quote:Op zondag 2 juni 2019 10:56 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Voordat je mij de racisme kaart in de maag gaat splitsen vind ik die landen waarschijnlijk nog kutter dan Suriname
Daarnaast is alles buiten Nederland maar een achtergesteld gepeupel.Of het nou oerwoud is of iets anders.
doe datquote:Op zondag 2 juni 2019 10:59 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
En ik ga een protestmars door Urk opzetten.
Wildersquote:Op zondag 2 juni 2019 11:01 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
dubbele nationaliteit mag niet volgens de almachtige Wilders
Wijnaldum is oranje international af
Die zal de vlag dragen. En een vlag van MIT want iedereen weet dat Harvard een nep universiteit is.quote:Op zondag 2 juni 2019 11:02 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
doe dat
je inteelt zus zal vast wel mee willen doen
Rellen in een ploeg met een Senegalees, Guinuis, Egyptenaar, Belgen, Brazilianen, Engelsen, Schotten, Welshmen, Spanjaarden een Kroaat, een Zwitser, Nederlanders, en dat geleid door een Duitser, een Nederlander en een Pool, omdat iemand een Surinaamse vlag heeftquote:Op zondag 2 juni 2019 11:02 schreef Fer het volgende:
RIOTS IN THE STREET AFTER UK PLAYER WEARS A DUTCH NATIONAL FLAG IN STADIUM
Maar jij bent toch ook een échte trotse Nederlander? Zwarte Piet moet blijven!!quote:Op zondag 2 juni 2019 10:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Trots zijn op iets waar je niks aan kunt doen is voor debieltjes.
Jij mag er best trots op zijn, maar waarom zou je trots zijn op iets waar je geen deel aan had?quote:Op zondag 2 juni 2019 10:59 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik ben juist een hele tekst aan het scrhijven over hoe we trots op Nederland moeten zijn volgens mij zitten we niet op een lijn.
Ben niet eens Nederlander.quote:Op zondag 2 juni 2019 11:06 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
Maar jij bent toch ook een échte trotse Nederlander? Zwarte Piet moet blijven!!
dat zien we aan je avatarquote:
Niet.quote:
Ik ben geen racist, ik vind gewoon alle landen behalve Nederland achtergesteld en kutquote:Op zondag 2 juni 2019 10:56 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Voordat je mij de racisme kaart in de maag gaat splitsen vind ik die landen waarschijnlijk nog kutter dan Suriname
Daarnaast is alles buiten Nederland maar een achtergesteld gepeupel.Of het nou oerwoud is of iets anders.
Maar is dat niet meer een semantische discussie? Mensen drukken heel vaak hun blijheid voor een bepaalde persoon of club zo uit, zonder dat ze trots echt letterlijk bedoelen.quote:Op zondag 2 juni 2019 11:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij mag er best trots op zijn, maar waarom zou je trots zijn op iets waar je geen deel aan had?
Ik ben blij dat Ajax ver is gekomen dit jaar, maar niet trots. Ik had er geen bijdrage aan.
Ja precies eindelijk snap je het.quote:Op zondag 2 juni 2019 11:11 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik ben geen racist, ik vind gewoon alle landen behalve Nederland achtergesteld en kut![]()
Dan moeten ze gvd ABN spreken!quote:Op zondag 2 juni 2019 11:12 schreef Chia het volgende:
[..]
Maar is dat niet meer een semantische discussie? Mensen drukken heel vaak hun blijheid voor een bepaalde persoon of club zo uit, zonder dat ze trots echt letterlijk bedoelen.
ik zie hetverschil niet maar voor de vorm ...quote:Op zondag 2 juni 2019 10:53 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Schijnbaar lastig om het verschil in te zien tussen het representeren van een land, en dan een andere vlag rondsjouwen, of een club representeren.
Nee dat is anders.quote:Op zondag 2 juni 2019 11:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik zie hetverschil niet maar voor de vorm ...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
terug naar Nederland deze gast![]()
![]()
![]()
TERUG NAAR NEDERLAND DEZE GASTquote:
De smerige racistquote:Op zondag 2 juni 2019 11:16 schreef de_boswachter het volgende:
Weggeschopt in VBL en dan hier maar een interessant topic proberen te maken
Nergens lees ik dat dit een rel is behalve op FOK. Klaasweetalles, de smerige racist.
Oerwoudvolk, en dit is dan een moderatorquote:Op zondag 2 juni 2019 10:52 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Allebei mijn opa's komen uit landen die niet Nederland zijn.
Ik heb daar familie wonen en ik ga vaker naar die familie toe.
Mag ik geen verbondenheid voelen met die landen, en mezelf toch 100% Nederlander voelen?
En voordat je racistische onderbuik gaat opspelen: wees gerust, het zijn Europese landen DUS NIKS VAN DAT OURWOUDVOLK
Dan ben je dus een racist.....quote:Op zondag 2 juni 2019 11:18 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
De smerige racist![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens mij ben ik 1 van de weinige hier op fok die met grote regelmaat anti baudet en anti wilders post doet in de desbetreffende topics
Wat is er mis met oerwoud volkquote:Op zondag 2 juni 2019 10:52 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Allebei mijn opa's komen uit landen die niet Nederland zijn.
Ik heb daar familie wonen en ik ga vaker naar die familie toe.
Mag ik geen verbondenheid voelen met die landen, en mezelf toch 100% Nederlander voelen?
En voordat je racistische onderbuik gaat opspelen: wees gerust, het zijn Europese landen DUS NIKS VAN DAT OURWOUDVOLK
Absoluut niks mis mee. Ik heb ervoor gekozen om terminologie te gebruiken die FlippingCoin zou begrijpen.quote:Op zondag 2 juni 2019 11:19 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Wat is er mis met oerwoud volk![]()
Waar je geboren word is meer geluk dan wijsheid
Een van de weinigen? Lol, lul niet.quote:Op zondag 2 juni 2019 11:18 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
De smerige racist![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens mij ben ik 1 van de weinige hier op fok die met grote regelmaat anti baudet en anti wilders post doet in de desbetreffende topics
Baudet is ook een gewone debiele mongooltje die een toneelstukje opvoert....quote:Op zondag 2 juni 2019 11:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een van de weinigen? Lol, lul niet.
Is een hele brigade die niks anders doet dan anti-Baudet posten.
Kolder, gigantische kolder het zijn jouw woorden en jij bent geenszins in staat ook maar enige perceptie te vormen van wat ik al dan niet zou begrijpen.quote:Op zondag 2 juni 2019 11:22 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Absoluut niks mis mee. Ik heb ervoor gekozen om terminologie te gebruiken die FlippingCoin zou begrijpen.
Komt omdat ik mn roots heb in van die landen die jij achtergesteld vindquote:Op zondag 2 juni 2019 11:24 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Kolder, gigantische kolder het zijn jouw woorden en jij bent geenszins in staat ook maar enige perceptie te vormen van wat ik al dan niet zou begrijpen.
OKE RUSTIG AAN IEDEREEN...quote:Op zondag 2 juni 2019 11:24 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Kolder, gigantische kolder het zijn jouw woorden en jij bent geenszins in staat ook maar enige perceptie te vormen van wat ik al dan niet zou begrijpen.
Maar wanneer er mensen voor oerwoudvolk weggezet worden moet je de grens trekken klaas!quote:Op zondag 2 juni 2019 11:25 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
OKE RUSTIG AAN IEDEREEN...
deze topic gaat over de surinaamse vlag en bouterse
Hij heeft geen Harvard gedaan, nee.quote:Op zondag 2 juni 2019 11:23 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Baudet is ook een gewone debiele mongooltje die een toneelstukje opvoert....
Allemaal even VK TR'renquote:Op zondag 2 juni 2019 11:26 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Maar wanneer er mensen voor oerwoudvolk weggezet worden moet je de grens trekken klaas!
Probeer het maar goed te praten en op FlippingCoin te projecteren. Wees gewoon een vent en geef toe dat het een totaal ongepaste opmerking is.quote:Op zondag 2 juni 2019 11:22 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Absoluut niks mis mee. Ik heb ervoor gekozen om terminologie te gebruiken die FlippingCoin zou begrijpen.
Nou nou we gaan allemaal wel eens over de schreef laten we niet te hard oordelen wanneer VK ook eens een foutje maakt.quote:Op zondag 2 juni 2019 11:27 schreef Durmada het volgende:
[..]
Probeer het maar goed te praten en op FlippingCoin te projecteren. Wees gewoon een vent en geef toe dat het een totaal ongepaste opmerking is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |