Dat hoeft ook niet. De bestaande vrijheid van meningsuiting is voldoende.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 23:15 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Iets kan privaat eigendom zijn en de overheid kan nog steeds regels stellen wat er op privaat eigendom gebeurt. Of mag ik mensen die op de koffie komen op mijn eigendom vermoorden?
Zeker niet.quote:[..]
Voor zover ik kan zien is wat hij zegt over links grotendeels accuraat.
Dat is een subjectief statement. En ik vind het niet voldoende. Wat nu?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 23:19 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet. De bestaande vrijheid van meningsuiting is voldoende.
Zeker wel.quote:[..]
Zeker niet.
Stel he, je hebt gelijk. Er is een complot om rechtse mensen te verbannen van platformen.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 23:23 schreef SpecialK het volgende:
Ik vraag me trouwens af, Deelnemer... als over een paar jaar blijkt dat bedrijven achter de schermen met elkaar coördineren om mensen met een links/progressieve mening te verdrijven van de platforms of zelfs mensen met bepaalde meningen via google searches proberen te sturen richting een andere mening... of je in dat geval nog steeds met het libertarische argument van "privaat eigendom" aan komt zetten.
Heb ik al uitgeschreven in dit topic. Even teruglezen.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 23:26 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Stel he, je hebt gelijk. Er is een complot om rechtse mensen te verbannen van platformen.
En dan? Wat is de oplossing?
Je zegt 'wat extra regels'. Maar wat zijn dat dan? En wat is het criteria om er aan te voldoen? Moet FOK! zich er aan houden?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 23:27 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Heb ik al uitgeschreven in dit topic. Even teruglezen.
Als een bedrijf een x% van de online-bevolking in het land dient mbt online communicatie dan mogen accounts niet verwijderd worden.. en mogen posts alleen maar verwijderd worden als ze strafrechtelijk vervolgbaar zijn. Zoals bedreigingen of direct aanzetten tot geweld.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 23:28 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Je zegt 'wat extra regels'. Maar wat zijn dat dan?
Exclusieve online communicatie?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 23:30 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Als een bedrijf een x% van de online-bevolking in het land dient mbt online communicatie
Ik snap je vraag niet.quote:
Begrijp je nog steeds niet, dat een ideologie niet hetzelfde is als de feitelijk gang van zaken, maar deze wel probeert te beinvloeden?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 23:23 schreef SpecialK het volgende:
Ik vraag me trouwens af, Deelnemer... als over een paar jaar blijkt dat bedrijven achter de schermen met elkaar coördineren om mensen met een links/progressieve mening te verdrijven van de platforms of je in dat geval nog steeds met het libertarische argument van "privaat eigendom" aan komt zetten.
Je zegt online communicatie, maar daar is geen monopolie. Dus er zijn altijd alternatieven en dus nul reden voor een overheid om in te grijpen.quote:
Ja hoewel ook beperktquote:Op vrijdag 31 mei 2019 23:10 schreef Ship-o-Bricks het volgende:
Ze zijn bepaald niet de enigen - de slachtofferrol is populair en helaas effectief.
Het valt me nog mee dat dat nog niet aan de gang is. F*ck werknemersrechten en minimumloon. Gewoon iedereen 12 uur per dag laten werken voor een hongerloontje.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 23:23 schreef SpecialK het volgende:
Ik vraag me trouwens af, Deelnemer... als over een paar jaar blijkt dat bedrijven achter de schermen met elkaar coördineren om mensen met een links/progressieve mening te verdrijven van de platforms of zelfs mensen met bepaalde meningen via google searches proberen te sturen richting een andere mening... of je in dat geval nog steeds met het libertarische argument van "privaat eigendom" aan komt zetten.
Ik zou dat even kwalijk vinden als dit namelijk. Als je denkt dat het "rechts" is om vrijheid van expressie te waarderen dan heb je echt een probleem eigenlijk.
Dat is niet waar. Facebook heeft wel degelijk een monopoliepositie. Iedereen zit op facebook. Als je niet op facebook bent dan kunnen mensen jou niet vinden.. kunnen mensen geen contact met je onderhouden etc...quote:Op vrijdag 31 mei 2019 23:34 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Je zegt online communicatie, maar daar is geen monopolie. Dus er zijn altijd alternatieven en dus nul reden voor een overheid om in te grijpen.
Ik snap niet hoe dat relevant is mbt deze discussie.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 23:33 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Begrijp je nog steeds niet, dat een ideologie niet hetzelfde is als de feitelijk gang van zaken, maar deze wel probeert te beinvloeden?
Dat is simpelweg niet waar. Next!quote:Op vrijdag 31 mei 2019 23:36 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Facebook heeft wel degelijk een monopoliepositie. Iedereen zit op facebook. Als je niet op facebook bent dan kunnen mensen jou niet vinden.. kunnen mensen geen contact met je onderhouden etc...
Sterk weer.quote:
nja iets beweren wat niet waar is, en iemand zegt dat het niet waar is gewoon normaal lijkt me.quote:
Helemaal correctwat mij betreft. Aan rechtse/conservatieve kant, maar zeker ook links: het ligt aan asociale tokkies, populisten, pim fortuyn, baudet, propaganda, het boze kapitalisme, ons oh zo rechtse overheidsapparaat, de politie etc.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 23:12 schreef Hexagon het volgende:
De slachtofferrol is fijn want dan hoef je zelf nergens verantwoordelijkheid voor te nemen.
Dus als je faalt is kun je lekker een complot verzinnen. Jouw treurige leven ligt dan allemaal aan de feministen, het partijkartel, George Soros, de Europese unie, de moslims en vooral niet aan jezelf.
Neehoor, ze weten precies wat op jouw soort idioten werkt als lap op een stier. Lekker boos worden op rechtse types online. Al dat geflame online is voor hun een deel van het businessmodel.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 23:41 schreef Klopkoek het volgende:
Ik ben vrij links en ben op Twitter vrijwel uitsluitend op linkse of neutrale accounts geabbonneerd, maar toch krijg ik steeds een Wierd Duk of Syp Wynia bovenaan bij de suggesties om te volgen. Omgekeerd gebeurd dat gewoon niet bij rechtse users.
Het idee dat Google of Twitter links zouden zijn is vrij ridicuul. De juiste kwalificatie is internationaal en rechts. Ze zijn inderdaad niet voor gesloten grenzen (Baudet krijgt trouwens genoeg geld van het bedrijfsleven) maar dat is wat anders dan links.
Net zoals het idee dat RTL links zou zijn vanwege zwarte piet niet klopt.
https://www.politico.eu/a(...)ilanthropy-politics/
Inderdaad, open grenzen betekent vaak gewoon goedkope arbeidskrachten.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 23:41 schreef Klopkoek het volgende:
Ik ben vrij links en ben op Twitter vrijwel uitsluitend op linkse of neutrale accounts geabbonneerd, maar toch krijg ik steeds een Wierd Duk of Syp Wynia bovenaan bij de suggesties om te volgen. Omgekeerd gebeurd dat gewoon niet bij rechtse users.
Het idee dat Google of Twitter links zouden zijn is vrij ridicuul. De juiste kwalificatie is internationaal en rechts. Ze zijn inderdaad niet voor gesloten grenzen (Baudet krijgt trouwens genoeg geld van het bedrijfsleven) maar dat is wat anders dan links.
Klopt. En dat zou ook kwalijk zijn als ik dat zo deed... jammer genoeg is dat niet wat er aan de hand is.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 23:45 schreef koemleit het volgende:
[..]
nja iets beweren wat niet waar is, en iemand zegt dat het niet waar is gewoon normaal lijkt me.
"Olifanten zijn paars"
"niet waar!!!"
"sterk weer"
Je moet het zelfmedelijden er niet te dik opleggen idd.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 23:34 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja hoewel ook beperkt
De meeste mensen worden totaal niet aangetrokken door zelfmedelijden
En jij bent zo rechts dat alleen PVV en FvD te extreem voor jou is...quote:Op vrijdag 31 mei 2019 23:47 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Neehoor, ze weten precies wat op jouw soort idioten werkt als lap op een stier. Lekker boos worden op rechtse types online. Al dat geflame online is voor hun een deel van het businessmodel.
Jij zit zelf zo links in het spectrum dat alleen AFA niet rechts is voor jou. Prima, hoor, ouwe communist, maar beetje in de spiegel kijken kan geen kwaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |