Bij een echte wiener schnitzel mag er best wat graan bij.quote:
Hier ook.quote:Op zondag 2 juni 2019 20:53 schreef Lienekien het volgende:
Kat krijgt hier vrij doorsnee voer en gewoon altijd harde drollen.
Er om heen.quote:Op zondag 2 juni 2019 20:54 schreef z80 het volgende:
[..]
Bij een echte wiener schnitzel mag er best wat graan bij.
Daar spreekt mij nou helemaal niks van aan.quote:
quote:
Je bent dag 2 van je vakantie reeds vergeten?quote:Op zondag 2 juni 2019 20:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Daar spreekt mij nou helemaal niks van aan.
Dag 6 bestaat niet. Jullie leven reeds in de toekomst met dag 7.quote:Op zondag 2 juni 2019 20:56 schreef golfer het volgende:
Onze belevenissen van dag 6 op Lefkas zijn vanaf nu te bewonderen op onze site http://paulentrudie.nl/lefkas-2019.php (doorlezen onder dag 5).
[ afbeelding ]
*fluit Dr. Who intro deuntje*quote:Op zondag 2 juni 2019 21:22 schreef z80 het volgende:
[..]
Dag 6 bestaat niet. Jullie leven reeds in de toekomst met dag 7.
Kloptquote:Op zondag 2 juni 2019 21:22 schreef z80 het volgende:
[..]
Foutje, bedaank!quote:Op zondag 2 juni 2019 21:22 schreef z80 het volgende:
ik zag dat ze bij de lidl ofzo er eentje hadden/hebben voor 250 euro, heb je zo'n ding?quote:Op zondag 2 juni 2019 21:43 schreef Jagärtrut het volgende:
Pff, 30 graden op onze slaapkamer. We hebben maar een mobiele airco gekocht, want dit is geen doen....
iets in die trant. Helaas komt hij pas morgen. Vannacht nog zweten...quote:Op zondag 2 juni 2019 21:45 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
ik zag dat ze bij de lidl ofzo er eentje hadden/hebben voor 250 euro, heb je zo'n ding?
https://www.google.com/se(...)imgrc=0FYzqEbJ4yVHEM:
Hebben ze te dicht bij elkaar gelegen?quote:Op zondag 2 juni 2019 21:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
En verder krijg ik morgen spareribsbaby's.
op tweakers.net zat een gast een airco te bestellen in Spanje, daar is het 50% of wat ze hier kostenquote:Op zondag 2 juni 2019 21:48 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
iets in die trant. Helaas komt hij pas morgen. Vannacht nog zweten...
Is buiten slapen met z'n allen een idee? Of te gevaarlijk met de jongens?quote:Op zondag 2 juni 2019 21:48 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
iets in die trant. Helaas komt hij pas morgen. Vannacht nog zweten...
Lekker zeg! Ook 3x aan het water gezeten. Krijgen jullie ook last van jullie oren tijdens het regen door de bergen?quote:Op zondag 2 juni 2019 20:56 schreef golfer het volgende:
Onze belevenissen van dag 6 op Lefkas zijn vanaf nu te bewonderen op onze site http://paulentrudie.nl/lefkas-2019.php (doorlezen onder dag 5).
[ afbeelding ]
ik hoop hetquote:Op zondag 2 juni 2019 22:10 schreef Sarabi het volgende:
Als het goed is komt er zo meteen een onweersbuitje aan
Goed dat je het zegt, toch maar de kussens binnenhalenquote:Op zondag 2 juni 2019 22:10 schreef Sarabi het volgende:
Als het goed is komt er zo meteen een onweersbuitje aan
Ben je dan nog wakker?quote:Op zondag 2 juni 2019 22:19 schreef christmastsunami het volgende:
buienradar hier voorspelt morgen ochtend een paar spetters
om 6 uur
Lekker hoorquote:Op zondag 2 juni 2019 22:29 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
ik ben een ochtend mens dus ja
Vroeger had ik er veel last van. Tegenwoordig gaat het wel. Ze lusten me wel maar het jeukt niet meer zo. Het kriebelt nu wel maar het is geen gekmakende slaapverstorende ramp meer zoals vroeger.quote:Op zondag 2 juni 2019 22:46 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
ik kan me niet herrineren dat zo'n klootzak me stak
Wat bij de kinderen hielp afgelopen weekend (heb je nu geen donder aan) was zo’n muggensticker van de Action. Ze ruiken naar citronella en hadden totaal geen last van muggen. Die sticker plak je op je shirt, kussen of wat dan ook maar niet op je lichaam.quote:
Joh, een sticker? Wat een briljant product. Weer een businessplan dat ik graag had willen hebben.quote:Op zondag 2 juni 2019 22:49 schreef Tally het volgende:
[..]
Wat bij de kinderen hielp afgelopen weekend (heb je nu geen donder aan) was zo’n muggensticker van de Action. Ze ruiken naar citronella en hadden totaal geen last van muggen. Die sticker plak je op je shirt, kussen of wat dan ook maar niet op je lichaam.
Ja altijd oren die dicht gaan zitten bij mij.quote:Op zondag 2 juni 2019 22:05 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Lekker zeg! Ook 3x aan het water gezeten. Krijgen jullie ook last van jullie oren tijdens het regen door de bergen?
Ik wil Bluezz's avondeten!Ben gek op de Griekse courgette kroketjes en dat stoofvlees ziet er ook zo heerlijk uit
Zie nu pas dat er regen ipv rijden staat maar je begrijpt mequote:Op zondag 2 juni 2019 22:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja altijd oren die dicht gaan zitten bij mij.
En alles was superlekker maar altijd zoveel! Ondanks het postuur van g en mijzelf zijn wij kleine eters.
Ik heb me er wel bij neergelegd, ik heb liever dat er straks duidelijkheid komt (en pijn weg is) en ik weer overal heen kan. Vakantie komt wel weer. Ik vind op vakantie gaan heerlijk, maar lekker thuis blijven is ook primaquote:Op zondag 2 juni 2019 22:53 schreef Bluezz het volgende:
@:kaatje toch eenomdat je vakantie niet kan doorgaan nu. Ondanks dat het mss niet erg mooi weer is of zo is het wel een teleurstelling.
good day m8quote:Op zondag 2 juni 2019 22:58 schreef golfer het volgende:
Toch wel blij met de moderne techniek.
Weet nog dat toen we in 2008 in Aussie waren we elke keer ergens een bibliotheek moesten opzoeken om via brak Internet op een vaste computer een verslag te doen.
Daarna jarenlang onze verslagen met brakke verbindingen op eigen laptops verzorgd, maar vaak duurde het uploaden van een foto wel en half uur.
En tegenwoordig is er gewoon bijna overal wifi en kunnen we op onze verblijfsplaatsen gewoon snel verslagen uploaden, live meelullen op fora, FB bekijken en nog leuker: via ZiggoGo en NPO Start gewoon Tv-programma's uit Nederland bekijken.
Vroegah was echt niet alles beter.
Is het ook eigenlijk voor ons, maar als lekkerbekken zien we dan toch vaak weer aparte aperitieven en kunnen we het niet laten. Dessert slaan wij standaard altijd wel over.quote:Op zondag 2 juni 2019 23:00 schreef FutureFairytale het volgende:
Grieks eten is vaak erg royaal ja. Alleen hoofdgerecht zou eigenlijk genoeg zijn.
Superveel is beter geworden jaquote:Op zondag 2 juni 2019 22:58 schreef golfer het volgende:
Toch wel blij met de moderne techniek.
Weet nog dat toen we in 2008 in Aussie waren we elke keer ergens een bibliotheek moesten opzoeken om via brak Internet op een vaste computer een verslag te doen.
Daarna jarenlang onze verslagen met brakke verbindingen op eigen laptops verzorgd, maar vaak duurde het uploaden van een foto wel een half uur.
En tegenwoordig is er gewoon bijna overal wifi en kunnen we op onze verblijfsplaatsen gewoon snel verslagen uploaden, live meelullen op fora, FB bekijken en nog leuker: via ZiggoGo en NPO Start gewoon Tv-programma's uit Nederland bekijken.
Vroegah was echt niet alles beter.
Ik kon voor maagoperatie al geen heel hoofdgerecht op, en je wilt als lekkerbek wel beetje variatie en alles proeven natuurlijkquote:Op zondag 2 juni 2019 23:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Is het ook eigenlijk voor ons, maar als lekkerbekken zien we dan toch vaak weer aparte aperitieven en kunnen we het niet laten. Dessert slaan wij standaard altijd wel over.
Weet niet precies wat je voor klachten hebt maar loopt er verder onderzoek?quote:Op zondag 2 juni 2019 23:00 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik heb me er wel bij neergelegd, ik heb liever dat er straks duidelijkheid komt (en pijn weg is) en ik weer overal heen kan. Vakantie komt wel weer. Ik vind op vakantie gaan heerlijk, maar lekker thuis blijven is ook prima
Helemaal waar.quote:Op zondag 2 juni 2019 23:00 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik heb me er wel bij neergelegd, ik heb liever dat er straks duidelijkheid komt (en pijn weg is) en ik weer overal heen kan. Vakantie komt wel weer. Ik vind op vakantie gaan heerlijk, maar lekker thuis blijven is ook prima
Wat vaak gevraagd wordt als er een kwart of half bord teruggaat of het niet goed was.. dus maar steeds zeggen het was heeeerlijk maar we zijn kleine eters. Dan hoor ik ze denken: die 2 wegen zo’n 90k pp en dan lullen ze over kleine eters...quote:Op zondag 2 juni 2019 23:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik kon voor maagoperatie al geen heel hoofdgerecht op, en je wilt als lekkerbek wel beetje variatie en alles proeven natuurlijk![]()
Blijft lastig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 juni 2019 23:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat vaak gevraagd wordt als er een kwart of half bord teruggaat of het niet goed was.. dus maar steeds zeggen het was heeeerlijk maar we zijn kleine eters. Dan hoor ik ze denken: die 2 wegen zo’n 90k pp en dan lullen ze over kleine eters...
Ja vriend dat heeft toevallig niets met teveel eten te maken in ons geval.Ken ik hoor. Zo gek veel at ik nooit, en dat met 120+ kiloSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Maar goed, boeiend, ze doen het er maar mee![]()
Tot wanneer zijn jullie daar?Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Dinsdagochtend vliegen we weer naar huis.quote:Op zondag 2 juni 2019 23:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Ken ik hoor. Zo gek veel at ik nooit, en dat met 120+ kilo![]()
![]()
Maar goed, boeiend, ze doen het er maar mee![]()
Tot wanneer zijn jullie daar?
ik kan weinig lopen, niet lang staan en nauwelijks fietsen, de fietsbeweging is heel pijnlijk (zit te janken op de fiets). Grote kans (volgens de huisarts) dat er een cyste zit. Vooral omdat ik mijn normale knie oefeningen (van de artrose) vrolijk (en pijnloos) kan doen. Dit loopt van halverwege het dijbeen tot halverwege de kuit (als het heel erg is). Er komt een echo, maar daar is pas op 18/6 ruimte voor. Wachtlijstbemiddeling kon er ook niets meer van maken, die zijn tot aan Zutphen gaan zoeken.quote:Op zondag 2 juni 2019 23:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Weet niet precies wat je voor klachten hebt maar loopt er verder onderzoek?
dat klinkt niet zo bestquote:Op zondag 2 juni 2019 23:26 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
ik kan weinig lopen, niet lang staan en nauwelijks fietsen, de fietsbeweging is heel pijnlijk (zit te janken op de fiets). Grote kans (volgens de huisarts) dat er een cyste zit. Vooral omdat ik mijn normale knie oefeningen (van de artrose) vrolijk (en pijnloos) kan doen. Dit loopt van halverwege het dijbeen tot halverwege de kuit (als het heel erg is). Er komt een echo, maar daar is pas op 18/6 ruimte voor. Wachtlijstbemiddeling kon er ook niets meer van maken, die zijn tot aan Zutphen gaan zoeken.
Ja heerlijk dat, zo'n ruime week is zat, en kom je helemaal van bijquote:Op zondag 2 juni 2019 23:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dinsdagochtend vliegen we weer naar huis.
Morgen nog souvenirtjes voor k.kinderen en poesoppas kopen en nog een leuk ritje verzinnen.
Prima en lang genoeg een weekje!
Dan nog een week thuis & vrij.
Jezus, voor een echo?quote:Op zondag 2 juni 2019 23:26 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
ik kan weinig lopen, niet lang staan en nauwelijks fietsen, de fietsbeweging is heel pijnlijk (zit te janken op de fiets). Grote kans (volgens de huisarts) dat er een cyste zit. Vooral omdat ik mijn normale knie oefeningen (van de artrose) vrolijk (en pijnloos) kan doen. Dit loopt van halverwege het dijbeen tot halverwege de kuit (als het heel erg is). Er komt een echo, maar daar is pas op 18/6 ruimte voor. Wachtlijstbemiddeling kon er ook niets meer van maken, die zijn tot aan Zutphen gaan zoeken.
Ja, dat vond ik ook. Als ik dood zou gaan zou het eerder kunnen, maar hier in de wijde omgeving duurt het zo lang. Zevenaar zou begin juli zijn, Canisius was een week later.quote:Op zondag 2 juni 2019 23:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Jezus, voor een echo?![]()
Bizar
Sterkte ermee, wat een ellende zeg
Ja en verder reizen is niet echt lekker makkelijk voor jou neem ik aan?quote:Op zondag 2 juni 2019 23:46 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik ook. Als ik dood zou gaan zou het eerder kunnen, maar hier in de wijde omgeving duurt het zo lang. Zevenaar zou begin juli zijn, Canisius was een week later.
ik zal ff wat medisch advies geven, je moet overdrijven, niet 2 keer maar 3 keer en je hoeft je daar niet voor te schamenquote:Op zondag 2 juni 2019 23:46 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik ook. Als ik dood zou gaan zou het eerder kunnen, maar hier in de wijde omgeving duurt het zo lang. Zevenaar zou begin juli zijn, Canisius was een week later.
Nee niet echt. Ik kan wel mensen vragen om te rijden, maar dan moet ik wel weten wanneer (en kan me ook niet vastleggen, want ik moet het wel vragen en men moet dan ook kunnen).quote:Op zondag 2 juni 2019 23:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja en verder reizen is niet echt lekker makkelijk voor jou neem ik aan?
wie is je huisarts, dan plak ik dit in z'n mailquote:Op zondag 2 juni 2019 23:53 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Nee niet echt. Ik kan wel mensen vragen om te rijden, maar dan moet ik wel weten wanneer (en kan me ook niet vastleggen, want ik moet het wel vragen en men moet dan ook kunnen).
Soms kan ik wel met de bus als die dicht bij het ziekenhuis stopt. Maar bij ons op het station van bus naar trein is momenteel al te lang lopen.
Gisteren naar de schouwburg geweest, op de fiets max 10 minuten, nu met de bus, flink eind de stad in. Toen met een andere bus weer terug richting schouwburg. 30 min totaal
Huisarts zit er ook achteraan, maar geen plek is geen plek. Sta wel op de "uitvallijst". Zowel op de normale als de spoed. Het is ook niet een "normale" echo (daarvoor kon ik een paar jaar geleden op verdenking van trombosebeen, wel meteen komen). Maar er moet een radioloog (of iets anders, staat in de papieren) achter de hand zijn om evt. de cyste leeg te halen, en mocht het een ontsteking zijn, een injectie te zetten.quote:Op zondag 2 juni 2019 23:52 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
ik zal ff wat medisch advies geven, je moet overdrijven, niet 2 keer maar 3 keer en je hoeft je daar niet voor te schamen
je wordt waarschijnlijk onderschat
vertrouw je hem/haar?, ik hoop het welquote:Op zondag 2 juni 2019 23:57 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Huisarts zit er ook achteraan, maar geen plek is geen plek. Sta wel op de "uitvallijst". Zowel op de normale als de spoed. Het is ook niet een "normale" echo (daarvoor kon ik een paar jaar geleden op verdenking van trombosebeen, wel meteen komen). Maar er moet een radioloog (of iets anders, staat in de papieren) achter de hand zijn om evt. de cyste leeg te halen, en mocht het een ontsteking zijn, een injectie te zetten.
Dat maakt het idd ingewikkelderquote:Op zondag 2 juni 2019 23:57 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Huisarts zit er ook achteraan, maar geen plek is geen plek. Sta wel op de "uitvallijst". Zowel op de normale als de spoed. Het is ook niet een "normale" echo (daarvoor kon ik een paar jaar geleden op verdenking van trombosebeen, wel meteen komen). Maar er moet een radioloog (of iets anders, staat in de papieren) achter de hand zijn om evt. de cyste leeg te halen, en mocht het een ontsteking zijn, een injectie te zetten.
Hier ookquote:
Open buffet hier vannacht kennelijk.quote:Op maandag 3 juni 2019 06:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hier ook![]()
En wel meer dan 1. Muggen hebben vannacht gefeest..
Goedemorgen trouwens![]()
ik vind het niet gevaarlijk, maar ben bang dat we dan geen oog dichtdoen. We hebben uiteindelijk redelijk geslapen, mini was alleen om 4.30 wakker....quote:Op zondag 2 juni 2019 22:00 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Is buiten slapen met z'n allen een idee? Of te gevaarlijk met de jongens?
Zo alles onder elkaar klinkt dit nog veel erger dan ik dachtquote:Op zondag 2 juni 2019 23:26 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Eh, ik ken jou niet jij kent mij niet, en ik ga dat niet doen.quote:Op maandag 3 juni 2019 09:05 schreef christmastsunami het volgende:
Kaatje telefoon nummer van je huisarts
het maakt uit als ie mn haags accent hoort, ik ga hem/haar niet meteen uitschelden
Nee tuurlijk nietquote:Op maandag 3 juni 2019 08:52 schreef FutureFairytale het volgende:
Bluezz; denk je dat of weet je het zeker dat de obers dat denken? Zou niet echt prof zijn van ze.
Doe normaal manquote:Op maandag 3 juni 2019 09:05 schreef christmastsunami het volgende:
Kaatje telefoon nummer van je huisarts
het maakt uit als ie mn haags accent hoort, ik ga hem/haar niet meteen uitschelden
Was ik al, maar het is blijkbaar enorm druk (en ik ga er niet dood aan)quote:Op maandag 3 juni 2019 09:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Doe normaal man![]()
Tevens moet ze bij haar zorgverzekeraar zijn
He fijn dat jij het uitlegt zoals het is (ik ken al die termen niet). Maar ja, ik sta op een uitvallijst en er moet zo'n speciale plek vrijkomen. Puctiegeleide echo werd volgens mij niet zo genoemd, maar iets met prikken wel ja, dus dat zal wel zo heten (klinkt heel eng).quote:Op maandag 3 juni 2019 09:28 schreef Bluezz het volgende:
@:Kaatje (en anderen) wachtlijstbemiddeling kan een echo niet naar voren halen. De mensen van je zorgverzekering bellen slechts de versch. ziekenhuizenpoli’s of in jouw geval misschien wel radiologie en dan vragen ze letterlijk’wat is de eerste echoplek? Of poliplek? Of andere plek.
De enige die spoed achter een afspraak kan zetten is een huisarts. Die belt vervolgens met de dienstdoende arts, of in jouw geval d.d.radioloog voor overleg. Die bepaalt dan of het spoed nodig heeft of je afspraak naar voren moet worden gehaald. Ik begrijp dat je al op zo’n soort lijst staat, dat betekent dat er iemand moet uitvallen zodat jij gebeld kan worden. En ik begrijp dat er mss wel sprake kan zijn een punctiegeleide echo. Die plekken zijn schaarser dan ‘gewone’ echo’s.
Tot zover inside routing info
Dank je welquote:Op maandag 3 juni 2019 09:35 schreef Bluezz het volgende:
Wilde t toch ff uitleggen.![]()
Verder met een na laatste ontbijtje buiten in de zon in Greeeeeeeece
Indien het label 'spoed' terecht is, en hoe kut ook, dat is het bij Kaatje nietquote:Op maandag 3 juni 2019 09:28 schreef Bluezz het volgende:
@:Kaatje (en anderen) wachtlijstbemiddeling kan een echo niet naar voren halen. De mensen van je zorgverzekering bellen slechts de versch. ziekenhuizenpoli’s of in jouw geval misschien wel radiologie en dan vragen ze letterlijk’wat is de eerste echoplek? Of poliplek? Of andere plek.
De enige die spoed achter een afspraak kan zetten is een huisarts. Die belt vervolgens met de dienstdoende arts, of in jouw geval d.d.radioloog voor overleg. Die bepaalt dan of het spoed nodig heeft of je afspraak naar voren moet worden gehaald. Ik begrijp dat je al op zo’n soort lijst staat, dat betekent dat er iemand moet uitvallen zodat jij gebeld kan worden. En ik begrijp dat er mss wel sprake kan zijn een punctiegeleide echo. Die plekken zijn schaarser dan ‘gewone’ echo’s.
Tot zover inside routing info
Nee niet echt idd.quote:Op maandag 3 juni 2019 09:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Indien het label 'spoed' terecht is, en hoe kut ook, dat is het bij Kaatje niet
Nee gelukkig niet.quote:Op maandag 3 juni 2019 09:38 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dank je wel![]()
Geniet van jullie laatste dag daar. Hoe laat vliegen jullie morgen? Nog een hele dag vakantie?
Dat laatste, dat maak ik regelmatig mee met collega's. Komen ze ergens ver weg vandaan en dan meteen door in vergaderingen. Echt, ik hoef het woord jetleg maar te horen en ik slaap al, maar die mensen zijn (of komen over) helemaal fris en fruitig.quote:Op maandag 3 juni 2019 09:52 schreef Molo het volgende:
Zo'n halve dag wachten vind ik ook altijd ruk
Of in de ochtend of 's avonds laat graag
Vorige keer vanuit Schiphol direct door naar werk was wel wat enthousiast trouwens![]()
Paar dubbele espresso's helpt welquote:Op maandag 3 juni 2019 09:59 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat laatste, dat maak ik regelmatig mee met collega's. Komen ze ergens ver weg vandaan en dan meteen door in vergaderingen. Echt, ik hoef het woord jetleg maar te horen en ik slaap al, maar die mensen zijn (of komen over) helemaal fris en fruitig.
Inderdaad.quote:Op maandag 3 juni 2019 09:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Zo alles onder elkaar klinkt dit nog veel erger dan ik dacht![]()
Wat naar zeg. Wel fijn dat je zo'n groot netwerk hebt om je te helpen waar ze kunnen.
Vriend van me doet dat ook vaak om die reden, went wel jaquote:Op maandag 3 juni 2019 10:07 schreef Bluezz het volgende:
Je stelt je er dan natuurlijk wel op in. Coll reist vaak naar fam op Sicilie en werkt de ochtend en stapt in vliegtuig. Terug zet ze koffer in pers. ruimte, neemt een douche, eet wat en werkt dan een paar uurtjes. Omdat ze zo vaak vliegt in een jaar kan ze die extra uurtjes die wij zouden nemen niet missen. Ze is t gewend maar t lijkt mij niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |