quote:Op zaterdag 1 juni 2019 15:43 schreef Bluezz het volgende:
En dank voor alle felies![]()
Tot nu toe een heerlijke verjaardagdag![]()
Uitslapen, uitgebreid ontbijtje, koffie met wat lekkers op een idyllische plek en vanmiddag een paar uurtjes op t strand en in zee.
Hoe kom ik daar? Als in, waar op de kaart ligt het?quote:Op zaterdag 1 juni 2019 16:08 schreef minilot het volgende:
Tweede Maasvlakte-strand is ook zo prettig basic en zonder voorzieningen: parkeerplaats-zand, zee, verder niks. Zelfs nu met koter erbij heeft dat nog sterk mijn voorkeur
Ten westen van de (eerste) Maasvlaktequote:Op zaterdag 1 juni 2019 16:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Hoe kom ik daar? Als in, waar op de kaart ligt het?
Schurfthekel aan strand maar als we gaan, dan liefst zoiets
Insmeren, schaduwtentje.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 17:31 schreef Lienekien het volgende:
Voor iedereen die dit leest en morgen gaat klagen over verbrande huid: je was gewaarschuwd.
Altijd insmeren en op tijd in de schaduwquote:Op zaterdag 1 juni 2019 17:31 schreef Lienekien het volgende:
Voor iedereen die dit leest en morgen gaat klagen over verbrande huid: je was gewaarschuwd.
Ik gok zandquote:Op zaterdag 1 juni 2019 17:30 schreef minilot het volgende:
Waar zit die hekel aan strand 'm in, Molo?
Ja en zandstraalzand. Zout water in je bek, zeewier.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 18:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik gok zandOveral zand. Bilspleetzand. Grootste nadeel aan het strand imho.
Dat dus, rotzand en dat kom je weken na een strand bezoek nog tegenquote:Op zaterdag 1 juni 2019 18:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik gok zandOveral zand. Bilspleetzand. Grootste nadeel aan het strand imho.
Of zand waar je je poten aan brand. Slippers is ook geen optie, want als je daar met natte voeten in gaat zitten die ook onder het zand.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 18:12 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat dus, rotzand en dat kom je weken na een strand bezoek nog tegen
12v stofzuigertje in de auto zettenquote:Op zaterdag 1 juni 2019 18:16 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Of zand waar je je poten aan brand. Slippers is ook geen optie, want als je daar met natte voeten in gaat zitten die ook onder het zand.
Wij hebben waterschoenen. Ook voor eventuele kiezelstrandenquote:Op zaterdag 1 juni 2019 18:16 schreef derLudolf het volgende:
Of zand waar je je poten aan brand. Slippers is ook geen optie, want als je daar met natte voeten in gaat zitten die ook onder het zand.
En waar is de wijn?quote:Op zaterdag 1 juni 2019 18:47 schreef minilot het volgende:
Ik vind zand juist leuk! Als je je eraan overgeeft in plaats van proberen te zorgen dat het nergens aan komt te zitten dan scheelt dat een stuk.![]()
Günther en ik spelen momenteel het zojuist bedachte Sangriaspel. Hij zit nakend in een kinderzwembadje, ik gooi er vanaf mijn stoel partjes appel, blokjes meloen en gehalveerde druiven in, Günther vist ernaar en eet het op.![]()
Joe, Günther vindt dat er nog wel ruimte is in de Plastic Blauwe Schelp voor lekkere chicks. Althans, zo kijkt -ie.quote:
Even zoeken op YouTubequote:Op zaterdag 1 juni 2019 17:38 schreef fietsie het volgende:
Ik heb hier in de schuur 2 van die nylon strandtentjes staan die in zo'n heel klein rond pakketje kunnen.
Maar ik krijg ze niemeer ingeflopst in dat miniformaat
Oow zijn daar YT filmpjes van? Dan ga ik toch de zakjes ervan maar eens zoeken en het eens proberen.... Dankjewelquote:Op zaterdag 1 juni 2019 19:25 schreef Syrena het volgende:
[..]
Even zoeken op YouTubeTip: filmpje een paar keer kijken voor je gaat proberen.
We hebben hier 1 geknakt, maar wel weer ingepakt tentje
Goed kint.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 19:24 schreef minilot het volgende:
[..]
Joe, Günther vindt dat er nog wel ruimte is in de Plastic Blauwe Schelp voor lekkere chicks. Althans, zo kijkt -ie.
Niet meer.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 19:31 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Goed kint.
I er ook nog een beetje wijn voor bij m'n appelstukjes?
Nooit gewetenquote:
Zand en warmtequote:Op zaterdag 1 juni 2019 17:30 schreef minilot het volgende:
Waar zit die hekel aan strand 'm in, Molo?
Wekenquote:Op zaterdag 1 juni 2019 18:12 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat dus, rotzand en dat kom je weken na een strand bezoek nog tegen
>30° jaquote:Op zaterdag 1 juni 2019 20:13 schreef Sunnythesun het volgende:
Feli Bluezz!!
![]()
Ik begrijp dat het morgen kutweer is in NL?Hier gelukkig lekker koel en voor morgen vrij veel regen voorspeld. Heerlijk
![]()
Ja, gelukkig welquote:Op zaterdag 1 juni 2019 19:26 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oow zijn daar YT filmpjes van? Dan ga ik toch de zakjes ervan maar eens zoeken en het eens proberen.... Dankjewel
Jaren!quote:
Dat klinkt helsquote:Op zaterdag 1 juni 2019 20:44 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Jaren!
Mijn moeder heeft na een buiteling in de branding (zag hi-la-risch uit trouwens) nog een paar keer haar oren uit moeten laten spuiten. Telkens weer zand
Ik ben vandaag meteen na het werk doorgereden naar de saunarozig
![]()
Morgen werken en daarna potentiële kittenbassjes entertainen en dan ist weekend weer voorbij.
En dat in die omgeving, top manquote:Op zaterdag 1 juni 2019 20:46 schreef Bluezz het volgende:
Warm bij jullie he!
Hier veel wind en 19 gr.
Hele dag alles volgens mijn wensen ingevuld![]()
Ontbijten met de meest lekkere dingen waar ik zin in had. Koffie (soort lunch) met lekkers op een idyllische plek, strandje, biertje, dutje, en dan nog romantic saampjes heerlijk eten bij zonsondergang
Topverjaardagquote:Op zaterdag 1 juni 2019 20:46 schreef Bluezz het volgende:
Warm bij jullie he!
Hier veel wind en 19 gr.
Hele dag alles volgens mijn wensen ingevuld![]()
Ontbijten met de meest lekkere dingen waar ik zin in had. Koffie (soort lunch) met lekkers op een idyllische plek, strandje, biertje, dutje, en dan nog romantic saampjes heerlijk eten bij zonsondergang![]()
![]()
Meest geweldige opgieting ooit gehad.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 20:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat klinkt hels![]()
De sauna met dit weer ook trouwens
Ik vind sauna fantastisch, maar alleen als ik absurd goed kan koelenquote:Op zaterdag 1 juni 2019 20:49 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Meest geweldige opgieting ooit gehad.
Bedje in de schaduw.
95 graden sauna was inderdaad een pietsie heet.
Is dat in Belgie?quote:
Kun je daar op vakantie?quote:
Ik doe wel eens een graai in de BBQ vlees vriezer van de AH. Net wat kleinere klompjes geld in 1x.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 20:56 schreef Lonaa het volgende:
Best wel in de buurt, Molo.
Ik keek op beefandsteak. Nu vind ik dat te weinig geld heb.
quote:Op zaterdag 1 juni 2019 18:47 schreef minilot het volgende:
Ik vind zand juist leuk! Als je je eraan overgeeft in plaats van proberen te zorgen dat het nergens aan komt te zitten dan scheelt dat een stuk.![]()
Günther en ik spelen momenteel het zojuist bedachte Sangriaspel. Hij zit nakend in een kinderzwembadje, ik gooi er vanaf mijn stoel partjes appel, blokjes meloen en gehalveerde druiven in, Günther vist ernaar en eet het op.![]()
Nog drie kwartier rijden naar jou toch?quote:Op zaterdag 1 juni 2019 20:56 schreef Lonaa het volgende:
Best wel in de buurt, Molo.
Ik keek op beefandsteak. Nu vind ik dat te weinig geld heb.
Mijn Ah heeft geen BBQvleesvriezerquote:Op zaterdag 1 juni 2019 20:58 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik doe wel eens een graai in de BBQ vlees vriezer van de AH. Net wat kleinere klompjes geld in 1x.
Mja, das redelijk in de buurt jonge. Enschede is in de buurt van niks namelijk, behalve Duitsland.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 20:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Nog drie kwartier rijden naar jou toch?![]()
Jeugdherberg is gerenoveerd daar, zo'n toffe plek. Ben ooit in de oude geweest en vond dat toen al tof.
Kost ook geen reet voor weekendje weg, bonus![]()
Ja man, vlees
Niet op fietsafstand een ietsie groter opgezette AH?quote:
Zelfs wel een AH XL maar daar heb ik geloof ik nog nooit een BBQvriezer gezienquote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:00 schreef fietsie het volgende:
[..]
Niet op fietsafstand een ietsie groter opgezette AH?
True, eind weg van allesquote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:00 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mja, das redelijk in de buurt jonge. Enschede is in de buurt van niks namelijk, behalve Duitsland.
Vandaag keek ik de Crossfit Lowlands Throwdown. Da;s in Apeldoorn en die Amerikanen bleven maar zeggen 'just outside Amsterdam'
Ze verstoppen het soms ook bij de schepbakken voor diepvriesvisklontjes.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:02 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Zelfs wel een AH XL maar daar heb ik geloof ik nog nooit een BBQvriezer gezien
Zijn er echt mensen die dat kopen?quote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:03 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ze verstoppen het soms ook bij de schepbakken voor diepvriesvisklontjes.
Daarom willen ze ook vluchten op Lelystad laten landen zeker?quote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:04 schreef Molo het volgende:
Hebben jullie dat spreidingsplan gehoord voor toerisme? Dus mensen niet allemaal naar Amsterdam sturen maar over Nederland verdelen?
Dat doen ze door alles Amsterdam te noemen. Amsterdam beach (Scheveningen of Bloemendaal), Amsterdam Castle (ter haar geloof ik), Amsterdam Lake (IJsselmeer) etc
![]()
![]()
Denk hetquote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:05 schreef fietsie het volgende:
[..]
Daarom willen ze ook vluchten op Lelystad laten landen zeker?
Ik vermoed van wel, gezien de toename van dat type vriezertjes. Ze duiken nu ook op bij de Jumbo.quote:
Hahaha ja. Ik heb dit gehoord en het is niet oke.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:04 schreef Molo het volgende:
Hebben jullie dat spreidingsplan gehoord voor toerisme? Dus mensen niet allemaal naar Amsterdam sturen maar over Nederland verdelen?
Dat doen ze door alles Amsterdam te noemen. Amsterdam beach (Scheveningen of Bloemendaal), Amsterdam Castle (ter haar geloof ik), Amsterdam Lake (IJsselmeer) etc
![]()
![]()
Oh ik ken ze hier alleen maar van de Jumbo. Schepvis. Vraag me altijd af wie dat koopt.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:05 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik vermoed van wel, gezien de toename van dat type vriezertjes. Ze duiken nu ook op bij de Jumbo.
quote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:06 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hahaha ja. Ik heb dit gehoord en het is niet oke.![]()
Zo werd 'onze' CrossFitter (uit Enschede dus) daar in Apeldoorn (dat dus net buiten Amsterdam ligt...) aangekondigd met het feit dat ie in z'n hometown sportte.
Ja dat dusquote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:07 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oh ik ken ze hier alleen maar van de Jumbo. Schepvis. Vraag me altijd af wie dat koopt.
En wat moet ik me voorstellen bij schepvis?quote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:07 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oh ik ken ze hier alleen maar van de Jumbo. Schepvis. Vraag me altijd af wie dat koopt.
Mijn Grieks is wat roestig, dus ik kreeg niet mee wie de artiest was die voor het begin optrad. Wel bekende nummers, maar wie?quote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:08 schreef z80 het volgende:
[..]
En wat moet ik me voorstellen bij schepvis?
Imagine Dragons.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Mijn Grieks is wat roestig, dus ik kreeg niet mee wie de artiest was die voor het begin optrad. Wel bekende nummers, maar wie?
Sommige Jumbo's hebben bakken in de vriezer waaruit je gamba's, garnalen, inktvisringen uit kunt scheppen.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:08 schreef z80 het volgende:
[..]
Friesland is toch ook al een jaar Greater Amsterdam?quote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:04 schreef Molo het volgende:
![]()
![]()
Dank.quote:
Vierkante en rechhoekige klontjes diepgevroren vis.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:08 schreef z80 het volgende:
[..]
Nu was de Amerikaanse ex van mijn vriendin wel onvergetelijk (en waarschijnlijk vrij stereotiep) toen hij voor het eerst in Nederland was.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:00 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mja, das redelijk in de buurt jonge. Enschede is in de buurt van niks namelijk, behalve Duitsland.
Vandaag keek ik de Crossfit Lowlands Throwdown. Da;s in Apeldoorn en die Amerikanen bleven maar zeggen 'just outside Amsterdam'
Weleens gekocht?quote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:13 schreef fietsie het volgende:
[..]
Vierkante en rechhoekige klontjes diepgevroren vis.
Stapel bakjes erbij.
Surimi garnalen en grote garnalen erbij.
Grote plastic schep.
Zelf scheppen en afwegen.
Ik drukte op "rapporteer"quote:
En ergens is het natuurlijk ook wel logisch. Hier ben je met anderhalf uur van west naar oost. In Amerika ben je dan net halverwege New York geloof ikquote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:13 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Nu was de Amerikaanse ex van mijn vriendin wel onvergetelijk (en waarschijnlijk vrij stereotiep) toen hij voor het eerst in Nederland was.
Met de trein van Schiphol naar Eindhoven en bij Den Bosch vroeg hij zich af wanneer ze Amsterdam uit waren.
Dus tja
Precies.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:15 schreef Lonaa het volgende:
[..]
En ergens is het natuurlijk ook wel logisch. Hier ben je met anderhalf uur van west naar oost. In Amerika ben je dan net halverwege New York geloof ik
Garnelen zijn prima, maar inktvis en witvis?quote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:22 schreef kwakz0r het volgende:
Ik heb weleens grote garnalen (ongepeld) geschept ja. Dat zit in een laagje water gevroren en droogt niet uit hoor. Was in de aanbieding goedkoper dan dezelfde garnalen in een zak in de vriezer.
Gebakken garnalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |