Niet gevolgd, toch weet ik al waar dit over gaatquote:Op donderdag 6 juni 2019 07:49 schreef ijs_beer het volgende:
[info] het is nogal sneu om het op de man te spelen, doe dat dan ook niet. [/info]
Strot te duwen? Kom op joh. Beetje fatsoenlijk omroep maakt een promo voor de dingen ze uitzenden.quote:Op donderdag 6 juni 2019 09:59 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Dit is ook prachtig.
[ afbeelding ]
We doen er alles alles alles aan om het door je strot te duwen, kijk nou alsjeblieft! Kijk nou alsjeblief! Word opgewonden! Loop er warm voor! Koop een fucking Miedema t-shirt kom kom kom op alsjeblieeeeft!
Nee, het gaat over vrouwen dus is het iets door de strot van de goudeerlijke en hardwerkende heteroseksuele blanke man duwen.quote:Op donderdag 6 juni 2019 11:06 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Strot te duwen? Kom op joh. Beetje fatsoenlijk omroep maakt een promo voor de dingen ze uitzenden.
Mij boeit het sowieso niks...quote:Op zondag 2 juni 2019 15:50 schreef RedFever007 het volgende:
Serieus topic. het kan mij werkelijk geen fuck schelen dat voetbalvrouwen![]()
Wie herkent dit?
Waarom als sportfanaat doch schijnbaar een bepaalde sport absoluut hekelen?quote:Op donderdag 6 juni 2019 11:21 schreef dennistd het volgende:
[..]
Mij boeit het sowieso niks...voetbal
Een markt noemen ze zoiets.quote:Op donderdag 6 juni 2019 09:59 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Dit is ook prachtig.
[ afbeelding ]
We doen er alles alles alles aan om het door je strot te duwen, kijk nou alsjeblieft! Kijk nou alsjeblief! Word opgewonden! Loop er warm voor! Koop een fucking Miedema t-shirt kom kom kom op alsjeblieeeeft!
Zal je zien dat Nederland er direct uitvliegt, dan kijkt er dus geen hond meer naar de rest van die wedstrijden.quote:Op donderdag 6 juni 2019 09:59 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Dit is ook prachtig.
[ afbeelding ]
Nou, een heel artikel op de site.quote:Op donderdag 6 juni 2019 09:59 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Dit is ook prachtig.
[ afbeelding ]
Het is niet het feit dat er een artikel is, maar die rare slaafse toon zo van ''we trekken echt alles uit de kast, alle wedstrijden alle social media alle na-borrel-lulprogramma's echt alles alles alles''.quote:Op donderdag 6 juni 2019 11:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou, een heel artikel op de site.
Wat een klootzakken!
Ja want mannen doen ze dat nietquote:Op donderdag 6 juni 2019 12:04 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Het is niet het feit dat er een artikel is, maar die rare slaafse toon zo van ''we trekken echt alles uit de kast, alle wedstrijden alle social media alle na-borrel-lulprogramma's echt alles alles alles''.
De NOS zou ook wat meer respect kunnen opbrengen voor de dames en gewoon alles uitzenden wat ze ook bij de mannen doen en niet doen alsof dat een speciale prestatie is waar ze een schouderklopje voor verdienen.
Er wordt nou eenmaal veel geïnvesteerd in het voetbal, en zo ook in het vrouwenvoetbal.quote:Op donderdag 6 juni 2019 12:04 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Het is niet het feit dat er een artikel is, maar die rare slaafse toon zo van ''we trekken echt alles uit de kast, alle wedstrijden alle social media alle na-borrel-lulprogramma's echt alles alles alles''.
De NOS zou ook wat meer respect kunnen opbrengen voor de dames en gewoon alles uitzenden wat ze ook bij de mannen doen en niet doen alsof dat een speciale prestatie is waar ze een schouderklopje voor verdienen.
Als je moet pronken met inclusiviteit schort er iets aan je hele houding.
Dat jij dan weer seksuele oriëntatie en huidskleur en al die onzin erbij sleept vind ik eigenaardig. Soms denk ik dat mensen de naam ''Vader Aardbei'' zien en denken oh shit, heb je hem weer, ik moet er een hele identitaire riedel bij doen want daarmee pak ik hem.quote:Op donderdag 6 juni 2019 11:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee, het gaat over vrouwen dus is het iets door de strot van de goudeerlijke en hardwerkende heteroseksuele blanke man duwen.
Als mensen willen kijken, dan kijken ze toch? Mijn zegen hebben ze. Ik snap alleen niet waarom de NOS gaat opsommen wat voor fantastische dingen ze allemaal gaan doen, de echte fans weten allang wat er op stapel staat.quote:Dat vrouwenvoetbal inmiddels ook al miljoenenbusiness is en de sterkst stijgende sport ter wereld is, waarbij Nederland ook nog eens de absolute wereldtop is en het een sport-, voetbal- en succesgeil land is vergeten we voor het gemak.
Heb je een betrouwbare bron of haal je deze info uit je vagine?quote:Op donderdag 6 juni 2019 11:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee, het gaat over vrouwen dus is het iets door de strot van de goudeerlijke en hardwerkende heteroseksuele blanke man duwen.
Dat vrouwenvoetbal inmiddels ook al miljoenenbusiness is en de sterkst stijgende sport ter wereld is, waarbij Nederland ook nog eens de absolute wereldtop is en het een sport-, voetbal- en succesgeil land is vergeten we voor het gemak.
Geprobeerd te lezen maar kwam niet verder dan drie woorden.quote:Op donderdag 6 juni 2019 12:10 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Dat jij dan weer seksuele oriëntatie en huidskleur en al die onzin erbij sleept vind ik eigenaardig. Soms denk ik dat mensen de naam ''Vader Aardbei'' zien en denken oh shit, heb je hem weer, ik moet er een hele identitaire riedel bij doen want daarmee pak ik hem.
[..]
Als mensen willen kijken, dan kijken ze toch? Mijn zegen hebben ze. Ik snap alleen niet waarom de NOS gaat opsommen wat voor fantastische dingen ze allemaal gaan doen, de echte fans weten allang wat er op stapel staat.
Prima vagina hier, geen zorgen.quote:Op donderdag 6 juni 2019 12:12 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Heb je een betrouwbare bron of haal je deze info uit je vagine?
Het niveau is gewoon erg slecht. Zet op het WK een team C'tjes van de mannen neer en ze voetballen iedereen de moeder.
quote:Op donderdag 6 juni 2019 09:59 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Dit is ook prachtig.
[ afbeelding ]
Of de vergelijking in andere sporten. Venus Williams die zei elke man buiten de top 200 te kunnen verslaan. Een bier drinkende en rokende mannelijke tennis speler ging erop in (nummer 203 op de ranglijst). Hilarity ensues. Hij versloeg ze met 6-1.quote:Op zondag 2 juni 2019 16:11 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
G competitie zeker. Wereldkampioen bij de vrouwen verloor gewoon van Dallas O17 of zo. Zal het Googlen.
Edit: het is nog erger: https://www.dailymail.co.(...)allas-U-15-boys.html
![]()
quote:Another event dubbed a "Battle of the Sexes" took place during the 1998 Australian Open[56] between Karsten Braasch and the Williams sisters. Venus and Serena Williams had claimed that they could beat any male player ranked outside the world's top 200, so Braasch, then ranked 203rd, challenged them both. Braasch was described by one journalist as "a man whose training regime centered around a pack of cigarettes and more than a couple of bottles of ice cold lager".[57][56] The matches took place on court number 12 in Melbourne Park,[58] after Braasch had finished a round of golf and two shandies. With a broken wrist and a badly sprained ankle following a bar brawl he first took on Serena and after leading 5–0, beat her 6–1. Venus then walked on court and again Braasch was victorious, this time winning 6–2.[59] Braasch said afterwards, "500 and above, no chance". He added that he had played like someone ranked 600th in order to keep the game "fun"[60] and that the big difference was that men can chase down shots much easier and put spin on the ball that female players can't handle. The Williams sisters adjusted their claim to beating men outside the top 350.[56]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |