abonnement Unibet Coolblue
  zondag 9 juni 2019 @ 21:40:29 #126
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_187342709
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2019 18:34 schreef FlyingEagle het volgende:

[..]

Omdat dit allemaal in 2016 is, toen was inderdaad het vrouwenvoetbal duidelijk minder. Het heeft een aardig groei doorgemaakt de afgelopen 4 a 3 jaar. Niet dat het nu op geweldig niveau is, maar je kunt er nu wel goed naar kijken. En ja er zullen nog wat fouten in voor komen, maar geef het nog een paar jaar.
er is geen enkele sport waarin vrouwen beter presteren dan mannen. Dus ook al geef je het 20 jaar of 500, het vrouwenvoetbal zal nooit op gelijke voet staan met het mannenvoetbal :)
  Moderator zondag 9 juni 2019 @ 21:43:49 #127
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_187342840
nou en?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator zondag 9 juni 2019 @ 21:45:55 #128
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_187342917
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2019 21:40 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

er is geen enkele sport waarin vrouwen beter presteren dan mannen. Dus ook al geef je het 20 jaar of 500, het vrouwenvoetbal zal nooit op gelijke voet staan met het mannenvoetbal :)

Nee klopt zal altijd anders zijn. Maar dat betekent niet dat niet leuk kan zijn. Die wedstrijd van Portugal - Nederland nu is bijv ook retesaai. Dan kunnen we door blijven emmmeren over niveau dit dat, maar vermaak heeft niet altijd wat met niveau te maken. Kijk maar naar onze eigen eredivisie.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_187345729
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2019 21:40 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

er is geen enkele sport waarin vrouwen beter presteren dan mannen. Dus ook al geef je het 20 jaar of 500, het vrouwenvoetbal zal nooit op gelijke voet staan met het mannenvoetbal :)

Dat is fysiek ook gewoon niet mogelijk, daar houd je inderdaad een verschil in. Waar mij het omgaat is dat het aantrekkelijk is om naar te kijken, en dat er een idee achter zit. Dat is wat je nu steeds meer ziet, en wat voor mij het vrouwenvoetbal steeds leuker maakt om naar te kijken.
pi_187345832
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2019 21:45 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Kijk maar naar onze eigen eredivisie.
Nee dank je.
pi_187349223
quote:
7s.gif Op donderdag 6 juni 2019 11:27 schreef koemleit het volgende:
Het is nu eenmaal zo dat sommige mannen voetbal als van hun zien.
Nu vrouwen voetbal ook populairder wordt zien ze het alsof iets wat van hen is wordt afgepakt.

Dus gewoon simpelweg niet kijken, en bijvoorbeeld niet posten in het WKV forum is geen optie.
Er MOET vermeld worden dat het ruk is, en dat ze het niks aan vinden!

Voetbal is immers voor mannen!
Wat een onzin is dit zeg. Het niveau is gewoon dermate laag dat het niet om aan te gluren is.
pi_187349252
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2019 08:56 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Wat een onzin is dit zeg. Het niveau is gewoon dermate laag dat het niet om aan te gluren is.
Het niveau heeft helemaal niks te maken met hetgeen wat ik stel.

(Los nog van het feit dat in elke sport het niveau van de vrouwen veeeeeelll lager is, maar je zult van geen andere sport zo'n topic tegenkomen)
pi_187349270
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2019 09:00 schreef koemleit het volgende:

[..]

Het niveau heeft helemaal niks te maken met hetgeen wat ik stel.

(Los nog van het feit dat in elke sport het niveau van de vrouwen veeeeeelll lager is, maar je zult van geen andere sport zo'n topic tegenkomen)
Omdat je post niet klopt. Als het een hoog niveau is gaat iedereen kijken.
pi_187349535
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2019 09:02 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Omdat je post niet klopt. Als het een hoog niveau is gaat iedereen kijken.
Welnee. De wedstrijd Portugal-Nederland gisteravond was ook ruk, toch zullen velen zijn blijven kijken tot het eind. En dat geldt voor veel voetbalwedstrijden trouwens.
Hetzelfde met Formule 1. Doorgaans geen enkele ruk aan, miljoenen kijkers.

Dafne Schippers loopt 11,0 of zoiets. Ik kende op de middelbare school een gast die bij de gymles 11,5 liep. Zonder specifieke training. De leraar zei: jij moet op atletiek. Maar hij vond het niet boeiend.

Betekent dit dat we met z'n allen niet naar Dafne moeten/mogen kijken? Omdat haar prestatie voor sommige ongetrainde jochies gymles-niveau is?
Ik doe het ff rustig aan.
pi_187349675
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2019 09:35 schreef Toby56 het volgende:

[..]

Welnee. De wedstrijd Portugal-Nederland gisteravond was ook ruk, toch zullen velen zijn blijven kijken tot het eind. En dat geldt voor veel voetbalwedstrijden trouwens.
Hetzelfde met Formule 1. Doorgaans geen enkele ruk aan, miljoenen kijkers.

Dafne Schippers loopt 11,0 of zoiets. Ik kende op de middelbare school een gast die bij de gymles 11,5 liep. Zonder specifieke training. De leraar zei: jij moet op atletiek. Maar hij vond het niet boeiend.

Betekent dit dat we met z'n allen niet naar Dafne moeten/mogen kijken? Omdat haar prestatie voor sommige ongetrainde jochies gymles-niveau is?
100m sprint duurt gelukkig geen 90+blessuretijd.
pi_187349715
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2019 09:35 schreef Toby56 het volgende:

[..]

Welnee. De wedstrijd Portugal-Nederland gisteravond was ook ruk, toch zullen velen zijn blijven kijken tot het eind. En dat geldt voor veel voetbalwedstrijden trouwens.
Hetzelfde met Formule 1. Doorgaans geen enkele ruk aan, miljoenen kijkers.

Dafne Schippers loopt 11,0 of zoiets. Ik kende op de middelbare school een gast die bij de gymles 11,5 liep. Zonder specifieke training. De leraar zei: jij moet op atletiek. Maar hij vond het niet boeiend.

Betekent dit dat we met z'n allen niet naar Dafne moeten/mogen kijken? Omdat haar prestatie voor sommige ongetrainde jochies gymles-niveau is?
_O-

Omdat dat ruk niveau vele keren hoger ligt. Voor een beperkt niveau kan ik vijf minuten fietsen naar fc bal op het dak en heb ik nog meer plezier ook.
pi_187350310
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2019 09:51 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

_O-

Omdat dat ruk niveau vele keren hoger ligt. Voor een beperkt niveau kan ik vijf minuten fietsen naar fc bal op het dak en heb ik nog meer plezier ook.
Then why don't you? ;)

W.b. de vele aandacht voor het vrouwenvoetbal op dit moment: als de NL dames straks 3 potjes verliezen, en zich voor het volgende toernooi niet kwalificeren, dan zakt de aandacht ook weer weg vermoed ik. Net als bij volleybal bij de mannen destijds. En zo zal het handbal bij de vrouwen het ook vergaan, mochten die dames straks uit de Europese top wegzakken. En als Barney en Van Gerwen geen opvolgers krijgen, dan is er straks geen dartmatch meer te zien.

Al behaalde Eric Heiden 5 gouden medailles, en al was Shani Davis de eerste zwarte die wereldkampioen werd, schaatsen wordt nooit een standaard-grote-sport in de USA. Zodra de successen wegblijven, verdwijnt de aandacht weer. Daar zijn American football, basketbal, honkbal en (min of meer) ijshockey heilig. Net als hier mannenvoetbal, schaatsen en wielrennen. En Formule 1 is nu eenmaal een wereldwijde 'ziekte' (behalve in de USA).

Wie weet krijgen we straks wereldtoppers bij damescurling. Dan zul je dat -tig keer bij Studio Sport gaan zien... zolang de successen blijven duren... ik vind het best. Ik maak gewoon mijn eigen keuzes.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_187350819
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2019 21:40 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

er is geen enkele sport waarin vrouwen beter presteren dan mannen. Dus ook al geef je het 20 jaar of 500, het vrouwenvoetbal zal nooit op gelijke voet staan met het mannenvoetbal :)

Volleybal?
pi_187350928
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2019 10:36 schreef Toby56 het volgende:

[..]

Then why don't you? ;)

W.b. de vele aandacht voor het vrouwenvoetbal op dit moment: als de NL dames straks 3 potjes verliezen, en zich voor het volgende toernooi niet kwalificeren, dan zakt de aandacht ook weer weg vermoed ik. Net als bij volleybal bij de mannen destijds. En zo zal het handbal bij de vrouwen het ook vergaan, mochten die dames straks uit de Europese top wegzakken. En als Barney en Van Gerwen geen opvolgers krijgen, dan is er straks geen dartmatch meer te zien.

Al behaalde Eric Heiden 5 gouden medailles, en al was Shani Davis de eerste zwarte die wereldkampioen werd, schaatsen wordt nooit een standaard-grote-sport in de USA. Zodra de successen wegblijven, verdwijnt de aandacht weer. Daar zijn American football, basketbal, honkbal en (min of meer) ijshockey heilig. Net als hier mannenvoetbal, schaatsen en wielrennen. En Formule 1 is nu eenmaal een wereldwijde 'ziekte' (behalve in de USA).

Wie weet krijgen we straks wereldtoppers bij damescurling. Dan zul je dat -tig keer bij Studio Sport gaan zien... zolang de successen blijven duren... ik vind het best. Ik maak gewoon mijn eigen keuzes.
Goed dat je zo'n vrijgevochten man bent.
pi_187351513
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2019 11:32 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Goed dat je zo'n vrijgevochten man bent.
Met vechten heeft dat niets te maken.
Is maar goed ook... ik heb nix met vechten.

Hoewel?
Worstelen vrije stijl voor dames?
Prime Time lijkt me.
Ik doe het ff rustig aan.
  maandag 10 juni 2019 @ 15:49:49 #141
407525 BlackNero
De zwarte Nero
pi_187354083
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2019 00:36 schreef pirlo444 het volgende:

[..]

Lekkere bron ja , vermeld niet eens welke klasse ze spelen :P
Joh alle jongenscompetitie zijn van het zelfde niveau, snap dat nou. :')
Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 10 juni 2019 @ 15:58:15 #142
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_187354211
quote:
1s.gif Op zondag 2 juni 2019 16:03 schreef KillemWieft het volgende:
De beste vrouwenteams krijgen klop van 15/16 jarige jongetjes en toch krijgen ze meer aandacht omdat ze toevallig een kut en twee tieten hebben. Walgelijk.
Haha, 'meer aandacht'. Smakelijk gelachen.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 10 juni 2019 @ 15:59:08 #143
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_187354228
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2019 12:12 schreef Toby56 het volgende:

[..]

Met vechten heeft dat niets te maken.
Is maar goed ook... ik heb nix met vechten.

Hoewel?
Worstelen vrije stijl voor dames?
Prime Time lijkt me.
Dat is tijdens de Spelen ook niet te zien in Nederland :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_187354357
quote:
14s.gif Op zondag 2 juni 2019 16:09 schreef fathank het volgende:
Het vrouwenvoetbal is nog puur en nog niet compleet verneukt door Big Money.

Alleen jammer dat het niet om te gluren is.
Het heren voetbal is soms ook niet om aan te gluren. Maar voor mij als kijker geldt dat ik het voetbal niet kijk als een analist of een expert. Voetbal wordt bij mij leuk als er gescoord wordt en het feest begint pas echt als de wedstrijd is afgelopen. Immers bij het WK voor mannen durf ik voor 90% niet te kijken als het veel te spannend is, Het is saai als Nederland met 3-0 voor staat en als Nederland met 0-3 achter staat, waarom zou je dan nog kijken. Ik denk als vrouwenvoetbal net zo in trek is en het leeft in het hele land en er heerst oranje koorts, wat ik hier best wel merk aan de versierde oranje straten elk jaar steeds meer, Dan maakt het eigenlijk niet uit hoe hoog het niveau is, deze vrouwen kunnen winnen van de meeste mannen in het voetbal op de profs na uiteraard. En die Spitse kan een behoorlijke vrije trap nemen dat ik nog menig prof in de eerste divisie niet zomaar zie doen.
pi_187354416
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2019 10:36 schreef Toby56 het volgende:

[..]

Then why don't you? ;)

W.b. de vele aandacht voor het vrouwenvoetbal op dit moment: als de NL dames straks 3 potjes verliezen, en zich voor het volgende toernooi niet kwalificeren, dan zakt de aandacht ook weer weg vermoed ik. Net als bij volleybal bij de mannen destijds. En zo zal het handbal bij de vrouwen het ook vergaan, mochten die dames straks uit de Europese top wegzakken. En als Barney en Van Gerwen geen opvolgers krijgen, dan is er straks geen dartmatch meer te zien.

Al behaalde Eric Heiden 5 gouden medailles, en al was Shani Davis de eerste zwarte die wereldkampioen werd, schaatsen wordt nooit een standaard-grote-sport in de USA. Zodra de successen wegblijven, verdwijnt de aandacht weer. Daar zijn American football, basketbal, honkbal en (min of meer) ijshockey heilig. Net als hier mannenvoetbal, schaatsen en wielrennen. En Formule 1 is nu eenmaal een wereldwijde 'ziekte' (behalve in de USA).

Wie weet krijgen we straks wereldtoppers bij damescurling. Dan zul je dat -tig keer bij Studio Sport gaan zien... zolang de successen blijven duren... ik vind het best. Ik maak gewoon mijn eigen keuzes.
succes verkoopt, zo makkelijk is het...
pi_187354506
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2019 21:40 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

er is geen enkele sport waarin vrouwen beter presteren dan mannen. Dus ook al geef je het 20 jaar of 500, het vrouwenvoetbal zal nooit op gelijke voet staan met het mannenvoetbal :)

Mannen durven niet tegen vrouwen te presteren waarin vrouwen beter zijn dan mannen, denk aan onderdelen van het turnen de balk, brug ongelijke leggers, Ritmische Gymnastiek, Schoonzwemmen etc. Als het gaat om flexibiliteit, balans of souplesse, dan delft de man toch echt het onderspit.
  maandag 10 juni 2019 @ 17:05:44 #147
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_187355191
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2019 16:19 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Mannen durven niet tegen vrouwen te presteren waarin vrouwen beter zijn dan mannen, denk aan onderdelen van het turnen de balk, brug ongelijke leggers, Ritmische Gymnastiek, Schoonzwemmen etc. Als het gaat om flexibiliteit, balans of souplesse, dan delft de man toch echt het onderspit.
_O- :')
pi_187355352
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2019 17:05 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

_O- :')
Praat eens met Celine van Duijn de enige Nederlander die we hebben in het 10 meter toren schoonspringen. Nederlandse mannen durven dat niet eens.

Of ook een mooie, Vancouver 2010 olympische winterspelen waarbij de Nederlandse bobslee mannen niet durft het parcours te nemen en de vrouwen bobslee team wel.

Volgens mij was het wereldrecord bij het discuswerpen bij de vrouwen verder dan bij de mannen.

En er was een vrouw genaamd Jeanine Grasmeier die een wereld record had staan waar geen enkele Nederlandse man dit heeft verbeterd. 92 meter naar beneden duiken zonder adem.
  maandag 10 juni 2019 @ 17:27:29 #149
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_187355602
quote:
1s.gif Op maandag 10 juni 2019 15:58 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Haha, 'meer aandacht'. Smakelijk gelachen.
Niet dan? Wanneer heb jij voor het laatst een WK voor jongens O15 of O17 live op tv gezien? Om nog maar te zwijgen over de jeugdteams waartegen deze vrouwenteams hebben gespeeld. Die spelen op zaterdagochtend op veld 3 van een amateurvereniging.

Met je "smakelijk" gelachen. :')
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_187356168
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2019 17:27 schreef KillemWieft het volgende:

[..]

Niet dan? Wanneer heb jij voor het laatst een WK voor jongens O15 of O17 live op tv gezien?
Het WK U-17 wordt gewoon live uitgezonden op Eurosport, al jaren, zowel bij de meisjes als bij de jongens.
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')