Okay, maar dat krijgt in NL lang niet zoveel aandacht als dit WK voor vrouwen. Dat was mijn punt.quote:Op maandag 10 juni 2019 18:02 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Het WK U-17 wordt gewoon live uitgezonden op Eurosport, al jaren, zowel bij de meisjes als bij de jongens.
U17 komt toch zo'n beetje jaarlijks live langs op Eurosport, maar dat geheel terzijde.quote:Op maandag 10 juni 2019 17:27 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Niet dan? Wanneer heb jij voor het laatst een WK voor jongens O15 of O17 live op tv gezien? Om nog maar te zwijgen over de jeugdteams waartegen deze vrouwenteams hebben gespeeld. Die spelen op zaterdagochtend op veld 3 van een amateurvereniging.
Met je "smakelijk" gelachen.![]()
Dit boeit echt helemaal niemand.quote:Op maandag 10 juni 2019 17:13 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Praat eens met Celine van Duijn de enige Nederlander die we hebben in het 10 meter toren schoonspringen. Nederlandse mannen durven dat niet eens.
Of ook een mooie, Vancouver 2010 olympische winterspelen waarbij de Nederlandse bobslee mannen niet durft het parcours te nemen en de vrouwen bobslee team wel.
Volgens mij was het wereldrecord bij het discuswerpen bij de vrouwen verder dan bij de mannen.
En er was een vrouw genaamd Jeanine Grasmeier die een wereld record had staan waar geen enkele Nederlandse man dit heeft verbeterd. 92 meter naar beneden duiken zonder adem.
Lees m'n post nog eens. Ik maakte de vergelijking met de jongens O15 teams waar de beste vrouwenteams klopt van krijgen. En die O15 teams behoren niet eens tot de top.quote:Op maandag 10 juni 2019 19:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
U17 komt toch zo'n beetje jaarlijks live langs op Eurosport, maar dat geheel terzijde.
Ik zie héél vaak mannenvoetbal op TV. Maar dan ook echt bizar vaak, op de NOS, op RTL, op Veronica, Ziggo, Eurosport, FOX Sports, het is werkelijk overal en bijna elke dag. Uur na uur.
Vrouwenvoetbal is er tijdens een EK/WK (sinds kort nog maar) redelijk uitgebreid op, wat interlands hier en daar en that's it. Dus ja, mannenvoetbal krijgt gigantisch meer aandacht.
Wat ik niet onterecht vind hoor, daar niet van.
Ja, dus? In echt elke sport op aarde krijgen de beste vrouwen van de wereld meer aandacht dan de jongens tot 15 jaar, dat is echt totaal niet boeiend, bijzonder of wat dan ook.quote:Op maandag 10 juni 2019 21:45 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Lees m'n post nog eens. Ik maakte de vergelijking met de jongens O15 teams waar de beste vrouwenteams klopt van krijgen. En die O15 teams behoren niet eens tot de top.
Bij een groot deel van die sporten ligt het niveau van volwassen vrouwen echter hoger dan van de jongetjes. Maar goed, komt er dus nog altijd op neer dat ze tieten en een kut hebben en daarom per definitie interessant zijn als sporter. Dat het in alle sporten zo is maakt het natuurlijk niet minder belachelijk dat de NOS het WK vrouwenvoetbal live uitzendt.quote:Op maandag 10 juni 2019 23:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, dus? In echt elke sport op aarde krijgen de beste vrouwen van de wereld meer aandacht dan de jongens tot 15 jaar, dat is echt totaal niet boeiend, bijzonder of wat dan ook.
vraag je eens af waarom we met zijn allen naar 11 bezwete mannen kijken die achter een bal aanhollen, terwijl we totaal geen belangen hebben of men nou wint of verliest en een groot deel daaraan heeft niks met voetbal, nooit actief geweest. Als de Nederlandse mannen wereld kampioen worden. Dan is mijn volgende dag hetzelfde als voor het toernooi. Ik moet gewoon werken, heb gewoon mijn verplichtingen weer en nee, ik ben dan geen wereldkampioen en de rest van Nederland is ook geen wereld kampioen, dat zijn enkel die voetballers. Alleen voor hun is het echt feest, voor de fans is het gewoon een nep feest.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 00:59 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Bij een groot deel van die sporten ligt het niveau van volwassen vrouwen echter hoger dan van de jongetjes. Maar goed, komt er dus nog altijd op neer dat ze tieten en een kut hebben en daarom per definitie interessant zijn als sporter. Dat het in alle sporten zo is maakt het natuurlijk niet minder belachelijk dat de NOS het WK vrouwenvoetbal live uitzendt.
Ja, door een Oost-Duitse atle(e)t(e) met een stem als een misthoorn en een discus die half zo zwaar is.quote:Op maandag 10 juni 2019 17:13 schreef MakkieR het volgende:
Volgens mij was het wereldrecord bij het discuswerpen bij de vrouwen verder dan bij de mannen.
En bij de vrouwen is de discus een stuk lichter, dus niet echt te vergelijken..quote:Op dinsdag 11 juni 2019 07:23 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ja, door een Oost-Duitse atle(e)t(e) met een stem als een misthoorn en een discus die half zo zwaar is.
Het is natuurlijk niet meer dan normaal dat vrouwenvoetbal, vrouwenatletiek, vrouwenvolleybal, vrouwenhandbal ook gewoon uitgezonden wordt, zeker in landen waar men het goed doetquote:Op dinsdag 11 juni 2019 00:59 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Bij een groot deel van die sporten ligt het niveau van volwassen vrouwen echter hoger dan van de jongetjes. Maar goed, komt er dus nog altijd op neer dat ze tieten en een kut hebben en daarom per definitie interessant zijn als sporter. Dat het in alle sporten zo is maakt het natuurlijk niet minder belachelijk dat de NOS het WK vrouwenvoetbal live uitzendt.
Maar er kijkt echt geen hond heb ik gelezen!quote:Op dinsdag 11 juni 2019 23:03 schreef Max23 het volgende:
Gisteren gewoon 847.000 mensen die gekeken hebben naar Canada Kameroen
Man man man. Wees blij dat men nog de moeite neemt om iets op fok te posten.quote:Op woensdag 12 juni 2019 11:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het is natuurlijk niet meer dan normaal dat vrouwenvoetbal, vrouwenatletiek, vrouwenvolleybal, vrouwenhandbal ook gewoon uitgezonden wordt, zeker in landen waar men het goed doet
Waarom voetbal ineens zoveel gemekker oplevert van mensen (mannen vooral) die het niet kunnen hebben en schijnbaar niet in staat zijn het dan gewoon te negeren blijft een raadsel.
Slap argument wat je nu geeft natuurlijk.quote:Op woensdag 12 juni 2019 12:08 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Man man man. Wees blij dat men nog de moeite neemt om iets op fok te posten.
Hij beweert dat sommige mannen het niet kunnen hebben (?) en dat ze het blijkbaar niet kunnen negeren.quote:Op woensdag 12 juni 2019 13:27 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Slap argument wat je nu geeft natuurlijk.
Wat? Bij de vorige editie werd er volgens mij vrijwel geen enkele wedstrijd uitgezonden, laat staan bij de edities daarvoorquote:Op dinsdag 11 juni 2019 00:59 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Bij een groot deel van die sporten ligt het niveau van volwassen vrouwen echter hoger dan van de jongetjes. Maar goed, komt er dus nog altijd op neer dat ze tieten en een kut hebben en daarom per definitie interessant zijn als sporter.
Hoezo niet kunnen hebben? We mogen toch lekker kritiek leveren op wat we willen?quote:Op woensdag 12 juni 2019 11:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Waarom voetbal ineens zoveel gemekker oplevert van mensen (mannen vooral) die het niet kunnen hebben en schijnbaar niet in staat zijn het dan gewoon te negeren blijft een raadsel.
Beter dan de mensen die dan in dat topic komen om hem te verdedigen en dan eruit geschopt worden omdat ze alleen maar kunnen komen met leugens en persoonlijke aanvallenquote:Op woensdag 12 juni 2019 17:21 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat mensen hier op Fok! dag na dag, week na week, jaar na jaar in het Amerika topic continu negatieve shit blijven posten over President Trump
Er is dan ook niemand die zegt dat het niet mag, het is alleen nogal zieligquote:Op woensdag 12 juni 2019 17:21 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Hoezo niet kunnen hebben? We mogen toch lekker kritiek leveren op wat we willen?
Ja hoor. Het slaat allemaal als een tang op een vliegdekschip, maar het mag absoluut.quote:Op woensdag 12 juni 2019 17:21 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Hoezo niet kunnen hebben? We mogen toch lekker kritiek leveren op wat we willen?
Voetbal op top niveau is alleen interessant voor voetbal analisten en experts. Als aanval, middenveld en verdediging van beide teams op topniveau is krijg je een doodsaaie 0-0 uitslag. Immers elke uitmuntende aanval wordt vroegtijdig geblokkeerd door een uitmuntende verdediging. Zo ontstaat er balans in de wedstrijd en lijkt het spel meer op schaken dan op voetbal.quote:Op woensdag 12 juni 2019 11:34 schreef Ringo het volgende:
En voetbal op topniveau is vaak al verschrikkelijk om te zien, zoʼn hele wedstrijd lang!
Totale onzin.quote:Op donderdag 13 juni 2019 20:16 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Voetbal op top niveau is alleen interessant voor voetbal analisten en experts. Als aanval, middenveld en verdediging van beide teams op topniveau is krijg je een doodsaaie 0-0 uitslag. Immers elke uitmuntende aanval wordt vroegtijdig geblokkeerd door een uitmuntende verdediging. Zo ontstaat er balans in de wedstrijd en lijkt het spel meer op schaken dan op voetbal.
Heb vaak genoeg van dit soort wedstrijden gezien waarbij analisten dit ook van te voren aangaven dat gezien de tactiek het alleen maar kan uitkomen tot een 0-0 en als je mazzel hebt een 1-0 of een 0-1. WK voetbal finales stond er ook wel vaak bekend om. 2002 tot 2014.quote:
- Interlandvoetbal is minder dan clubvoetbal omdat de voorbereiding heel beperkt is.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 02:21 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Heb vaak genoeg van dit soort wedstrijden gezien waarbij analisten dit ook van te voren aangaven dat gezien de tactiek het alleen maar kan uitkomen tot een 0-0 en als je mazzel hebt een 1-0 of een 0-1. WK voetbal finales stond er ook wel vaak bekend om. 2002 tot 2014.
Laat me raden. Net zoals in de f1 worden alle posts met een negatieve klank op de vuilnishoop gegooid?quote:Op vrijdag 14 juni 2019 21:43 schreef Vollenhoven het volgende:
Ik wou effe zeggen dat de mods goed bezig zijn.
Klachten kunnen opgestuurd worden naar Forum@Fok.nlquote:Op vrijdag 14 juni 2019 23:45 schreef Pery het volgende:
[..]
Laat me raden. Net zoals in de f1 worden alle posts met een negatieve klank op de vuilnishoop gegooid?
Bepaal jij niet.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 23:47 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Klachten kunnen opgestuurd worden naar Forum@Fok.nl
Bans worden niet besproken
@GGMM @onlogisch @Caland @Scrummie2.0 @maxi-musquote:Op zaterdag 15 juni 2019 00:44 schreef MakkieR het volgende:
Uiteindelijk boeit het heel veel mensen wel en dan komt de markt erbij kijken. Is er wel markt voor vrouwenvoetbal of is er geen markt. De herenvoetbal kent maar een Europese titel, de dames hebben dit geëvenaard, veel Nederlanders identificeren zich graag met kampioenen. Als de Nederlandse meiden dit goed verkopen en de populariteit neemt toe, dan zie ik echt wel een grote toekomt voor het vrouwenvoetbal. Dan maakt het niet uit of je het wel leuk of niet leuk vind. Als vrouwenvoetbal verkoopt en de rechten zijn spotgoedkoop, dan ben je wel gek als je die kans als bedrijf laat schieten.
Doe niet zo populair debiel.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 01:07 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
@:GGMM @:Onlogisch @:Caland @:Scrummie2.0 @:Maxi-mus
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |