quote:Op zaterdag 1 juni 2019 15:43 schreef Bluezz het volgende:
En dank voor alle felies![]()
Tot nu toe een heerlijke verjaardagdag![]()
Uitslapen, uitgebreid ontbijtje, koffie met wat lekkers op een idyllische plek en vanmiddag een paar uurtjes op t strand en in zee.
Hoe kom ik daar? Als in, waar op de kaart ligt het?quote:Op zaterdag 1 juni 2019 16:08 schreef minilot het volgende:
Tweede Maasvlakte-strand is ook zo prettig basic en zonder voorzieningen: parkeerplaats-zand, zee, verder niks. Zelfs nu met koter erbij heeft dat nog sterk mijn voorkeur
Ten westen van de (eerste) Maasvlaktequote:Op zaterdag 1 juni 2019 16:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Hoe kom ik daar? Als in, waar op de kaart ligt het?
Schurfthekel aan strand maar als we gaan, dan liefst zoiets
Insmeren, schaduwtentje.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 17:31 schreef Lienekien het volgende:
Voor iedereen die dit leest en morgen gaat klagen over verbrande huid: je was gewaarschuwd.
Altijd insmeren en op tijd in de schaduwquote:Op zaterdag 1 juni 2019 17:31 schreef Lienekien het volgende:
Voor iedereen die dit leest en morgen gaat klagen over verbrande huid: je was gewaarschuwd.
Ik gok zandquote:Op zaterdag 1 juni 2019 17:30 schreef minilot het volgende:
Waar zit die hekel aan strand 'm in, Molo?
Ja en zandstraalzand. Zout water in je bek, zeewier.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 18:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik gok zandOveral zand. Bilspleetzand. Grootste nadeel aan het strand imho.
Dat dus, rotzand en dat kom je weken na een strand bezoek nog tegenquote:Op zaterdag 1 juni 2019 18:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik gok zandOveral zand. Bilspleetzand. Grootste nadeel aan het strand imho.
Of zand waar je je poten aan brand. Slippers is ook geen optie, want als je daar met natte voeten in gaat zitten die ook onder het zand.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 18:12 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat dus, rotzand en dat kom je weken na een strand bezoek nog tegen
12v stofzuigertje in de auto zettenquote:Op zaterdag 1 juni 2019 18:16 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Of zand waar je je poten aan brand. Slippers is ook geen optie, want als je daar met natte voeten in gaat zitten die ook onder het zand.
Wij hebben waterschoenen. Ook voor eventuele kiezelstrandenquote:Op zaterdag 1 juni 2019 18:16 schreef derLudolf het volgende:
Of zand waar je je poten aan brand. Slippers is ook geen optie, want als je daar met natte voeten in gaat zitten die ook onder het zand.
En waar is de wijn?quote:Op zaterdag 1 juni 2019 18:47 schreef minilot het volgende:
Ik vind zand juist leuk! Als je je eraan overgeeft in plaats van proberen te zorgen dat het nergens aan komt te zitten dan scheelt dat een stuk.![]()
Günther en ik spelen momenteel het zojuist bedachte Sangriaspel. Hij zit nakend in een kinderzwembadje, ik gooi er vanaf mijn stoel partjes appel, blokjes meloen en gehalveerde druiven in, Günther vist ernaar en eet het op.![]()
Joe, Günther vindt dat er nog wel ruimte is in de Plastic Blauwe Schelp voor lekkere chicks. Althans, zo kijkt -ie.quote:
Even zoeken op YouTubequote:Op zaterdag 1 juni 2019 17:38 schreef fietsie het volgende:
Ik heb hier in de schuur 2 van die nylon strandtentjes staan die in zo'n heel klein rond pakketje kunnen.
Maar ik krijg ze niemeer ingeflopst in dat miniformaat
Oow zijn daar YT filmpjes van? Dan ga ik toch de zakjes ervan maar eens zoeken en het eens proberen.... Dankjewelquote:Op zaterdag 1 juni 2019 19:25 schreef Syrena het volgende:
[..]
Even zoeken op YouTubeTip: filmpje een paar keer kijken voor je gaat proberen.
We hebben hier 1 geknakt, maar wel weer ingepakt tentje
Goed kint.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 19:24 schreef minilot het volgende:
[..]
Joe, Günther vindt dat er nog wel ruimte is in de Plastic Blauwe Schelp voor lekkere chicks. Althans, zo kijkt -ie.
Niet meer.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 19:31 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Goed kint.
I er ook nog een beetje wijn voor bij m'n appelstukjes?
Nooit gewetenquote:
Zand en warmtequote:Op zaterdag 1 juni 2019 17:30 schreef minilot het volgende:
Waar zit die hekel aan strand 'm in, Molo?
Wekenquote:Op zaterdag 1 juni 2019 18:12 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat dus, rotzand en dat kom je weken na een strand bezoek nog tegen
>30° jaquote:Op zaterdag 1 juni 2019 20:13 schreef Sunnythesun het volgende:
Feli Bluezz!!
![]()
Ik begrijp dat het morgen kutweer is in NL?Hier gelukkig lekker koel en voor morgen vrij veel regen voorspeld. Heerlijk
![]()
Ja, gelukkig welquote:Op zaterdag 1 juni 2019 19:26 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oow zijn daar YT filmpjes van? Dan ga ik toch de zakjes ervan maar eens zoeken en het eens proberen.... Dankjewel
Jaren!quote:
Dat klinkt helsquote:Op zaterdag 1 juni 2019 20:44 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Jaren!
Mijn moeder heeft na een buiteling in de branding (zag hi-la-risch uit trouwens) nog een paar keer haar oren uit moeten laten spuiten. Telkens weer zand
Ik ben vandaag meteen na het werk doorgereden naar de saunarozig
![]()
Morgen werken en daarna potentiële kittenbassjes entertainen en dan ist weekend weer voorbij.
En dat in die omgeving, top manquote:Op zaterdag 1 juni 2019 20:46 schreef Bluezz het volgende:
Warm bij jullie he!
Hier veel wind en 19 gr.
Hele dag alles volgens mijn wensen ingevuld![]()
Ontbijten met de meest lekkere dingen waar ik zin in had. Koffie (soort lunch) met lekkers op een idyllische plek, strandje, biertje, dutje, en dan nog romantic saampjes heerlijk eten bij zonsondergang
Topverjaardagquote:Op zaterdag 1 juni 2019 20:46 schreef Bluezz het volgende:
Warm bij jullie he!
Hier veel wind en 19 gr.
Hele dag alles volgens mijn wensen ingevuld![]()
Ontbijten met de meest lekkere dingen waar ik zin in had. Koffie (soort lunch) met lekkers op een idyllische plek, strandje, biertje, dutje, en dan nog romantic saampjes heerlijk eten bij zonsondergang![]()
![]()
Meest geweldige opgieting ooit gehad.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 20:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat klinkt hels![]()
De sauna met dit weer ook trouwens
Ik vind sauna fantastisch, maar alleen als ik absurd goed kan koelenquote:Op zaterdag 1 juni 2019 20:49 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Meest geweldige opgieting ooit gehad.
Bedje in de schaduw.
95 graden sauna was inderdaad een pietsie heet.
Is dat in Belgie?quote:
Kun je daar op vakantie?quote:
Ik doe wel eens een graai in de BBQ vlees vriezer van de AH. Net wat kleinere klompjes geld in 1x.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 20:56 schreef Lonaa het volgende:
Best wel in de buurt, Molo.
Ik keek op beefandsteak. Nu vind ik dat te weinig geld heb.
quote:Op zaterdag 1 juni 2019 18:47 schreef minilot het volgende:
Ik vind zand juist leuk! Als je je eraan overgeeft in plaats van proberen te zorgen dat het nergens aan komt te zitten dan scheelt dat een stuk.![]()
Günther en ik spelen momenteel het zojuist bedachte Sangriaspel. Hij zit nakend in een kinderzwembadje, ik gooi er vanaf mijn stoel partjes appel, blokjes meloen en gehalveerde druiven in, Günther vist ernaar en eet het op.![]()
Nog drie kwartier rijden naar jou toch?quote:Op zaterdag 1 juni 2019 20:56 schreef Lonaa het volgende:
Best wel in de buurt, Molo.
Ik keek op beefandsteak. Nu vind ik dat te weinig geld heb.
Mijn Ah heeft geen BBQvleesvriezerquote:Op zaterdag 1 juni 2019 20:58 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik doe wel eens een graai in de BBQ vlees vriezer van de AH. Net wat kleinere klompjes geld in 1x.
Mja, das redelijk in de buurt jonge. Enschede is in de buurt van niks namelijk, behalve Duitsland.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 20:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Nog drie kwartier rijden naar jou toch?![]()
Jeugdherberg is gerenoveerd daar, zo'n toffe plek. Ben ooit in de oude geweest en vond dat toen al tof.
Kost ook geen reet voor weekendje weg, bonus![]()
Ja man, vlees
Niet op fietsafstand een ietsie groter opgezette AH?quote:
Zelfs wel een AH XL maar daar heb ik geloof ik nog nooit een BBQvriezer gezienquote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:00 schreef fietsie het volgende:
[..]
Niet op fietsafstand een ietsie groter opgezette AH?
True, eind weg van allesquote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:00 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mja, das redelijk in de buurt jonge. Enschede is in de buurt van niks namelijk, behalve Duitsland.
Vandaag keek ik de Crossfit Lowlands Throwdown. Da;s in Apeldoorn en die Amerikanen bleven maar zeggen 'just outside Amsterdam'
Ze verstoppen het soms ook bij de schepbakken voor diepvriesvisklontjes.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:02 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Zelfs wel een AH XL maar daar heb ik geloof ik nog nooit een BBQvriezer gezien
Zijn er echt mensen die dat kopen?quote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:03 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ze verstoppen het soms ook bij de schepbakken voor diepvriesvisklontjes.
Daarom willen ze ook vluchten op Lelystad laten landen zeker?quote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:04 schreef Molo het volgende:
Hebben jullie dat spreidingsplan gehoord voor toerisme? Dus mensen niet allemaal naar Amsterdam sturen maar over Nederland verdelen?
Dat doen ze door alles Amsterdam te noemen. Amsterdam beach (Scheveningen of Bloemendaal), Amsterdam Castle (ter haar geloof ik), Amsterdam Lake (IJsselmeer) etc
![]()
![]()
Denk hetquote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:05 schreef fietsie het volgende:
[..]
Daarom willen ze ook vluchten op Lelystad laten landen zeker?
Ik vermoed van wel, gezien de toename van dat type vriezertjes. Ze duiken nu ook op bij de Jumbo.quote:
Hahaha ja. Ik heb dit gehoord en het is niet oke.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:04 schreef Molo het volgende:
Hebben jullie dat spreidingsplan gehoord voor toerisme? Dus mensen niet allemaal naar Amsterdam sturen maar over Nederland verdelen?
Dat doen ze door alles Amsterdam te noemen. Amsterdam beach (Scheveningen of Bloemendaal), Amsterdam Castle (ter haar geloof ik), Amsterdam Lake (IJsselmeer) etc
![]()
![]()
Oh ik ken ze hier alleen maar van de Jumbo. Schepvis. Vraag me altijd af wie dat koopt.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:05 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik vermoed van wel, gezien de toename van dat type vriezertjes. Ze duiken nu ook op bij de Jumbo.
quote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:06 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hahaha ja. Ik heb dit gehoord en het is niet oke.![]()
Zo werd 'onze' CrossFitter (uit Enschede dus) daar in Apeldoorn (dat dus net buiten Amsterdam ligt...) aangekondigd met het feit dat ie in z'n hometown sportte.
Ja dat dusquote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:07 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oh ik ken ze hier alleen maar van de Jumbo. Schepvis. Vraag me altijd af wie dat koopt.
En wat moet ik me voorstellen bij schepvis?quote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:07 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oh ik ken ze hier alleen maar van de Jumbo. Schepvis. Vraag me altijd af wie dat koopt.
Mijn Grieks is wat roestig, dus ik kreeg niet mee wie de artiest was die voor het begin optrad. Wel bekende nummers, maar wie?quote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:08 schreef z80 het volgende:
[..]
En wat moet ik me voorstellen bij schepvis?
Imagine Dragons.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Mijn Grieks is wat roestig, dus ik kreeg niet mee wie de artiest was die voor het begin optrad. Wel bekende nummers, maar wie?
Sommige Jumbo's hebben bakken in de vriezer waaruit je gamba's, garnalen, inktvisringen uit kunt scheppen.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:08 schreef z80 het volgende:
[..]
Friesland is toch ook al een jaar Greater Amsterdam?quote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:04 schreef Molo het volgende:
![]()
![]()
Dank.quote:
Vierkante en rechhoekige klontjes diepgevroren vis.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:08 schreef z80 het volgende:
[..]
Nu was de Amerikaanse ex van mijn vriendin wel onvergetelijk (en waarschijnlijk vrij stereotiep) toen hij voor het eerst in Nederland was.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:00 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mja, das redelijk in de buurt jonge. Enschede is in de buurt van niks namelijk, behalve Duitsland.
Vandaag keek ik de Crossfit Lowlands Throwdown. Da;s in Apeldoorn en die Amerikanen bleven maar zeggen 'just outside Amsterdam'
Weleens gekocht?quote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:13 schreef fietsie het volgende:
[..]
Vierkante en rechhoekige klontjes diepgevroren vis.
Stapel bakjes erbij.
Surimi garnalen en grote garnalen erbij.
Grote plastic schep.
Zelf scheppen en afwegen.
Ik drukte op "rapporteer"quote:
En ergens is het natuurlijk ook wel logisch. Hier ben je met anderhalf uur van west naar oost. In Amerika ben je dan net halverwege New York geloof ikquote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:13 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Nu was de Amerikaanse ex van mijn vriendin wel onvergetelijk (en waarschijnlijk vrij stereotiep) toen hij voor het eerst in Nederland was.
Met de trein van Schiphol naar Eindhoven en bij Den Bosch vroeg hij zich af wanneer ze Amsterdam uit waren.
Dus tja
Precies.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:15 schreef Lonaa het volgende:
[..]
En ergens is het natuurlijk ook wel logisch. Hier ben je met anderhalf uur van west naar oost. In Amerika ben je dan net halverwege New York geloof ik
Garnelen zijn prima, maar inktvis en witvis?quote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:22 schreef kwakz0r het volgende:
Ik heb weleens grote garnalen (ongepeld) geschept ja. Dat zit in een laagje water gevroren en droogt niet uit hoor. Was in de aanbieding goedkoper dan dezelfde garnalen in een zak in de vriezer.
Gebakken garnalen
De implicatie dat ik zoiets zou doenquote:
Ik haal ze meestal bij toko, was laatste keer dat ik keek goedkoper dan bij de superquote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:22 schreef kwakz0r het volgende:
Ik heb weleens grote garnalen (ongepeld) geschept ja. Dat zit in een laagje water gevroren en droogt niet uit hoor. Was in de aanbieding goedkoper dan dezelfde garnalen in een zak in de vriezer.
Gebakken garnalen
Alleen aziatische mandarijn, heb ik op Netflix geleerd.quote:
In sommige subforums zou ik er niet van opkijken als het gewoon welbewust en bedoeld was.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:28 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Er zien gebruikers die consequent daar op klikken ipv quote
Fijne motoriek is een ding.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:28 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Er zien gebruikers die consequent daar op klikken ipv quote
Uit blik?quote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:27 schreef fietsie het volgende:
[..]
Alleen aziatische mandarijn, heb ik op Netflix geleerd.
Nee vers, niet uit zo'n zuurbad.quote:
Eigenlijk ging het om cul-sc.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:28 schreef fietsie het volgende:
[..]
In sommige subforums zou ik er niet van opkijken als het gewoon welbewust en bedoeld was.
Ik ram wel heel vaak op 'premium account' ipv MyATquote:
FTFY.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:35 schreef z80 het volgende:
Best druk nog boven Nederland. Amsterdam En dit is enkel wat ik kan ontvangen met een brakke antenne
[ afbeelding ]
quote:
En dat helemaal vanuit Duitsland.quote:
Mobiel zitten die twee knopjes ook heul dicht bij elkaar.. of.. zaten..quote:
Ik heb daar een app voor, Plane Finder. Van de zelfde makers ook Ship Finder.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:35 schreef z80 het volgende:
Best druk nog boven Nederland. En dit is enkel wat ik kan ontvangen met een brakke antenne
[ afbeelding ]
Wel jammer dat het niet kan met luchtmacht toestellen die onderscheppingsdoelstelling hebben. Da's veel interessanter dan lijnvluchtenquote:
Klopt. Maar zelf een orange Pi met een SDR en een aangepaste antenne virtual radar draaien is veel leuker. Zelf voor flightradar24 spelen.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:47 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik heb daar een app voor, Plane Finder. Van de zelfde makers ook Ship Finder.
Ook die komen in beeld. Deze hebben de locatie zender (ADS-B) aan staan om veiligheidsredenen.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:48 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wel jammer dat het niet kan met luchtmacht toestellen die onderscheppingsdoelstelling hebben. Da's veel interessanter dan lijnvluchten
Die gaat toch uit bij een scramble?quote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:55 schreef z80 het volgende:
[..]
Ook die komen in beeld. Deze hebben de locatie zender (ADS-B) aan staan om veiligheidsredenen.
Al het minder publieke spul zie je helaas niet.
Bij interceptie in vredestijd wil je juist goed zichtbaar zijn voor anderen. Dus het onderscheppen van een niet militair toestel dat niet reageert op de radio benader je maximaal zichtbaar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn kroon mocht heel lang op zijn hoofd blijvenhij kreeg er wel flaporen van
![]()
Hm dan vraag ik me af hoe dat scherm op mn werk werkt waar we normale oefenvluchten wel zien, de heli's ook, maar militaire actievluchten niet. (Scherm bedoeld voor heli platform medewerkers)quote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:01 schreef z80 het volgende:
[..]
Bij interceptie in vredestijd wil je juist goed zichtbaar zijn voor anderen. Dus het onderscheppen van een niet militair toestel dat niet reageert op de radio benader je maximaal zichtbaar.
quote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:04 schreef Aure het volgende:
Bluezz op de valreep gefeliciteerd met 60(ik typte eerst mis en toen stond er 69
)
Jip werd vandaag 1Gefeliciteerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn kroon mocht heel lang op zijn hoofd blijvenhij kreeg er wel flaporen van
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
Dat zijn dan geen interceptie vluchten. Het kan vanalles zijn. Bevoorrading, transport, spionage.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:04 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hm dan vraag ik me af hoe dat scherm op mn werk werkt waar we normale oefenvluchten wel zien, de heli's ook, maar militaire actievluchten niet. (Scherm bedoeld voor heli platform medewerkers)
Bluezz op de valreep gefeliciteerd met 60(ik typte eerst mis en toen stond er 69
)
Jip werd vandaag 1Gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn kroon mocht heel lang op zijn hoofd blijvenhij kreeg er wel flaporen van
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Ik ben in t-shirt naar huis gefietst, kon primaquote:
Het was op de slaapkamer al 3000 gradenquote:Op zondag 2 juni 2019 08:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben in t-shirt naar huis gefietst, kon prima
Zon op je slaapkamer 's morgens?quote:
Ik kom die kant op!quote:Op zondag 2 juni 2019 08:32 schreef golfer het volgende:
Hier op Lefkas gelukkig niet warmer dan een graad of 24 en prima uit te houden.
Zon op je slaapkamer is vreselijkquote:Op zondag 2 juni 2019 08:26 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja. Maar het koelt daarna ook niet meer af. Goed geisoleerd ditdat.
)
Jip werd vandaag 169 😂 En Jip dus 1 op ook de 1e? Feli met flappie danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn kroon mocht heel lang op zijn hoofd blijvenhij kreeg er wel flaporen van
![]()
Het is gelukkig maar tot een uur of 11/12. In de middag raakt ie alleen de top van het dak en s avonds staat ie op de voorkant.quote:Op zondag 2 juni 2019 08:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Zon op je slaapkamer is vreselijkIk zou geen oog dicht kunnen doen en genoeg reden zelfs om dan niet voor n huis te kiezen al zou ik op zoek zijn.
Vriendin van me heeft 43 graden in huis als t buiten 27 is
Dit is de enige reden om rolluiken te nemenquote:Op zondag 2 juni 2019 08:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Zon op je slaapkamer is vreselijkIk zou geen oog dicht kunnen doen en genoeg reden zelfs om dan niet voor n huis te kiezen al zou ik op zoek zijn.
Vriendin van me heeft 43 graden in huis als t buiten 27 is
)
Jip werd vandaag 1Dreumestijd nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn kroon mocht heel lang op zijn hoofd blijvenhij kreeg er wel flaporen van
![]()
Gefeliciteerd!Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
8 uur op een strandquote:Op zondag 2 juni 2019 08:40 schreef FutureFairytale het volgende:
Fantastisch weer voor het strand dus daar ga ik over een uur naartoe![]()
Hoop dat ik tot zeker 18u kan blijven liggen gezien t aan de kust wat sneller koel wordt.
De hel datquote:Op zondag 2 juni 2019 08:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
8 uur op een strandWat doe je dan de hele dag? Wat lang!
Ik vond vorig zomer echt fantastischquote:Op zondag 2 juni 2019 08:42 schreef Molo het volgende:
Ik mag hopen dat het deze zomer niet weer zo'n voorproefje uit de hel wordt, net als vorig jaar
Ik ben gemaakt voor maximaal 23° ofzoquote:Op zondag 2 juni 2019 08:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vond vorig zomer echt fantastischIk bloei helemaal op in de zon
We wonen allemaal op steenworp afstand van A'dam naar Amerikaanse maatstavenquote:Op zondag 2 juni 2019 09:13 schreef Lonaa het volgende:
Ik zit naar hele fitte 40+ers te kijken. Die blijkbaar net buiten Amsterdam zitten.
weet je hoeveel jaar het duurt voordat die boom dan groot genoeg is?quote:Op zondag 2 juni 2019 09:17 schreef Barreltje het volgende:
Zeg loon.. kan je niet een boom planten in je tuin voor de schaduw? Of heb je een plat dak?
Hoe lang duurt het voordat je naar een nieuw huis mag?quote:Op zondag 2 juni 2019 09:18 schreef Lonaa het volgende:
[..]
weet je hoeveel jaar het duurt voordat die boom dan groot genoeg is?
Ik kom in jouw ideale wereldquote:Op zondag 2 juni 2019 09:12 schreef Kaatje1 het volgende:
En zomer, 23 gr door de week, 25 in het weekend en ‘s nachts regen voor het groen zou toch geweldig zijn?
Ik heb net een nieuw huisquote:Op zondag 2 juni 2019 09:20 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Hoe lang duurt het voordat je naar een nieuw huis mag?
Dat bedoel ik.. genoeg tijd om die boom te laten groeienquote:
Fair enough.quote:Op zondag 2 juni 2019 09:21 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.. genoeg tijd om die boom te laten groeien
Jippie! Wat voor boom? Misschien moet ik er van niezen.quote:Op zondag 2 juni 2019 09:23 schreef Bluezz het volgende:
Wij hebben nog wel een boom staan die je mag hebben Lonaa
Veel plezier op vakantie!quote:Op zondag 2 juni 2019 09:23 schreef borisz het volgende:
Website Schiphol geeft aan Actuele wachttijd 35-40 minuten. Nou in nog geen vijf minuten door de beveiliging.
Een ruim 20 meter hoge Himalaya-ceder. Zoiets:quote:Op zondag 2 juni 2019 09:24 schreef Lonaa het volgende:
Jippie! Wat voor boom? Misschien moet ik er van niezen.
Kun je m komen brengen?quote:Op zondag 2 juni 2019 09:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Een ruim 20 meter hoge Himalaya-ceder. Zoiets:
[ afbeelding ]
Ja, dolgraag op een tropisch plekje, met wit strand, azuurblauwe zee en wuivende palmbomenquote:Op zondag 2 juni 2019 09:19 schreef Barreltje het volgende:
En Ik wil ook naar het strand![]()
Lekker op een bedje.. iemand die drankjes en een hapje komt brengen.. boekje erbij
Zo warm is het nu ook nog niet op het strand .. lekker windje er bij.. prima te doen
Ik nu een handdoek.quote:Op zondag 2 juni 2019 09:48 schreef Pietverdriet het volgende:
Heb een zonnezeiltje voor het slaapkamerraam opgehangen
Thanks voor het bespreken van bovenstaand onderwerp. Het bracht me op het idee om twee grote handdoeken in het dakraam te klemmen. Dat is het enige dakraam zonder enige vorm van gordijn/zonnewering, en de zon brandde behoorlijk naar binnen.quote:Op zondag 2 juni 2019 08:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Dit is de enige reden om rolluiken te nemen
Hoe bevalt de tuin? Genieten zeker?quote:Op zondag 2 juni 2019 10:19 schreef Lot_1 het volgende:
[..]
Thanks voor het bespreken van bovenstaand onderwerp. Het bracht me op het idee om twee grote handdoeken in het dakraam te klemmen. Dat is het enige dakraam zonder enige vorm van gordijn/zonnewering, en de zon brandde behoorlijk naar binnen.
Jaquote:
Iewww kikkers, zolang ze maar niet binnen komen (in zuid afrika 10 van die griezels in mijn slaapkamer gehad brrrr)quote:Op zondag 2 juni 2019 10:30 schreef Lot_1 het volgende:
[..]
JaVrijdag is een deel van de onkruidzee getemd en dat ziet er nu helemaal mooi en netjes uit. As we speak loopt er een zwembad (2 bij 1,5 m) vol
We hebben wel heel veel kikkers. LS zou niet met blote voeten de tuin in moeten lopen. In het hoge gras stap je er zo op of springt er één op je voet. Sinds ik dat heb meegemaakt loop ik alleen nog met regenlaarsjes het gras in
Kan je daar ook in bevallen als je dat zou willen? Of zijn daar speciale baden voor?quote:Op zondag 2 juni 2019 10:30 schreef Lot_1 het volgende:
[..]
JaVrijdag is een deel van de onkruidzee getemd en dat ziet er nu helemaal mooi en netjes uit. As we speak loopt er een zwembad (2 bij 1,5 m) vol
quote:Op zondag 2 juni 2019 09:18 schreef Lonaa het volgende:
[..]
weet je hoeveel jaar het duurt voordat die boom dan groot genoeg is?
Mijn verloskundige zou dat wel prima vinden, die is daar gemakkelijk in. Maar dit is een plastic badje van de action. Ik wil niet meemaken dat die lek raakt in huisquote:Op zondag 2 juni 2019 10:44 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Kan je daar ook in bevallen als je dat zou willen? Of zijn daar speciale baden voor?
Ooohhhh het idee, een bad dat lekgaat in huis en dan juist op dat moment. Een nachtmerriequote:Op zondag 2 juni 2019 10:55 schreef Lot_1 het volgende:
[..]
Mijn verloskundige zou dat wel prima vinden, die is daar gemakkelijk in. Maar dit is een plastic badje van de action. Ik wil niet meemaken dat die lek raakt in huisWe hebben een bevalbad gehuurd, daar zitten ook vulslang/afvoerslang, koppelstukken, een hygiënische hoes, en pomp bij. En features als handgrepen om je aan vast te kunnen houden. De bodem is opblaasbaar dus zacht.
Zolang je blijft rijden is dat geen probleem.quote:Op zondag 2 juni 2019 11:31 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Heb je wel eens een motorpak aangehad met 30 graden?
http://mijn-kookavonturen(...)en-garnalen.html?m=1quote:Op zondag 2 juni 2019 09:23 schreef Lonaa het volgende:
Wat is jullie lievelingsrecept met avocado erin?
Dynamodeksel ligt nog van de motor af, dus die rijdt nog even nietquote:
Niet met korte broek en slippertjes motorrijdenquote:Op zondag 2 juni 2019 11:31 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Heb je wel eens een motorpak aangehad met 30 graden?
zat ik aan te denken, zo'n waterhangmat kost ook geen drolquote:Op zondag 2 juni 2019 12:12 schreef Jagärtrut het volgende:
Wij hebben gister ons dakterras ook zomerklaar gemaakt. Zwembad staat de zandbak in, zodat het zand niet de afvoer verstopt. Komt natuurlijk nog steeds zand uit, alleen al van kleine voetjes, maar zo be it. We hebben een stellage gemaakt voor schaduwdoek, want de zon brandt de hele dag op het dakterras. Nu nog een los stuk doek dat we kunnen verplaatsen, want vaakSchijnt de zon er nog onderdoor.,.[ afbeelding ]
avacado met garnalen is ook lekker, maar die garnalen uit de supermarkt?, is gewoon, nee is neequote:Op zondag 2 juni 2019 11:38 schreef Aure het volgende:
[..]
http://mijn-kookavonturen(...)en-garnalen.html?m=1
Heel eruit gescheurd? Of repareerbaar?quote:Op zondag 2 juni 2019 12:51 schreef Cat-astrophe het volgende:
Uit je broek scheuren tijdens het werk is...niet handig.
RIP (letterlijk) lievelingswerkbroek
Nu thuis met lunchsalade in een schemerige woonkamer. Dadelijk kan het rolluik weer omhoog.
Jarenlang met veel plezier gedragen en nu zo dun dat de stof op is. Drie grote scheuren op.... plekken waar zaken schuren, zeg maar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Let me see you stripped down to the bone
quote:Op zondag 2 juni 2019 13:54 schreef minilot het volgende:
Zo raak je m nie snel kwijtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
Jip werd vandaag 1W00t! Wij van CUL willen natuurlijk graag weten: wat voor meptaartje is dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn kroon mocht heel lang op zijn hoofd blijvenhij kreeg er wel flaporen van
[ Bericht 0% gewijzigd door minilot op 02-06-2019 14:08:32 ]Let me see you stripped down to the bone
quote:Op zondag 2 juni 2019 13:54 schreef minilot het volgende:
Kleine Duitser.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kranplätze müssen verdichtet sein
Niet te moeilijk en lang over denken. In het echt moet het ook in een fractie van een seconde. En er zijn dommere mensen dan jou die nota bene een C+E rijbewijs hebbenquote:Op zondag 2 juni 2019 14:12 schreef Kaatje1 het volgende:
Ben ook naar binnen gevlucht. 29 gr in de schaduw is me te gortig. Braaf met brommertheorie bezig. Ik ben het niet eens me de voorrangsregelsUit veiligheid geef ik (als fietser/voetganger) iedereen voorrang
Heh, dat doe ik ookquote:Op zondag 2 juni 2019 14:12 schreef Kaatje1 het volgende:
geef ik (als fietser/voetganger) iedereen voorrang
Ik heb hier het bananenbrood vandaan geplukt:quote:Op zondag 2 juni 2019 13:59 schreef minilot het volgende:
[..]
W00t! Wij van CUL willen natuurlijk graag weten: wat voor meptaartje is dat?
Voor mij is het nu natuurlijk anders denken. Niet om lijf en leden te redden, maar volgens regeltjequote:Op zondag 2 juni 2019 14:15 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Niet te moeilijk en lang over denken. In het echt moet het ook in een fractie van een seconde. En er zijn dommere mensen dan jou die nota bene een C+E rijbewijs hebben
Als je hem hebt kun je natuurlijk altijd nog "gelegenheidsvoorang" gevenquote:Op zondag 2 juni 2019 14:20 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Voor mij is het nu natuurlijk anders denken. Niet om lijf en leden te redden, maar volgens regeltje
Maar wat nou als er een kikker in je laars springtquote:Op zondag 2 juni 2019 10:30 schreef Lot_1 het volgende:
[..]
We hebben wel heel veel kikkers. LS zou niet met blote voeten de tuin in moeten lopen. In het hoge gras stap je er zo op of springt er één op je voet. Sinds ik dat heb meegemaakt loop ik alleen nog met regenlaarsjes het gras in
Doe je de laars uit en als ie er niet uit is hou je de laars ondersteboven?quote:Op zondag 2 juni 2019 14:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Maar wat nou als er een kikker in je laars springt
Daar weet Ludolf vast wel wat opquote:Op zondag 2 juni 2019 14:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Maar wat nou als er een kikker in je laars springt
quote:Op zondag 2 juni 2019 14:12 schreef Kaatje1 het volgende:
Ben ook naar binnen gevlucht. 29 gr in de schaduw is me te gortig. Braaf met brommertheorie bezig. Ik ben het niet eens me de voorrangsregelsUit veiligheid geef ik (als fietser/voetganger) iedereen voorrang
Doe es nietquote:
Weet ik.quote:Op zondag 2 juni 2019 14:35 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
[..]
Doe es niet![]()
Zorgt voor onduidelijkheid en vertraging.
quote:Op zondag 2 juni 2019 14:37 schreef borisz het volgende:
Aangekomen in München en 'ingecheckt'.
Zo maar eens naar de Engelse Tuin. Vlak bij.
Als je je broekspijpen over je laarzen doet kan het sowieso niet gebeurenquote:
Ik denk zomaar dat @Lot_1 een koddig jurkje boven die kaplaarsjes heeftquote:Op zondag 2 juni 2019 14:42 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Als je je broekspijpen over je laarzen doet kan het sowieso niet gebeuren
Voor mij als voetganger komt alles als een malloot op me afgestroomd.quote:Op zondag 2 juni 2019 14:35 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
[..]
Doe es niet![]()
Zorgt voor onduidelijkheid en vertraging. Ten minste als je duidelijk ziet dat de ander jou in de gaten heeft.
Komt iemand als een malloot op je afgestroomd dan snap ik het voorrang geven wel.
Gewoon doenquote:Op zondag 2 juni 2019 14:45 schreef fietsie het volgende:
Met deze warmte icm de fijne wind zou je als man ook bijna in een jurkje gaan lopen
Veel plezier Boor en laat ons hier ook ff meegenieten @fotoosquote:Op zondag 2 juni 2019 14:37 schreef borisz het volgende:
Veel plezier daar!quote:Op zondag 2 juni 2019 14:37 schreef borisz het volgende:
Wat een rotzakken zijn jullie ookquote:Op zondag 2 juni 2019 15:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
Piep is in de war. We liggen allebei zonder dekentje op de bank en dat is echt not done voor haar. Er wordt flink gemopperd en af en toe begint ze eens aan een nieuwe positie maar het is het allemaal niet. Er moet een tonijncoma worden uitgeslapen dus een groter drama dan dit is bijna onmogelijk. Op geen eten na, dat moet ze ook een paar keer per dag meemaken.
Joah, alleen de darmen rommelen nog wat.quote:Op zondag 2 juni 2019 15:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ernstige mishandeling ja![]()
Voel je je alweer beter?
quote:Op zondag 2 juni 2019 15:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
Piep is in de war. We liggen allebei zonder dekentje op de bank en dat is echt not done voor haar. Er wordt flink gemopperd en af en toe begint ze eens aan een nieuwe positie maar het is het allemaal niet. Er moet een tonijncoma worden uitgeslapen dus een groter drama dan dit is bijna onmogelijk. Op geen eten na, dat moet ze ook een paar keer per dag meemaken.
Eigen dekentje voor Piep neerleggen?quote:Op zondag 2 juni 2019 15:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
Duidelijk. Ik lig nooit onder een dekentje dus herken het ook niet. Hier ligt er 1 bovenin de krabpaal op een zacht kussentje en de andere in een harde rieten mand.quote:Op zondag 2 juni 2019 15:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nee, zo werkt dat niet. Het dekentje moet op ons en zij moet op het dekentje.
Liefquote:Op zondag 2 juni 2019 15:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
De laatste dagen geef ik Elin ook om 6.30 eten. Zodat ik verder kan slapen. Straks om 18 uur krijgen ze weer iets en als ik naar bed ga.quote:Op zondag 2 juni 2019 15:37 schreef Aure het volgende:
Onze kat wil graag eten om 06.00u, 14.00u en 18.00u. We zijn altijd te laat en ze is altijd zwaar beledigden het liefst slaapt ze op mijn vriend en alleen bij gebrek aan beter op mij. Maar dan gaat ze vaak alsnog na een half uur weg, want kennelijk lig ik niet lekker genoeg.
Dat is ook "des kats". Maar Elin vreet meteen haar bakje leeg. Nika doet dat tegenwoordig in 3-4x (ze kunnen niet bij elkaars eten komen, surefeed hier)quote:Op zondag 2 juni 2019 15:42 schreef Sarabi het volgende:
Ik dacht dat het beste voor katten was om de hele dag door (beetje) brokjes te kunnen eten.
Of hebben die van jullie allemaal een speciaal dieet?
Goed geradenquote:Op zondag 2 juni 2019 14:44 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik denk zomaar dat @:Lot_1 een koddig jurkje boven die kaplaarsjes heeft
Jouw lievelingsjurk is mijn lievelingsjurkquote:Op zondag 2 juni 2019 15:49 schreef Lot_1 het volgende:
[..]
Goed geradenMijn lievelingsjurk, die ik nog steeds pas, want wijd vallend vanaf onder mijn borsten. En lang en zwierig.
Ik heb net al een aantal malen weer op slippers en blote voeten het gras getrotseerd. Omdat ik het gras wat platter heb gestampt met mijn laarsjes, hoop ik nu dat ik een kikker wel zie zitten.
Hoewel ik nog niks gedeeld heb zal het vooral op Insta voorbij komen. En af en toe op de Twitters.quote:Op zondag 2 juni 2019 15:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Veel plezier Boor en laat ons hier ook ff meegenieten @:fotoos
Dat laatste heb ik qua warm weer meer moeite mee dan het 1equote:Op zondag 2 juni 2019 17:04 schreef Myraela het volgende:
Goed idee van mij om op deze warme dag de tuinset in de olie te zetten, maar ach, het is weer gedaan. En nu witlof koken.
Hier vers vlees ook.. 2x per dag.quote:Op zondag 2 juni 2019 15:42 schreef Sarabi het volgende:
Ik dacht dat het beste voor katten was om de hele dag door (beetje) brokjes te kunnen eten.
Ah nee dat is niet fijn danquote:Op zondag 2 juni 2019 17:13 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Overigsns nu met 30 graden ben ik allang blij dat ze die bakjes niet halfvol laten staan... daar word het niet lekkerder van zegmaar.
Mja dat doet het hier met kvv ook gewoon helaas.quote:Op zondag 2 juni 2019 17:14 schreef Molo het volgende:
Hier vers vlees, maar wel gefermenteerd of gebakken. Meestal één keer per dag.
Rest van de dag ook nog andere voeding
Poep stinkt ondanks dat nog best wel
Oh het ging over kattenquote:Op zondag 2 juni 2019 17:26 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Mja dat doet het hier met kvv ook gewoon helaas.
Wel minder dan mijn oude kat met dure brokken.
Dat was echt chemische oorlogsvoering.
Neejoh, witlof kan altijd.quote:Op zondag 2 juni 2019 17:09 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik qua warm weer meer moeite mee dan het 1e
Slechts wat hariger, verder weinig andersquote:
Twitter ben ik bijna niet meer, alleen nog wat lokale krantjes om te volgen en Insta ben ik helemal niet meer. Facebook ook sterk gereduceerd trouwens, maar hou ik nog wel aan met nog maar 24 mensen en voor mn groep kan ik er ook niet af natuurlijk.quote:Op zondag 2 juni 2019 16:15 schreef borisz het volgende:
[..]
Hoewel ik nog niks gedeeld heb zal het vooral op Insta voorbij komen. En af en toe op de Twitters.
Echt iets doen zit er niet meer in. Morgen Schloss Nymphenburg en Olympiapark.
Zo harig is Molo nu ook weer nietquote:Op zondag 2 juni 2019 17:34 schreef fietsie het volgende:
[..]
Slechts wat hariger, verder weinig anders
Tegenwoordig niet meer?quote:
Bermmaaiers zijn tegenwoordig een stuk verbeterdquote:
We wegen 's avonds de brokjes en dat gaat dan in een apart bakje voor de volgende dag. Daar krijgt hij dan gedurende de dag steeds wat eten uit. Als we het zoals mijn ouders doen (altijd een vol bakje) dan weegt mijn kat 200 kg binnen een paar maanden. Hij blijft dan vretenquote:Op zondag 2 juni 2019 15:42 schreef Sarabi het volgende:
Je hebt ook "nibbel" katten. Denk dat Sarabi zo'n gelukkige bazin is. Hier een schranzende kat en één die dat ook ontdekt heeft.quote:Op zondag 2 juni 2019 19:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
We wegen 's avonds de brokjes en dat gaat dan in een apart bakje voor de volgende dag. Daar krijgt hij dan gedurende de dag steeds wat eten uit. Als we het zoals mijn ouders doen (altijd een vol bakje) dan weegt mijn kat 200 kg binnen een paar maanden. Hij blijft dan vreten
Hij ligt gewoon comateus uit te buiken als je de bak vol doetquote:Op zondag 2 juni 2019 19:26 schreef Kaatje1 het volgende:
Je hebt ook "nibbel" katten. Denk dat Sarabi zo'n gelukkige bazin is. Hier een schranzende kat en één die dat ook ontdekt heeft.
Heb ook wel een kat gehad die 2 dagen deed met een volle voerbak. Was wel makkelijk
Dat deden die van ons als jonge katten ook wel een beetje maar nu helemaal niet meer.quote:Op zondag 2 juni 2019 19:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
We wegen 's avonds de brokjes en dat gaat dan in een apart bakje voor de volgende dag. Daar krijgt hij dan gedurende de dag steeds wat eten uit. Als we het zoals mijn ouders doen (altijd een vol bakje) dan weegt mijn kat 200 kg binnen een paar maanden. Hij blijft dan vreten
Misschien kan ik nog wat van ze lerenquote:Op zondag 2 juni 2019 19:26 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Je hebt ook "nibbel" katten. Denk dat Sarabi zo'n gelukkige bazin is. Hier een schranzende kat en één die dat ook ontdekt heeft.
Heb ook wel een kat gehad die 2 dagen deed met een volle voerbak. Was wel makkelijk
Nog steeds hierquote:Op zondag 2 juni 2019 19:30 schreef Sarabi het volgende:
Dat deden die van ons als jonge katten ook wel een beetje maar nu helemaal niet meer.
Nee, wij houden ons, bij het oppassen, netjes aan de voorgeschreven hoeveelheden. De 3 katten waar ik regelmatig oppas krijgt er 1 blik en droogvoer, 1 krijgt "slank" droogvoer (55gr) en 1 normaal droogvoer (ook 55 gr)quote:Op zondag 2 juni 2019 19:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nog steeds hierWant als we met vakantie gaan dan komen we terug bij een kat die flink is aangekomen doordat de buurman de bak gewoon onbeperkt vol doet.
Dat is kenmerkend voor Parkinson-achtige aandoeningenquote:Op zondag 2 juni 2019 19:43 schreef fietsie het volgende:
Ik zit dat reisprogramma te kijken van Ozzy Osbourne en zn kinderen, en ze komen ergens waar muziek gemaakt wordt.
En het is echt net als of -klik- die man aangezet wordt.
Z'n rare loopje is weg, hij staat overeind, praat verstaanbaar, lacht, bril gaat af, armen gaan wijds gebaren.
Die man heeft op een of andere manier een soort energiebron die loopt op muziek oid...
Ik weeg hier ook altijd de porties op maat af voor mijn eigen katten en vries ze in. Hoeft de buurman alleen maar per kat het goede zakje uit de vriezer te halen.quote:Op zondag 2 juni 2019 19:34 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Nee, wij houden ons, bij het oppassen, netjes aan de voorgeschreven hoeveelheden. De 3 katten waar ik regelmatig oppas krijgt er 1 blik en droogvoer, 1 krijgt "slank" droogvoer (55gr) en 1 normaal droogvoer (ook 55 gr)
Strakke regimes
D'r was laatst discussie over de kwaliteit van voer. Is het goedkoopste natvoer ook slecht dan? Weinig vlees en zulks?quote:Op zondag 2 juni 2019 19:59 schreef Cat-astrophe het volgende:
En drie van de vier eten ook graag natvoer, maar ik wil geen diva’s afleveren.
Verschoond als in: vers grit? Dat is wel een heel gedoe jaquote:Op zondag 2 juni 2019 20:11 schreef Myraela het volgende:
Als hier iemand komt oppassen, dan zijn het gewoon grote hoeveelheden voer en water. Hoeft er tenminste ook niet iedere dag iemand langs te komen.
Zelf een keer dagelijks bij iemand anders der katten langsgegaan, die wilde ook dat dagelijks de bak verschoond werd. Vond het eigenlijk best wel een gedoetje. Was voor een weekje niet erg, maar als ze ooit langer weggaat gaan we dat toch iets anders afspreken.
wij wonen natuurlijk in hetzelfde gebouw, dus dat maakt het een stuk makkelijker. Ik een paar etages omhoog (1x per dag) en zij een paar etages omlaag (waarbij hij de diva's 's morgens voert en zij 's avonds (incl. drollen rapen). Maar we spelen dan ook even met de katten.quote:Op zondag 2 juni 2019 20:11 schreef Myraela het volgende:
Als hier iemand komt oppassen, dan zijn het gewoon grote hoeveelheden voer en water. Hoeft er tenminste ook niet iedere dag iemand langs te komen.
Zelf een keer dagelijks bij iemand anders der katten langsgegaan, die wilde ook dat dagelijks de bak verschoond werd. Vond het eigenlijk best wel een gedoetje. Was voor een weekje niet erg, maar als ze ooit langer weggaat gaan we dat toch iets anders afspreken.
Hoe willen ze dat controleren dan?quote:Op zondag 2 juni 2019 20:11 schreef Myraela het volgende:
Er schijnt goedkoop natvoer te zijn wat minder slecht isquote:Op zondag 2 juni 2019 20:13 schreef derLudolf het volgende:
[..]
D'r was laatst discussie over de kwaliteit van voer. Is het goedkoopste natvoer ook slecht dan? Weinig vlees en zulks?
Scheppen en bijvullen. Ze heeft zo'n kattenbak die je kan omrollen om een soort van te filteren. Dat klinkt handig, maar was eigenlijk alleen maar meer gedoe. Deksel mocht er niet op blijven, want de kat heeft astma.quote:Op zondag 2 juni 2019 20:14 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Verschoond als in: vers grit? Dat is wel een heel gedoe ja
Lang leve KVV (en tuin). Weinig en niet stinkende poepjes. En dan hoeft de buurman alleen af en toe vers water neer te zetten en dagelijks het juiste zakje vers voer in het juiste bakje te mikken.
Ruim ik wel puin als ik weer terug ben.
Vriendinnen vraag ik nog wel eens een schepje door de bak te halen, maar buurman heeft niks met beesten dus ik ben allang blij dat hij wil voeren.
Want de rest van mijn netwerk moet er best een eindje voor op en neer komen.
Maakt dat uit? Als ik een afspraak met iemand maak, hou ik me daar gewoon aan.quote:
Zou silicaat dan niks zijn? Of gaat dat niet met het hippe systeem?quote:Op zondag 2 juni 2019 20:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Scheppen en bijvullen. Ze heeft zo'n kattenbak die je kan omrollen om een soort van te filteren. Dat klinkt handig, maar was eigenlijk alleen maar meer gedoe. Deksel mocht er niet op blijven, want de kat heeft astma.
[..]
Maakt dat uit? Als ik een afspraak met iemand maak, hou ik me daar gewoon aan.
Oh het klinkt al minder gedoe. Ik dacht alle grit er uit, bak schoonmaken en nieuwe er in. Daar ben je zo een half uurtje mee bezig.quote:Op zondag 2 juni 2019 20:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Scheppen en bijvullen. Ze heeft zo'n kattenbak die je kan omrollen om een soort van te filteren. Dat klinkt handig, maar was eigenlijk alleen maar meer gedoe. Deksel mocht er niet op blijven, want de kat heeft astma.
[..]
Maakt dat uit? Als ik een afspraak met iemand maak, hou ik me daar gewoon aan.
Geen idee eigenlijk, volgens mij heeft ze wel al verschillende dingen geprobeerd.quote:Op zondag 2 juni 2019 20:21 schreef Cat-astrophe het volgende:
Zou silicaat dan niks zijn? Of gaat dat niet met het hippe systeem?
Kattenbak zakken gebruiken. Zak er uit, weg gooien, nieuwe erin, grit erbij. 5 minuten werk.quote:Op zondag 2 juni 2019 20:21 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Oh het klinkt al minder gedoe. Ik dacht alle grit er uit, bak schoonmaken en nieuwe er in. Daar ben je zo een half uurtje mee bezig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |