Allemaal even VK TR'renquote:Op zondag 2 juni 2019 11:26 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Maar wanneer er mensen voor oerwoudvolk weggezet worden moet je de grens trekken klaas!
Probeer het maar goed te praten en op FlippingCoin te projecteren. Wees gewoon een vent en geef toe dat het een totaal ongepaste opmerking is.quote:Op zondag 2 juni 2019 11:22 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Absoluut niks mis mee. Ik heb ervoor gekozen om terminologie te gebruiken die FlippingCoin zou begrijpen.
Nou nou we gaan allemaal wel eens over de schreef laten we niet te hard oordelen wanneer VK ook eens een foutje maakt.quote:Op zondag 2 juni 2019 11:27 schreef Durmada het volgende:
[..]
Probeer het maar goed te praten en op FlippingCoin te projecteren. Wees gewoon een vent en geef toe dat het een totaal ongepaste opmerking is.
Een moderator heeft een voorbeeldfunctie, dus juist hard oordelen.quote:Op zondag 2 juni 2019 11:29 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nou nou we gaan allemaal wel eens over de schreef laten we niet te hard oordelen wanneer VK ook eens een foutje maakt.
Wat heb ik met marokko te makenquote:Op zondag 2 juni 2019 11:27 schreef Reintji het volgende:
Dat TS niet is gevallen over de Marokkaanse vlag bij het promotie feestje van Sparta.
Kielhalen dan maar?quote:Op zondag 2 juni 2019 11:30 schreef Durmada het volgende:
[..]
Een moderator heeft een voorbeeldfunctie, dus juist hard oordelen.
Als je naar de context en mijn overige opmerkingen in dit topic kijkt dan zul je zien dat het satirisch bedoeld is, en niet mijn echte mening dekt.quote:Op zondag 2 juni 2019 11:27 schreef Durmada het volgende:
[..]
Probeer het maar goed te praten en op FlippingCoin te projecteren. Wees gewoon een vent en geef toe dat het een totaal ongepaste opmerking is.
Marokko heeft atlas leeuwen en wij Nederlanders hebben wat met leeuwen papoeatje.quote:
Dit zeg ik ook altijd als ik praat over negersquote:Op zondag 2 juni 2019 11:30 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Als je naar de context en mijn overige opmerkingen in dit topic kijkt dan zul je zien dat het satirisch bedoeld is, en niet mijn echte mening dekt.
Ik vind het prima kunnen
quote:Op zondag 2 juni 2019 11:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit zeg ik ook altijd als ik praat over negers
Sinds wanneer lopen er leeuwen rond in Marokkkoquote:
quote:Op zondag 2 juni 2019 11:24 schreef FlippingCoin het volgende:
Persoonlijk vind ik termen als oerwoudvolk dan ook zeer maar dan ook echt zeer ongepast.
Wat is er ongepast aan? Is er in Suriname loofbos en naaldwoud dan?quote:Op zondag 2 juni 2019 11:27 schreef Durmada het volgende:
[..]
Nou meer sinds wanneer niet meer al zijn er soms nog mensen die zeggen er een gespot te hebben.quote:Op zondag 2 juni 2019 11:33 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Sinds wanneer lopen er leeuwen rond in Marokkko
Nou Nou...was me dat een rel zeg.quote:Op zondag 2 juni 2019 11:36 schreef klaasweetalles het volgende:
Geert wilders noemde het ongekende zotheid
gelukkig wordt wilders geminimiliseerd
heel de nederlandse politiek stond op zijn kopquote:
Neequote:Op zondag 2 juni 2019 13:06 schreef speknek het volgende:
Ik heb de wedstrijd helemaal gemist want ik zat in het vliegtuig, maar Liverpool heeft gewonnen en Virgil was MotM? Dan is die Gouden Bal voor Virgil nu wel in the pocket, of niet?
wat is het probleem man?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |