn bank-app betaald, wat geweldig
Wat. Hoe. Waar. Is dat iets nieuws?quote:Op dinsdag 4 juni 2019 11:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nee totaal niet maar voor mij wel. Het was even ingewikkeld om aan de praat te krijgen omdat J en ik voor sommige zakelijke rekeningen dezelfde login hebben.quote:
Handig hequote:Op dinsdag 4 juni 2019 11:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nee totaal niet maar voor mij wel. Het was even ingewikkeld om aan de praat te krijgen omdat J en ik voor sommige zakelijke rekeningen dezelfde login hebben.
Het werkte als volgt net. Ik had op mijn laptop een David de Kabouterkaart gekocht. Ik ging betalen via iDeal en kon kiezen of ik met app of login op de website van de bank wilde betalen. Ik koos voor app. Opende de app op mijn telefoon, scande de QR code op mijn laptopscherm met mijn telefoon en toen snapte de site op de laptop op magische wijze dat ik had betaald
quote:Op dinsdag 4 juni 2019 11:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nee totaal niet maar voor mij wel. Het was even ingewikkeld om aan de praat te krijgen omdat J en ik voor sommige zakelijke rekeningen dezelfde login hebben.
Het werkte als volgt net. Ik had op mijn laptop een David de Kabouterkaart gekocht. Ik ging betalen via iDeal en kon kiezen of ik met app of login op de website van de bank wilde betalen. Ik koos voor app. Opende de app op mijn telefoon, scande de QR code op mijn laptopscherm met mijn telefoon en toen snapte de site op de laptop op magische wijze dat ik had betaald
Nee, dit was KNAB. Maar volgens mij werkt het overal hetzelfde. Ik moet Rabo en ING nog testen.quote:
Mooi hequote:Op dinsdag 4 juni 2019 11:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
ING werkt in ieder geval zo. Heul hendigquote:Op dinsdag 4 juni 2019 11:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nee, dit was KNAB. Maar volgens mij werkt het overal hetzelfde. Ik moet Rabo en ING nog testen.
Het was echt een soort magic. Ik snap wel hoe het in werkelijkheid werkt natuurlijk maar het zag er echt uit als een tovertrucquote:
quote:Op dinsdag 4 juni 2019 12:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Het was echt een soort magic. Ik snap wel hoe het in werkelijkheid werkt natuurlijk maar het zag er echt uit als een tovertruc
Bij ING gaat ie volgens mij automatisch naar de app. Ik heb nog nooit een QR hoeven scannen voor een Idealbetaling bij ING.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 11:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nee, dit was KNAB. Maar volgens mij werkt het overal hetzelfde. Ik moet Rabo en ING nog testen.
Die QR code gebeurt als je iets betaalt met iDeal via een browser op een PC. Niet op een mobile device.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 12:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Bij ING gaat ie volgens mij automatisch naar de app. Ik heb nog nooit een QR hoeven scannen voor een Idealbetaling bij ING.
Dank, ik was al aan het typen (heul omslachtig) en daar kom jij met een simpele uitlegquote:Op dinsdag 4 juni 2019 12:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die QR code gebeurt als je iets betaalt met iDeal via een browser op een PC. Niet op een mobile device.
quote:Op dinsdag 4 juni 2019 12:15 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dank, ik was al aan het typen (heul omslachtig) en daar kom jij met een simpele uitleg
Veegt zweet van voorhoofdquote:Op dinsdag 4 juni 2019 12:16 schreef Sarabi het volgende:
[..]ja ik ook
Vond het maar lastig om uit te leggen
Dat lijkt me best eng. Stel dat je vergeet iets uit te zetten en dat je dan voor anderen afrekendquote:Op dinsdag 4 juni 2019 12:18 schreef Isabeau het volgende:
Ik schijn met mijn horloge te kunnen betalen. Moet dat toch eens uitvogelen hoe dat werkt.
Ja, dat komt idd niet vaak voor.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 12:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die QR code gebeurt als je iets betaalt met iDeal via een browser op een PC. Niet op een mobile device.
ik heb het nog wel eens als ik op kantoor snel iets bestel of moet betalen.quote:
Die haal ik altijd bij de gereformeerde boekhandel. Succes verzekerd.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 11:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
Greetz heeft echt te weinig kaarten voor bejaarde refo's.
Mwah zou er hier geen in de buurt kunnen vinden.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 14:32 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Het is echt niet ingewikkelder dan naar de primera lopen.
In het dorp van mijn ouders zitten een aantal van zulke zaken ja.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 14:32 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Die haal ik altijd bij de gereformeerde boekhandel. Succes verzekerd.
Al paar keer zo’n oudje gehad die het echt helemaal geweldig vond dat ik zo’n mooie kaart had uitgezocht.
Ze hebben daar dus hele rekken vol met kaarten met toepasselijke gedichtjes en teksten voor elke denkbare gelegenheid.
Het is echt niet ingewikkelder dan naar de primera lopen. Maar eigenlijk altijd een succes.
Da's best jammer denk ik, juist bij technologie verwacht je dan wat uitdagends.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 15:03 schreef borisz het volgende:
Middag vanaf de Paulaner Biergarten. Worst en een Bayrisches IPA
Na een rondje stad het Deutsches Museum bekeken. Daar ben je wel wat uren zoet. Alles over technologie in iedere smaak.
Wat opvalt is dat je wel op een knop kan drukken voor een experimentje, maar er is niets interactiefs (nou ja af en toe een demo). Waar je bij Nemo zelf aan de slag kan is dat hier heel minimaal.
Dat is wel gaaf om zo te kunnen volgenquote:Op dinsdag 4 juni 2019 16:10 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Da's best jammer denk ik, juist bij technologie verwacht je dan wat uitdagends.
Ik heb momenteel een schitterend uitzicht. Wat het is weet ik niet precies maar er zijn zo'n 20 mannen (of jongens iets te ver weg om te zien) een haka aan het oefenen met de bijbehorende schreeuwen erbij. In 1,5 uur tijd is het van een rommeltje naar een strakke haka gegaan.
Jouw kaartenquote:Op dinsdag 4 juni 2019 16:57 schreef Bluezz het volgende:
Wij sturen altijd via kaartje2go.
Prima, leuke kaarten.
Misschien is dat iets?
Dit Uniekquote:Op dinsdag 4 juni 2019 17:20 schreef mjan het volgende:
En hoe is het met jou, uniek? Blijf je nog een beetje overeind?
Ja prima. En zo fijnnnn omquote:Op dinsdag 4 juni 2019 17:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Jouw kaarten![]()
Ik kan vast ergens anders kaartjes kopen hoor. Maar ik heb bij Greetz toevallig een lopende rekening voor de zaak.
Hebben jullie een goede reis gehad?
Heb je een filmpjequote:Op dinsdag 4 juni 2019 16:10 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Da's best jammer denk ik, juist bij technologie verwacht je dan wat uitdagends.
Ik heb momenteel een schitterend uitzicht. Wat het is weet ik niet precies maar er zijn zo'n 20 mannen (of jongens iets te ver weg om te zien) een haka aan het oefenen met de bijbehorende schreeuwen erbij. In 1,5 uur tijd is het van een rommeltje naar een strakke haka gegaan.
Lekker Boor!quote:Op dinsdag 4 juni 2019 15:03 schreef borisz het volgende:
Na een rondje stad het Deutsches Museum bekeken. Daar ben je wel wat uren zoet. Alles over technologie in iedere smaak.
Wat opvalt is dat je wel op een knop kan drukken voor een experimentje, maar er is niets interactiefs (nou ja af en toe een demo). Waar je bij Nemo zelf aan de slag kan is dat hier heel minimaal.
Nee, en ook helemaal niet bij nagedacht. Wat stomquote:
Het is niet anders dan contactloos betalen. Na 2 cm is er geen bereik meer.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 12:22 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat lijkt me best eng. Stel dat je vergeet iets uit te zetten en dat je dan voor anderen afrekend
Oh, je moet dat ding tegen het "pin" apparaat houden? Ik zat te denken aan op het schermpje dingen aantikken.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 17:51 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het is niet anders dan contactloos betalen. Na 2 cm is er geen bereik meer.
29 graden.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 17:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lekker Boor!
Jammer van het museum.
Hoest weer?
Waarom behang en niet gewoon de muur verven?quote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
Raden jullie papierbehang, vliesbehang of vinylbehang aan?
quote:Op dinsdag 4 juni 2019 15:03 schreef borisz het volgende:
Mijn lievelingsmuseum daar, je hebt aan 1 dag niet genoeg, en dan nog de dependance met vliegtuigenquote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:41 schreef Tele6 het volgende:
[..]leuk dat je in München bent!
Ik vond het Deutsche Museum wel een stuk leuker dan Nemo eigenlijk, want ze hadden zo veel meer. Ik heb een halve middag zitten puzzelen met allerlei houten figuren op de wiskundeafdeling
Ja hèquote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:42 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Mijn lievelingsmuseum daar, je hebt aan 1 dag niet genoeg, en dan nog de dependance met vliegtuigen
Omdat ik behang wil. En ik ga het laten behangen, dat ga ik echt niet zelf proberen.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:41 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waarom behang en niet gewoon de muur verven?
Er natuurlijk erg mooi behang. Maar je moet dat wel kunnen, is niet eenvoudig kwam ik eens achter. Schilderen kan ik erg goed.
Vliesbehang moet je sowieso ook schilderen
Dan zou ik gewoon behang uitzoeken wat je mooi vind, er is echt prachtig behang, wel zoeken btwquote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Omdat ik behang wil. En ik ga het laten behangen, dat ga ik echt niet zelf proberen.
Met welk doel? Woonkamer. trapopgang, knutselruimte, grote open hal met trap en hoge plafonds en dakramen?quote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
Raden jullie papierbehang, vliesbehang of vinylbehang aan?
Gang en trapopgang. We hebben daar geverfd maar het ziet er niet uit. De lichtinval is zo dat je elk foutje ziet en er zitten er nogal wat op de muurquote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:58 schreef fietsie het volgende:
[..]
Met welk doel? Woonkamer. trapopgang, knutselruimte, grote open hal met trap en hoge plafonds en dakramen?
Dan zou ik de BBach aanpak volgen. (Zie zijn wereldberoemde paleisbouwtopique).quote:Op dinsdag 4 juni 2019 19:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Gang en trapopgang. We hebben daar geverfd maar het ziet er niet uit. De lichtinval is zo dat je elk foutje ziet en er zitten er nogal wat op de muur![]()
Kaatje, Piep zal hoogstwaarschijnlijk niet gaan krabbelen aan het behang.
Ik word een beetje depri van zijn topic. Zo veel perfectie. Dat wil ik ook maar ik heb het niet.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 19:02 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dan zou ik de BBach aanpak volgen. (Zie zijn wereldberoemde paleisbouwtopique).
Wanneer laten jullie het doen? Is het een idee om een paneel te behangen en kijken wat ze daarmee doet? Alle katten die wij gehad hebben en mijn eerste kat wisten exact wat ze er mee moesten wilden (en dat was niet mijn idee)quote:Op dinsdag 4 juni 2019 19:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Gang en trapopgang. We hebben daar geverfd maar het ziet er niet uit. De lichtinval is zo dat je elk foutje ziet en er zitten er nogal wat op de muur![]()
Kaatje, Piep zal hoogstwaarschijnlijk niet gaan krabbelen aan het behang.
Ik kan nooit een samenvatting schrijven die recht doet aan zijn perfectie, maar dit lijkt er op:quote:Op dinsdag 4 juni 2019 19:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik word een beetje depri van zijn topic. Zo veel perfectie. Dat wil ik ook maar ik heb het niet.
Wat is zijn aanpak?
Oh zo. Ja dat kan ook. Maar ik wil ook een leuk kleurtje en printje want mijn huis is te saai.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 19:07 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik kan nooit een samenvatting schrijven die recht doet aan zijn perfectie, maar dit lijkt er op:
Goede voorbewerking van de ondergrond, kitten van de naden en scherpe hoeken, glasvliesbehang, vervolgens verven met een goede muurverf.
Wanneer ik zin heb, behang vind en iemand leer kennen die kan behangenquote:Op dinsdag 4 juni 2019 19:05 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wanneer laten jullie het doen? Is het een idee om een paneel te behangen en kijken wat ze daarmee doet? Alle katten die wij gehad hebben en mijn eerste kat wisten exact wat ze er mee moesten wilden (en dat was niet mijn idee)
wat heb je er dan mee gedaan sinds vorig jaar?quote:Op dinsdag 4 juni 2019 19:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Oh zo. Ja dat kan ook. Maar ik wil ook een leuk kleurtje en printje want mijn huis is te saai.
Niets, dat is het probleem. Alles is grijs, zwart en wit. Mooi hoor maar er ontbreekt iets.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 19:13 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
wat heb je er dan mee gedaan sinds vorig jaar?
Ik heb nog nooit een kat gehad die het behang ging slopen.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 19:05 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wanneer laten jullie het doen? Is het een idee om een paneel te behangen en kijken wat ze daarmee doet? Alle katten die wij gehad hebben en mijn eerste kat wisten exact wat ze er mee moesten wilden (en dat was niet mijn idee)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |